Al ervoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:12 schreef Asmodean het volgende:
goed topic
daar kwam je helemaal zelf achter na de verkiezingen?
En dan kan rechts de staatschuld weer inperken!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Laarsboom het volgende:
Ze geven geld uit wat we niet hebben...
Zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:
Zo erg zal het ook weer niet zijn, maar je zit wel in de goede sferen met Stalin!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
Links verpest het alleen maar, als zij aan de macht komen dan krijgen we hier een regime ala Stalin.
Jij past zó in POLquote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef Hakbar het volgende:
Bah, wat een kansloze partijen zijn SP, PvdA etc. (al het linkse gebeuren).
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Laarsboom het volgende:
Ze geven geld uit wat we niet hebben...
Zalm heeft de staatsschuld met 13 miljard verminderd afgelopen 4 jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Asmodean het volgende:
[..]![]()
Lees dit eens. Iedereen die maar enigszins rechts is blaat namelijk altijd dat links teveel geld uitgeeft, terwijl de VVD toch echt in zo ongeveer elk kabinet heeft gezeten.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef Verbal het volgende:
Was er al gezegd dat 'links' bestaat uit werklozen?
V.
Joh, vooruit.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Nosh het volgende:
Gooi er nog even een 'Maorijnissen' tegenaan, dan is het beeld af.
1: Een OP op een forum zegt niks over intelligentie...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Verbal het volgende:
...en ik dacht dat ze op de FP dom waren
V.
dat zeiden mijn ouders ook tegen me toen ik 10 wasquote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
Wat kan de wereld simpel zijn als je 19 bent, hè?
Natuurlijk niet, maar gemiddelde inkomen van rechtse lieden > het gemiddelde inkomen van linkse lieden...quote:
En dat is DE maatstaaf voor een gelukkig leven en een geweldige samenleving!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Hakbar het volgende:
Natuurlijk niet, maar gemiddelde inkomen van rechtse lieden > het gemiddelde inkomen van linkse lieden...
Nee, ik pak liever een kampjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Dangel het volgende:
Ga Geert Wilders of Rubberen Rita stemmen dan dwaas
Welzeker.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:29 schreef Hakbar het volgende:
[..]
1: Een OP op een forum zegt niks over intelligentie...
Hangt er vanaf wat jij bedoelt met 'deze post'. Bedoel je jouw eigen post? Bedoel je de OP? En mocht je het hebben over de OP, waar zeg ík dat ik louter de OP bedoel?quote:2: Noem eens wat domme dingen uit deze post...
En rechts. En recht door zee.quote:3: Ben jij links?
Nee, maar luie mensen geld afpakken van jouw centen, word je daar zeker niet gelukkiger doorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat is DE maatstaaf voor een gelukkig leven en een geweldige samenleving!
Ah, een kamper, dacht ik al.quote:
Hij is zelf waarschijnlijk werkloos, dus hij krijgt alleen maar ipv dat ie moet geven.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nee, maar luie mensen geld afpakken van jouw centen, word je daar zeker niet gelukkiger door![]()
Natuurlijk niet.quote:
Okee, ik interpreteerde het verkeerd!quote:Hangt er vanaf wat jij bedoelt met 'deze post'. Bedoel je jouw eigen post? Bedoel je de OP? En mocht je het hebben over de OP, waar zeg ík dat ik louter de OP bedoel?
Okeequote:En rechts. En recht door zee.
Hoi Rita.quote:
Hoho, Rita is noch links, noch rechts (ze schrijft waarschijnlijk met haar hol, of zo).quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef funkmaster het volgende:
of stem op Fleur, nr.2 van Wilders....
[afbeelding]
geef toe...er zijn weinig knappere vrouwen in de 2e kamer ( zie rita etc.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |