Jawel alleen als je aan een loodgieter vraagt 'waar is de zinksnijder' komt ie hiermee aanzetten:quote:Op woensdag 6 december 2006 14:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus toch een zinksnijder!
Ik wil ook eenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb de punten bijgewerkt. En volgens mij is de OP zoals ie wezen moet. Kan iemand dit nog even 'afchecken'?![]()
Hihi jij ziet de hint TradeMarkie +1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
slagschaar
en?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
7 seconds van Nena Cherry
Roofster +1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Neneh Cherry en Joussou Ndour
Gooitzen +1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:51 schreef Gooitzen het volgende:
Bril
Yo.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:57 schreef Terreros85 het volgende:
letters from iwo jima
Neleos +1quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Neleos het volgende:
Liefs Uit Londen
Das snel. Zit ik daarvoor al die plaatsnamen eruit te vissen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef defpaul het volgende:
Double Date- Email to berlin ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Lienekien het volgende:
Weet defpaul al dat er niet mag worden opgezocht?
Zo snel heeft ie dat vast niet opgezocht, denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Lienekien het volgende:
Weet defpaul al dat er niet mag worden opgezocht?
Het was een vraag, geen beschuldiging.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zo snel heeft ie dat vast niet opgezocht, denk ik.
Van mij was het ook geen kritiek, meer een algemene opmerking.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen beschuldiging.
Dan is het helder.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Van mij was het ook geen kritiek, meer een algemene opmerking.
1e die correct en volledig is!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Wetgevend en amenderend?
Ja, en in dienst van wie?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Neleos het volgende:
Het had een 'overrulende' functie?
Reken ik goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef defpaul het volgende:
ah, overrulde de koning?
Kan je de vragen in 'bold' uitvoeren?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:39 schreef defpaul het volgende:
Wie is de regisseur van "Swept away"?
Stop....nu je nog kanquote:Op woensdag 6 december 2006 15:36 schreef defpaul het volgende:
in dienst van het volk? mwah, ik om er geloof ik nogs teeds niet uit met je vraagstelling
edit: toch goed gerekend, vraag komt eraan. Leuke thread dit, verslavend!
Hoi soemp hoe is het met je knobbel?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:43 schreef Soempie het volgende:
tvp
quote:
Godsdienst is 6quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Heeft het te maken met de 80-jarige oorlog? De inzet was godsdienstvrijheid?
Discriminatie op grond van religie is toch 1?quote:
Klopt, maar vrijheid tot het belijden van godsdienst is 6. Je zit op de goede weg, maar er is nog een ander element.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van religie is toch 1?
Uitermate interessant zelfs, omdat in de "vrijheid van meningsuiting vs. discriminatie" en "godsdienstvrijheid vs discriminatie" regelmatig wordt aangehaald dat het artikel 1 veel belangrijker is, daarom staat hij ook op 1.....quote:
Bij jou moet je een reactie eigenlijk altijd op een citaat geven, want je plakt er later nog van alles bij.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Uitermate interessant zelfs, omdat in de "vrijheid van meningsuiting vs. discriminatie" en "godsdienstvrijheid vs discriminatie" regelmatig wordt aangehaald dat het artikel 1 veel belangrijker is, daarom staat hij ook op 1.....
Nou, verheug je, mijn nieuwe vraag is in 2x4 woorden te beantwoorden....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij jou moet je een reactie eigenlijk altijd op een citaat geven, want je plakt er later nog van alles bij.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Mark_V het volgende:
hint: jullie denken teveel: "Wildersiaans", je moet meer "coheniaans" denken
Ik reken deze goed, hoewel hij niet volledig juist is....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:17 schreef Lienekien het volgende:
handhaving en rehabilitatie
Excuses dat wij niet overal verstand van hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Na sigaarvragen blijken rechtvragen hier ook hard te falen![]()
Dus nu maar weer leuke vragen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Mark_V het volgende:
Na sigaarvragen blijken rechtvragen hier ook hard te falen![]()
Het was niet bedoeld als sneer naar julliequote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Excuses dat wij niet overal verstand van hebben.
Lienekiense lol is dit.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Mark_V het volgende:
Die weet ik niet
Dit is weer Lieniaanse kennis volgens mij
Ik heb al hun platen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
nou ik heb het opgezocht, wat een liedje zeg
Meer Lieniaanse slechte smaak
Ik heb alle cd's van U2, daar begin ik me ook steeds meer voor te schamen de laatste tijd.....quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's van U2, daar begin ik me ook steeds meer voor te schamen de laatste tijd.....
ah, ik vat die smiley altijd anders op....ik begon me al zorgen over je te maken....quote:
Waarom zou je denken van niet dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Ach kijk, Mark is toch stiekem ook een gewone jongen.
"But i thought the old lady dropped it into the ocean at the end.... well baby, i went down and got it....ahhhhh you shouldn't have...."quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Oops, I did it again?
ik heb nooit anderszins gepretendeerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"But i thought the old lady dropped it into the ocean at the end.... well baby, i went down and got it....ahhhhh you shouldn't have...."
Eigenlijk is die Lienekien toch een hele gewone meid
Perv!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef Mark_V het volgende:
En ik had dat plaatje dus gewoon nog ergens in mijn "Mijn Documenten" staan
Aqua & leisure hosts.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
aqua leisure host
dude, wie weet dit....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
aqua leisure host
ik, toen ik het antwoord van jayhawk las, schoot het me weer te binnenquote:
Goh, er bestaat een band Deathwish?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:52 schreef Mark_V het volgende:
Let op: vrouw rechts, dus borgir en deathwish zal wel niet
quote:Mijn favoriete band! My Dying Bride!
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
jezus wat een vraag, niemand kent die lui hier, en ze lijken allemaal op elkaar
Dan ligt dat toch echt aan jou. Deze zeer bekende band draait al vanaf begin jaren 90 mee en is toch een van de bekendste doombands...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Mark_V het volgende:
my dying bride
NOOIT VAN GEHOORD......en dan ken ik nogal wat mensen in die scene (mijn neef speelt in zo'n bandje)
She is the dark downloaden jij!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..maar hoe bekend zijn "de doombands" nou
Nee want ik vind het pestherrie...quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
er is geen muziek zo diepgaand als metal.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..maar hoe bekend zijn "de doombands" nou
Als je met "diepgaand" bedoelt: zulke diepgruwelijke pestherrie dat je gehoorbeschadiging krijgt, dan heb je gelijk ja.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wallace and Gromit
"uitverkocht" zegt weinig over het aantal mensen, ik ben weleens in brielle, waar mijn ouders wonen, bij een uitverkocht concert geweestquote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...
Ik heb ook uitverkochte zaaltjes gezien van de lokale Bob de Zanger.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...
Laten we het er op houden dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef Mark_V het volgende:
Als je met "diepgaand" bedoelt: zulke diepgruwelijke pestherrie dat je gehoorbeschadiging krijgt, dan heb je gelijk ja.....
Ik bedoel alles wat ook maar een beetje in de buurt komt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
jij bedoeld trashmetal, daar hou ik ook niet van
Ik heb het over zalen als 013 in Tilburg, maar goed. Dat jij de muziek ruk vindt en je er dus niet voor interesseert, betekent niet dat ze weleens groter en bekender kunnen zijn dan je aanvankelijk vermoedde.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook uitverkochte zaaltjes gezien van de lokale Bob de Zanger.
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat zulke band IN HUN SCENE erg bekend kunnen zijn...maar dat betekent nog niet dat ze bij het grote publiek bekend zijn...
Oxazepam is beterquote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien tegenhoudt..... hier een valiumpje.....
Mijn huisgenoot houdt van evanescence, daar krijg ik al spontaan antiperistaltische neigingen van....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel alles wat ook maar een beetje in de buurt komt.
Je bent mij vergeten...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Jayhawk het volgende:
Ze zijn goed he! Alle mensen hier She's the dark downloaden!
Punten topic 488:
TradeMarkie 1
Jayhawk 2
RoofingBurner 1
Gooitzen 1
Terreros85 1
Neleos 1
defpaul 2
Lienekien 3
Mark_V 2
Etcetera 1
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het over zalen als 013 in Tilburg, maar goed. Dat jij de muziek ruk vindt en je er dus niet voor interesseert, betekent niet dat ze weleens groter en bekender kunnen zijn dan je aanvankelijk vermoedde.
Ik ook. Maar nogmaals, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot houdt van evanescence, daar krijg ik al spontaan antiperistaltische neigingen van....
Heb je dat even aan je GNK-vriendjes gevraagd?quote:
Ik verdedig mezelf niet, maar mijn helden van MDB.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:08 schreef Mark_V het volgende:
,take it like a man, ga je vooral niet verdedigen....waarom zou je je iets aantrekken van wat een paar randdebielen op internet zeggen?
Heb zelf een half jaar GNK gedaan. HBO-studiequote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dat even aan je GNK-vriendjes gevraagd?![]()
die zijn volgens mij wel ruig genoeg om zichzelf te verdedigen tegen zo'n klein pestventje als ikzelf, als ik die foto zo ziequote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf niet, maar mijn helden van MDB.![]()
Nou, goed dat ik het weet.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heb zelf een half jaar GNK gedaan. HBO-studie
Ook wel seresta.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Mark_V het volgende:
wtf is oxazepam? klinkt als een zwam....
oh nu weet ik hetquote:
ibuprofen toch ook wel, of nog nooit een menstruerende vriending gehad?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh nu weet ik het![]()
Ik ken qua geneesmiddelen alleen aspirine en paracetamol
Als je wat wilt weten, Jayhawk is je man.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh nu weet ik het![]()
Ik ken qua geneesmiddelen alleen aspirine en paracetamol
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ibu's werken verschrikkelijk goed tegen katerhoofdpijnen
Het plaatje hierboven kun je zelf ook wel bedenken zonder dat je de film gezien hebt...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
@ Nembrio, ik ken die hele wallace en die ander niet dus....
De gouden wortel prijs zal wel een parodie zijn op een oscar ofzo?
Hoe noem je een luchtduel?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
Nem, ik heb echt geen idee.
Dogfight is goedquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
dogfight.... zijn het honden dan (klein shitplaatje)
het achterste vliedtuigje ziet eruit als het vliegtuig van de red baron
upd: wtf, ik dacht dat die voorste een spookje ofzo was
dogfight stond er al vanaf het begin, en daarbij heb ik toch nog niet de tweede vraag goed en boeit het geen snikkel.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dogfight is goed
Trouwens..ik heb je zo'n beetje elke post die je maakt hier zien editten. Ook deze antwoordpost (niet het antwoord zelf). Doe dat nou niet
Nu die gouden wortel nog. En het gaat over de eigenschappen van de gouden wortel.
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag edittenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
dogfight stond er al vanaf het begin, en daarbij heb ik toch nog niet de tweede vraag goed en boeit het geen snikkel.....
Ook niet als je met die post helemaal geen punten wil en kan scoren?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag editten
dat je nooit ofte nimmer mag edittenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag editten
maar dan hattie weer moeten editenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat je nooit ofte nimmer mag editten
Nou..zal ik 'm maar goed rekenen dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef Mark_V het volgende:
oh ja goud gaat in karaten, dat lijkt op peen
Ik vond mijn hair battle veel leuker.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..zal ik 'm maar goed rekenen dan?
De wortel was "24 carrot" (phonetisch dus) en de 2 honden in vliegtuigjes hielden een dogfight.
Mark_V +1
Ja, precies. En let ook op de 'niet' die je te veel had staan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef Jayhawk het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/nimmer.php
klopt, maar ik ben niet de enige die het zo gebruiktquote:Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Mark_V het volgende:
Ehhhm, jayhawk, daar staat toch zo ongeveer: "Jayhawk is een domme rukker want hij heeft het FOUT!"?
klopt jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, precies. En let ook op de 'niet' die je te veel had staan.![]()
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben niet de enige die het zo gebruikt![]()
Lien +1quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Van de zelfkant van stoffen.
Terecht, in dat geval.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Mark_V het volgende:
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......
Die mag je dan wel feliciteren met hun zelfinzicht.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......
Nee, nee, het is het randje van de stof.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien +1
Het had wel iets vollediger gemogen, maar ik neem aan dat je dat wel weet
Het is dus de kant die tegen de huid aanzit en die niemand ziet, en dus lelijk mag zijn....
Je hebt gewoon gelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nee, het is het randje van de stof.
Iedere dag is markdag....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Het is Mark zijn dag vandaag. Twéé mensen die zijn grapje inkoppen.
ik denk het ook. Het is ook nog eens vrij waardeloos, want je knipt het er meestal van af. Maar dat gaat misschien te ver.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk![]()
In dat geval is het dus synoniem voor "rand" neem ik aan....
Dat er tarwe inzit is een ander verschilquote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
wit wordt gemaakt met curacaoschillen of sinaasappelschillen en blond bier niet...
wit is dus ook troebel
Cambrinus, Rotterdam, jou neem ik aan welbekend.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom trouwens ook nooit in tenten waar ze het verschil niet weten
Muahahah ja mij niet onbekend die tent. Ze hebben ook "Zatte". Erg lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Cambrinus, Rotterdam, jou neem ik aan welbekend.
Bovenstaand gesprek is dus afkomstig van die kutstudent van een barman daar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |