Daarom staat er ook dat het voor de nederlaag van Ajax niks uitmaakt welke keeper er bij AZ in doel staat. Bericht klopt precies.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ajax gaat verliezen trouwens
humor!quote:
AZ, lijkt me logisch. Die kunnen niet spelen tegen de topploegen in Nederland!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
humor!
maar ik moet nog maar even zien wie er gaat verliezen zondag....
o ja, topploegenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ, lijkt me logisch. Die kunnen niet spelen tegen de topploegen in Nederland!
Klopt niet, als je 3e word moet je tegen de groepswinaar van de UEFA, dus het moet andersom zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 00:58 schreef Radegast het volgende:
Mogelijke tegenstanders bij winst tegen Zulte-Waregem:
- Glasgow Rangers/Maccabi Haifa,
- Tottenham,
- Sevilla,
- Parma,
- Blackburn/Nancy,
- Panathinaikos/Hapoel Tel-Aviv,
- Newcastle
Mogelijke tegenstanders bij gelijkspel of klein verlies tegen Zulte-Waregem:
- Werder Bremen,
- Spartak Moskou,
- Bordeaux,
- Shakhtar Donetsk,
- Steaua,
- Benfica,
- CSKA Moskou of
- AEK Athene
Kut!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt niet, als je 3e word moet je tegen de groepswinaar van de UEFA, dus het moet andersom zijn![]()
Farfan, oh die zit er niet inquote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef WooZ het volgende:
Zeg, is het 1 april bij de UEFA![]()
[..]
wie hoort niet in het rijtje thuis?
En pas vanaf juli 2006 actief in de Ajax topics (Voorheen had ik geen scc en in mijn ogen ook geen recht om mee te praten). Schiet al lekker opquote:Op woensdag 6 december 2006 14:29 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben het vaakst gepost in de eerste 500 Ajax-topics?
![]()
061. 729 Sethje
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
En pas vanaf juli 2006 actief in de Ajax topics (Voorheen had ik geen scc en in mijn ogen ook geen recht om mee te praten). Schiet al lekker op![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
En pas vanaf juli 2006 actief in de Ajax topics (Voorheen had ik geen scc en in mijn ogen ook geen recht om mee te praten). Schiet al lekker op![]()
Wat nancy betreft .. volgens mij gaan die fransen dan het leger inzetten als de barbaren uit nederland weer komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:41 schreef the_hunter het volgende:
Welke clubs loot jij graag Sethje?
Nancy zul je wel gelijk hebben ja. Maar dat is wel lekker dichtbijquote:Op donderdag 7 december 2006 08:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat nancy betreft .. volgens mij gaan die fransen dan het leger inzetten als de barbaren uit nederland weer komen.
Als ik het rijtje zo zie hoop ik op Bordeaux of Newcastle/Tottenham. De rest kan ik niet betalen
En ik moet nog even sparen voor de trip naar Glasgow in mei.... Maar wat ik hierboven noem zijn sportief haalbare tegenstanders en kan een leuke trip op leveren.
Spurs is natuurlijk ook fantastischquote:Op donderdag 7 december 2006 09:02 schreef Sethje het volgende:
Ja Spurs heeft voor redelijk wat mensen ook wat speciaals wat natuurlijk wel leuk is.
Zit inderdaad te kijken naar dat lijstje CL tegenstanders.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Spurs is natuurlijk ook fantastisch
Maar het is eigenlijk best raar. Zit ik volgende week in Gent, heb ik liever dat Ajax niet wint
Hoezo dubbel gevoel? Er is altijd maar een club die altijd moet winnen mijn inziensquote:Op donderdag 7 december 2006 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
Zou de Spurs niet graag verslaan, zou een dubbel gevoel geven. Liever één van de andere Britse clubs dus, voordeel is dat zij vaak een groot uitvak hebben en dat vluchten vaak goed te betalen zijn, als je er vroeg bijbent.
Heb liever dat ze beide ver komen, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo dubbel gevoel? Er is altijd maar een club die altijd moet winnen mijn inziens. Lekkere belangrijke dat het dan tegen je favoriete club uit een ander land is.
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo dubbel gevoel? Er is altijd maar een club die altijd moet winnen mijn inziens. Lekkere belangrijke dat het dan tegen je favoriete club uit een ander land is.
Natuurlijk ben ik ook alleen voor Ajax, tijdens zo’n wedstrijd, maar ik win honderdmaal liever van een Arsenal, Feyenoord of AS Roma, dan van Tottenham Hotspur of Lazio. Ontloop de Spurs liever nog even tot de finale, dat zou het mooiste scenario zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens.
Ik heb ook een zwak voor Barca, maar als ze tegen Ajax moeten, ben ik 100% voor Ajax.
Spurs is ook één van mijn favoriete ploegen, maar ik ben bij lange na niet zo fanatiek als jij denk ik. Want als wij met 5-0 winnen op WHL, zul je mij niet horenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik ook alleen voor Ajax, tijdens zo’n wedstrijd, maar ik win honderdmaal liever van een Arsenal, Feyenoord of AS Roma, dan van Tottenham Hotspur of Lazio. Ontloop de Spurs liever nog even tot de finale, dat zou het mooiste scenario zijn.
Ik sta 1 plek hoger... maar ik lurk vaak en post soms al vanaf begin 2003, dus je schiet idd lekker opquote:Op donderdag 7 december 2006 01:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan ben je juist wel fanatiek voor de Spurs, lijkt mequote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef the_hunter het volgende:
Spurs is ook één van mijn favoriete ploegen, maar ik ben bij lange na niet zo fanatiek als jij denk ik. Want als wij met 5-0 winnen op WHL, zul je mij niet horen
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben je juist wel fanatiek voor de Spurs, lijkt me
Gewoon met het tweede er naar toe gaan. Dan heb je ook nog een mooi excuus als je niet wintquote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef twi het volgende:
Verliezen echt niet, maar gewoon een spectaculair gelijkspel ofzo zou wel ok zijn.
Het is niet te hopenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zal je zien dat het tweede daar beter presteert dan het eerste!
Ach, kom je ze nu niet tegen, dan kom je ze in de volgende ronde tegen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Gewoon met het tweede er naar toe gaan. Dan heb je ook nog een mooi excuus als je niet wint
Heb je gelijk in, om de UEFA Cup te winnen, moet je van iedereen (kunnen) winnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, kom je ze nu niet tegen, dan kom je ze in de volgende ronde tegen.
Dus Ajax moet gewoon proberen te winnen.
Het gaat me vooral om de reisjes. Qua sterkte ben ik nog niet eens zo onder de indruk, van de ploegen die uit de CL geknikkert zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, om de UEFA Cup te winnen, moet je van iedereen (kunnen) winnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |