Wat is uitverkocht? Echt álle kaarten verkocht? Of nog niet die extra kaarten die ineens beschikbaar kwamen voorafgaand aan Ajax - PSV?quote:
Precies, de gemiddelde Trudy achter de ticketbox snapt er echt geen kloot van terwijl het echt supersimpel is.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Je moet gewoon vragen of je zelf mag kijken.
Meestal is d'r man(?) er dus dan lukt het wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Je moet gewoon vragen of je zelf mag kijken.
quote:Ajax - AZ Eredivisie 10 dec. 12.30 uur Uitverkocht Meer info
Opvallend....quote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef jna het volgende:
Misschien had ze ook wel gewoon gelijk:
[..]
Tsja, met alle respect voor z'n familie, maar elke cent die aan een advertentie wordt besteed is een cent teveel.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef the_hunter het volgende:
Lijkt me ook wel even het vermelden waard!
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.northside.nl/index.php?subaction=showfull&id=1165430540&archive=&start_from=&ucat=7&
![]()
Priceless!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.northside.nl/index.php?subaction=showfull&id=1165430540&archive=&start_from=&ucat=7&
![]()
Vetklepquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
Geweldigquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En maar zeuren dat die topics zo hard gaan...quote:
Amen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Godverdomme man, rot is op joh jaakke kkmongool.Onze club gaat naar de tering en jij zeurt over iets dat je toch nooit verandert.Zorg maar eens voor dichte grachten of voor het oude logo.Doe maar eens iets om Ajax weer beter te maken man.Die hele club van ons gaat naar de kk en meneer komt hiermee.
De echte Barney mag wel wat dart-pijltjes in z'n hoofd nuquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
Ach, als Jaakke er niets aan doet krijgt hij weer commentaar dat hij niets doet.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Amen.
Alsof ze dit ooit weg kunnen krijgen.![]()
![]()
![]()
Ach, ik zou er niet mee zitten hoor. Ik heb er echt compleet niets mee.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Godverdomme man, rot is op joh jaakke kkmongool.Onze club gaat naar de tering en jij zeurt over iets dat je toch nooit verandert.Zorg maar eens voor dichte grachten of voor het oude logo.Doe maar eens iets om Ajax weer beter te maken man.Die hele club van ons gaat naar de kk en meneer komt hiermee.
dat stond vandaag in het ADquote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Brekend nieuws!!!
Lees zojuist op de Feyenoord-topic, dat Ajax zo goed als rond is met Leonardo.
Komt ons creatief en scorend vermogen ten goede m.i.
hartbrekendquote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat nieuws is nou niet echt brekend te noemen.
dan zal hij denk snel Jaap Stam van dichtbij zienquote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Van mij mag ie komen. Laat ie niets zien, valt ie teveel of zet ie zn janksmoel op mag ie meteen weer gaan.
Photoshop?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Oh, wat ben ik toch slecht in photoshoppen.![]()
Ook ik nog maar eens danquote:http://www.northside.nl/index.php?subaction=showfull&id=1165430540&archive=&start_from=&ucat=7&
Volgens mij is die vlag aan Maccabi gegeven, of hij is stuk... iig: hij is er volgens mij niet meer. Niet dat dat zo erg is, 410 maakt zo nieuwe voor Zuidquote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien zondag maar weer eens die mega-grote Israëlische vlag over Zuid laten gaan?
Even in jullie woorden : HI-LA-RISH!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ook ik nog maar eens dan
Hier zijn geen woorden voor nodig, dit is gewéldig![]()
![]()
Zonde, was echt mooi bij Ajax - Valencia toen....maarja zal nu toch niet meer toegelaten wordenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij is die vlag aan Maccabi gegeven, of hij is stuk... iig: hij is er volgens mij niet meer. Niet dat dat zo erg is, 410 maakt zo nieuwe voor Zuid
Zorg dan wel dat je het goed spelt.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Even in jullie woorden : HI-LA-RISH!!!
Volgens mij is hij daarna nog een keer geweest hoor. Maar toen tegen Valencia...kippenvel!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zonde, was echt mooi bij Ajax - Valencia toen....maarja zal nu toch niet meer toegelaten worden![]()
Held.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
Met een C erbij, ook goedquote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je het goed spelt.![]()
quote:Danny Blind betrokken bij ongeval
Op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost heeft Danny Blind woensdagavond omstreeks 23.45 uur een ernstig autoongeluk veroorzaakt. Onder invloed van alcohol reed de 45-jarige Blind vol in op een met pech stilstaande auto.
Hierbij raakte de 48-jarige bestuurster van de auto zwaargewond. De brandweer moest haar uit de auto bevrijden. Een tweejarig kind dat bij de vrouw in de auto zat bleef ongedeerd.
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben.
Bron: AT5
Regel dan gelijk nieuwe stoeltjes in een mooie kleurquote:Op donderdag 7 december 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Pas als oude logo terug is, zal men zich eventueel beraden over weglaten Joods karakter lijkt mij.
Nee, hij stond er volgens mij dinsdag bij PSVquote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Jezus
Kwam hij terug van de analyes van NOS CL of was hij er gisteren niet?
Nee, daar zat Mulder.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Jezus
Kwam hij terug van de analyes van NOS CL of was hij er gisteren niet?
Jezus....quote:
Als er iemand is waarvan je het niet verwacht...quote:
Iddquote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als er iemand is waarvan je het niet verwacht...![]()
En?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Damn, dat zijn wel kutberichten.
Danny Blind is ook maar een mens, maar heeft een voorbeeldfunctie, dus daarom haalt het de pers.
Niets en, maar als jij of ik het zou hebben gedaan, had niemand het er hier over.quote:
Joh oordeel maar weer als je de situatie niet kent. Berichtgeving kan zo opgedraaid zijn... gebeurt zo vaak, laat zijn leven niet zo kapot gaan als dat van Patje iig. Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen... Hopelijk loopt het goed af met het slachtoffer.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef denthemen het volgende:
Vreselijk dat van Blind, een onschuldig slachtoffer omdat hij weer zonodig moet zuipen
hij zal gewoon te veel op hebben, daar zal geen twijfel over bestaan, maar tuurlijk weet je niet wat je doet, maar waarom kunnen andere dan wel uit de auto blijven? Als hij weet dat hij zo raar gaat doen moet hij niet te veel drinken, ik heb oneindig veel respect voor Blind, maar dit kan gewoon nietquote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Joh oordeel maar weer als je de situatie niet kent. Berichtgeving kan zo opgedraaid zijn... gebeurt zo vaak, laat zijn leven niet zo kapot gaan als dat van Patje iig. Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen... Hopelijk loopt het goed af met het slachtoffer.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Joh oordeel maar weer als je de situatie niet kent. Berichtgeving kan zo opgedraaid zijn... gebeurt zo vaak, laat zijn leven niet zo kapot gaan als dat van Patje iig. Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen... Hopelijk loopt het goed af met het slachtoffer.
Ja dat lijkt me duidelijk, maar ik snap niet wat het ertoe doet.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niets en, maar als jij of ik het zou hebben gedaan, had niemand het er hier over.
De keerzijde van zijn successen in het verleden dus, is nu eenmaal zo.
Klopt, helemaal mee eens. Alleen bij anderen weet alleen de naaste omgeving van zijn/haar misdaad, terwijl het nu de hele wereld rondgaat dat Danny Blind onder invloed bijna iemand doodrijdt.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk, maar ik snap niet wat het ertoe doet.
Als hij de laatste penalty van een reeks tijdens de wereldbeker erin schiet, dan weet ook heel de wereld het.
Ik vraag me alleen echt af waarom je dit zo meldt.
Ik snap het nut er gewoon niet van.
Het verandert er niets aan, het maakt het niet erger of minder erg.
Hij is en blijft een gore klootzak, die met zijn dronken harses een weerloze vrouw aanrijdt.
Dat geldt ook voor alle anderen die zoiets op hun conto hebben staan.
Je hebt helemaal gelijk, dat zal ik ook niet tegenspreken, maar nog snap ik het noemen ervan nietquote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens. Alleen bij anderen weet alleen de naaste omgeving van zijn/haar misdaad, terwijl het nu de hele wereld rondgaat dat Danny Blind onder invloed bijna iemand doodrijdt.
Dat moet je je dan ook bedenken voordat je dat de tweede of derde biertje neemt....quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur zitten is nooit goed te praten...!
Niet zo zeuren Culty, dat praat alles goed.quote:
Inderdaad, regen, wind, zon, nu nog wachten op het voorspelde onweer.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
Lekker boeiend weer
Ja joh, niets aan de hand.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
Lekker boeiend weer
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef Panick het volgende:
Dat er nog Ajacieden die dit recht proberen te praten, te bagatelliseren of anderszins proberen weg te moffelen onder het mom van "iedereen is mens" is echt zum kotsen trouwens.
Het is wel zo, genoeg mensen gezien die omvallen van bezopenheid en toch nog een 'ach, ik kan makkelijk rijden' eruit krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef Robar het volgende:
[..]
De enige gepaste reactie hierop.
Hier zijn geen excuses voor.
Het is niet goed te praten dat zullen ook genoeg mensen niet doen. Het aantal dat dat wel doet zou waarschijnlijk net zo groot zijn bij feyenoord als het een feyenoorder was of bij welke club dan ook. Dat heeft echt niet speciaal met Ajacieden te maken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef Panick het volgende:
Dat er nog Ajacieden die dit recht proberen te praten, te bagatelliseren of anderszins proberen weg te moffelen onder het mom van "iedereen is mens" is echt zum kotsen trouwens.
Natuurlijk, maar je begint nuchter en je weet op het moment dat je nuchter bent echt wel dat je met de auto naar huis moet. Dus het niet weten wat je doet, omdat je dronken bent is ook lulkoek. Begin er dan niet aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is wel zo, genoeg mensen gezien die omvallen van bezopenheid en toch nog een 'ach, ik kan makkelijk rijden' eruit krijgen
Opknopen die mensen, maar goed, dat is een 'beetje' off-topic.....quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is wel zo, genoeg mensen gezien die omvallen van bezopenheid en toch nog een 'ach, ik kan makkelijk rijden' eruit krijgen
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef Panick het volgende:
't zal je moeder maar zijn die geschept wordt door zo'n dronkelap. Maar ik had ook niets anders verwacht van een racist (niveau'tje) die gaat huilen op een internetforum als een vriendje van hem wordt mishandeld en hijzelf aan de grond genageld staat van de angst: Geen eer in je donder. Je bent zelf zeker ook nog wel in staat om ooit dronken achter het stuur te kruipen: Dat je dan maar een boom raakt in plaats van een mensquote:Op donderdag 7 december 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
Lekker boeiend weer
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
[..]
Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen...
Doe dan een vangrail! Bomen hebben ook gevoelquote:Op donderdag 7 december 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
't zal je moeder maar zijn die geschept wordt door zo'n dronkelap. Maar ik had ook niets anders verwacht van een racist (niveau'tje) die gaat huilen op een internetforum als een vriendje van hem wordt mishandeld en hijzelf aan de grond genageld staat van de angst: Geen eer in je donder. Je bent zelf zeker ook nog wel in staat om ooit dronken achter het stuur te kruipen: Dat je dan maar een boom raakt in plaats van een mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |