abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44226531
Ik hoop maar dat Leo deze kans met beide armen aangrijpt.
pi_44226543
Liever met beide benen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44226554
Met beide hersencellen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44226638
quote:
Danny Blind betrokken bij ongeval

Op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost heeft Danny Blind woensdagavond omstreeks 23.45 uur een ernstig autoongeluk veroorzaakt. Onder invloed van alcohol reed de 45-jarige Blind vol in op een met pech stilstaande auto.
Hierbij raakte de 48-jarige bestuurster van de auto zwaargewond. De brandweer moest haar uit de auto bevrijden. Een tweejarig kind dat bij de vrouw in de auto zat bleef ongedeerd.
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben.

Bron: AT5
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44226672
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jemig...
pi_44226678
Danny toch
Houd van een lijntje.
pi_44226717
Jezus

Kwam hij terug van de analyes van NOS CL of was hij er gisteren niet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44226727
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Pas als oude logo terug is, zal men zich eventueel beraden over weglaten Joods karakter lijkt mij.
Regel dan gelijk nieuwe stoeltjes in een mooie kleur
even zonder sig
pi_44226730
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Jezus

Nee, hij stond er volgens mij dinsdag bij PSV
pi_44226732
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Jezus

Nee, daar zat Mulder.
pi_44226857
quote:

[..]

Ongelofelijke klootzak!
pi_44226877
Blind voor de consequenties
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44226963
wtf Danny
pi_44226966
quote:

[..]

Jezus....

Je zou zeggen dat die krullebol toch wel een Taxi kan betalen, Bah!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44227039
quote:

[..]

Als er iemand is waarvan je het niet verwacht...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 7 december 2006 @ 16:38:06 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44227048
Damn, dat zijn wel kutberichten.

Danny Blind is ook maar een mens, maar heeft een voorbeeldfunctie, dus daarom haalt het de pers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44227064
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als er iemand is waarvan je het niet verwacht...
Idd
pi_44227096
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Damn, dat zijn wel kutberichten.

Danny Blind is ook maar een mens, maar heeft een voorbeeldfunctie, dus daarom haalt het de pers.
En?
pi_44227152
Vreselijk dat van Blind, een onschuldig slachtoffer omdat hij weer zonodig moet zuipen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 7 december 2006 @ 16:42:46 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44227220
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef Robar het volgende:

[..]

En?
Niets en, maar als jij of ik het zou hebben gedaan, had niemand het er hier over.

De keerzijde van zijn successen in het verleden dus, is nu eenmaal zo.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44227257
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef denthemen het volgende:
Vreselijk dat van Blind, een onschuldig slachtoffer omdat hij weer zonodig moet zuipen
Joh oordeel maar weer als je de situatie niet kent. Berichtgeving kan zo opgedraaid zijn... gebeurt zo vaak, laat zijn leven niet zo kapot gaan als dat van Patje iig. Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen... Hopelijk loopt het goed af met het slachtoffer.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44227375
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Joh oordeel maar weer als je de situatie niet kent. Berichtgeving kan zo opgedraaid zijn... gebeurt zo vaak, laat zijn leven niet zo kapot gaan als dat van Patje iig. Als je dronken bent besef je niet waar je mee bezig bent en soms niet eens waarom je niet in een auto moet stappen... Hopelijk loopt het goed af met het slachtoffer.
hij zal gewoon te veel op hebben, daar zal geen twijfel over bestaan, maar tuurlijk weet je niet wat je doet, maar waarom kunnen andere dan wel uit de auto blijven? Als hij weet dat hij zo raar gaat doen moet hij niet te veel drinken, ik heb oneindig veel respect voor Blind, maar dit kan gewoon niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44227463
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44227548
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niets en, maar als jij of ik het zou hebben gedaan, had niemand het er hier over.

De keerzijde van zijn successen in het verleden dus, is nu eenmaal zo.
Ja dat lijkt me duidelijk, maar ik snap niet wat het ertoe doet.
Als hij de laatste penalty van een reeks tijdens de wereldbeker erin schiet, dan weet ook heel de wereld het.

Ik vraag me alleen echt af waarom je dit zo meldt.
Ik snap het nut er gewoon niet van.

Het verandert er niets aan, het maakt het niet erger of minder erg.
Hij is en blijft een gore klootzak, die met zijn dronken harses een weerloze vrouw aanrijdt.
Dat geldt ook voor alle anderen die zoiets op hun conto hebben staan.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:52:02 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44227619
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me duidelijk, maar ik snap niet wat het ertoe doet.
Als hij de laatste penalty van een reeks tijdens de wereldbeker erin schiet, dan weet ook heel de wereld het.

Ik vraag me alleen echt af waarom je dit zo meldt.
Ik snap het nut er gewoon niet van.

Het verandert er niets aan, het maakt het niet erger of minder erg.
Hij is en blijft een gore klootzak, die met zijn dronken harses een weerloze vrouw aanrijdt.
Dat geldt ook voor alle anderen die zoiets op hun conto hebben staan.
Klopt, helemaal mee eens. Alleen bij anderen weet alleen de naaste omgeving van zijn/haar misdaad, terwijl het nu de hele wereld rondgaat dat Danny Blind onder invloed bijna iemand doodrijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')