hey, het was al donkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, niet om 17:41. Leer klokkijken.
![]()
Die is al verbaggerd, open maar een nieuwe in GC...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
Zou mijn topic FuifDuif Populariteitmeting. kunnen worden verplaatst naar GC? Ik merk dat ONZ niet het publiek herbergt dat enig niveau kan brengen in zojuist genoemde topic.
sorry remlofjequote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SC verwijdert, murp laatste waarschuwing!
Weinig zin? Het heeft helemaal geen zin!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik nog klagen, remlof, of heeft het weinig zin?.
Matig topic trouwensquote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik nog klagen, remlof, of heeft het weinig zin?.
Zo bedoel ik het toch niet gekke SiemeN, je mag ook best ouwe topics kicken als je wat hebt toe te voegen maar niet met een simpel "hehe" want dat leidt er meestal alleen maar toe dat het topic verbaggerd en dus gesloten wordt...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Uit ellende ben ik zelfs maar even buiten ONZ gaan posten, dus ik val je niet meer lastig nee.
Ik weet het. Ik bedoelde verder ook niet te zeggen dat jij me hebt weggejaagd, maar dat de topics in ONZ gewoon zo treurig zijn dat ik ook maar eens buiten ONZ een kijkje neem.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het toch niet gekke SiemeN, je mag ook best ouwe topics kicken als je wat hebt toe te voegen maar niet met een simpel "hehe" want dat leidt er meestal alleen maar toe dat het topic verbaggerd en dus gesloten wordt...
En dan noem je mij een inlikkerquote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef TwyLight het volgende:
Complimenten aan remlof voor zijn scherpheid
Dat is sarcastisch, joep-meloenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan noem je mij een inlikker![]()
Zo staat het er anders nietquote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch, joep-meloen
omgquote:Op donderdag 14 december 2006 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo staat het er anders niet![]()
REMLOF IS VAN MIJ BITCH![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo staat het er anders niet![]()
REMLOF IS VAN MIJ BITCH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |