Ik wou net een schopje TRU aanvragen, maar het niveau ONZ is alweer bereikt....GAME ON!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef Zyggie het volgende:
Nog geneukt?
Nee. Te lui.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Moeite om mijn hoogstaand stukje literatuur te ontcijferen?
Helemaal geen slecht plan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:49 schreef FuifDuif het volgende:
Misschien had ik deze topic beter kunnen plaatsen in GC.
Met het oog op het leesgemak zal ik de populariteitsscore uitdrukken in een schoolcijfer. En laten we dan afspreken: als dat cijfer lager wordt dan een 5, dan zal ik vertrekken om nooit meer terug te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
Als je niet meer dan 4 zetels haalt verlaat je fok dan?
Fijn dat je open staat voor kritiek. Ik zal je een voldoende geven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Met het oog op het leesgemak zal ik de populariteitsscore uitdrukken in een schoolcijfer. En laten we dan afspreken: als dat cijfer lager wordt dan een 5, dan zal ik vertrekken om nooit meer terug te komen.
Wheheh pwnd, ons paps partij haalde 9 zetels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef Echo99 het volgende:
Als je niet meer dan 4 zetels haalt verlaat je fok dan?
Miijn moeder zorgt er wel voor dat deze tent gesloten wordtquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Wheheh pwnd, ons paps partij haalde 9 zetels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |