Zaterdagavond liep het gebagger een beetje de spuigaten uit vandaar die laatste waarschuwing... Het hielp welquote:
ik had die dag maar 2 berichtjes gepostquote:Op maandag 11 december 2006 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond liep het gebagger een beetje de spuigaten uit vandaar die laatste waarschuwing... Het hielp wel
De volgende keer krijg ik misschien wel een laatste waarschuwing, terwijl ik niet eens aan het baggeren benquote:Op maandag 11 december 2006 17:11 schreef murp het volgende:
[..]
ik had die dag maar 2 berichtjes gepost
1 daarvan was een laatste waarschuwing
Secondery notes ?quote:Op maandag 11 december 2006 17:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou statélastieken bij in Excel enzo.![]()
Ja.quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Secondery notes ?![]()
Ben ik aan het winnen ?![]()
Dat mag ik zeker niet als een aanmoediging beschouwen ?quote:
Je bent scherp vandaag.quote:Op maandag 11 december 2006 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker niet als een aanmoediging beschouwen ?![]()
![]()
Hoe bevalt het droogmodden?quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zou 1/0 misschien op slot mogen?
Teveel bagger enzo.
Ow, en zwart gat dat FOK! aantast.
Beetje opgeruimd.quote:Op maandag 11 december 2006 21:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zou 1/0 misschien op slot mogen?
Teveel bagger enzo.
Ow, en zwart gat dat FOK! aantast.
Hoezo is dat gehele topic geen bagger?quote:
Ik krijg er geen jeuk van.quote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo is dat gehele topic geen bagger?![]()
Er word alleenmaar bagger gepost en via de een of andere url vervormd tot bewegend bagger, of zie ik dat nu verkeerd?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef Sebagger het volgende:
tvp
Weetje BD ik kom vandaag met een leuk topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]eindelijk die kloon aangemaakt ? whehe
ik ben benieuwd hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje BD ik kom vandaag met een leuk topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |