Is Nena dan Wiske, Brian Schanulleke, Bartje Lambik?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Geweldige casting... vooral Natasia en Nena, zoals ik al eerder ergens heb gezegd. Daar komt nog Suske bij (vanaf nu noem ik Natanaël gewoon Suske, als dat mag).
Sinds Stephan weg is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Verder zijn de mannen heerlijk macho
Nu je het zegt, dat zegt wel iets over de rest. Kan ook te maken hebben met de komst van NL overigens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Zelfs Natasia is de laatste week naar de achtergrond gedrongen door alle samenzweringen en complotten.
BB goed concept, maar Hummie heeft het verneukt. Wanneer Hummie bij DGK aan het roer stond, kregen de miljonairs een cursus bloemschikken en stijldansen ipv vlieglessen.quote:
Heb je het nou nog over nieuwe ? Nathanael zit onderhand al twee weken binnen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, welke cast?
Brian, de loverboy, wil ook niet bepaald iemand hebben als buurman
Nena, de playboygirl... papparazzi in je straat.... en die kan niet met geld omgaan
Eveliene, militair vriendje, en verder heeft ze het rijk alleen
Ilona, die heeft nu ook wel een goed leven
Bart, ach, een manege en Lesley, zou een keuze kunnen zijn. Maar of het het perfecte stelletje is?!
Die nieuwe, weg ermee, ken die hele gozer niet en wat ik heb gezien.... vuile gluiperd...
Bart gun ik het, omdat hij goed het spel speelt, maar que huis denk ik dat Ilona beter op haar plek is in het huis met haar vriend.
Finale tussen Ilona en Bart. (of was dat ander topic?)
Wat nou sluimend kampvuur,het is een stom wricht die niet weet wat ze met er eigen moet doenquote:Op donderdag 7 december 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Nena is juist een sluimerend kampvuur dat tot enorme hoogten kan komen
Sluimend ? Wricht ?quote:Op donderdag 7 december 2006 03:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat nou sluimend kampvuur,het is een stom wricht die niet weet wat ze met er eigen moet doen
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar Brian is toch het prototype waar vrouwen massaal voor gaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:22 schreef spookvrouw het volgende:
Brian vind ik het prototype van een domme sukkel, de bijlmer bajes zit vol met dit soort ......
Bart houdt het ook geen jaar vol, die gaat nog wel op zijn bek, ik zit erop te wachten!
Helemaal mee eens. Daarom heb ik tegelijkertijd moeite met & plezier in het kijken naar Natasia. Naar haar te kijken is een pijnloze vorm van SM.quote:Op donderdag 7 december 2006 03:10 schreef tong80 het volgende:
De ergermis-factor is juist het leuke van dit soort programma's.Hoe meer ik me erger deste meer ik geniet.
Ik ook Tongquote:Op donderdag 7 december 2006 03:10 schreef tong80 het volgende:
De ergermis-factor is juist het leuke van dit soort programma's.Hoe meer ik me erger deste meer ik geniet.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:57 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het een top programma en dat de redactie af en toe quote is helemaal te gek
Ow ja, nemen ze uitspraken van Fok over?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:57 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het een top programma en dat de redactie af en toe quote is helemaal te gek
Nou, iedereen heeft wel al een traantje gelaten hoor. Om menselijke dingen hoor: Bart toen de vader van zijn vriend overleed, Sylvia gisteren toen ze hoorde dat haar opa was overleden. Maar ook Ilona toen ze een brief van thuis kreeg, Nena de dag na de 'natasia issue', Natasia toen ze een brief van Wilgo kreeg dat hij zou weggaan bij haar. En volgens mij vergeet ik er nog wel 1 of 2quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:46 schreef bloodymary het volgende:
Wat me opvalt is dat ze allemaal beresterk zijn. Je ziet bijna nooit iemand huilen of zo. Als je dat vergelijkt met Big Brother, daar waren ze allemaal elke dag zowat aan het janken.
Heerlijke feeks, was weer genieten.quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Het zo toch wat wezen, als achteraf blijkt dat Natasia een toneelspeelster is.
Dan verdient ze na gisteren een Oscarquote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Ja, maar jammer, dat is ze niet.quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Zou wel een stunt zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:
Ben vanmiddag gebeld of ik zin had om morgen naar de auditie te komen.
En het zou het programma eindelijk publiciteit en kijkcijfers opleveren, maar denk niet dat de baas dat als goed argument zietquote:
Doen!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:
Ben vanmiddag gebeld of ik zin had om morgen naar de auditie te komen.
Zeker als je Nena even een goede doorsmeerbeurt geeft voor de camera. Die trekt het niet langer meer zo, verlos haar uit haar lijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het zou het programma eindelijk publiciteit en kijkcijfers opleveren, maar denk niet dat de baas dat als goed argument ziet.
Wat betreft wol heb ik nog nooit iemand teleurgesteld...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
Als het dan maar niet zo'n Priscella-gebeuren wordt van veel schaap, weinig wol en zo.
nou niet voor je gehoorquote:Op donderdag 7 december 2006 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarom heb ik tegelijkertijd moeite met & plezier in het kijken naar Natasia. Naar haar te kijken is een pijnloze vorm van SM.
Nah, net nog even geprobeerd te bellen om te vragen hoelang het hele gedoetje ongeveer zou duren..quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef Stoep het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de bewoners die het huis uit zijn tot nu toe zijn vervangen door soortgelijke persoonlijkheiden..
Nicolaas - Nathanael
Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, vanmorgen toch maar even de baas gebeld, hij zou er nog wel snel even een dagje verlof tussendoor drukken mits ze de sleutel zouden weggooien als ik eenmaal in het huis zat.
Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen.
Helemaal mee eens, Nicolaas was leuk en je kon met hem lachen. Hij was bovendien alles behalve zelfingenomen, en dat zijn zowel Bart, Nathanael en vooral Brian wel. In deze drie "heren"zit inderdaad kwaad, en bij Nicolaas niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dit MEEN je niet. Wat een belediging voor Nicolaas.
![]()
Nathaneal is een hufter. Heel agressief en initimiderend tegen zijn tegenstanders of uitdagers. ''WAT, spreek jij me tegen?!" Dat werk. Verder is hij totaal humorloos.
Nicolaas is juist grappig, met veel zelfspot en ook wel spot naar anderen, maar op een leuke manier. Hij is wat grillig en onvoorspelbaar, maar ook charmant. En er zit geen kwaad in hem. Dat kwaad zit wel in Nathaneal, en niet zo'n beetje ook.
Ik zag eerst ook een vervanging van Nicolaas in Nathaneal. Misschien de mensen van de casting ook. Maar WAT een verschil tussen die twee. Nathaneal heeft laten blijken afgrijselijk te zijn, kan niet anders zeggen.
Bij Nicolaas hoopte ik dat hij er lang in zou blijven, en ik hoop nog een beetje dat hij terugkomt. Bij Nathanealhoop ik dat hij zsm oprot.
Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!
Eeuh, nee.quote:
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?
En dat dit dan ook nog lang niet het geval is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.
Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.
Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
Ben het helemaal met je eens. En het heeft wel degelijk een negatief effect op je humeur.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eeuh, nee.![]()
Tis bijna niet meer om aan te zien. Zo stuitend dom, gemeen en laag dat iedereen is, behalve Huub Ilona en Sylvia.
ook mee eens, het hele plannetje begon bij haar. Maar, er ziet niet echt iemand in met bijzondere intermenselijke eigenschappen (ik vermijdt hier met opzet het NL-jargon, anders had ik people-skills gezegd...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.
Klopt helemaal. Ze zijn idd allemaal niet te vertrouwen, maar sommigen houden zo hardnekkig vol dat ze het wel zijn (nena) en doen vervolgens (brian, huub en helaas geen kans bij bart en nathanael) toch heel duidelijk 'dingen' die het tegendeel bewijzen. Huub kwam er in ieder geval voor uit dat hij net als de anderen een 'hoer' was, omdat hij er voor geld zat maar het hoerenlopen viel bij mij duidelijk in het verkeerde keelgat. Bart verdiende het denk ik het meest om te winnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Er zit echt niemand in die te vertrouwen is. Niemand kun je op zijn woord geloven. Verder zijn de mannen heerlijk macho, en de vrouwen subtiel in hun vijandigheid. Zelfs Natasia is de laatste week naar de achtergrond gedrongen door alle samenzweringen en complotten. Steeds is er weer een ander die zich als een Brutus op de voorgrond zet. Niks is wat het lijkt en alles kun je verwachten. Ik geniet elke avond weer van nieuwe wendingen in het verhaal. Big Brother eat your heart out.:P
Vage shit, vanavond alweer door talpa gebeld, of ik nog een keer langs wilde komen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooid.
Oeh, oeh, dolle pret zo'n Gouden Kooi screening!
Je had wel moeten gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vage shit, vanavond alweer door talpa gebeld, of ik nog een keer langs wilde komen..
Heb maar voor de eer bedankt, men krijgt bij mij maar 1 kans.
Misschien is alle ophef hier op FOK! rond je screening van invloed geweest. Aangezien de redactie hier ook meeleest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef kastanova het volgende:
Vage shit, vanavond alweer door talpa gebeld, of ik nog een keer langs wilde komen..
Ik denk dat je daar goed aan doet. Met wat er nu nog in zit is niks meer te winnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef kastanova het volgende:
Laffaard grootspraakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
of juist welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar goed aan doet. Met wat er nu nog in zit is niks meer te winnen.
Alsof dat zo verrassend isquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:01 schreef kissy het volgende:
Dan heb je toch wel indruk gemaakt dat ze uit al die duizenden kandidaten die de afgelopen maanden zijn geweest jouw telefoonnummer hebben onthouden.
In dat geval kan ik je geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof dat zo verrassend is.
Maar nee, ook al die opnaaiposts (je durft niet! Chicken! Pokpokpok!. )werken bij mij niet, die truuk pas ik zelf namelijk te vaak toe
.
Neh, las op de frontpage die berichten over die piepeltjes die er uit gezet waren vanwege miniscule opstootjes en hoewel ik zelf nooit overga tot fysiek geweld, vind ik het behoorlijk teleurstellend dat men er vanwege zo'n akkefietje al uitgeschopt wordt...
Als ze dat al zo snel doen, dan zal ik er na het zoveelste relletje ook vast wel een keer uitgejonast worden en da's me die 10000, ondanks de 1 jaar-roem-lintjes-knip-en-premieres-afstruinen, toch weer net niet waard.
In zo verre dat het interessant te zien is vooral sinds Eric er in zit, hoe de groepjes weer veranderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 06:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn de nieuwe bewoners een aanwinst ?
Hoel Ang is een Chinees...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:07 schreef tong80 het volgende:
Hoel ang zit Eric er al in ik kijk alleen tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |