quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:57 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het een top programma en dat de redactie af en toe quote is helemaal te gek
Ow ja, nemen ze uitspraken van Fok over?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:57 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het een top programma en dat de redactie af en toe quote is helemaal te gek
Nou, iedereen heeft wel al een traantje gelaten hoor. Om menselijke dingen hoor: Bart toen de vader van zijn vriend overleed, Sylvia gisteren toen ze hoorde dat haar opa was overleden. Maar ook Ilona toen ze een brief van thuis kreeg, Nena de dag na de 'natasia issue', Natasia toen ze een brief van Wilgo kreeg dat hij zou weggaan bij haar. En volgens mij vergeet ik er nog wel 1 of 2quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:46 schreef bloodymary het volgende:
Wat me opvalt is dat ze allemaal beresterk zijn. Je ziet bijna nooit iemand huilen of zo. Als je dat vergelijkt met Big Brother, daar waren ze allemaal elke dag zowat aan het janken.
Heerlijke feeks, was weer genieten.quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Het zo toch wat wezen, als achteraf blijkt dat Natasia een toneelspeelster is.
Dan verdient ze na gisteren een Oscarquote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Ja, maar jammer, dat is ze niet.quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef vronie het volgende:
Zou wel een stunt zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:
Ben vanmiddag gebeld of ik zin had om morgen naar de auditie te komen.
En het zou het programma eindelijk publiciteit en kijkcijfers opleveren, maar denk niet dat de baas dat als goed argument zietquote:
Doen!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:
Ben vanmiddag gebeld of ik zin had om morgen naar de auditie te komen.
Zeker als je Nena even een goede doorsmeerbeurt geeft voor de camera. Die trekt het niet langer meer zo, verlos haar uit haar lijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het zou het programma eindelijk publiciteit en kijkcijfers opleveren, maar denk niet dat de baas dat als goed argument ziet.
Wat betreft wol heb ik nog nooit iemand teleurgesteld...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
Als het dan maar niet zo'n Priscella-gebeuren wordt van veel schaap, weinig wol en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |