nou niet voor je gehoorquote:Op donderdag 7 december 2006 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarom heb ik tegelijkertijd moeite met & plezier in het kijken naar Natasia. Naar haar te kijken is een pijnloze vorm van SM.
Nah, net nog even geprobeerd te bellen om te vragen hoelang het hele gedoetje ongeveer zou duren..quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef Stoep het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de bewoners die het huis uit zijn tot nu toe zijn vervangen door soortgelijke persoonlijkheiden..
Nicolaas - Nathanael
Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, vanmorgen toch maar even de baas gebeld, hij zou er nog wel snel even een dagje verlof tussendoor drukken mits ze de sleutel zouden weggooien als ik eenmaal in het huis zat.
Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen.
Helemaal mee eens, Nicolaas was leuk en je kon met hem lachen. Hij was bovendien alles behalve zelfingenomen, en dat zijn zowel Bart, Nathanael en vooral Brian wel. In deze drie "heren"zit inderdaad kwaad, en bij Nicolaas niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dit MEEN je niet. Wat een belediging voor Nicolaas.
![]()
Nathaneal is een hufter. Heel agressief en initimiderend tegen zijn tegenstanders of uitdagers. ''WAT, spreek jij me tegen?!" Dat werk. Verder is hij totaal humorloos.
Nicolaas is juist grappig, met veel zelfspot en ook wel spot naar anderen, maar op een leuke manier. Hij is wat grillig en onvoorspelbaar, maar ook charmant. En er zit geen kwaad in hem. Dat kwaad zit wel in Nathaneal, en niet zo'n beetje ook.
Ik zag eerst ook een vervanging van Nicolaas in Nathaneal. Misschien de mensen van de casting ook. Maar WAT een verschil tussen die twee. Nathaneal heeft laten blijken afgrijselijk te zijn, kan niet anders zeggen.
Bij Nicolaas hoopte ik dat hij er lang in zou blijven, en ik hoop nog een beetje dat hij terugkomt. Bij Nathanealhoop ik dat hij zsm oprot.
Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!
Eeuh, nee.quote:
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?
En dat dit dan ook nog lang niet het geval is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.
Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.
Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
Ben het helemaal met je eens. En het heeft wel degelijk een negatief effect op je humeur.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eeuh, nee.![]()
Tis bijna niet meer om aan te zien. Zo stuitend dom, gemeen en laag dat iedereen is, behalve Huub Ilona en Sylvia.
ook mee eens, het hele plannetje begon bij haar. Maar, er ziet niet echt iemand in met bijzondere intermenselijke eigenschappen (ik vermijdt hier met opzet het NL-jargon, anders had ik people-skills gezegd...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.
Klopt helemaal. Ze zijn idd allemaal niet te vertrouwen, maar sommigen houden zo hardnekkig vol dat ze het wel zijn (nena) en doen vervolgens (brian, huub en helaas geen kans bij bart en nathanael) toch heel duidelijk 'dingen' die het tegendeel bewijzen. Huub kwam er in ieder geval voor uit dat hij net als de anderen een 'hoer' was, omdat hij er voor geld zat maar het hoerenlopen viel bij mij duidelijk in het verkeerde keelgat. Bart verdiende het denk ik het meest om te winnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Er zit echt niemand in die te vertrouwen is. Niemand kun je op zijn woord geloven. Verder zijn de mannen heerlijk macho, en de vrouwen subtiel in hun vijandigheid. Zelfs Natasia is de laatste week naar de achtergrond gedrongen door alle samenzweringen en complotten. Steeds is er weer een ander die zich als een Brutus op de voorgrond zet. Niks is wat het lijkt en alles kun je verwachten. Ik geniet elke avond weer van nieuwe wendingen in het verhaal. Big Brother eat your heart out.:P
Vage shit, vanavond alweer door talpa gebeld, of ik nog een keer langs wilde komen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooid.
Oeh, oeh, dolle pret zo'n Gouden Kooi screening!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |