abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 januari 2007 @ 03:49:56 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_45168321

Ga d'r in joh

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45168364
quote:
Op donderdag 7 december 2006 03:12 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarom heb ik tegelijkertijd moeite met & plezier in het kijken naar Natasia. Naar haar te kijken is een pijnloze vorm van SM.
nou niet voor je gehoor
pi_45168434
Ik vind het wel grappig dat de bewoners die het huis uit zijn tot nu toe zijn vervangen door soortgelijke persoonlijkheiden..

Nicolaas - Nathanael
Stefan - Huub

........
Wat en waar moet ik naartoe smsen om Huub uit het huis te krijgen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 januari 2007 @ 04:44:19 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_45168468
Het leuke is dat je een mening hebt bij de eerste blik. Maar iedereen is anders dan ze lijken.

Wie had nou verwacht dat Huub vanaf de eerste dag om zich heen zou slaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45169306
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 03:49 schreef tong80 het volgende:

Ga d'r in joh

Nah, net nog even geprobeerd te bellen om te vragen hoelang het hele gedoetje ongeveer zou duren..
Kan ik het er nog even snel tussendoor drukken, maar de telefoon is bezet .
I was an atheist until I realized I was God
pi_45173406
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef Stoep het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de bewoners die het huis uit zijn tot nu toe zijn vervangen door soortgelijke persoonlijkheiden..

Nicolaas - Nathanael
Dit MEEN je niet. Wat een belediging voor Nicolaas.

Nathaneal is een hufter. Heel agressief en initimiderend tegen zijn tegenstanders of uitdagers. ''WAT, spreek jij me tegen?!" Dat werk. Verder is hij totaal humorloos.

Nicolaas is juist grappig, met veel zelfspot en ook wel spot naar anderen, maar op een leuke manier. Hij is wat grillig en onvoorspelbaar, maar ook charmant. En er zit geen kwaad in hem. Dat kwaad zit wel in Nathaneal, en niet zo'n beetje ook.

Ik zag eerst ook een vervanging van Nicolaas in Nathaneal. Misschien de mensen van de casting ook. Maar WAT een verschil tussen die twee. Nathaneal heeft laten blijken afgrijselijk te zijn, kan niet anders zeggen.

Bij Nicolaas hoopte ik dat hij er lang in zou blijven, en ik hoop nog een beetje dat hij terugkomt. Bij Nathaneal hoop ik dat hij zsm oprot.
pi_45177346
Nah, vanmorgen toch maar even de baas gebeld, hij zou er nog wel snel even een dagje verlof tussendoor drukken mits ze de sleutel zouden weggooien als ik eenmaal in het huis zat .

Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:52:58 #58
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45177643
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, vanmorgen toch maar even de baas gebeld, hij zou er nog wel snel even een dagje verlof tussendoor drukken mits ze de sleutel zouden weggooien als ik eenmaal in het huis zat .

Ben er dus geweest en ben zelfs al weer terug; zal direct even een verslagje typen .
Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45177714
Op Iloontje na (werkelijk nog geen fun aan beleefd) heb je gelijk
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:09:33 #60
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45180172
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Dit MEEN je niet. Wat een belediging voor Nicolaas.

Nathaneal is een hufter. Heel agressief en initimiderend tegen zijn tegenstanders of uitdagers. ''WAT, spreek jij me tegen?!" Dat werk. Verder is hij totaal humorloos.

Nicolaas is juist grappig, met veel zelfspot en ook wel spot naar anderen, maar op een leuke manier. Hij is wat grillig en onvoorspelbaar, maar ook charmant. En er zit geen kwaad in hem. Dat kwaad zit wel in Nathaneal, en niet zo'n beetje ook.

Ik zag eerst ook een vervanging van Nicolaas in Nathaneal. Misschien de mensen van de casting ook. Maar WAT een verschil tussen die twee. Nathaneal heeft laten blijken afgrijselijk te zijn, kan niet anders zeggen.

Bij Nicolaas hoopte ik dat hij er lang in zou blijven, en ik hoop nog een beetje dat hij terugkomt. Bij Nathaneal hoop ik dat hij zsm oprot.
Helemaal mee eens, Nicolaas was leuk en je kon met hem lachen. Hij was bovendien alles behalve zelfingenomen, en dat zijn zowel Bart, Nathanael en vooral Brian wel. In deze drie "heren"zit inderdaad kwaad, en bij Nicolaas niet.
Vind het nog steeds jammer dat hij er niet meer inzit.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45182284
Alleen niemand lijkt me p,uur voor de overwinning te gaan.

Natasia gaat er wel uit voor de kids.
Bart voor Lesley
Nena voor de vriendinnen etc
pi_45186096
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Elounda het volgende:

[..]

Cool, ik wacht in spanning af en ben heel nieuwsgierig!
Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooid .

Oeh, oeh, dolle pret zo'n Gouden Kooi screening!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 00:06:20 #63
862 Arcee
Look closer
pi_45683526
Casting is
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 00:13:52 #64
128220 Peter6000
pi_45683721
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.

Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
  Trouwste user 2022 zondag 28 januari 2007 @ 02:09:35 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_45747362
Vannacht bleek weer eens de briljante casting

pi_45761806
quote:

Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?
Eeuh, nee.

Tis bijna niet meer om aan te zien. Zo stuitend dom, gemeen en laag dat iedereen is, behalve Huub Ilona en Sylvia.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:11:24 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_45762670
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale casting, eigenlijk is alleen Ilona kleurloos, en het duurde ff voordat Sylvia op gang kwam: maar verder alleen maar schoten midden in of vlakbij de roos.

Ik ben John de Mol dankbaar dat hij de stekker nog niet uit deze veel te dure produktie heeft getrokken.
En dat dit dan ook nog lang niet het geval is.
Ik vind dit veels te leuk allemaal.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45764021
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:

Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.
pi_45765558
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Eeuh, nee.

Tis bijna niet meer om aan te zien. Zo stuitend dom, gemeen en laag dat iedereen is, behalve Huub Ilona en Sylvia.
Ben het helemaal met je eens. En het heeft wel degelijk een negatief effect op je humeur.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:56:13 #70
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45766079
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Mee eens en zelfs Ilona begint zich meer te uiten. Ontslag procedure vond ik haar de sterkste.
ook mee eens, het hele plannetje begon bij haar. Maar, er ziet niet echt iemand in met bijzondere intermenselijke eigenschappen (ik vermijdt hier met opzet het NL-jargon, anders had ik people-skills gezegd... ). Iemand die fatsoenlijk kan debatteren of manipuleren. Ze zijn wat dat betreft allemaal niet sterk. Viel me ook van de afvallers al een beetje tegen. Een Theo van Gogh zou zelfs nataas stil hebben gekregen vermoedt ik.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46032795
Ik begin nu pas de kwaliteiten van Yvonne te zien. Wat mij betreft mag zij de villa winnen.

Het wordt tijd dat de ploeg snel wordt aangevuld.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:22:23 #72
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_46036521
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Er zit echt niemand in die te vertrouwen is. Niemand kun je op zijn woord geloven. Verder zijn de mannen heerlijk macho, en de vrouwen subtiel in hun vijandigheid. Zelfs Natasia is de laatste week naar de achtergrond gedrongen door alle samenzweringen en complotten. Steeds is er weer een ander die zich als een Brutus op de voorgrond zet. Niks is wat het lijkt en alles kun je verwachten. Ik geniet elke avond weer van nieuwe wendingen in het verhaal. Big Brother eat your heart out.:P
Klopt helemaal. Ze zijn idd allemaal niet te vertrouwen, maar sommigen houden zo hardnekkig vol dat ze het wel zijn (nena) en doen vervolgens (brian, huub en helaas geen kans bij bart en nathanael) toch heel duidelijk 'dingen' die het tegendeel bewijzen. Huub kwam er in ieder geval voor uit dat hij net als de anderen een 'hoer' was, omdat hij er voor geld zat maar het hoerenlopen viel bij mij duidelijk in het verkeerde keelgat. Bart verdiende het denk ik het meest om te winnen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:33:53 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46040113
Chapeau dat de redactie na Nicolaas met Huub kwam, niemand kon voorspellen dat Nicolaas kon worden overtroffen. Ben benieuwd of ze nog een keer zo een trucje kunnen flikken. Je zou haast denken van niet, maar zeg nooit nooit.
pi_46054132
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, het is iets meer dan een "verslagje" geworden, dus maar even in een apart topic gegooid .

Oeh, oeh, dolle pret zo'n Gouden Kooi screening!
Vage shit, vanavond alweer door talpa gebeld, of ik nog een keer langs wilde komen..

Heb maar voor de eer bedankt, men krijgt bij mij maar 1 kans .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:08:04 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46054236
Yeah right.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')