Klote, waar was ie tegenaan gereden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Piovan het volgende:
Ik heb sinds kort de brommer van een maat van me gekocht.
[afbeelding]
Italjet Dragster
?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klote, waar was ie tegenaan gereden?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klote, waar was ie tegenaan gereden?
Nee, hoort zo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:18 schreef mstr het volgende:
Het lijkt net of 'ie een paar kappen mist
Waar komt die naam nou toch vandaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, hoort zo.
Ding trekt als een gek
Hoort ook zoquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef mstr het volgende:
Alleen watskeburt met het voorwiel?
motor tot ongeveer 250 cc.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:31 schreef Zuen het volgende:
Motor of brommer?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef Sloavink het volgende:
FS, heb jij nou eigenlijk ook een ms'je of mv'tje? of alleen een maxi?
Achter ons huis ligt een groot bos met mogelijkheden tot ramps bouwen etc.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:45 schreef fs180 het volgende:
ja nou ik denk niet dat hij een crossplek heeft in zn tuin.. of het moet een boer zijn.. maar die horen geen scootah te rijden
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
Vanmiddag trouwens 3 snorscooters gelollerheerscht. Stonden zo 3 van die noobs bij het stoplicht, ik kom zo aankarren.. ik keek ze aan.. speelde wat met me gas.. en hun zo ; LETS GET IT ON! en toen werd het groen en toen moesten ze huilen.
hehe snorscooters pwnen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
Vanmiddag trouwens 3 snorscooters gelollerheerscht. Stonden zo 3 van die noobs bij het stoplicht, ik kom zo aankarren.. ik keek ze aan.. speelde wat met me gas.. en hun zo ; LETS GET IT ON! en toen werd het groen en toen moesten ze huilen.
Ik vond het wel vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef C2C het volgende:
[..]
hehe snorscooters pwnen is niet zo moeilijktis veel leuker om opgefokte schakels te pwnen
En kenkeroud, k800i is the bombquote:
Unblock me even.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
jongens, de spreuk van de avond:
van een kale kip kan je niet plukken, maar een kale poes kan je wel fucken!
C2C jij al dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Fs180 al op mij gestemd? Of andere die willen stemmen
Laatste keer dat ik het spam ik ga nu naar bed
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
jongens, de spreuk van de avond:
van een kale kip kan je niet plukken, maar een kale poes kan je wel fucken!
Het gaat er niet om of je lessen hebt, het gaat erom dat je weer hebt kunnen toeren op de weg er naartoequote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Ipho het volgende:
Kom ik op school zie ik dat al mijn vakken uitvallen...
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je lessen hebt, het gaat erom dat je weer hebt kunnen toeren op de weg er naartoe![]()
Aldus mijn wijze woorden
Brommerts.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:38 schreef Ipho het volgende:
Wat kun gvd nog voor je verjaardag vragen tegenwoordig?
Geld?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:38 schreef Ipho het volgende:
Wat kun gvd nog voor je verjaardag vragen tegenwoordig?
Ja dat wil ik niet.quote:
Ik heb alles wat ik wil.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
haha dat wou ik net als tip geven, fossil heeft leuke horloges voor rond de 100 euro, guess rond de 160 en als je echt wat moois wilt breil voor 250 en meerquote:
alles kan kapot dus gewoon haar lekker verlieft laten worden dan komt alles vanzelfquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dat meisje waar ik het over had hé, die al bezet is enzo
Ga steeds meer met d'r om, vandaag even wat gedronken hier in de buurt met d'r![]()
't Is dat ze een vriendje heeftanders was het allang zoenen geweest
Ze noemt me ook al lieverd enzo![]()
Gamen
alles kan kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dat meisje waar ik het over had hé, die al bezet is enzo
Ga steeds meer met d'r om, vandaag even wat gedronken hier in de buurt met d'r![]()
't Is dat ze een vriendje heeftanders was het allang zoenen geweest
Ze noemt me ook al lieverd enzo![]()
Gamen
* Sloavink jaloers isquote:Op woensdag 6 december 2006 18:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
alles kan kapot![]()
is kijken.. vandaag misschien wel geilenueckseks![]()
Mag niet ben 15quote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja... nou .. WTF DOET IE DAAR DAN![]()
![]()
GA RIJDEN!
![]()
Ga ik morgen maken nu geen licht.quote:
Wil die nog games kopen het 5 games + demo liggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:34 schreef no1uknow het volgende:
lol it op de nintendo ds vn mn broertje te fokken
Haayquote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef no1uknow het volgende:
hijheeft browserding voor ds gekoopt lol
dag ivo
Alleen te koop:quote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef no1uknow het volgende:
welke
Zeg even tegen je broetje dan snol. Demo krijgt die van mijquote:
quote:
Gewoon koppeling zachtjes loslaten en gelijk een beetje gas gaven. En kijk... JE RIJD!!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als ik 3 keer heel hard roep.
![]()
He maar ik wilde hier even op de oprit rijden :d maar toen ik zo in zijn 1. Maar dan kan ik niet weg rijden want dat kan ik nog niet ben echt een naabje of niet?![]()
Ja morgen wel even doenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Gewoon koppeling zachtjes loslaten en gelijk een beetje gas gaven. En kijk... JE RIJD!!![]()
Ik moet hem eerst naar het tank station duwenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dan ben je een beetje een naabje ja. Gewoon morgen ff proberen, als het licht is werkt zoiezo makkelijker. Ma gewoon blijven oefenen, krijg je vanzelf onder de knie.![]()
onder de 16 is trouwens 50% korting op alle boetesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als ik 3 keer heel hard roep.
![]()
He maar ik wilde hier even op de oprit rijden :d maar toen ik zo in zijn 1. Maar dan kan ik niet weg rijden want dat kan ik nog niet ben echt een naabje of niet?![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Ferrox het volgende:
![]()
pak dan een jerrycan en ga fietsen, duwen is echt gay
de eerste x dat ik op een schakel weg reed, ging ook niet vlekkeloos dus schaam je niet
Dat wist ikquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en Ivo, de 1 is naar beneden he. Dat je het weet.![]()
In de 2 wegrijden is best lastig met 50zeezee.![]()
en goed voor je koppelingquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en Ivo, de 1 is naar beneden he. Dat je het weet.![]()
In de 2 wegrijden is best lastig met 50zeezee.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 6 december 2006 20:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sander is niet meer de oude sinds hij 10 topics geleden de Fipo niet had.![]()
Ja want je bent een eikelquote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja je doet ze afstandelijk tegen mij.![]()
Je bent nog steeds online hierquote:Op woensdag 6 december 2006 21:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
*weet u zeker dat u deze contactpersoon wil blokkeren?
[X] JA [ ] Annuleren.
Nee, hoezoquote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef fs180 het volgende:
hoer.. je was boos op mij man.. nietop dimiwat bluf je nou opeens gekkie.. owja.. lul je bavaria?
Ja ja ja maar dimie lachte net zo hard meequote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef fs180 het volgende:
ik had je fipo sletje
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Doet het nog zeer sander?
Wat denk jequote:Op woensdag 6 december 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Troost het je als ik zeg dat mijn vriendin ongeveer dezelfde naam heeft op de laatste 2 letters na?![]()
Jambaquote:Op woensdag 6 december 2006 22:01 schreef no1uknow het volgende:
Weet iemand waar ik lache ringtones vandaan kan halen, gratis enzo
Bijv. die 'stille' ringtone enz. enz.
Misschien dat ik wat van je overkoop. Maarja moet nog ff kijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Alleen te koop:
Mario 64
Polarium
Mario Kart
Feel the magic
Metroid Demo
Meteos
http://img250.imageshack.us/img250/1304/spelykujvn5.jpg
Doe een goed bod en ze zijn voor jou. Een bod voor alles of per spel zie maar
Ook te ruil voor Xbox 360 games.
Liever alles in een keertje. En zit dan aan zo'm 16 euro per spel te denken.
Ow en Ivo laat dat ding inrijden door een pro, jij jaagt hem toch alleen maar af. Je weet nog niet hoe alles werkt enzo, beter laat je de eerste 500km door een ervaren iemand rijden zodat alles goed op elkaar in is gelopen.quote:
Ik reed al kanker lijp hij zat zo op de 50quote:Op donderdag 7 december 2006 01:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow en Ivo laat dat ding inrijden door een pro, jij jaagt hem toch alleen maar af. Je weet nog niet hoe alles werkt enzo, beter laat je de eerste 500km door een ervaren iemand rijden zodat alles goed op elkaar in is gelopen.
Ik weet nog wel iemand die dat tegen een kleine vergoeding kan doen voor je![]()
Je kunt altijd pmen!quote:Op woensdag 6 december 2006 23:12 schreef Devolution het volgende:
[..]
Misschien dat ik wat van je overkoop. Maarja moet nog ff kijken.
Schaam je je voor die machine ofzo?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:20 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik maak binnen kort normale maar het is hier noodweer en de camera is leeg.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Schaam je je voor die machine ofzo?
Altijd van die kk foto's![]()
Kun je wel leip doen, het is gewoon een feit. De eerste foto's die je neemt zijn toch altijd van de gehele brommer. Niet van die rare detailsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Votedquote:Op donderdag 7 december 2006 18:09 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha vet! 14.gif
Heb je ovrigens al gestem op mij pallo? Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
maccy d als datequote:Op donderdag 7 december 2006 19:28 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag met dat ene meisje naar stadshart geweest (is zeg maar centrum van Zoetermeer met allemaal winkels etc.) en even gechilled bij Mac Donalds enzo![]()
van de week moet ik weer halenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:53 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nou toch maar eens een datum afspreken ofzo?
Lavalampquote:Op donderdag 7 december 2006 21:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoeen magmalamp of hoe dat heet!![]()
![]()
Die kreeg ik van de week ookquote:Op donderdag 7 december 2006 19:27 schreef no1uknow het volgende:
Dag.
Youtube spam ftw
From: fluffchild49u
Videos (0) | Favorites (0) | Friends (0)
Sent: December 06, 2006, 02:10 PM
Subject: hey.. how's it going?
That's a nice video set you have up. I tried putting up my video blog on my youtube page but it doesn't seem to have worked, lol..
Anyways, you seem pretty cool and I wanna learn more. You should check out my profile on this other site, I'm always on over there and I doubt if i'll be coming to youtube everyday: www.thevideozone.tv/?id=2423&mypics. My username's hotbelle.. but umm, ignore my pictures, lol!
So anyways, message me on there and we'll chat sometime!
hope to hear from you soon
Ik ook.quote:
Lijkt altijd verdacht veel op een atoombomquote:Op donderdag 7 december 2006 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Zhe lavalamp!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ek-yuLpo-yc
Ssssssssssstquote:Op donderdag 7 december 2006 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt altijd verdacht veel op een atoombom![]()
![]()
omg ik hoor een kleine dudequote:Op donderdag 7 december 2006 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Zhe lavalamp!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ek-yuLpo-yc
Ja die stem op de achtergrond is me broertje (13)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
omg ik hoor een kleine dude![]()
jhesjussss
Dat zeg ik echt constant IRLquote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Het is echt een gangsterfilmpje Sander
Ik schoot serieus in de lach bij het "Zomg"![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG PHONESECKS:
http://www.youtube.com/watch?v=hGEW0NzPKZE
pwned n00bquote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef Ipho het volgende:
ik kan zeh filmpjeh niet zien :/
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die nerd lijkt wel wat op mij.![]()
![]()
![]()
hijs echt gaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die nerd lijkt wel wat op mij.![]()
![]()
![]()
homoquote:Op donderdag 7 december 2006 22:59 schreef fs180 het volgende:
mwah alleen wat zitten zoenen enzo..
maar je filmpjedie kneus
! waarom he.. ging je geen geile chicks filmen?
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:19 schreef no1uknow het volgende:
lol omg check dit:
http://www.youtube.com/watch?v=3qRkSaa3wkM
Dit is dus echt een nerd hé,
Even wat verklaringen, hij staat echt zo 30 seconden stil zo want volgens mij dacht ie dat ik een foto ging nemen ofzo
En over die schoenen, hij had ze eerst midden in de les ging ie ze zo uitdoen
Jamooi, echt te grappig.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat zijn leipe lui hoor
, als je echt niets te doen hebt kun je daar altijd nog om lachen
![]()
Tschüssquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef Ipho het volgende:
Wie heeft er nog niet op Ipho gestemd?
Het is: helaas.quote:Je voelt hem al aan komen dat antwoord moet ik ‘hellaas’ met nee beantwoorden.
Dude stfu nou maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef Ipho het volgende:
Wie heeft er nog niet op Ipho gestemd?
Sterphf jij maar fijnquote:
Je vader!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ga jij maar heerlijk fijn en langzaam deaud
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ga op je TZR zitten man, veel leuker.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef no1uknow het volgende:
Was even gamen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft op je trilmobiel rijden![]()
Hij trilde niet hoor, had misschien lekker geweest maar nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft op je trilmobiel rijden![]()
Weet je hoe vet die dingen zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:36 schreef Zuen het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst op een schakelbrommer geredeneen oude Yamaha DT
![]()
Ja is wel een heel vet ding, echt een oudje. Wel ff lastig op het begin schakelen hoor, moest echt wennen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Weet je hoe vet die dingen zijn
Die gaan toch nooit stuk![]()
![]()
Ja paar dagen terug al op je gestemdquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef Ipho het volgende:
Zuen had jij al op mij gestemd?
En die DT's zijn ook wel vet ja!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |