Klote, waar was ie tegenaan gereden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Piovan het volgende:
Ik heb sinds kort de brommer van een maat van me gekocht.
[afbeelding]
Italjet Dragster
?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klote, waar was ie tegenaan gereden?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klote, waar was ie tegenaan gereden?
Nee, hoort zo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:18 schreef mstr het volgende:
Het lijkt net of 'ie een paar kappen mist
Waar komt die naam nou toch vandaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, hoort zo.
Ding trekt als een gek
Hoort ook zoquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef mstr het volgende:
Alleen watskeburt met het voorwiel?
motor tot ongeveer 250 cc.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:31 schreef Zuen het volgende:
Motor of brommer?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef Sloavink het volgende:
FS, heb jij nou eigenlijk ook een ms'je of mv'tje? of alleen een maxi?
Achter ons huis ligt een groot bos met mogelijkheden tot ramps bouwen etc.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:45 schreef fs180 het volgende:
ja nou ik denk niet dat hij een crossplek heeft in zn tuin.. of het moet een boer zijn.. maar die horen geen scootah te rijden
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
Vanmiddag trouwens 3 snorscooters gelollerheerscht. Stonden zo 3 van die noobs bij het stoplicht, ik kom zo aankarren.. ik keek ze aan.. speelde wat met me gas.. en hun zo ; LETS GET IT ON! en toen werd het groen en toen moesten ze huilen.
hehe snorscooters pwnen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
Vanmiddag trouwens 3 snorscooters gelollerheerscht. Stonden zo 3 van die noobs bij het stoplicht, ik kom zo aankarren.. ik keek ze aan.. speelde wat met me gas.. en hun zo ; LETS GET IT ON! en toen werd het groen en toen moesten ze huilen.
Ik vond het wel vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef C2C het volgende:
[..]
hehe snorscooters pwnen is niet zo moeilijktis veel leuker om opgefokte schakels te pwnen
En kenkeroud, k800i is the bombquote:
Unblock me even.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
jongens, de spreuk van de avond:
van een kale kip kan je niet plukken, maar een kale poes kan je wel fucken!
C2C jij al dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Fs180 al op mij gestemd? Of andere die willen stemmen
Laatste keer dat ik het spam ik ga nu naar bed
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef C2C het volgende:
jongens, de spreuk van de avond:
van een kale kip kan je niet plukken, maar een kale poes kan je wel fucken!
Het gaat er niet om of je lessen hebt, het gaat erom dat je weer hebt kunnen toeren op de weg er naartoequote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Ipho het volgende:
Kom ik op school zie ik dat al mijn vakken uitvallen...
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je lessen hebt, het gaat erom dat je weer hebt kunnen toeren op de weg er naartoe![]()
Aldus mijn wijze woorden
Brommerts.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:38 schreef Ipho het volgende:
Wat kun gvd nog voor je verjaardag vragen tegenwoordig?
Geld?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:38 schreef Ipho het volgende:
Wat kun gvd nog voor je verjaardag vragen tegenwoordig?
Ja dat wil ik niet.quote:
Ik heb alles wat ik wil.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Sloavink het volgende:
haha dat wou ik net als tip geven, fossil heeft leuke horloges voor rond de 100 euro, guess rond de 160 en als je echt wat moois wilt breil voor 250 en meerquote:
alles kan kapot dus gewoon haar lekker verlieft laten worden dan komt alles vanzelfquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dat meisje waar ik het over had hé, die al bezet is enzo
Ga steeds meer met d'r om, vandaag even wat gedronken hier in de buurt met d'r![]()
't Is dat ze een vriendje heeftanders was het allang zoenen geweest
Ze noemt me ook al lieverd enzo![]()
Gamen
alles kan kapotquote:Op woensdag 6 december 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dat meisje waar ik het over had hé, die al bezet is enzo
Ga steeds meer met d'r om, vandaag even wat gedronken hier in de buurt met d'r![]()
't Is dat ze een vriendje heeftanders was het allang zoenen geweest
Ze noemt me ook al lieverd enzo![]()
Gamen
* Sloavink jaloers isquote:Op woensdag 6 december 2006 18:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
alles kan kapot![]()
is kijken.. vandaag misschien wel geilenueckseks![]()
Mag niet ben 15quote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja... nou .. WTF DOET IE DAAR DAN![]()
![]()
GA RIJDEN!
![]()
Ga ik morgen maken nu geen licht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |