Grapje lieverdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon even terugzien omdat het zo een vreemd stukje was.
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
Het is gewoon hilarisch.
Jack hoort opeens muziek en denkt: "What the fuck?"
Komt er zo'n transseksuele neger die op een vrouw lijkt maar een mannenstem heeft en zegt heel droog "Sorry" terwijl ze als een spook onder de bar vandaan komt. Jack denkt: "Oh oke"
De muziek was enger dan de verschijning.
Het viel mij ook op maar vond het flauw van mezelf om daar kritiek op te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
Noud: 'Ik ben met niemand niet naar bed geweest...'
Hij heeft iedereen in Meerdijk dus gehad...
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Who ?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Stacy is zo'n gangsterneger van Junior in ONMquote:
Het ging om de directie van Fischer Events die bij haar zou worden ondergebracht.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef avotar het volgende:
ik verbaas me nog steeds over barbara en dian.. tuurlijk.. ineens leid je een multi-national en neem je een dokters-assisente als hoofd pr.. en oh wacht.. laat haar maar gelijk in de directie plaatsnemen ook..
Aaah, nu weet ik het weer. Ik liep al te denken wie is dat ook weer. Ik vond haar wel leuk toen!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.
Mij lijkt het een introductie van een nieuwe castlid. Anders heeft het weinig nut.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het nut daarvan eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Neut gaat Nina bedrijgen en chanteren !
En dan komt Ludo daar natuurlijk achter![]()
Iddquote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Bar, ga zelf eens naar zo'n hulpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |