Die scene was best grappig.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Wat, een transseksuele neger achter als barman/vrouw in Teluma? Hilarisch!
Hehe die ex van Robert die ging trouwen met Julian en toen bruut vermoord werd of Alexandra als in Lievequote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Die transseksueel blijkt Alexandra te zijn...
Hahaha ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Ik moest bijna lachen bij die scene.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha ja dat viel mij ook al op!
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
Noud: 'Ik ben met niemand niet naar bed geweest...'
Hij heeft iedereen in Meerdijk dus gehad...
Dat viel me ook op en dat stuk was echt slecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
ze komt niet terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
Nu Martine zo vaak genoemd wordt, ga ik bijna denken dat Jack Tim inschakelt om Martine te zoeken, zodat ze bij de bruiloft kan zijn.
Dat stuk was meligquote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat viel me ook op en dat stuk was echt slecht.![]()
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Morris krijgt een paar milf-lessen.
Wat was het nut daarvan eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was best grappig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het nut daarvan eigenlijk?![]()
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het nut daarvan eigenlijk?![]()
Was echt humor!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:
Ik bedoel meer dat dat slecht geacteerd was en het sloeg nergens op zo tussendoor.quote:
Doet ze goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.
Dat zou ik wel jammer vinden.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze komt niet terug.
ik heb het de actrice zelf gevraagd op wereld aids dag in de bijenkorf.
Dat vond ik dus ook al, het is Martine voor, Martine na..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Otmed het volgende:
Ze hebben het wel opvallend veel over Martine, alsof ze willen dat de inspringende kijkers ook weten wie dat is.De ene keer 'Martine' zeggen en de andere keer 'je moeder'.
Die travo leek me onder de 50 hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft iemand dat stukje toevallig?
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die travo leek me onder de 50 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |