Anita moet er ook uit! Ze maakt alleen maar van die 'opvulscènes' als je t mij vraagt, en die zijn absoluut niet interessant!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Mogen Barbara, Dorothea en Sjors asjeblieft per direct de serie uit. Zij halen met hun saaie gezeik alle spanning uit de serie.
Ja, ten eerste werken er geen bekende Meerdijkers daar (naja, Celine dan, die entree maakt vanavond)quote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar dit sapbar opeens vandaan komt...............Daar is toch nooit iets over te doen geweest, opeens was het er.
En niemand drinkt meer koffie.![]()
Mensen aansporen tot het drinken van lekkere sapjes, en een gezond leven laten geven ...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Sapoase nou echt totaal niets voor gtst. Wat moet je ermee?
Zal er wel op neer komen dat Barbara altijd alleen maar oog had voor Charlie en haar voortrok, terwijl Morris verwaarloosd werd en achtergesteld werd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
volgende week wordt het nog boeiender
Barbara de kinder-mishandelaar![]()
Ja inderdaad, altijd maar dat gezeik op de duistere zaakjes van Jack, dat was echt superirritant.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Anita moet er ook uit! Ze maakt alleen maar van die 'opvulscènes' als je t mij vraagt, en die zijn absoluut niet interessant!![]()
Wat is de naam van die tent?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Sapoase nou echt totaal niets voor gtst. Wat moet je ermee?
"Dit sapje moet je echt proberen, echt vet lekker man!"quote:
Bing en Sjors rekken hun gehele huwelijksceremonie op naar een half jaarquote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Mogen Barbara, Dorothea en Sjors asjeblieft per direct de serie uit. Zij halen met hun saaie gezeik alle spanning uit de serie.
Fos gymnasiumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |