Al 2 weken geen Ludo-Jack fragment, waar gaat het heen met de wereldquote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef Otmed het volgende:
Gtst is weer saai.
Ja, ik ook, maar ze schijnt nogal populair te zijn. Terwijl die kop toch duidelijk tekenen van afwijkingen vertoont.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:12 schreef vencodark het volgende:
Ten eerste omdat ik Nina echt monsterlijk vind.
Ze had toch het Syndroom van Sanders?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ze schijnt nogal populair te zijn. Terwijl die kop toch duidelijk tekenen van afwijkingen vertoont.
Het fictieve koffiecafé zullen ze bedoelen.quote:Charlie wil betrokken worden bij de verkoop van het koffiecafe, maar Nick wijst haar af.
Die sapbar snap ik geen reet van. Die sapbar heeft niets en is gewoon saai. Zelfs dat domme koffiecafé van Yasmin had meer uitstralingquote:
Wat een dramaqueen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:18 schreef Otmed het volgende:
Rihannalekker toepasselijk weer... 'i don't wanna be a murderer!' ♫
Anti-Ludo pact IVquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Dian![]()
.
De spanning in GTST keert eindelijk terug door haar!
Das een stuk beter dan het Noud-Nina-Florien of Dennis-Jack-Sabine gezeik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef Pelgrim het volgende:
Dian wil het familie against familie spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |