abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44218090
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja Dennis werd vet gewned door Anita, hij dacht al helemaal dat ze samen in het oude huis van Janine gingen zitten, maar piste mooi naast de pot en kwam even mooi van een koude kermis thuis.
Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan haha Jammer voor um
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_44220880
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan haha Jammer voor um
maarre Jack zal hem wel niet terug nemen in het huis denk ik, en misschien gaan ze dan alsnog wel samenwonen omdat Anita het dan zo zielig vind voor Dennis
pi_44222103
Kortom, een cliff van niks.
tvp!
pi_44223458
Vind Fos totaal niet bij Nina passen, hij is zo mak als een lammetje bij Nina. Wel leuk die scene dat Morris Fos finaal op zijn bek sloeg, niet dat Fos het verdient maar eindelijk beetje actie.
Hoop zo dat Morris helemaal gek wordt en zelfmoord pleegt. Wat een eikel.

Trouwens, Anita die verslijt ook eens veel mannen tijdens die soap. Al 40 keer is ze teruggekomen en steeds gaat ze met een andere vent aan de haal. Weet niet hoe ze hun allemaal om dr vinger weet te winden.
Btw, Jack zal de échte Sint wel geregeld hebben, zo is Jack wel.
Domme Dennis en Anita, je weeeet nou toch dat Ricky binnen kan komen, plakkerige klefsukkels!
pi_44230588
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef vencodark het volgende:
Vind Fos totaal niet bij Nina passen, hij is zo mak als een lammetje bij Nina.
Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noud
Een heer met stijl
pi_44232336
Het zal wel aan mijn televisie liggen, maar het leek net of Nina een scheet liet

Hopelijk gaat Anita niet alsnog overstag
Een heer met stijl
pi_44232665
Jack en Dennis krijgen een sik van Anita.
  donderdag 7 december 2006 @ 20:22:14 #58
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44232725
Nou dat ken toch?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_44232830
Een alcoholvrij biertje van Anita!!!

Maak het uit Dennis, nu!
pi_44232924
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een van de meest vervelende comebacks ooit in GTST.... wat moet je met dat mens.
pi_44232958
lijkt wel of ik naar Z@p kijk..
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_44232987
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack en Dennis krijgen een sik van Anita.
Het enige waar Anita goed voor is, is zoen-sex scenes met Sjeck en Dennis, en dan houdt het op .

Anita
pi_44233018
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef BigFire het volgende:
lijkt wel of ik naar Z@p kijk..
Nina die een vervanger voor Morris zoekt... .
pi_44233043
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Dit zagen we helemaal niet aankomen ofzo
Een heer met stijl
pi_44233305
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Van Schorriemorrie naar Foutenoud. Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
pi_44233525
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaal
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44233636
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noud
Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.
Ik doelde op het feit dat Fos zo gek is op Nina en iemand in het forum een opmerking over hun samen maakte.
Trouwens, Noud en Nina is ook niks.
pi_44233682
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Van Schorriemorrie naar Foutenoud. Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
Zien jouw ouders de ouders van je vriendin dan als familie? Mijn grootouders enerzijds kwamen mijn grootouders anderzijds bijna nooit tegen, maargoed dat verschilt ook wel per familie
Een heer met stijl
pi_44233769
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.
Ik doelde op het feit dat Fos zo gek is op Nina en iemand in het forum een opmerking over hun samen maakte.
Trouwens, Noud en Nina is ook niks.
Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.
Wel moet Fos ook iemand krijgen en de andere personages moeten eens wat meer respect voor Fos tonen vind ik.
Zoals Laura hem daarnet weg bonjourde en zoals Florien ook altijd doet als zij en Nina iets te bespreken hebben
Een heer met stijl
pi_44233778
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Oeh, sterke ontwikkeling. Ik stem voor.
pi_44233811
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.
Wel moet Fos ook iemand krijgen en de andere personages moeten eens wat meer respect voor Fos tonen vind ik.
Zoals Laura hem daarnet weg bonjourde en zoals Florien ook altijd doet als zij en Nina iets te bespreken hebben [afbeelding]
Ja indd. Fos is nog de normaalste van al die lui. Maar goed, er kan nog een hoop misgaan.
pi_44233951
Kut nina! gaat ze met Noud lopen neuken(bijna)
pi_44236589
Gtst is weer saai.
tvp!
pi_44236950
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:22 schreef fatbastard1 het volgende:
Kut nina! gaat ze met Noud lopen neuken(bijna)
ik vond het stiekum wel geil toen ze elkaar zo gingen betasten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44237074
Vond het totaal niet geil. Ten eerste omdat ik Nina echt monsterlijk vind. Ten 2e omdat het in mijn ogen nog van die jonge mensen zijn. Terwijl ze misschien 3 jaar jonger zijn dan mij. Ben 21.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')