Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan hahaquote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja Dennis werd vet gewned door Anita, hij dacht al helemaal dat ze samen in het oude huis van Janine gingen zitten, maar piste mooi naast de pot en kwam even mooi van een koude kermis thuis.
maarre Jack zal hem wel niet terug nemen in het huis denk ik, en misschien gaan ze dan alsnog wel samenwonen omdat Anita het dan zo zielig vind voor Dennisquote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Ah, ja dat dacht ik al idd dat dat zo zou gaan hahaJammer voor um
Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noudquote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef vencodark het volgende:
Vind Fos totaal niet bij Nina passen, hij is zo mak als een lammetje bij Nina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een van de meest vervelende comebacks ooit in GTST.... wat moet je met dat mens.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Het enige waar Anita goed voor is, is zoen-sex scenes met Sjeck en Dennis, en dan houdt het opquote:Op donderdag 7 december 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Jack en Dennis krijgen een sik van Anita.![]()
Nina die een vervanger voor Morris zoekt...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef BigFire het volgende:
lijkt wel of ik naar Z@p kijk..
Dit zagen we helemaal niet aankomen ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina die een vervanger voor Morris zoekt....
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Nina die een vervanger voor Morris zoekt....
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaal![]()
Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt, maar degene die in de preview bij Nina te zien was, was Noud![]()
Zien jouw ouders de ouders van je vriendin dan als familie? Mijn grootouders enerzijds kwamen mijn grootouders anderzijds bijna nooit tegen, maargoed dat verschilt ook wel per familiequote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen mijn bericht tikte besefte ik niet dat ik de aflevering van gister niet had gezien. Wist dus helemaal niets van wat er vanavond ging gebeurd en gebeurd is.
Ik doelde op het feit dat Fos zo gek is op Nina en iemand in het forum een opmerking over hun samen maakte.![]()
Trouwens, Noud en Nina is ook niks.![]()
Oeh, sterke ontwikkeling. Ik stem voor.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van Schorriemorrie naar Foutenoud.Nu nog een tienerzwangerschap en het feest is compleet. Dan worden Dennis en Ludo familie.
Ja indd. Fos is nog de normaalste van al die lui.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fos en Nina is inderdaad niks, Fos is veel te goed voor Nina.
Wel moet Fos ook iemand krijgen en de andere personages moeten eens wat meer respect voor Fos tonen vind ik.
Zoals Laura hem daarnet weg bonjourde en zoals Florien ook altijd doet als zij en Nina iets te bespreken hebben [afbeelding]
ik vond het stiekum wel geil toen ze elkaar zo gingen betastenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:22 schreef fatbastard1 het volgende:
Kut nina! gaat ze met Noud lopen neuken(bijna)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |