heeft Jack vast geregeldquote:Op woensdag 6 december 2006 01:10 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste was Dennis, de 2e was gewoon sint.
haha.... inside joke ;-)quote:En waarom ging de Sint niet bij Ludo op bezoek?
Het was de Timpiet.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:34 schreef pberends het volgende:
Was Jack die piet niet?
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaalquote:Op woensdag 6 december 2006 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Noud oefenen bij Nina, dalijk wil hij ook examen doen bij haar.![]()
Zoiets zal het idd wel zijn ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zit er natuurlijk dik boven op die gaan een keer neuken wat ze vervolgens een maand geheim houden voor Florien vervolgens komt het toch uit hebben nina en Florien een dagje ruzie zijn Noud en Florien weer uit elkaar en einde verhaal![]()
Inderdaad, dat viel nogal op.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ging wel wat overdreven vind ik, Sjors zei zoiets van "ik kom nu binnen ja?"![]()
Nee.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef tessie het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vanavond? Ik heb het gemist...
Ja Dennis werd vet gewned door Anita, hij dacht al helemaal dat ze samen in het oude huis van Janine gingen zitten, maar piste mooi naast de pot en kwam even mooi van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef tessie het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vanavond? Ik heb het gemist...
Hmmm zie je reactie nu pas.quote:
Hmm ik heb die aflevering wel op videoband, maar ik kan niet digitaliseren of bewerkingen doen met de computerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |