quote:10) Melanie: Stel: Moris zit vast op een onbewoond eiland met Janine, Bing en Nick. Wie zou je eten? Wie gebruik je als boot en wie mag mee terug naar het bewoonde land?
‘Ehm.... die is wel een hele freaky vraag. Ik zou Bing opeten, want Bing heeft toch een zacht karakter. Ik zou Nick als boot gebruiken, want dat is een vrij opgeblazen kwal, die het erg ver zal schoppen in de wereld. Janine zou ik mee terug nemen naar het bewoonde land, want dan heb ik toch wel iemand om me mee te kunnen vertonen. Maar dit gaat natuurlijk wel over personages die niet echt zijn, niet over de echte mensen.
Daarom vroeg ik wanneer die wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:59 schreef ReWinD het volgende:
Steeds dat gezeik met Ninaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Eerst Morris, nu weer met Florien en Noud..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die Sapoaseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop dat Martine snel terug komt voor een beetje actie. Wellicht op de bruiloft ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je het over Barberaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ze klinkt zo intelligent, doe die rok naar beneden.
Brrrrrrrr. Emma SCHNEIDER!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je het over Barberaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker geloofwaardig... en wat dan nog, het speelde zich af toen Morris nog geen bewustzijn hadquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, waar sloeg dat nou weer op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Nick met z'n 1 meter 65 die Jack gaat commanderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel raar eigenlijk, want toen dat gebouw werd gebouwd had Ludo alles in de peiling, dus de kijker in de veronderstelling dat het hele gebouw van Sanders Inc was.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:34 schreef Frey het volgende:
Dian de toren uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha expert nog wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of Martine terugkomt, ik meende te lezen dat Martine-expert Digispeed op de wereld AIDS dag met Inge Iepenburg had gesproken en die zei niet terug te komen.
Maarja niks is natuurlijk absoluut zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef digispeed het volgende:
kan iemand een samenvatting geven...... heb het niet gezien.
Ik vond het zo saai dat dit even langs me heen is gegaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop