Schat zet je pm functie nou eens aan ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Ga eens ergens anders op haar geilen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Schat zet je pm functie nou eens aan ?
Dat wel maar ik kan toch een zwarte pieten pakje aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders op haar geilen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Je bent bovendien te jong voor haarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:01 schreef GSMboy het volgende:
Haha die Barbara:
Ik ga graag naar Spane, maar niet met de bootom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voorbind bierbuik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat wel maar ik kan toch een zwarte pieten pakje aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan doe ik gewoon een voorbind bierbuik om dan ben ik net profpietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zet je pm functie nou maar aan ^^quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Voorbind bierbuik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je toevallig niet ook de exit van Martine op filmpjequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:03 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sintingtst2.PNG]afbeelding][/url]
Sinterklaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor het eerst dat ik uitkeek naar de scènes met Dennis en Anitaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die wil ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:51 schreef Otmed het volgende:
[..]
Heb je toevallig niet ook de exit van Martine op filmpjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De eerste was Dennis, de 2e was gewoon sint.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:59 schreef lesley het volgende:
wie was die sint eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop