c_c is in de buurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Lief van je, maar nee, dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Wees niet bang!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:ik lach me dood
bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
Die is toch alleen maar aan het sloerieën met dawg... Gewoon doen dus!quote:
Vandaag hadden ze boterletter!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
daar ben je ingenieur voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wees niet bang!
Iedereen weet dat je totaal niet grappig bent!
quote:
die kreeg ik ookquote:
quote:
Turken knuffel je niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een knuffelturk?
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Pizza en bier. Wat een mooi leven.
Oja, ik zou ook best pizza kunnen maken vanavondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Er zijn wel meer mensen hier niet grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
zunde van het bier!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?![]()
Ik zou bijna medelijden met je krijgen, ware het niet dat...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Mokster het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer...
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
quote:
Dit is R&P.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Christine het volgende:
Er zijn wel meer mensen hier niet grappig.
Point madequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
En bier.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Point made.
Tijd voor een pizza en een leuke DVD.
Uitzondering, regel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sluit R&P dan maar!![]()
http://www.nu.nl/news/908(...)volk_van_Europa.html
maar kusjekroelen welquote:
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
Ga krassen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Ben je echt geen kloon van dawg?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/950525/1/305/44169701
[..]
maar kusjekroelen wel
* nixxx kusjekroelt Mokster!
Opquote:
Nog een argument op het 'waarom zouden we nog moeite doen' lijstje!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
Dat wilde ik zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
wat dan>quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
EN KUNNEN JULLIE GOFTEDOMME OPHOUDEN OVER DAMIEN-KAARTJES?
ieuw! Helmondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je echt geen kloon van dawg?![]()
Je bent een vrouw, je bent één groot probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Het eerste wat je leest staat niet gelijk aan je eerste ingeving.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Mokster het volgende:
Ha! Het was KnuffelTurk.
Toch mijn eerste ingeving.
Net als bij tentamens.
Wie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!!!11111!!!!!1quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je bent één groot probleem.
En nu houd ik voorlopig ook even op met van die afgezaagde vrouwonvriendelijke opmerkingen maken, ze doen me aan iemand denken.
Begin er dan ook niet weer over als ik het net heb afgesloten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij gaat ook?quote:
Lekker mèn! Ik doe 't enkel wat gezonder, mag wel in de decembermaand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
oude wonden openhalen is heel R&Pquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet weer over als ik het net heb afgesloten.
In dit geval deed ik het zonder eerst te lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Het eerste wat je leest staat niet gelijk aan je eerste ingeving.![]()
Dan denk ik meteen aan Plato!quote:
Binnenkort!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat leg ik binnenkort nog wel eens ergens anders dan hier uit ok..
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het welquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker mèn! Ik doe 't enkel wat gezonder, mag wel in de decembermaand.
Flikker op met je lief.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Christine het volgende:
Moet dat nu allemaal zo grof en onvriendelijk hier?
Lief en vriendelijk is veel leuker.
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!quote:
2 kilo in vijf dagen? Da's wel heul veul!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het wel.
En Sabrina.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!
en petitlapin enzoquote:
Mijn popje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
Zei iemand hier Tranceptor?
Want? Op deze manier is het helemaal niet leuk meer nierquote:
Maar ik luister Tool! Enquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een argument op het 'waarom zouden we nog moeite doen' lijstje!
Voor 3 keer de verkoopprijs van een kaartje jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat dan>je had t toch sort f geregeld?
En hoeveel is je streefgewicht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het wel.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef nixxx het volgende:
en petitlapin enzo
Ik zit toevallig net naar Aenima te luisteren waar hij: Fuck all these clowns zingt!quote:
Dit klinkt wel heel erg EO-jongerendag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
Want? Op deze manier is het helemaal niet leuk meer nier.
Bovendien, hoe kan je nou de wereld een betere plaats maken als je niet bij jezelf begint?.
Een ban?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sabrina heeft een ban![]()
Pheno hebben jullie weggepest die bewuste dag enzo
Kaarslicht en rode wijn muziek!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit toevallig naar Damien Rice te luisteren.
Bedoelde meer hoeveel je er nog af wilt krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een ban?
En dat is echt bullshit, maar dat is zijn keuze geweest.
hihihihihquote:
Je denkt 'ik doe niet meer aan lief, bekijk het maar, ik wakker het lekker aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit toevallig naar Damien Rice te luisteren.
Heel simpel, ik wil eerst een betere plaats voor mijzelf. Dan de rest pas!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
Bovendien, hoe kan je nou de wereld een betere plaats maken als je niet bij jezelf begint?.
Dat vraag je ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoeveel je er nog af wilt krijgen
En dame nog wel, hoe oud bent u eigenlijk?
Inderdaad... Gewoon zelf kijken en een inschatting maken! Tel daar nog 5 jaar of 10 kilo bij op en dan klopt het wel!quote:
jaaaaa Woman like a manquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je denkt 'ik doe niet meer aan lief, bekijk het maar, ik wakker het lekker aan'?
Goed plan trouwens. Kennen jullie allemaal de B-sides? Ja? Braaf! Woman like a man is namelijk een woest geil nummer
.
Nee hoor, het betekent alleen dat een beetje vriendelijkheid tegen elkaar geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg EO-jongerendag.
Ja. Dáár scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Sjowhan het volgende:
En dame nog wel, hoe oud bent u eigenlijk?
Maar bij het hardop gokken haal je er nog 5 vanaf natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad... Gewoon zelf kijken en een inschatting maken! Tel daar nog 5 jaar of 10 kilo bij op en dan klopt het wel!![]()
U riep mij?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Subtiliteit van een baksteen.
Alles kaal onder de kin zeg ik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
en daarna krijgt twisted_plant een nieuw kapsel... ik begin het gevecht tegen de bladluis te verliezen
Wat is jouw inschatting dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad... Gewoon zelf kijken en een inschatting maken! Tel daar nog 5 jaar of 10 kilo bij op en dan klopt het wel!![]()
Huúúúúúúúúúú.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:41 schreef Christine het volgende:
Nee hoor, het betekent alleen dat een beetje vriendelijkheid tegen elkaar geen kwaad kan.
En dat gaat ook op voor online.
je kunt ook lieveheersbeestjes inschakelenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
en daarna krijgt twisted_plant een nieuw kapsel... ik begin het gevecht tegen de bladluis te verliezen
Briljant nummerquote:
Ik zie je niet en heb je recentelijk ook niet gezien dus dat is moeilijk inschatten!quote:
Oftewel de andere kant van de medaille: als je onaardig bent tegen mensen op internet, kan dat onbedoelde effecten hebben en/of iemand dusdanig kwetsen dat hij/zij zich dusdanig aangevallen voelt dat hij/zij ervoor kiest om een andere hobby te zoeken. Mensen kwetsen moet nooit je doel zijnquote:
Pizza?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Zo, nog één Tool nummertje en dan ga ik koken!
Maar even serieus he, zullen we het even niet over het uitverkochte concert hebben?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Briljant nummer.
Weet je, toen die kaartjes uitverkocht bleken en ik toch al in een kuttijd zat was ik echt zo verdrietig dat ik heb zitten janken als een klein kind. Ik denk dat als ik daar eenmaal sta ik weer ga
.
Nope, rundervink, aardappeltjes uit de oven en broccoli!quote:
Ik ben benieuwd wanneer de lieveheersbeestjesplaag hier weer begintquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:42 schreef Christine het volgende:
[..]
je kunt ook lieveheersbeestjes inschakelen.
Wat doe je momenteel eigenlijk om de luis te bestrijden?
Hihi dat klinkt herkenbaar, het is dat ik geen fan ben van Damien Rice, maar anders zou ik zoiets ook nog wel gedaan kunnen hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Briljant nummer.
Weet je, toen die kaartjes uitverkocht bleken en ik toch al in een kuttijd zat was ik echt zo verdrietig dat ik heb zitten janken als een klein kind. Ik denk dat als ik daar eenmaal sta ik weer ga
.
Of bedoelde je het nummer van Tool? Want die hebben geen nummer dat Pizza heet!quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar even serieus he, zullen we het even niet over het uitverkochte concert hebben?
Kan ik nog aanschuiven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, rundervink, aardappeltjes uit de oven en broccoli!
Zullen we dan gewoon tevens proberen vriendelijk en lief voor elkaar te zijn?quote:
Jij altijd!quote:
Ik ben normaal nooit zo scherp en onaardig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef Christine het volgende:
Oftewel de andere kant van de medaille: als je onaardig bent tegen mensen op internet, kan dat onbedoelde effecten hebben en/of iemand dusdanig kwetsen dat hij/zij zich dusdanig aangevallen voelt dat hij/zij ervoor kiest om een andere hobby te zoeken. Mensen kwetsen moet nooit je doel zijn.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nu dan ook daadwerkelijk chagerijnig geworden.
Ik bedoelde het eten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of bedoelde je het nummer van Tool? Want die hebben geen nummer dat Pizza heet!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nu dan ook daadwerkelijk chagerijnig geworden.
quote:
Desondanks wil ik toch maar even vermelden dat het Wings for Mary betreft. Mooi nummer!quote:
Ja oké, ik klonk een beetje als mijn omaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo scherp en onaardig.
Maar van dit soort posts krijg ik jeuk. En zin om heel gemeen te doen.
dit was m'n 2e keer in iets meer dan een jaar tijd, en ik doe bijna nooit meequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik heb nog nooit iets gewonnen via fok
![]()
Leuk hè, OVquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb er gewoon bijna een uur over gedaan om bij m'n zus in wageningen te komen.
Het was echt verschrikkelijkquote:
Biertjes drinken bij Ceres?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb er gewoon bijna een uur over gedaan om bij m'n zus in wageningen te komen.
Mijn hele arm zit nu al onder de krassen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja oké, ik klonk een beetje als mijn oma. Maar ik besef me nu dat ik met mijn 'ha wat grappig'-bitchy opmerkingen soms mensen echt heb gekwetst zonder het te merken. En dat was nooit mijn bedoeling, dus nu probeer ik plezier te hebben mét mensen, niet óver mensen
.
nee, ik moest even bij haar langs op het werk en dan zouden we samen naar m'n broer gaan. terugweg ging gelukkig een stuk sneller.quote:
Wel he? Kijk, ik overdrijf graag, dus met dit soort dingen ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar christine, je hebt een punt.
Af en toe kan je beter op de fiets gaan, alhoewel ik mezelf niet 44km heen en 44km terug zie fietsenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. fietsen was sneller geweest. en ik woon al in het uiterste puntje van ede ongeveer
.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de lieveheersbeestjesplaag hier weer begint.
Elk jaar op een bepaald moment zit hier een nestje ofzo bij m'n raam (hebben die beesten wel een nestje-achtig iets?) en vliegen er tig m'n kamer in. En omdat ik ab-so-luut niet tegen levende wezens in m'n kamer kan als ik wil slapen moet ik dan telkens wachten tot ze op een papiertje lopen en te vangen zijn en weer m'n kamer uitflikkeren. Dat heb ik vorig jaar 5 keer op 1 avond moeten doen. De laatste heeft een pantoffel tegen zich aan gekregen uit ellende
. Sorry
.
Wie is de andere?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel he? Kijk, ik overdrijf graag, dus met dit soort dingen ook.
Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat een slowchattopic, wat voor iedereen leuk hoort te zijn, minstens twee mensen serieus heeft weggepest van het forum.
Ja, maar het regende en waaide als een gek en ik zou met de auto teruggaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe kan je beter op de fiets gaan, alhoewel ik mezelf niet 44km heen en 44km terug zie fietsen
Duitse TBS-ers leren het truucje ook... dat kun je toch geen ontsnappen meer noemen... dat is gewoon vrijlaten !quote:De 58-jarige Johann Bartos wist maandag te ontsnappen toen hij zonder begeleiding onderweg was naar arbeidstherapie op het terrein van de kliniek. De man wordt daar behandeld wegens seksueel misbruik van kinderen, aldus de politie in Viersen.
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Duitse TBS-ers leren het truucje ook... dat kun je toch geen ontsnappen meer noemen... dat is gewoon vrijlaten !
Sabrina. En Pheno was de ene. Maar volgens mij voelen fembol en sararaats en misschien petitlapin zich hier ook minder welkom. En weet je nog toen tirannetje hier net om de hoek kwam kijken? Poging #1, #2 en #3-#50 waren om haar weg te pesten (vast ook van mij, sorry daarvoorquote:
Ik ben altijd heel lief tegen iedereen geweestquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabrina. En Pheno was de ene. Maar volgens mij voelen fembol en sararaats en misschien petitlapin zich hier ook minder welkom. En weet je nog toen tirannetje hier net om de hoek kwam kijken? Poging #1, #2 en #3-#50 waren om haar weg te pesten (vast ook van mij, sorry daarvoor). Dat moet toch niet een eerste reactie zijn op 'nieuw bloed' in een slowchattopic?
Erg nobel. Maar wat mij betreft nogal overdreven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Christine het volgende:
Ja oké, ik klonk een beetje als mijn oma. Maar ik besef me nu dat ik met mijn 'ha wat grappig'-bitchy opmerkingen soms mensen heb gekwetst zonder het te merken. En dat was nooit mijn bedoeling, dus nu probeer ik plezier te hebben mét mensen, niet óver mensen
.
Je kan nog mee naar Mozquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
Oh ja, extra concerten inplannen, goed idee.
die heeft toch alleen in het weekend internet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef nixxx het volgende:
en waar is liefie_
ga lief zijn voor Q. !quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief tegen iedereen geweest.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ik luister Tool! En. Porcupine Tree
! Kent iemand hier PT?
[..]
Op d'r kamer zonder internet, zover ik weet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef nixxx het volgende:
en waar is liefie_
een prutser is zequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op d'r kamer zonder internet, zover ik weet.
Dat is ook niet de bedoeling denk ik. Er is genoeg nieuw bloed dat ook blijft hangen. Er heerst een scherp sfeertje binnen de oud gedienden en de nieuwen gaan daar gelijk in mee, gewild of niet. Ik zie dat niet als wegpesten...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabrina. En Pheno was de ene. Maar volgens mij voelen fembol en sararaats en misschien petitlapin zich hier ook minder welkom. En weet je nog toen tirannetje hier net om de hoek kwam kijken? Poging #1, #2 en #3-#50 waren om haar weg te pesten (vast ook van mij, sorry daarvoor). Dat moet toch niet een eerste reactie zijn op 'nieuw bloed' in een slowchattopic?
Ik zal het sterker zeggen; het is dé reden geweest waarom ik hier begon mee te posten. Van buitenaf lijkt deze slowchat érg gesloten. Hell, zelfs ik werd er weggepest in het begin (of nou ja, liefie_ probeerde het heel hard). Het mag allemaal best opener. Ik had me dan ook al voorgenomen om bij de eerste de beste pesten ik *hard* ingrijp. Oók mensen als sarasaats horen hier welkom te zijn, juisti n R&P.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel he? Kijk, ik overdrijf graag, dus met dit soort dingen ook.
Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat een slowchattopic, wat voor iedereen leuk hoort te zijn, minstens twee mensen serieus heeft weggepest van het forum.
duh! ze heeft geen internet!quote:
Mensen met een olifantenhuid even dik als die van de oudgedienden, blijven hangen ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling denk ik. Er is genoeg nieuw bloed dat ook blijft hangen. Er heerst een scherp sfeertje binnen de oud gedienden en de nieuwen gaan daar gelijk in mee, gewild of niet. Ik zie dat niet als wegpesten...
Daar noem je dan ook meteen een apart geval opquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal het sterker zeggen; het is dé reden geweest waarom ik hier begon mee te posten. Van buitenaf lijkt deze slowchat érg gesloten. Hell, zelfs ik werd er weggepest in het begin (of nou ja, liefie_ probeerde het heel hard). Het mag allemaal best opener. Ik had me dan ook al voorgenomen om bij de eerste de beste pesten ik *hard* ingrijp. Oók mensen als sarasaats horen hier welkom te zijn, juisti n R&P.
ik en een olifantenhuidquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen met een olifantenhuid even dik als die van de oudgedienden, blijven hangen ja.
R&P was ooit een kusjekroelknuffelforum. Een beetje té veel van het goede, maar zo negatief en hard en kil als het er nu soms aan toe gaat...
.
Waarbij ik nog wil toevoegen dat het gedrag naar sararaats inderdaad onbeschoft te noemen is. Ver beneden peil!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
maar gelijk heeft ze welquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook meteen een apart geval op.
Nou ben ik zelf niet héél kusjekroel en kan flink tekeer gaan tegen mensen, maar heb me toen met haar flink ingehouden. Dat doe ik niet nog een keer thoughquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook meteen een apart geval op.
daar krijg ik dus helemaal niets van meequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarbij ik nog wil toevoegen dat het gedrag naar sararaats inderdaad onbeschoft te noemen is. Ver beneden peil!
Jup. Dequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We waren op hetzelfde concert.
hier.. een linkquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus ze is een prutser? Die link ontgaat me even.
jij en een olifantenfiguur dan?quote:
Alsquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar krijg ik dus helemaal niets van mee. volgens mij doen jullie alleen gemeen tegen elkaar als ik er niet bij ben
.
Ik meld het dan ook nu. De eerstvolgende die denkt in sararaats een lollig pispaaltje te kunnen zien heeft echt een héél flink probleemquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarbij ik nog wil toevoegen dat het gedrag naar sararaats inderdaad onbeschoft te noemen is. Ver beneden peil!
het "gezag" tegen de muur bedoel je?quote:
Nee, dat doen we niet meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
AlsJij
in
dit
topic bent dan is iedereen even van slag
.
Jij bent echt één van de beste mods die R&P heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik meld het dan ook nu. De eerstvolgende die denkt in sararaats een lollig pispaaltje te kunnen zien heeft echt een héél flink probleem. We zijn allemaal slim genoeg om door te hebben dat het meisje niet helemaal gezond is. Ze kan vreemde uitspraken hebben maar er zit geen gram kwaad in.
[Tranceptor]Maar ook niet minder[/Tranceptor]quote:
Noteer ze ook hier even. Weet ik meteen wat ik moet ontlopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Zo, even alle vier de komende Spinvis-optredens in mijn agenda gezet. Toch handig.
en dat is leuk om over jezelf te lezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik meld het dan ook nu. De eerstvolgende die denkt in sararaats een lollig pispaaltje te kunnen zien heeft echt een héél flink probleem. We zijn allemaal slim genoeg om door te hebben dat het meisje niet helemaal gezond is. Ze kan vreemde uitspraken hebben maar er zit geen gram kwaad in.
Mag die 'gezeveromeenbever'-kloon dan ook een ban? Die duikt ook altijd tegelijk met sararaats op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Look! A flying pig!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, Q. doet niet meer panisch om CL en de sc gaat over toleranter zijn.
Ik pink even een traantje weg jongens.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt één van de beste mods die R&P heeft gehad.![]()
Nu was het meeste ook niet veel soeps, maar toch.
Toleranter?! heb ik daar mee ingestemd?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Nevermind het traantje, stortvloed aan tranen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
die is al vrijwillig van het forum vertrokken.. goed gedaan Chrisquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag die 'gezeveromeenbever'-kloon dan ook een ban? Die duikt ook altijd tegelijk met sararaats op.
R&P heeft een aantal hele goede mods gehad hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Emo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nevermind het traantje, stortvloed aan tranen!.
Die kun je op je CV zetten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
De goeien vergeet je sneller dan de slechten, als ik terugdenk denk ik aan zwaaibaai en Frenkie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
R&P heeft een aantal hele goede mods gehad hoor.
DarkElf vond ik heel goed en Copycat natuurlijk ook. Niet iedereen over één kam scheren.
Kusjekroelquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nevermind het traantje, stortvloed aan tranen!.
Ik hoop dat ze het niet ziet, ik kan het even niet anders brengen. Sara weet zelf ook dat ze af en toe in moet dammen. Er is echt wel contact met haar. Je snapt m'n punt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dat is leuk om over jezelf te lezen?
Ik ga even zoeken, nu bannen wordt lastig maar als ik hem zie gaat hij weg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag die 'gezeveromeenbever'-kloon dan ook een ban? Die duikt ook altijd tegelijk met sararaats op.
heeft c_c een Christine-Victoria?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is al vrijwillig van het forum vertrokken.. goed gedaan Chris
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De goeien vergeet je sneller dan de slechten, als ik terugdenk denk ik aan zwaaibaai en Frenkie.
Het is Christina-Victoriaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
heeft c_c een Christine-Victoria?ik mis ook alles tegenwoordig
ja ik ben niet helemaal zo van het kusjekroel op dit moment.. sue me!quote:
Was het een kloon van jou toevallig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is al vrijwillig van het forum vertrokken.. goed gedaan Chris
Join the club.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Frenkie heb ik nooit helemaal begrepen.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hoop wel een echte, met naalden die eruit vallen?
Je had het toch niet 2 weken in de keuken laten staan hèquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
weer verder met de afwas.. het vuil is wel weer een beetje losgeweekt
Frenkie is destijds ingeroepen om tegenwicht te bieden aan het hele hoge 'kusjekroel'-gehalte en de gigantische kliekjesvorming binnen R&P. Het beleid is toen ook héél strak aangescherpt, bijvoorbeeld dat je in HVJJN niet (of nauwelijks) meer op elkaar mag reageren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Moonah, DE en CC deden het goed ja.
Frenkie heb ik nooit helemaal begrepen.
De hele maatschappij is zo geworden na 9-11.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Frenkie is destijds ingeroepen om tegenwicht te bieden aan het hele hoge 'kusjekroel'-gehalte en de gigantische kliekjesvorming binnen R&P. Het beleid is toen ook héél strak aangescherpt, bijvoorbeeld dat je in HVJJN niet (of nauwelijks) meer op elkaar mag reageren.
M.i. is het daarna alleen maar strenger, harder en killer geworden. Dat ligt overigens niet aan Frenkie of R&P, het hele forum is een beetje zo aan het worden.
Hmm, vanwege brandgevaar i guess.. Vind een "echte" zoveel beter als een neppe eerlijk gezegd, maar aangezien de brandveiligheid voorop staat begrijp ik 't volkomen..quote:
Het blijft een afspiegeling van de samenleving...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef Christine het volgende:
M.i. is het daarna alleen maar strenger, harder en killer geworden. Dat ligt overigens niet aan Frenkie of R&P, het hele forum is een beetje zo aan het worden.
het nadeel van een echte boom is dat je in juni nog naalden vindt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, vanwege brandgevaar i guess.. Vind een "echte" zoveel beter als een neppe eerlijk gezegd, maar aangezien de brandveiligheid voorop staat begrijp ik 't volkomen..
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik lesbisch was geweest had ik sara nog niet liggen likken.
Het hele forum is eigenlijk geen reet meer aan sinds nou ja, sinds ergens begin 2004quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Frenkie is destijds ingeroepen om tegenwicht te bieden aan het hele hoge 'kusjekroel'-gehalte en de gigantische kliekjesvorming binnen R&P. Het beleid is toen ook héél strak aangescherpt, bijvoorbeeld dat je in HVJJN niet (of nauwelijks) meer op elkaar mag reageren.
Nouja. Je kunt eraan meedoen, of er tegenin gaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De hele maatschappij is zo geworden na 9-11.
Als je tapijt hebt wel jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het nadeel van een echte boom is dat je in juni nog naalden vindt.
Eigenlijk wil ik ook een boom, maar ik heb al van dat walgelijke rode plakband plus spuitsneeuw voor op het raamquote:
Maar is dat het melden waard? Er zijn wel meer mensen die ik nog niet met een stok aan zou willen raken. Daar hoeven we het niet over te hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik lesbisch was geweest had ik sara nog niet liggen likken.
Was R&P geloof ik ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef Christine het volgende:
Is DuchessX trouwens niet mod geweest van R&P? Er staat me bij dat zij ook ooit mod was ergens van, maar nu begin ik te twijfelen.
En daar moeten wij vervolgens wel overheen bieden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die ik nog niet met een stok aan zou willen raken. Daar hoeven we het niet over te hebben.
Nee, ik weet niet waar Noordwijk ligt, dat weet niemand want we zijn allemaal mongolen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wist je dat Noordwijk (een dorp 6-7km verderop)
Niet om dawg nu in dat hokje te gooien, maar ehquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar moeten wij vervolgens wel overheen bieden?
GMTAquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar moeten wij vervolgens wel overheen bieden?
Joh eh, als ik mijn dorp noem, denken ze dat 't in Duitsland ligt, dus ik vemeld het er eigenlijk altijd bijquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar Noordwijk ligt, dat weet niemand want we zijn allemaal mongolen.
Veel groen daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar Noordwijk ligt, dat weet niemand want we zijn allemaal mongolen.
Ik wilde zeggen: vanaf toen ik er was bedoel je?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het hele forum is eigenlijk geen reet meer aan sinds nou ja, sinds ergens begin 2004.
Q, lief doen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet om dawg nu in dat hokje te gooien, maar eh. Ja
.
Ik pleit voor een terugkeer van WOW, en alle 'Vier hier dat ik vandaag niet ben overreden door een bus!'-topics.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja. Je kunt eraan meedoen, of er tegenin gaan.
Wat dat betreft ook Grote Complimenten voor LEF, waar met de RAOK's alle haat op de wereld een grote hak gezet wordt..
wat een blij hoofd kusjekroel!quote:
Te worden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik pleit voor een terugkeer van WOW, en alle 'Vier hier dat ik vandaag niet ben overreden door een bus!'-topics..
Eens trouwens, fok begint steeds meer zieken om het zieken te worden. Vrij storend.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik pleit voor een terugkeer van WOW, en alle 'Vier hier dat ik vandaag niet ben overreden door een bus!'-topics..
Eens trouwens, fok begint steeds meer zieken om het zieken te worden. Vrij storend.
onder het motto.. ga dat maar in de echte maatschappij doen jongenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
Te worden?
Is dat het altijd niet al geweest? Ik zie vrij weinig verharding als ik heel eerlijk ben.
De echt zieke geesten duwen we gewoon van het forum af.
Kennelijk worden we gelukkig van klagen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Nederland is al zo'n volkje dat overal over gaat klagen... als je nou kijkt naar de mooie dingen in het leven, wordt de rest misschien iets minder ellendig. Al is het maar voor een paar minuutjes, soms.
.
Fok! is geen sociale werkplaats in elk geval.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
onder het motto.. ga dat maar in de echte maatschappij doen jongen
Mij is niets gevraagd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kennelijk worden we gelukkig van klagen.
http://www.nu.nl/news/908(...)volk_van_Europa.html
Ik krijg er echt koude rillingen van Chris...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Nederland is al zo'n volkje dat overal over gaat klagen... als je nou kijkt naar de mooie dingen in het leven, wordt de rest misschien iets minder ellendig. Al is het maar voor een paar minuutjes, soms.
.
Ik vond WOW leuk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
ghehe ik moet nu aan airwin denken.... weet je wel hoe oud die al niet is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
OHJA.
Doet me denken: ik moet m'n RAOK nog uitvoeren, maar ik heb nog geen plan van aanpak.
RAOK # 157 Make an old man very happy
que?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
oja, het is sinterklaas vanavond..
Deze oude man heeft ze deze middag bijzonder teleurgesteld door dawg op het stemtopic te wijzen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ghehe ik moet nu aan airwin denken.... weet je wel hoe oud die al niet is?
sex bomb sex bomb, you're my sex bombquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:29 schreef Mokster het volgende:
Ik klaag niet.
Het is juist fijn. Om een wandelende hormonenbom te zijn.
Niets mis met Nosh en Janetjequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef nixxx het volgende:
vroeger.. toen waren er nog echte klaagbaak mods.. *klaag*
Dan moet ik airwin gewoon een dagje erg erg gelukkig makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ghehe ik moet nu aan airwin denken.... weet je wel hoe oud die al niet is?
Onder de flatgebouwen van de stad naast jouquote:
zie de "maan" schijnt door de bomenquote:
Kom je naast me zitten onder een dekentje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg er echt koude rillingen van Chris...![]()
Ik en annie waren gewoon way toffer!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mis met Nosh en Janetje.
Ga er dan overheen, ouwequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze oude man heeft ze deze middag bijzonder teleurgesteld door dawg op het stemtopic te wijzen...![]()
Ik ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan moet ik airwin gewoon een dagje erg erg gelukkig maken.
Oh boy.
ok.. QyRoZ heeft geen tetten.. das waarquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mis met Nosh en Janetje.
Over jou heen?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kom je naast me zitten onder een dekentje?
Jij mag de onofficiele mascotte worden?quote:
*vastlegt*quote:
Doe dan maar gewoon een leuk etentje!quote:
Zie je het al voor je? Dat ik tranen weg aan het slikken ben en zachtjes 'denk aan de CF-kindjes mer, denk aan de CF-kindjes' murmel? Ik ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oeh, dat is je mantra voor die avond?
Als ik over je heen ga dan zijn dat tranen van geluk hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Dat ik tranen weg aan het slikken ben en zachtjes 'denk aan de CF-kindjes mer, denk aan de CF-kindjes' murmel? Ik ook.
Of 'moet dát er állemaal inpassen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik over je heen ga dan zijn dat tranen van geluk hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |