c_c is in de buurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Lief van je, maar nee, dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Wees niet bang!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:ik lach me dood
bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
Die is toch alleen maar aan het sloerieën met dawg... Gewoon doen dus!quote:
Vandaag hadden ze boterletter!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
daar ben je ingenieur voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wees niet bang!
Iedereen weet dat je totaal niet grappig bent!
quote:
die kreeg ik ookquote:
quote:
Turken knuffel je niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een knuffelturk?
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Pizza en bier. Wat een mooi leven.
Oja, ik zou ook best pizza kunnen maken vanavondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Pizza en bier. Wat een mooi leven.
Er zijn wel meer mensen hier niet grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
zunde van het bier!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?![]()
Ik zou bijna medelijden met je krijgen, ware het niet dat...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Mokster het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer...
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
quote:
Dit is R&P.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Christine het volgende:
Er zijn wel meer mensen hier niet grappig.
Point madequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
En bier.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Point made.
Tijd voor een pizza en een leuke DVD.
Uitzondering, regel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sluit R&P dan maar!![]()
http://www.nu.nl/news/908(...)volk_van_Europa.html
maar kusjekroelen welquote:
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
Ga krassen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Ben je echt geen kloon van dawg?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/950525/1/305/44169701
[..]
maar kusjekroelen wel
* nixxx kusjekroelt Mokster!
Opquote:
Nog een argument op het 'waarom zouden we nog moeite doen' lijstje!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
Dat wilde ik zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
wat dan>quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
EN KUNNEN JULLIE GOFTEDOMME OPHOUDEN OVER DAMIEN-KAARTJES?
ieuw! Helmondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je echt geen kloon van dawg?![]()
Je bent een vrouw, je bent één groot probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Het eerste wat je leest staat niet gelijk aan je eerste ingeving.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Mokster het volgende:
Ha! Het was KnuffelTurk.
Toch mijn eerste ingeving.
Net als bij tentamens.
Wie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
EN KUNNEN JULLIE GOFTEDOMME OPHOUDEN OVER DAMIEN-KAARTJES?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |