c_c is in de buurt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Lief van je, maar nee, dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Wat mij betreft verdient Christine ook wel een eervolle vermelding in de TT...
Wees niet bang!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:ik lach me dood
bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
Die is toch alleen maar aan het sloerieën met dawg... Gewoon doen dus!quote:
Vandaag hadden ze boterletter!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:bloedgeven
ik wil ook weer! gratis glace!
daar ben je ingenieur voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wees niet bang!
Iedereen weet dat je totaal niet grappig bent!
quote:
die kreeg ik ookquote:
quote:
Turken knuffel je niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een knuffelturk?
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Pizza en bier. Wat een mooi leven.
Oja, ik zou ook best pizza kunnen maken vanavondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Er zijn wel meer mensen hier niet grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
zunde van het bier!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doop je de pizza dan ook echt in het bier?![]()
Ik zou bijna medelijden met je krijgen, ware het niet dat...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Mokster het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer...
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Of was het troetelturk?
quote:
Dit is R&P.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Christine het volgende:
Er zijn wel meer mensen hier niet grappig.
Point madequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
En bier.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Point made.
Tijd voor een pizza en een leuke DVD.
Uitzondering, regel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sluit R&P dan maar!![]()
http://www.nu.nl/news/908(...)volk_van_Europa.html
maar kusjekroelen welquote:
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze regelmatig dr buik naar buiten aan het duwen is en roept: Troetelturk straal!!
Ga krassen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Ben je echt geen kloon van dawg?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/950525/1/305/44169701
[..]
maar kusjekroelen wel
* nixxx kusjekroelt Mokster!
Opquote:
Nog een argument op het 'waarom zouden we nog moeite doen' lijstje!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
Dat wilde ik zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Troetelbeertjes, maar dat ga ik hier niet posten want de veiling loopt nog.
wat dan>quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
EN KUNNEN JULLIE GOFTEDOMME OPHOUDEN OVER DAMIEN-KAARTJES?
ieuw! Helmondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je echt geen kloon van dawg?![]()
Je bent een vrouw, je bent één groot probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en heb last van moodswings. Geldt dat ook?
Het eerste wat je leest staat niet gelijk aan je eerste ingeving.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Mokster het volgende:
Ha! Het was KnuffelTurk.
Toch mijn eerste ingeving.
Net als bij tentamens.
Wie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!!!11111!!!!!1quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je bent één groot probleem.
En nu houd ik voorlopig ook even op met van die afgezaagde vrouwonvriendelijke opmerkingen maken, ze doen me aan iemand denken.
Begin er dan ook niet weer over als ik het net heb afgesloten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij gaat ook?quote:
Lekker mèn! Ik doe 't enkel wat gezonder, mag wel in de decembermaand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
oude wonden openhalen is heel R&Pquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet weer over als ik het net heb afgesloten.
In dit geval deed ik het zonder eerst te lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Het eerste wat je leest staat niet gelijk aan je eerste ingeving.![]()
Dan denk ik meteen aan Plato!quote:
Binnenkort!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat leg ik binnenkort nog wel eens ergens anders dan hier uit ok..
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het welquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker mèn! Ik doe 't enkel wat gezonder, mag wel in de decembermaand.
Flikker op met je lief.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Christine het volgende:
Moet dat nu allemaal zo grof en onvriendelijk hier?
Lief en vriendelijk is veel leuker.
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!quote:
2 kilo in vijf dagen? Da's wel heul veul!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het wel.
En Sabrina.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
he ja.. moksy, haal die jongen eens terug hierheen!
en petitlapin enzoquote:
Mijn popje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
Zei iemand hier Tranceptor?
Want? Op deze manier is het helemaal niet leuk meer nierquote:
Maar ik luister Tool! Enquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een argument op het 'waarom zouden we nog moeite doen' lijstje!
Voor 3 keer de verkoopprijs van een kaartje jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat dan>je had t toch sort f geregeld?
En hoeveel is je streefgewicht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Deze decembermaand ben ik al twee kilo afgevallen, dus ik mag het wel.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef nixxx het volgende:
en petitlapin enzo
Ik zit toevallig net naar Aenima te luisteren waar hij: Fuck all these clowns zingt!quote:
Dit klinkt wel heel erg EO-jongerendag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
Want? Op deze manier is het helemaal niet leuk meer nier.
Bovendien, hoe kan je nou de wereld een betere plaats maken als je niet bij jezelf begint?.
Een ban?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sabrina heeft een ban![]()
Pheno hebben jullie weggepest die bewuste dag enzo
Kaarslicht en rode wijn muziek!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit toevallig naar Damien Rice te luisteren.
Bedoelde meer hoeveel je er nog af wilt krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een ban?
En dat is echt bullshit, maar dat is zijn keuze geweest.
hihihihihquote:
Je denkt 'ik doe niet meer aan lief, bekijk het maar, ik wakker het lekker aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Christine het volgende:
Ik zit toevallig naar Damien Rice te luisteren.
Heel simpel, ik wil eerst een betere plaats voor mijzelf. Dan de rest pas!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef Christine het volgende:
Bovendien, hoe kan je nou de wereld een betere plaats maken als je niet bij jezelf begint?.
Dat vraag je ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoeveel je er nog af wilt krijgen
En dame nog wel, hoe oud bent u eigenlijk?
Inderdaad... Gewoon zelf kijken en een inschatting maken! Tel daar nog 5 jaar of 10 kilo bij op en dan klopt het wel!quote:
jaaaaa Woman like a manquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je denkt 'ik doe niet meer aan lief, bekijk het maar, ik wakker het lekker aan'?
Goed plan trouwens. Kennen jullie allemaal de B-sides? Ja? Braaf! Woman like a man is namelijk een woest geil nummer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |