Ja, en ik ben nog opzoek naar een bachelor scriptie over indonesië, iemand zin, je krijgt er een kratje bier voorquote:Op woensdag 6 december 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, wil iemand een dvd voor mij maken? Iemand? Je krijgt er euhh, 2 euro voor. Meer kan ik niet missen.
Wel met inhoud uiteraard eh..
DV-Cam? Extra-gratis tip, fix er nog even een wide-angle lens-converter bij, dat scheelt zoveel in de kwaliteit.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens via via via via via (hp22) wel weer een camera weten te regelen
.
Nu nog mijn storyboard maken. En ik ben klaar om te filmen.
GMTAquote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Punten scoren met het werk van iemand anders
Ja echtquote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Punten scoren met het werk van iemand anders
Pardonquote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
Voor camera's moet je bij mij zijn hoor
Kan vast wel wat lenen uit het magazijn
Alleen niet aan ijsmeis want dat is hij kapot voor die terug is![]()
Doe mij een Canon XL2quote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
Voor camera's moet je bij mij zijn hoor
Kan vast wel wat lenen uit het magazijn
Alleen niet aan ijsmeis want dat is hij kapot voor die terug is![]()
Tof. Ik heb mn instructrice overtuigd om een sticker van een vis te plakken op een auto die ons sneed, en die blijkbara van iemand bij haar uit de straat is.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof. Ik heb mn instructrice overtuigd om een sticker van een vis te plakken op een auto die ons sneed, en die blijkbara van iemand bij haar uit de straat is.
gewoon heeeeel lang niet schoonmakenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook een groene muur![]()
"Green wall fanboy gangsters"
dan moet je eerder naar bedquote:Op woensdag 6 december 2006 19:26 schreef PeuRac het volgende:
Zo denk je ff lekker te kunnen uitslapen, moet ik morgen ipv 13u in A'dam om 6u in Leiden zijn![]()
Met het blok uit is dat wel moeilijk om te bepalen. Trek 'em aan op de bok (spanbandje om de band, of gewoon een zeer stevige draai met je handen in z'n 2). Gas ff en loop dan gewoon even door de versnellingen heen. Kijk of je hem makkelijk in z'n vrij kan krijgen. De bak is 1-N-2-3-4-5-6quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo, als je bij schakelkart gaat kijken, wat zijn dan specifieke dingen waar je op moet letten die "vaak" kapot gaan.
Kun je aan de bak bijvoorbeeld bepaalde signalen voelen als hij rot is?
Vooruit duwen is terug schakelen of precies andersom?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met het blok uit is dat wel moeilijk om te bepalen. Trek 'em aan op de bok (spanbandje om de band, of gewoon een zeer stevige draai met je handen in z'n 2). Gas ff en loop dan gewoon even door de versnellingen heen. Kijk of je hem makkelijk in z'n vrij kan krijgen. De bak is 1-N-2-3-4-5-6
Of gewoon even de straat op natuurlijk![]()
Check of het frame niet helemaal plat is geschaafd aan de onderkant.
En verder is het allemaal makkelijk los te vervangen. Je kan even vragen of ze weten hoeveel draaiuren het zuigertje heeft gemaakt.
Naar je toe is op, van je af is down. En van 1 naar 2 kan gewoon in 1 rukquote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vooruit duwen is terug schakelen of precies andersom?
Maar als je van 1 schakel naar 2 kun je hem door de N heen rammen of moet je dan 2x schakelen?
Maar ff oefenen op een zeer rustige woensdagquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Naar je toe is op, van je af is down. En van 1 naar 2 kan gewoon in 1 ruk![]()
Je kan gewoon de baan op met dat ding? Dat is wel relaxed.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ff oefenen op een zeer rustige woensdag
Eh? Schakelkart kun je gewoon de baan op ja?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kan gewoon de baan op met dat ding? Dat is wel relaxed.
Hmm, je zal je in het begin wel voelen als een vliegertje achter de kart
Ja ik bedoel voor je hem koopt. Mijn eerst kochten we uit een garage in een smalle straat, dus dan kan je niet testenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eh? Schakelkart kun je gewoon de baan op ja?
Ik bedoel er mee dat ik niet op een zaterdag voor het eerst op een schakel ga rijden
Oh nee, ik heb nog niet een model echt op het oog hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik bedoel voor je hem koopt. Mijn eerst kochten we uit een garage in een smalle straat, dus dan kan je niet testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |