ik ben er via http://www.vandesteege.nl/ aangekomen. Zo ver ik weet is nog niet alles verkocht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:47 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb die ook van de IKEA.
Vraagje: staan er bij jou nog woningen te kopen door de projectontwikkelaar? Linkje?![]()
ik vond het echt lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
Dat jij ooit "Koffie!" zou posten...
Heeft die training in Keulen toch gewerktquote:
nu nog de beertenderquote:
Nee maar wellicht een idee eigenlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
Gave lamp![]()
Heb je dr een dimmer achter zitten??
had je al een afzuigkap gevonden?quote:
Je was toch bij de Ikeaquote:Op zondag 3 december 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, komt eind december wel. Heeft geen haast nog.![]()
ben er van de week nog een paar keer, voor o.a. borden, pannen, bestek, kussens, dekbed (overtrek) etc. etc. etc.quote:
Jep!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
Zit er trouwens wel van dat viltstof onder de poten van de bank?
http://www.goossenswonen.nl/product.asp?gid=17quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Marloes het volgende:
Mooie kast! Waar gekocht?
Thanks! www.goossenswonen.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Marloes het volgende:
Mooie kast! Waar gekocht?
mja geen rekening gehouden dat hij paar cm van de muur af zou komen te staan omdat je anders niet je vingers langs de deur krijgt om hem open te doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Nice bo![]()
En die kast in je slaapkamer![]()
Lucky bastard
wat een onzin, groene muren zijn OK. hebben wij ook, en hadden we in ons vorige huis ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef vlad het volgende:
zit er tof uit Bojo![]()
![]()
maar groene muren kan echt niet hoor![]()
![]()
jij hebt de foto's van mijn huis dus duidelijk niet gezienquote:Op woensdag 6 december 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een onzin, groene muren zijn OK. hebben wij ook, en hadden we in ons vorige huis ook.
jij thanx voor de toffe foto's/ T begint nu echt een huis te wordenquote:
Oh jawelquote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt de foto's van mijn huis dus duidelijk niet gezien![]()
als je alles gelezen had dan had je het geweten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef PeuRac het volgende:
volgens mij mis ik nog niets van een eet tafel oid![]()
Maar zit er heel gaaf uit
ja zijn los van elkaar, in de winkel stond hij als 3 zits + lig deel. Je kan zelf kiezen aan welke kant je wat wil hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef zappa29 het volgende:
Ziet er leuk uit![]()
Zo'n soort bank ben ik ook nog naar op zoek, maar dan gespiegeld. Maar ik neem aan dat 't losse elementen zijn zie aan elkaar geplakt zijn.
Veel PTA opeens hier![]()
thanksquote:Op woensdag 6 december 2006 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Godverdomme doe mij jouw huissie even wil je![]()
![]()
Erg mooi !
Die vloer! die kleur op de muur! je uitzicht![]()
Thanksquote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef Barb het volgende:
Ziet er mooi uit zeg.
Waarom heb je gekozen voor naden tussen de vloerdelen? Of lijkt dat maar op de foto? Mij lijkt dan dat er zand en stof e.d. tussengaat zitten, waardoor je moet stofzuigen. Met aansluitende delen kun je lekker de swiffer erover halen en klaar. Of valt dat wel mee?
*wil eigenlijk ook naden tussen planken*
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Leuk huis![]()
Waar heb je die mooie bank vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |