Mee eens, maar ik geloof niet dat hij de kinderen misbruikt heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jacko verdient die titel gewoon niet meer. Punt uit.
Hij heeft een paar uitstekende songs/goede albums op de wereld gebracht, maar de laatste zeven jaar heeft ie zijn titel flink tekort gedaan. Williams daarentegen is nog steeds een rijzende ster, die, als hij zo doorgaat, de titel zonder al te veel poespas kan overnemen. Hoe je het ook wendt of keert: Jacko is een schim van zichzelf geworden.
Vroeger was Michael Jackson een vernieuwer. Dat heeft ook voor een groot deel zijn populariteit bepaald. Jammer genoeg is hij ten onder gegaan aan zijn eigen ego en idiote gedrag. Ook de behoefte om elke clip in een halve film te veranderen sloeg vaak als een lul op een drumstel. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Jacko gewoon een mislukt acteur is.
In deze tijd is het gewoon een stuk moeilijker om origineel te zijn dan 20 jaar geleden. Waarom wordt er anders zoveel teruggegrepen uit de oude doos? Maar Robbie Williams doet gewoon wat hij leuk vindt, terwijl Jackson hopeloos vernieuwend wil zijn, omdat hij daar groot mee is geworden.
Natuurlijk zullen alle Jacko fans zijn nieuwe album de hemel in gaan prijzen, aangezien hun held (zoals dit topic maar weer eens bewijst) niets fout kan doen. Zelfs bij zijn vermeende kindermisbruik (wat toch zo klaar als een klontje is) steken zijn fans de koppen in het zand. Btw, Scientology niks voor Michael?
Goede post.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef Norrage het volgende:
Best wel grappig dat MJ eigenlijk maar weinig albums heeft gemaakt (zeker als je vergelijkt met de Madonna's onder ons...) Moet je nagaan wat een impact hij heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef matthijst het volgende:
Tsja, Thriller heeft gewoon een enorme impact gehad, kwam ook op het juiste moment: goeie nummers, opkomst van de videoclips en MTV.... Met die spectaculaire clips is ie een heel eind gekomen...
Heeft een Madonna minder gedaan. OK, met Life Like a Prayer en What It Feels Like For a Girl... maar dan houdt het wel op....
Uhm, Norrage een paar posts eerder?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef Megalomaniac het volgende:
Wie haalt Madonna er ineens bij dan?
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, Norrage een paar posts eerder?
Schijnt verboden te zijn om in MJ topics Madonna te noemen en in Madonne topics MJ erbij te halen.
Vreemd: twee grootste sterren uit de jaren 80/90 die momenteel nog steeds hits scoren.
Naja: 1 in ieder geval...![]()
Nogmaals; die titel is gegeven door Elizabeth Taylor in 1989 ofzo, tijdens een awards-show.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef Semisane het volgende:
King of Pop...is dat niet gewoon de "titel" die MJ zich zelf heeft aangemetenomdat hij het niet kon verkroppen dat Bruce Springsteen begin jaren 80 King of Rock werd genoemt en niemand MJ een "nick-name" wilde geven.
![]()
Persoonlijk vond ik in de jaren 80 Prince toch stukken interesanter wat muziek betreft. Stukken vernieuwender en uitdagender dan wat MJ ooit heeft geproduceerd. Kan eigenlijk enkel "Off the Wall" waarderen
Liz heeft dus WEL humor!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef DrDentz het volgende:
ze zei eigenlijk: "King of Pop, Rock & Soul"..![]()
![]()
maar wie weet, misschien heeft hij deze titel wel van te voren voorgelegd ofzo.. hij gebruikt 'm iig wel in clips enzo
ik vind hem ook, bij gebrek aan een duidelijke opvolger, de demissionaire King of Pop
Mooi gezegd. Mee eens. Er is nooit een waardige opvolger gekomen .:)quote:demissionaire King of Pop
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef nipeng het volgende:
Mooi gezegd. Mee eens. Er is nooit een waardige opvolger gekomen .:)
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef matthijst het volgende:
Praktisch elk album wel helemaal draaibaar, op BOTD na...
Beste nummers, per album:
Rock With You, Human nature, Another Part Of Me, Who is it, You Are Not Alone, Don't Let Go Of My Hand Whatever Happens denk ik zo![]()
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ik je idool ben. Topic #16 heeft een prachtige OP
2Bad vind ik echt een briljant nummer. Ken je de Ghosts-version?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef matthijst het volgende:
Praktisch elk album wel helemaal draaibaar, op BOTD na...
Beste nummers, per album:
Rock With You, Human nature, Another Part Of Me, Who is it, You Are Not Alone, Don't Let Go Of My Hand
Slechtste:
Burn This Disco Out , Beat It, [geen], Heal The World , 2Bad (kutnummer, ongelooflijke kutrap van Shaq), 2000 Watts
Beat It is niet slecht, alleen niet briljant, en al heeeel vaak gehoord. Slechtste van Thriller, hmm, lastig, denk The Girl Is Mine.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Smaken verschillen he.Ben ik dan de enige die Beat It wel goed vindt? Als slechtste van Thriller zou ik dan P.Y.T. noemen; de demo op de Ultimate Collection vind ik veel beter. Ook vaag; dat is opeens een heel ander nummer
Superieure versie van HIStory!! Hoewel de single versie nòg beter!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zie opeens het album Blood on the Dancefloor langskomen, echt zo'n album dat je gewoonweg nooit opzet omdat er eigenlijk maar 5 nummers op staan (waarvan 2 ook nog eens heel erg op elkaar lijken)
Maar daardoor heb ik Morphine al veel te lang niet meer gehoord, heerlijk nummertje is dat, met dat rustige stukje ertussen. Zal vanmiddag het stof eens van de cd afblazen.
Kwijl ik over'al z'n greatest hits??quote:Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Jij weet ook niet wat je wilt Megalomaniac. Nu kan ik net zo goed jou uit gaan lachen met je gekwijl over MJ's schamele discografie en z'n re-re-re-releases
Ik gaf alleen de nummers aan die ik per album wel kan waarderen, je hoeft niet zo blij te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaar kwijlen we hier wel over z'n re-re-re-releases hoor
Dan heb je er dus niets van begrepen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat iemand die nu blijkbaar toch wat MJ-muziek kan waarderen hem de dag ervoor nog de grond in probeert te boren. En ik koop sowieso nooit verzamelalbums dus dat kwijlen daarover valt wel mee..
Jammer dat ie het met een bandje moet doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:52 schreef Rnnz het volgende:
Laten we er nou over ophouden..
Black Or White in Londen 1992 roelt de pan uit -> http://youtube.com/watch?v=EOfIVeEpeIE
Ja, jammer, maar je hoort hem wel duidelijk meezingen in de achtergrond. Waarom ie dan toch moet lipsynchen snap ik niet. Volgens mij wil MJ wel live performen maar laat z'n stem het gewoon niet altijd toe.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Jammer dat ie het met een bandje moet doen.![]()
Dat noem ik nou perfect verwoordquote:Op donderdag 7 december 2006 18:19 schreef Pido het volgende:
OT: die tank skip ik ook altijd, is echt totaal geen anus aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |