quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Goed.
Dat kloptequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik zat nog te wachten op een antwoord. Er stond nog steeds Lienekien als laatste poster.
Nee heur. Ik weet precies wat je bedoelde. Ik heb het zelf ook wel eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je dat ik het helemaal uitleg?![]()
Zonet was de supermarkt hier nog open.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
ben even boodschappen doen (hoop ik) dus straks weer terug.
ow heel goed hoorquote:
Ovarium is deel van de vrouwelijke anatomie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:14 schreef erkel het volgende:
[..]
ow heel goed hooralleen ik vatte 'm niet helemaal
Goed zo! (was een hersenkraker hequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
6 december
pakjesavond mallootquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef erkel het volgende:
dan zeg ik 5 dec
Ok, dan vind ik het maar een maar een matige grapquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ovarium is deel van de vrouwelijke anatomie.![]()
Het gaat over de Sinterklaas die nog steeds leeft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef SaskiaR het volgende:
Is niet goed... hij is gestorven op 6 december.
ja, in het jaar 343, maar dat was eigenlijk Saint Nicholas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef SaskiaR het volgende:
Is niet goed... hij is gestorven op 6 december.
Misschien is ie 5 december gestorven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:18 schreef SaskiaR het volgende:
Heiligendagen zijn altijd sterfdagen, niet geboortedagen.
Jij zette 'm voor, ik kopte 'm er alleen maar in.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het maar een maar een matige grap![]()
vol in de hoek, maar er was geen publiekquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zette 'm voor, ik kopte 'm er alleen maar in.![]()
Ik heb alle Sinterklazen vandaag tot nu toe nog kunnen ontlopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef Lienekien het volgende:
Sinterklaas was vanochtend nog aan de telefoon in het RTL ochtendnieuws. Toen werd het nog gezegd, dat hij eigenlijk morgen jarig is maar dat we het vandaag vieren.
Een speciaal kruid voor over je Chicken Tandoori?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Wat is een tandoori?
ik ook, mede door tentamens,quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb alle Sinterklazen vandaag tot nu toe nog kunnen ontlopen.![]()
Je bent iig goed gehumeurdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zette 'm voor, ik kopte 'm er alleen maar in.![]()
Ja. Als je kookgerei een beetje ruim neemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Neleos het volgende:
Dan gok ik dat het een kookgerei is waarmee ze het maken?
Is goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Als je kookgerei een beetje ruim neemt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef vdvorst het volgende:
urashova
Bijna goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:28 schreef vdvorst het volgende:
ehm, een bakplaat voor tandoori?
beetje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Aardig meid, beetje stil. Nederlands mag beter
Dat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens..dat heeft een tandoor volgens mij..niet een tandoori
Volgens wikipedia ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens..dat heeft een tandoor volgens mij..niet een tandoori
Helemaal niet. Tandoori is het gerecht/de smaak. Tandoor is het dingquote:
Van het kleine beetje wat ik gezien heb, kwam ze over als een sterke persoonlijkheid. Beetje de boel observeren en daar op inspelen, dus niet echt een blonde doos anders had ze niet gewonnen, is mijn meningquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
beetje?
maar, wat ze over haarzelf dacht is toch waar (een blonde doos)
SaskiaR + 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:33 schreef SaskiaR het volgende:
oven?
zover heb ik het niet gevolgt, 1 of 2 afleveringen, zag vanmorgen dat ze gewonnen hadquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Van het kleine beetje wat ik gezien heb, kwam ze over als een sterke persoonlijkheid. Beetje de boel observeren en daar op inspelen, dus niet echt een blonde doos anders had ze niet gewonnen, is mijn mening
Helemaal niet. Het staat er als BEREIDINGSWIJZE in een houtsoven. Er staat niet dat het de oven zelf isquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
SaskiaR + 1
[afbeelding]
Ik heb het gecheckt, in de Van Dale staat tandoori als aanduiding voor de oven, hoewel ze in het Engels de oorspronkelijke term tandoor gebruiken.
Zeg, maak me niet uit voor leugenaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het staat er als BEREIDINGSWIJZE in een houtsoven. Er staat niet dat het de oven zelf is
tan·doo·ri (de ~ (m.), ~'s)
1 Indiase bereidingswijze van vlees of groente in een houtskooloven
Van Dale, 14e druk.quote:tandoori
tan·doo·ri
de (m.); -’s
Punjabi, van tandoor (lemen oven) <Ar. tannur
1·Indiase oven van gebakken klei, gestookt met houtskool
2·(bij uitbreiding) de Indiase keuken voor zover die gebruik maakt van de tandoori (1)
2·kip tandoori
gekruid kipgerecht met yoghurt dat oorspronkelijk in de tandoori bereid werd
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Van het kleine beetje wat ik gezien heb, kwam ze over als een sterke persoonlijkheid. Beetje de boel observeren en daar op inspelen, dus niet echt een blonde doos anders had ze niet gewonnen, is mijn mening
Dat doe ik wel..Vandale online: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tandooriquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, maak me niet uit voor leugenaar.
[..]
Van Dale, 14e druk.
Ja, de Dikke Van Dale is een stuk uitgebreider en betrouwbaarder dan de Van Dale online. Dat blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik wel..Vandale online: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tandoori
En Vandale zit er wel vaker naast.
Zoek eens op spookwoorden. Zoals ik al zei..de vandale zit er vaker naast.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de Dikke Van Dale is een stuk uitgebreider en betrouwbaarder dan de Van Dale online. Dat blijkt wel weer.
Ik discussieer hier niet meer over verder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoek eens op spookwoorden. Zoals ik al zei..de vandale zit er vaker naast.
Ik kan het jou in dit geval niet kwalijk nemen denk ik
Veel mensen kijken alleen naar haar haarkleur en hebben verder geen zin om haar een kans te geven, zodat ze haar lekker kunnen afkraken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Er wordt in andere topics ook gezeurt dat het gek is dat ze gewonnen heeft. Maar Siberische/Russische vrouwen zijn een stuk sterker dan het gemiddelde Nederlandse klootjesvolk hoor. Vooral met mentale tegenslagen
Dusse...![]()
Ik dacht natuurmonumenten maar dat lijk me stugquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef SaskiaR het volgende:
eeh... iemand een idee over de vraag?
Sorry hoor, jij weet niet eens hoe je een woordenboek moet lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ze spreken zichzelf een beetje tegen hier
Eerst:
Punjabi, van tandoor (lemen oven) <Ar. tannur
En daarna beweren ze
1·Indiase oven van gebakken klei, gestookt met houtskool
Nou sorry...maar dikke lul voor de Van Dale.
Jazeker wel mevrouw de betweter...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry hoor, jij weet niet eens hoe je een woordenboek moet lezen.
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel mevrouw de betweter...
Van Dale zit er gewoon keihard naast.
Nogmaals..het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.
en garde..quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.
Overtuigend argument.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals..het zal niet de eerste keer zijn.
Bijna goed, alleen de B staat voor de activiteit, niet de personen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Dutch birdwatchers Association
Ik wil wel even wat voorbeelden voor je opzoeken vanavond hoor, als je dat liever hebt? Want blijkbaar ben jij de almachtige wanneer het aankomt op de Van Dalequote:
Kom maar met iets van een bewijs waarom Van Dale er volgens jou in dit geval naast zit. Want dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat voorbeelden voor je opzoeken vanavond hoor, als je dat liever hebt? Want blijkbaar ben jij de almachtige wanneer het aankomt op de Van Dale
Hier alvast één bronnetje voor je:quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar met iets van een bewijs waarom Van Dale er volgens jou in dit geval naast zit. Want dat heb ik nog niet gezien.
En nog één: http://www.answers.com/topic/tandooriquote:Most people seem to think that tandoori is a recipe. Like many of the world’s great dishes this is actually a cooking method that has become synonymous with the food that is prepared. Put simply tandoori is a marinated meat cooked over an intense fire in a tandoor. A tandoor is a clay oven in which a hot fire is build. Marinated meats are lowered into the oven on long metal skewers and cooked in this smoky and extremely hot environment until done.
Nee, tandoor is een woord uit het Punjabi, zoals ik eerder al citeerde uit de Van Dale.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier alvast één bronnetje voor je:
http://bbq.about.com/od/regionalandethniccooking/a/aa012205a.htm
Tandoor is GEEN Engels woord. Dus die vlieger gaat niet op als je daarmee aankomt draven.
Knipseltje:
[..]
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef SaskiaR het volgende:
Mali, Mauretanië, Niger, Nigeria, Tsjaad, Soedan, Somalië, Eritrea, Burkina Faso, Benin?
Omdat zo'n ding nou eenmaal een Tandoor HEET en je dat niet moet vertalen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, tandoor is een woord uit het Punjabi, zoals ik eerder al citeerde uit de Van Dale.
Ik wil graag van jou horen waarom het volgens jou in het Nederlands als tandoor gespeld moet worden.
Ja toen stelde ik 'm ook, maar toen dacht er een gozer slim te zijn door het rijtje te kopiëren van wikiquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
die was hier laatst ook al heb zelf geen idee trouwens
Ohja, jij kan het ook jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef Mark_V het volgende:
Jeeeej, ik ben een keer niet de persoon die in een gevecht tot de dood verwikkeld is met Lien
Jammer dan. Maar als voor het Nederlands anders is beslist, dan kun je dat dom noemen, maar daar wordt het niet anders van. De officiële woordenlijst van de Nederlandse taal kent ook alleen maar tandoori en geen tandoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat zo'n ding nou eenmaal een Tandoor HEET en je dat niet moet vertalen.
Overal wordt er met tandoor de oven bedoeld en met tandoori de bereidingswijze. Dan moeten WIJ het opeens weer anders gaan doen? Dat is pas dom
Daar heb ik geen boodschap aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer dan. Maar als voor het Nederlands anders is beslist, dan kun je dat dom noemen, maar daar wordt het niet anders van. De officiële woordenlijst van de Nederlandse taal kent ook alleen maar tandoori en geen tandoor.
Lien kusje geven en vraag beantwoorden jijquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan![]()
Ik ga ze aanschrijven want dit is absurd
Laat je even weten wat ze terugschrijven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan![]()
Ik ga ze aanschrijven want dit is absurd
Met plezierquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je even weten wat ze terugschrijven?
Echte Yurivraagquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Drietant en net
Kortzwaard met een rond schild?
Zal ik jou eens verder de kast op jagen door het gewoon wél te doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar horen we dus nooit meer wat van.
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik jou eens verder de kast op jagen door het gewoon wél te doen?
GRRRRRRRRRRRR, Lien -2quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?
Ik wilde beiden wel aanschrijven hoor. Echter is Van Dale geen officieel erkende uitgave voor zover ik weet. Dus Taalunie lijkt me iets handigerquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?
Ik laat me geen leugenaar noemen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRR, Lien -2
You can agree not to agree
Niet officieel erkend? Niet officieel erkend door wie? Nembrionic?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde beiden wel aanschrijven hoor. Echter is Van Dale geen officieel erkende uitgave voor zover ik weet. Dus Taalunie lijkt me iets handiger
Neem dat "leugenaar" niet zo letterlijk doos, jullie hebben allebei je bronnen en die zeggen wat anders. Jij vindt vandale erg belangrijk als bron, nembrio niet......nembrio vindt various dingen op internet belangrijk, jij niet....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik laat me geen leugenaar noemen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik discussieer hier niet meer over verder.
Wil jij beweren dat Van Dale de almachtige autoriteit is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet officieel erkend? Niet officieel erkend door wie? Nembrionic?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik laat me geen leugenaar noemen.
Was ff over een vraag aan het denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:16 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet met die pommels zwaaien, vraag maken jij![]()
Nog wat meer naar het oostenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:20 schreef Neleos het volgende:
Grieken?
Dat waren de buren van het volk dat ik zoekquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef Mark_V het volgende:
bithynia
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:25 schreef Mark_V het volgende:
pontus
Puntus en Bithynië werden omgevormd tot 1 provinciequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:25 schreef Mark_V het volgende:
dat was volgens mij later een provincia pontus&bithynia
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Sneeuwuil?
Als je DAT niet eens begrijpt, ga ik het je niet uitleggen ook....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef erkel het volgende:
Heej call me a fool, maar ik heb het eigenlijk nooit begrepen dat O rly gedoe. Wie wil het ff uitleggen ?
Ok thnxquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, really? Yeah, really.
Gewoon flauw, betekende verder niks bijzonder.
De o rly uil is niks anders dan yet another plaatje om aan te geven dat de ander iets ontzettend obvious zegt......quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef erkel het volgende:
Mel b, Mel C, Posh spice, Baby spice, Ginger spice
Die zit in Take That!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Mark_V het volgende:
mel b, mel c, victoria, gary, emma
Take that, spice girls, whats the difference.... je spreekt het hetzelfde uit....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erkel+1
Stand 485
SaskiaR 3
Nembrionic 2
Lienekien 2
vdvorst 1
erkel 2
Yuri 2
mark_V 1
@ mark_V Gary?![]()
Ik zou hier natuurlijk ook weer een uil kunnen postenquote:
Jij hebt je irritantheidscredits alweer verspeeld vandaag met dat gemiep met lien....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou hier natuurlijk ook weer een uil kunnen posten
Maar zij...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jij hebt je irritantheidscredits alweer verspeeld vandaag met dat gemiep met lien....
En ook nog de juiste spellingquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:45 schreef Neleos het volgende:
K-Otic
Homdeck + 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
Men2B
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef Mark_V het volgende:
Waaah, wat een slechtgekozen naam, dat zijn toch die lui van popstars the rivals?
Naja, de chemo heeft goed gewerkt, ik hoor er nooit meer wat van....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb me wel kapot gelachen toen ik dat hoorde.
![]()
ja iin ieder geval van 1 of ander flutprogrammaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef Mark_V het volgende:
Waaah, wat een slechtgekozen naam, dat zijn toch die lui van popstars the rivals?
Ik hoop dat dat de volgende vraag is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef erkel het volgende:
Hoe heette dat wijvengroepje daar ook alweer van?
dat was 1966 en 1990quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef Neleos het volgende:
Paint It Black van The Rolling Stones
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
Little Green Bag van George Baker?
Maar dat wilk heel niequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Irritant figuur
Erkel +Lien-insigne
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Mark_V het volgende:
Er stonden dus twee van die oldies dat jaar in de top40
Ik zeg: Ice ice baby
Maw, ik weetem niet
het was naar aanleiding van een in 1990 uitgebrachte film die de komende kerstdagen ongetwijfeld weer uitgezonden gaat worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef Mark_V het volgende:
Hint?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Hotel California?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef macondo het volgende:
Saterday night, van Herman Brood? Ik gok maar wat
Het is niet Ice Ice Babyquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Welk nummer van wie was in 1965 een hit om vervolgens in 1990 de 1e plaats in de hitparade te bereiken?
lees de vraag nog eens goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
Ghost
dit was dus een hintquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef Homdeck het volgende:
Pottenbakkers!!!!!!
ok lieverdquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja schat, ik weet wat de vraag is.
ghost jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, voor de film, toch?Ghost, toch?
wie weetquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker dat nummer dat ze zo aan het pottenbakken zijn of niet?![]()
Nee, ik denk dat ik het wel goed heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog een keer kijken.
hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:27 schreef Lienekien het volgende:
unchained melody righteous brothers
Dus je doet aan opzoeken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef Neleos het volgende:
Ik heb even mijn boek met nummer 1 hits uit 1990 erbij gepakt en ik doe een gok op Me So Horny van 2 Live Crew
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik nou gek geworden? Zoek je vaker dingen op dan?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik nou gek geworden? Zoek je vaker dingen op dan?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:35 schreef Neleos het volgende:
Ik heb hier ook geen tijd voor. Ik ga aan mijn scriptie werken, twee dingen gaan niet samen
Yuri +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Hygo chavez
zoiets had ik al in gedachtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Y moet een U zijn
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:35 schreef Neleos het volgende:
Ik heb hier ook geen tijd voor. Ik ga aan mijn scriptie werken, twee dingen gaan niet samen
Jeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |