neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef SiemeN het volgende:
Dat had je niet verwacht, hè?! Ik, in ONZ!!
Uiteraard. En ik houd m'n mond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee
gaan we nog neuken trouwens? kan ik je piemel beter adoreren![]()
wel niet tegen drwobbel zeggen he![]()
niet tijdens het neuken hequote:
nee dat inlikken bij NJ heeft niet eens een beetje geholpenquote:
Nee, dan fluister ik je vuige praatjes toe terwijl mijn penis subtiel in je liefdesgrotje verdwijnt.quote:
Toen ik deze opende? Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, dan fluister ik je vuige praatjes toe terwijl mijn penis subtiel in je liefdesgrotje verdwijnt..
Oeps..
Opwindend vuig, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar dan vuig als in vuig en niet als in vuil zoals poep enzo he
![]()
mag ik het dan bij geil kreunen houden?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap![]()
maar dan in het limburgs he:quote:
met de zachte gquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar dan in het limburgs he:
ghighighi
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef purplerose het volgende:
THIS THREAD IS WORTHLESS WITHOUT PICS![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghighighi
ja ik wil wel de penis van siemen hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maak me gek!
Maar laten we het weer over de penis van SiemeN gaan hebben.
of bedoelde je het niet zo ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik wil wel de penis van siemen hebben
hey dat is niet adoreren hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat jij wil joh!
Ik hoef hem niet.
Verhipquote:
.
eyj kriple onequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Verhip [afbeelding].
*steekt heel voorzichtig een vinger uit naar de kloppende fallus van SiemeN roept IIIEEEUWWW!! en rent weg.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eyj kriple one
rennen of stompelen?![]()
quote:
Kreunen met een zachte g? Ik zeg geen nee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mag ik het dan bij geil kreunen houden?
ik kan dat heel goed
luistermaar:
*geil gekreun met de zachte g*![]()
Alles de prullenbak in denkquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Over een kleine 50.000 topics is FOK! vol trouwens. Dan hebben we de topic limiet bereikt.
Duidelijk.quote:
Zie de vorige 3 delen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef Bizznitch het volgende:
Dit topic behoeft foto's.
in zijn hand!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja waar is die stomme piemel dan
chichichi?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghighighi
Dat ze daar een piemol van pakweg 1 meter 85 in hebben kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee. Daar kwam ik uit vandaan. Een kleine 21 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |