En dat pas na al 3 volle topics!quote:
Ja sorrie, pdl heeft me niet goed op de hoogte gehouden van jouw penis uitspattingenquote:
dan moet je effe minder gaan posten he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Over een kleine 50.000 topics is FOK! vol trouwens. Dan hebben we de topic limiet bereikt.
Ik las marshallplanachtige.quote:
UTFS.quote:
Nee. Daar kwam ik uit vandaan. Een kleine 21 jaar geleden.quote:
siemeN is impotent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Mag ik een samenvatting van deel 1, 2 en 3?
Staat op de mail.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Mag ik een samenvatting van deel 1, 2 en 3?
Zie vorige delen, dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef purplerose het volgende:
THIS THREAD IS WORTHLESS WITHOUT PICS![]()
Waar moet ik bang voor zijn dan ?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte wat voor consequenties deze weigering kan hebben belhamel?![]()
Dat is toch de droom van elke man?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef Fetai het volgende:
Waarom wil je dat andere gasten jouw geslachtsorgaan gaan adoreren?![]()
ja maar,quote:
Een verrassingsswaffel is het lekkerstequote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
ja maar,
het komt nu niet gelegen eigenlijk![]()
En dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Over een kleine 50.000 topics is FOK! vol trouwens. Dan hebben we de topic limiet bereikt.
Daar staan de FOK!servers ook dus dat is niet zo ergquote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
En dan gaan we ook al naar de hel.
vergoed Fok! dan iedereen die trauma's heeft, om weer in het dagelijks leven weer een normaal ritme op tepakken? ik bedoel, Fok! zorgt dat ze iets anders moeten doen, dus zijn ze schuldigquote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
En dan gaan we ook al naar de hel.
Wat zeg je dat sexyquote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef Aurelianus het volgende:
Bij dezen adoreer ik je door herpes geïnfecterde, door het pus glimmende, met puisten en wratten bedekte geslacht.
Likje?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef Aurelianus het volgende:
Bij dezen adoreer ik je door herpes geïnfecterde, door het pus glimmende, met puisten en wratten bedekte geslacht.
neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef SiemeN het volgende:
Dat had je niet verwacht, hè?! Ik, in ONZ!!
Uiteraard. En ik houd m'n mond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee
gaan we nog neuken trouwens? kan ik je piemel beter adoreren![]()
wel niet tegen drwobbel zeggen he![]()
niet tijdens het neuken hequote:
nee dat inlikken bij NJ heeft niet eens een beetje geholpenquote:
Nee, dan fluister ik je vuige praatjes toe terwijl mijn penis subtiel in je liefdesgrotje verdwijnt.quote:
Toen ik deze opende? Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, dan fluister ik je vuige praatjes toe terwijl mijn penis subtiel in je liefdesgrotje verdwijnt..
Oeps..
Opwindend vuig, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar dan vuig als in vuig en niet als in vuil zoals poep enzo he
![]()
mag ik het dan bij geil kreunen houden?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap![]()
maar dan in het limburgs he:quote:
met de zachte gquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar dan in het limburgs he:
ghighighi
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef purplerose het volgende:
THIS THREAD IS WORTHLESS WITHOUT PICS![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar dan in het limburgs he:
ghighighi
ja ik wil wel de penis van siemen hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maak me gek!
Maar laten we het weer over de penis van SiemeN gaan hebben.
of bedoelde je het niet zo ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja ik wil wel de penis van siemen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |