Nee, we zijn een helpdesk en geen datingclubje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef linebear het volgende:
kunnen we geen miet en griet organiseren tijdens de roze filmdagen !?
Je wil niet op de foto met al je vragen-stellende fans?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zijn een helpdesk en geen datingclubje.
Iemand nog vragen?
Ik hoef ook geen date hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zijn een helpdesk en geen datingclubje.
Iemand nog vragen?
Man, ik ben echt een nerd op dat gebied. SCH en kleding is een ongelukkig huwelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef linebear het volgende:
Maar als nicht moet je het op zich wel weten. Weet jij waar je de uberhippe Aussiebum undies kan kopen. Alleen op het internet !?
Er moet een beetje afstand blijvenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef Twoflower het volgende:
Je wil niet op de foto met al je vragen-stellende fans?
D'r zit wel een zaakje in de reguliersdwars waar je geluk zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen date hoorHeb al een man....
Maar als nicht moet je het op zich wel weten. Weet jij waar je de uberhippe Aussiebum undies kan kopen. Alleen op het internet !?
Gewoon links laten liggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:48 schreef linebear het volgende:
Heb nog wel een vraag....
Wat doen we aan bezitterige mannen !?
Het was een eenvoudige manier om je te laten zeggen dat het over je man gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef linebear het volgende:
hoe kan ik mijn man nou links laten liggen
Ik weet niet of dit wel een vraag is voor dit topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:48 schreef linebear het volgende:
Heb nog wel een vraag....
Wat doen we aan bezitterige mannen !?
Hup, naar bed jij!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef linebear het volgende:
Mmmm, zal er eens een nachtje over slapen
Waarom moet het altijd met iemand zijn? Ik slaap vaker zonder dan met iemand....quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef linebear het volgende:
met wie !?
Nou, ik kan hier bijna in slaap vallen, zo weinig is er te doen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef linebear het volgende:
ik ook hoor
zit nu op mijn werk, dus kan nog niet naar bed toe...
Dit topic heeft ook af en toe een miet en grietquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef linebear het volgende:
kunnen we geen miet en griet organiseren tijdens de roze filmdagen !?
Ik lees op het moment alleen nog de sQueeze, maar dat abonnement heb ik opgezegd. Sinds ze een nieuwe redactie hebben vind ik het enorm achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef linebear het volgende:
weet ik...
leest me de vakliteratuur hier ?! Ik bedoel de gaykrant, gay & night en zo
Ik vind de Winq leuker dan Sueeze, maar da's logisch omdat de oude redaktie van Squeeze nu Winq maaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik lees op het moment alleen nog de sQueeze, maar dat abonnement heb ik opgezegd. Sinds ze een nieuwe redactie hebben vind ik het enorm achteruit gegaan.
Ik heb pas 1 keer een WinQ gelezen. Was idd duidelijk dat daar de oude redactie nu zit. Maar het heeft me nog niet over de streep getrokken om 'm vaker te lezen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind de Winq leuker dan Sueeze, maar da's logisch omdat de oude redaktie van Squeeze nu Winq maakt
Een vriendje, een salon- en een eettafel, gordijnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef linebear het volgende:
Wat willen we onder de kerstboom vinden dit jaar ?!
Zal ik je het treurige nieuws vertellen dan ?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Ik lees op het werk altijd het rubriekje Mijn Ex in de Gay Krant, vaak zo ongeloofwaardig en daardoor hilarisch.
als je het verdeeld over twee dagen dan valt het wel mee toch !?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Een vriendje, een salon- en een eettafel, gordijnen.
Zou ik te veel vragen?
Als je sokken maar groot genoeg zijn hoeft dat toch geen probleem te vormenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zou ik te veel vragen?
Nee, dat hoeft niet hoor. Ik blijf graag goedgelovig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef linebear het volgende:
[..]
Zal ik je het treurige nieuws vertellen dan ?!
Je moet er op uit Twoflowerquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zou ik te veel vragen?
Scotsgayquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
Ik lees op het werk altijd het rubriekje Mijn Ex in de Gay Krant, vaak zo ongeloofwaardig en daardoor hilarisch.
WinQ en Expreszo en Squeeze vind ik eigenlijk zelden echt interessant, al die modereportages
The Advocate las ik lang via internet.
De Engelse homobladen zijn een stuk interessanter - een van die bladen is echt super en las ik altijd maar ben even kwijt hoe die heette. Niet de Gay Times, die is ook wel leuk maar wat meer standaard. Verdomme, hoe heet dat blad nou
Ik schreef recensies over theater en muziek....quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet hoor. Ik blijf graag goedgelovig.
Lijkt me heerlijk om zo'n rubriekje te verzinnen
Wat deed jij voor de Gay Krant dan?
Dat blaadje staat voor veel wat ik verafschuw aan het homo-zijn.
Ik heb nog wel een tijd een abonnement gehad op een heel obscuur links homoblaadje trouwens, weet ook al niet meer hoe dat heet.
maar SCH vat je die hint van Twoflower dan nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet er op uit Twoflower
Dat vriendje ligt echt niet onder de kerstboom.
Hup sokken en broekje en jasje aan en de wijde wereld in![]()
![]()
Ik ben al aangekleed hoor! Ik zit op m'n werk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet er op uit Twoflower
Dat vriendje ligt echt niet onder de kerstboom.
Hup sokken en broekje en jasje aan en de wijde wereld in![]()
![]()
De watte?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef linebear het volgende:
dan na het werk naar de bubble dubbel in de april !?
Pfffff alsof de kroeg bepaald of jij geschikt bent of niet...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De watte?
Nee, vanavond heb ik al plannen hoor. Daarnaast, als ik vrienden moet geloven is de April voor mij absoluut niet geschikt.
ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De watte?
Nee, vanavond heb ik al plannen hoor. Daarnaast, als ik vrienden moet geloven is de April voor mij absoluut niet geschikt.
De prik is absoluut leukquote:
Was dat blad niet ooit voor mannen én vrouwen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
Wat deed jij voor de Gay Krant dan?
Dat blaadje staat voor veel wat ik verafschuw aan het homo-zijn.
Je kent allen mijn stem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef linebear het volgende:
[..]
he hallo
hoest ?!
ben toch heel even vergeten waar ik je van ken
Trut is best leuk, helaas alleen zondagavond, opzich is Exitcafe door de weeks wel leuk. Daarnaast vind ik You2 wel aardig (veel lekkere jochiesquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ik ken je niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ben er pas ook weer eens geweest in tijden. Maar je mist niet echt veel.
Wat Amsterdam mist is een leuke nichtentent....
Is Prik trouwens wat !?
Ik begin er niet eens aan. Als ik echt iets wil weten zoek ik het wel op of vraag ik het aan vrienden...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie de homo-encyclopedie al uit?
Nee, maar hoorde wel dat ie erg goed is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef wonderer het volgende:
Staat er überhaupt iets in dat interessant is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef wonderer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |