abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:14:31 #51
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44171092
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook zo en daarom merk ik zelf dat ik soms ook makkelijker word in bepaalde dingen. Jij ook?
Af en toe wel ja.
Maar het hangt er wel enorm van af hoe goed ik de persoon in kwestie ken.
pi_44178817
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom zijn er homo-bars, homo-sauna's, homo-discotheken, homo-clubs? Aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden, maar aan de andere kan blijven ze zich dus afzonderen. Of is dat uit noodzaak omdat het simpelweg nog steeds niet maatschappelijk geaccepteerd is om homo te zijn?

oh shit, nou heb ik een gay-topic in m'n MyAT staan
Het is behoorlijk maatschappelijk geaccepteerd om homo te zijn. Tenminste voor zover ik het meemaak. Maar het is niet bepaald maatschappelijk geaccepteerd dat mannen met mannen flirten. Daarom is het wel zo prettig dat er homobarren bestaan.
Niet iedere man voelt zich gemakkelijk als hij van een andere man aandacht krijgt.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_44203462
Ik zie dit topic nu ook maar voor het eerst, dus deze vraag zal wel allang gesteld zijn, maar ik vraag het toch.
Zijn jullie nog maagd?
Meer in de zin van; als je al op jonge leeftijd weet dat je homo bent, heb je er natuurlijk niet zo veel aan om met meisjes aan te pappen. Daarom kan het dus zijn dat je nooit iets met een meisje hebt gedaan verder. Andersom geldt hetzelfde he, voor de lesbische dames onder ons.

Btw: Ik bedoel dus echt maagd in de zin van jongen-meisje he, en niet jongen-jongen of meisje-meisje.
  woensdag 6 december 2006 @ 19:56:29 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44203565
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
Btw: Ik bedoel dus echt maagd in de zin van jongen-meisje he, en niet jongen-jongen of meisje-meisje.
Beetje rare zin... volgens mij moet jij de definitie van maagd nog een keer doorlezen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_44203700
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie dit topic nu ook maar voor het eerst, dus deze vraag zal wel allang gesteld zijn, maar ik vraag het toch.
Zijn jullie nog maagd?
Meer in de zin van; als je al op jonge leeftijd weet dat je homo bent, heb je er natuurlijk niet zo veel aan om met meisjes aan te pappen. Daarom kan het dus zijn dat je nooit iets met een meisje hebt gedaan verder. Andersom geldt hetzelfde he, voor de lesbische dames onder ons.

Nou ik ben redelijk vrijdenkend opgevoed.. dus ik heb er nooit zo een probleem van gemaakt. ik was 16 toen ik geen maagd meer was (met vrouwen heb ik nog nooit ook maar iets mee gedaan)
En ik was 20 toen ik het mijn ouders verteld had... Hun reactie was: "Waarom heb je het niet eerder gezegd? Je wist toch dat we er geen moeite mee hadden?"
Mijn reactie: "Geen van mijn broers of zussen hoeft toch te melden dat zij hetero zijn!?
pi_44203705
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Beetje rare zin... volgens mij moet jij de definitie van maagd nog een keer doorlezen.
Nee ik weet heus wel wat maagd zijn inhoudt, maar sommige mensen rekenen anaal er ook bij.
Dus meer in die zin.
pi_44203758
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:00 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Nou ik ben redelijk vrijdenkend opgevoed.. dus ik heb er nooit zo een probleem van gemaakt. ik was 16 toen ik geen maagd meer was (met vrouwen heb ik nog nooit ook maar iets mee gedaan)
En ik was 20 toen ik het mijn ouders verteld had... Hun reactie was: "Waarom heb je het niet eerder gezegd? Je wist toch dat we er geen moeite mee hadden?"
Mijn reactie: "Geen van mijn broers of zussen hoeft toch te melden dat zij hetero zijn!?
Hm. Volgens mij is mijn defenitie van maagd zijn dan idd toch wel anders.
Ik bedoelde eigenlijk of je het wel eens met een meisje hebt gedaan. Maar dat is dus niet zo?
pi_44203793
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:00 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee ik weet heus wel wat maagd zijn inhoudt, maar sommige mensen rekenen anaal er ook bij.
Dus meer in die zin.

maagd (de ~ (v.), ~en)
1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad

geslachtsgemeenschap (de ~ (v.))
1 seks waarbij de man met zijn penis het lichaam van de partner binnendringt => bijslaap, cohabitatie, coïtus, copulatie, de oudste beweging ter wereld, gemeenschap, geslachtsdaad, liefdesdaad, minnespel, nummertje, van dattum, wip
pi_44203807
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik had zo'n zelfde vraag ook al ooit gesteld:
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 4
Hey daar heb ik nog antwoord op gegeven .
.

Tvp trouwens.
ijs_beer fan!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:03:13 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44203820
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hey daar heb ik nog antwoord op gegeven .
.

Tvp trouwens.
Ja, ik was laatst alle delen aan het teruglezen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_44203824
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:01 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hm. Volgens mij is mijn defenitie van maagd zijn dan idd toch wel anders.
Ik heb het woordenboek er ook even bijgepakt voor je...
pi_44203894
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Ik heb het woordenboek er ook even bijgepakt voor je...
Oh! Ik dacht alleen dat het op die ene manier was zeg maar.
Maar even voor de duidelijkheid; je hebt dus nog nooit geslachtsgemeenschap gehad met een meisje?
pi_44204228
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:04 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oh! Ik dacht alleen dat het op die ene manier was zeg maar.
Maar even voor de duidelijkheid; je hebt dus nog nooit geslachtsgemeenschap gehad met een meisje?
Nope... ook nooit gezoend met een meisje/vrouw. Wel de gelegenheid gehad. Regelmatig trouwens maar absoluut geen behoefte aan gehad. Tot grote frustratie van heterovrienden die zulke aangelegenheden meegemaakt hebben.

Ook gelijk even de (waarschijnlijk) volgende opmerking beantwoorden.
Nee zoiets hoef je niet te proberen om "zeker" te weten of je homo of hetero bent. Of alle hetero's moeten een keer homoseks (weer even dat woord) uitgeprobeerd hebben om zeker te weten dat zij de juiste "keuze" hebben gemaakt.
  woensdag 6 december 2006 @ 20:14:55 #64
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44204272
Als iets je gewoon niet aantrekt of opwindt, dan zie ik niet in waarom je zou moeten proberen of het iets is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 december 2006 @ 20:27:57 #65
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44204753
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Nope... ook nooit gezoend met een meisje/vrouw. Wel de gelegenheid gehad. Regelmatig trouwens maar absoluut geen behoefte aan gehad. Tot grote frustratie van heterovrienden die zulke aangelegenheden meegemaakt hebben.

Ook gelijk even de (waarschijnlijk) volgende opmerking beantwoorden.
Nee zoiets hoef je niet te proberen om "zeker" te weten of je homo of hetero bent. Of alle hetero's moeten een keer homoseks (weer even dat woord) uitgeprobeerd hebben om zeker te weten dat zij de juiste "keuze" hebben gemaakt.
Ik sluit me hier voor de 100% bij aan. Behalve dan dat van de gelegenheid hebben...
pi_44204881
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:27 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik sluit me hier voor de 100% bij aan. Behalve dan dat van de gelegenheid hebben...
Geeft niets hoor... Jij hebt genoeg mannelijke aandacht.
  woensdag 6 december 2006 @ 20:36:56 #67
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44205112
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Geeft niets hoor... Jij hebt genoeg mannelijke aandacht.
Een homo heeft nóóit genoeg mannelijke aandacht.
pi_44205290
Ik heb het nog nooit met een vrouw gedaan, kan me er ook weinig bij voorstellen.
pi_44207665
Nou... ik ben helemaal gek van borsten bij vrouwen dan, geweldige dingen mits mooi gevormd en zwaartekracht trotserend...

Ach iedereen heeft zo wel een zwak toch?
  woensdag 6 december 2006 @ 22:11:11 #70
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44208749
Hoe staan jullie tegen over trouwen?

De homo's die ik ken daar hoeft trouwen niet perse van maar hoe zit dat met andere?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44208901
Tis goedkoper dan een samenlevingscontract als ik het goed heb...

Voor de gemeente trouwen en/of voor de kerk?
  woensdag 6 december 2006 @ 22:27:34 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44209308
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:14 schreef FamFarmerFan het volgende:
Tis goedkoper dan een samenlevingscontract als ik het goed heb...

Voor de gemeente trouwen en/of voor de kerk?
voor de gemeente trouwen. Puur een huwelijk voor de wet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44209874
Even ter verduidelijking om mijn korte verhaal langer te maken, maar wel heel duidelijk onderbouwd. Ik heb nooit een geregistreerd partnerschap overwegen om te "trouwen". Iedereen heb ik daarbij gemeld dat als ik wel wilde trouwen dat het dan hetzelfde burgelijk huwelijk zou moeten zijn als dat hetero's zijn. En niet een halfslachtige tussenvorm.

Jaja, soms ben ik principieel, dan had ik wel naar een notaris gestapt om zaken zoals erfrecht, inkomsten en eigendom
te regelen zonder groot feest.
Nu het huwelijk opengesteld is voor homo's lesbo's ben ik tevreden. En is een huwelijk voor mij nu wel een optie en een verdraait leuke reden voor een feest...

Wat is het homohuwelijk
Voor alle duidelijkheid: het volgende stuk gaat niet over liefde en niet over godsdienst. Dit stuk gaat over wereldlijke huwelijkswetten: het burgerlijk huwelijk. In vogelvlucht vind je hieronder enkele gedachten over het woord 'huwelijk' en andere wettelijke vormen, waarin relaties tussen twee mensen vastgelegd kunnen worden. Centrale vraag: wat is nu eigenlijk een 'homohuwelijk'?

Veel mensen zullen bij het woord 'huwelijk' denken aan een trouwerij met de bijkomende kleding en het feest. Daarover gaat dit stuk niet. Ook al neemt de beschreven situatie vaak het grootste gedeelte van Dé Dag in beslag, het heeft geen enkele juridische betekenis.

Hieronder gaat het over de door de maatschappij en wet erkende rechten- en plichtenverzamelingen die twee mensen op hun wens aan elkaar binden, tegenover zichzelf en tegenover elke ander.

Burgerlijk huwelijk?
Wat is een burgerlijk huwelijk? Sommige mensen denken dat huwelijkswetgeving iets is dat nooit verandert. Ze denken dan aan het 'ja-woord', waarmee mensen elkaar de hand geven. Maar waar zeg je 'ja' op?

Het huwelijk is een afsprakenpakket, dat wel degelijk (met de maatschappij mee) verandert. Zo is het bijvoorbeeld nog maar kort geleden dat een vrouw in Nederland binnen het huwelijk onder het financiële beheer van haar man stond, waardoor de vrouw afhankelijk was van 'het hoofd van het gezin' en tegenover hem altijd verantwoording moest afleggen. Ook al had ze zelf inkomsten.

Monstercontract
Het huwelijk is een maatschappelijk monstercontract: het heeft monsterachtig veel gevolgen! Juridisch beschouwd is het een verbintenis 'sui generis', van zijn eigen soort: er is maar weinig wat er op lijkt. Als twee mensen dit contract aangaan, gaan ongelooflijk veel andere wetten ook meespelen, wat bij een 'eenvoudiger contract' (het kopen van een brood bij de bakker) niet het geval is.

Het huwelijk heeft werking tegenover de mensen zelf, de families, buitenstaanders, de staat en zelfs andere staten, en dát over de dood heen. Denk aan het huwelijksgoederenrecht (wat is van jou en wat van het bedrijf), erfrecht, fiscaal recht, naamrecht, adoptierecht, afstammingsrecht, immigratierecht... Dat is allemaal niet het geval bij zoiets als een samenlevingscontract.

'Homohuwelijk'?
Deze gedachten zijn ook vooral bedoeld om nu 'eens en voor altijd' alle begripsverwarring duidelijk te maken over het woord 'homohuwelijk'. Iedereen lijkt te praten over het 'homohuwelijk', terwijl dit woord in geen wet ter wereld zo voorkomt, ook al is het zo dat er vormen van partnerschap bestaan die sterk op lijken op een 'homohuwelijk'.

Zo beweren sommigen dat het Britse 'civil partnership' het 'gay marriage' van Engeland is, omdat het voor een groot gedeelte dezelfde rechten geeft als een huwelijk. Dat mag zo zijn: dat partnership is in totaal andere wetten geregeld en wijkt op belangrijke punten af, zodat je niet zomaar van dezelfde rechten- en plichten als bij een 'huwelijk' kunt praten.

Woord en betekenis
Wat zou een 'homohuwelijk' zijn? Een apart, beetje halfslachtig huwelijk voor homo's, dat van de tegenstanders eigenlijk liever niet 'huwelijk' mag heten? Tegenstanders hebben het er vaak moeilijk mee dat mensen met een andere seksualiteit 'zomaar' dezelfde rechten krijgen en dat ook nog onder dezelfde noemer.

Zo gaf professor Van Mourik, een notaris en publiekelijk tegenstander van openstelling van het burgerlijk huwelijk, ooit toe dat hij tegen de openstelling van het huwelijk was op grond van emotionele redenen. Een aparte wet voor homo's is voor dat soort tegenstanders vaak acceptabeler. Dat allemaal terwijl het zo makkelijk kan: de woorden 'vrouw' en 'man' kunnen door het ongeslachtelijke 'echtgenoot' vervangen worden.

Koffie & Thee - Appels & Peren
Toegegeven, als iemand binnen zo'n aparte wet een 'partnerschap' aangaat, spreekt iedereen in het dagelijkse leven over 'het huwelijk' en 'trouwen', ook als het over twee mannen gaat. Dat is waar, maar beseft moet worden dat bijvoorbeeld een Engels 'civil partnership', dat mede speciaal is gemaakt voor homoseksuelen en niet openstaat voor heteroseksuelen, niet hetzelfde is als een 'marriage'.

Zo moet ook iedereen beseffen dat dit Engelse 'civil partnership' zeker niet hetzelfde is als het Nederlandse 'geregistreerd partnerschap', dat wél openstaat voor hetero's. Nederlandse koffie is niet hetzelfde is als Engelse thee, al lessen beide dranken de dorst.

Dus, weet dat als de Engelse Elton John 'trouwt', hij echt totaal anders 'trouwt' dan de Nederlandse Robert Long, wat de krant ook schrijft.

Dezelfde wetten
Heel eenvoudig gesteld: als iets mag, en er is geen goede reden om verschil te maken, dan mogen mensen dat om dezelfde reden. Als een kind met blond haar naar school mag, mag dat uit hoofde van schoolwetten. Dat geldt ook voor kinderen met rood, zwart of groen haar.

Er bestaat geen 'blonde-kinderen-schoolwet' naast een 'groene-kinderen-schoolwet', waarbij de blonde kinderen vooraan mogen zitten in de klas en de groene kinderen achteraan. Ze mogen allemaal naar school en ze mogen overal gaan zitten, ongeacht haarkleur.

Wat is een huwelijk?
Hoe kun je uitmaken wat een huwelijk is, nu elk land zijn eigenaardigheden en bijzonderheden in huwelijkswetgeving kent? Een criterium om uit te maken wat 'een huwelijk' in verschillende landen met alle bijzonder- en eigenaardigheden in wet- en regelgeving inhoudt, is de vraag: welk door de staat erkend supercontract heeft de meeste maatschappelijke en wettelijke gevolgen? Dat kan dan vertaald worden met 'huwelijk'.

Een huwelijk tussen twee mensen van het gelijke geslacht moet dan dat contract zijn, dat precies in in dezelfde wetten omschreven staat, niet in andere. Er zijn geen goede redenen te verzinnen waarom mensen niet dezelfde rechten mogen hebben op het moment dat dat ze van gelijke geslacht zijn. Het supercontract gaat over rechten, niet over wat anderen vinden van iemands seksuele leven, liefdesleven of godsdienstige beleving.

Nederlands huwelijk en partnerschap
Niet voor niets luidt het allereerste artikel (artikel 1:30 BW) over het huwelijk in Nederland: "Een huwelijk kan worden aangegaan door twee personen van verschillend of van gelijk geslacht." Dat huwelijkpakket is een ander pakketje dan de rechten- en plichtenbundel van het geregistreerd partnerschap.

Het partnerschap is dikwijls omgeven met minder waarborgen en je kunt het vaak ook weer makkelijker ongedaan maken. Zo kun je in Nederland zonder rechterlijke tussenkomst (artikel 1:80 BW) van je partnerschap af komen. Het pakketje parnerschap-afspraken is weer anders dan wat mensen zelf kunnen vastleggen in een samenleefcontract dat je bij de notaris opmaakt. In zo'n samenleefcontract ben je heel vrij. Het heeft dan ook beduidend minder rechtsgevolgen dan een huwelijk.

Mondiale situatie
Het is onmogelijk een mondiaal en actueel overzicht te geven van alle vormen, waarin huwelijkse afspraken neergelegd kunnen worden: haast elke dag is er wel weer een berichtje over een politicus, waar ook ter wereld, die zich tegen het 'homohuwelijk' uitlaat. Of juist andersom: een bericht over een land dat het huwelijk ook openstelt, of iets invoert als een 'partnerschap', dat (ook) voor mensen van het gelijke geslacht openstaat.

Als je nu, herfst 2006, naar Europa kijkt, is alleen in Nederland, België en Spanje het huwelijk écht open voor mensen van hetzelfde geslacht. Daar staat echter tegenover dat in de meeste oude lidstaten een vorm van wettelijk vastgelegd partnerschap mogelijk is. Wil je een actueel overzicht hebben, dan kun je bijvoorbeeld kijken op de webpagina van Ilga.

Meer huwelijken
Nonnen heten wel de bruiden van Christus. In het Islamitische godsdienstige recht kan een man meer vrouwen hebben. Maar er waren ook samenlevingen waarin vrouwen meerdere mannen konden hebben. Of zulke 'huwelijken' - het is maar een woord - overal ter wereld wettelijke erkenning kunnen krijgen, valt te betwijfelen.

Het is daarom goed om te zien dat steeds meer mensen in staat zijn om geen verschil te maken, waar dat verschil niet gerechtvaardigd is. Het is onvermijdelijk dat steeds meer landen hun huwelijk zullen openstellen voor mensen van het gelijke geslacht. Geslacht doet er in het recht niet zoveel toe als het om het huwelijk gaat.
  donderdag 7 december 2006 @ 07:26:47 #74
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44214147
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:56 schreef FamFarmerFan het volgende:

*knip*
Geen bronvermelding?

Bron: Gay.nl

O, ik zie dat je een van de paragraafkoppen daarvoor gebruikt hebt.

En om antwoord te geven op de vraag: ikzelf heb (nog) niets met het huwelijk, maar dat ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik weinig ervaring heb met relaties. Misschien als ik iemand tegenkwam met wie ik het jaren samen zou volhouden dat ik er anders tegenaan zou kijken.
pi_44217987
Mijn man wil niet

Ik ook niet hoor. We zijn al zolang bij elkaar en ik zie de waarde er verder niet zo van in. Wij waren er eerst en toen dat huwelijk pas. Behalve als het juridisch/praktisch veel uit zou maken maar nu is het ook goed geregeld.
pi_44233188
quote:
Op donderdag 7 december 2006 07:26 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Geen bronvermelding?

Bron: Gay.nl

O, ik zie dat je een van de paragraafkoppen daarvoor gebruikt hebt.

En om antwoord te geven op de vraag: ikzelf heb (nog) niets met het huwelijk, maar dat ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik weinig ervaring heb met relaties. Misschien als ik iemand tegenkwam met wie ik het jaren samen zou volhouden dat ik er anders tegenaan zou kijken.
Natuurlijk is er een bronvermelding... Dat lijkt mij niet meer dan goed fatsoen.
pi_44241748
Hebben jullie nog tips van knappe Fok-hunks met een fotoboek?
pi_44241766
Heb helaas geen fotoboek
pi_44241852
Er is wel een leuk topic van fokkers die foto's van hun lichaam plaatsen en in kpd zelfs een topic van users die een foto van hun lul neerzetten
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:18:48 #80
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44241931
Als je het maar niet in je hoofd haalt.
pi_44241968
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:18 schreef PLAE@ het volgende:
Als je het maar niet in je hoofd haalt.
Ik ga jouw foto echt niet plaatsen lieverd, afspraak is afspraak
pi_44242149
mag hem altijd mailen hoor
pi_44242158
kunnen we geen miet en griet organiseren tijdens de roze filmdagen !?
pi_44242219
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef linebear het volgende:
kunnen we geen miet en griet organiseren tijdens de roze filmdagen !?
Nee, we zijn een helpdesk en geen datingclubje.

Iemand nog vragen?
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:36:29 #85
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44242250
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Iemand nog vragen?
Je wil niet op de foto met al je vragen-stellende fans?
pi_44242298
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Iemand nog vragen?
Ik hoef ook geen date hoor Heb al een man....

Maar als nicht moet je het op zich wel weten. Weet jij waar je de uberhippe Aussiebum undies kan kopen. Alleen op het internet !?
pi_44242317
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef linebear het volgende:

Maar als nicht moet je het op zich wel weten. Weet jij waar je de uberhippe Aussiebum undies kan kopen. Alleen op het internet !?
Man, ik ben echt een nerd op dat gebied. SCH en kleding is een ongelukkig huwelijk
pi_44242320
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef Twoflower het volgende:

Je wil niet op de foto met al je vragen-stellende fans?
Er moet een beetje afstand blijven
pi_44242376
Mmm, jammer.... ach ja ik ook dus
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:44:20 #90
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44242397
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef linebear het volgende:

[..]

Ik hoef ook geen date hoor Heb al een man....

D'r zit wel een zaakje in de reguliersdwars waar je geluk zou kunnen hebben.
pi_44242453
Oh die ja.... naast de April

Als ik ergens geluk zou moeten hebben, zou het daar wel moeten zijn.
pi_44242480
Heb nog wel een vraag....

Wat doen we aan bezitterige mannen !?
pi_44242584
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:48 schreef linebear het volgende:

Gewoon links laten liggen
pi_44242597
hoe kan ik mijn man nou links laten liggen
pi_44242676
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef linebear het volgende:
hoe kan ik mijn man nou links laten liggen
Het was een eenvoudige manier om je te laten zeggen dat het over je man gaat.
Maar dan nog is het serieus: ik kan er niet mee over weg. Met jaloerse en bezitterige mannen. Ik ben van mezelf en zodra ik een relatie heb maak ik zeker afspraken en houd rekening met de ander. Maar ik blijf van mezelf!!!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:02:17 #96
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44242756
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:48 schreef linebear het volgende:

Ik weet niet of dit wel een vraag is voor dit topic. Het lijkt meer een relatie-vraag dan een homo-vraag.
pi_44242769
Ik blijf ook zeker mezelf hoor.... Heel af en toe steekt zijn bezitterigheid de kop op. Vind het ook moeilijk om mee om te gaan eigenlijk.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:03:08 #98
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44242772
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:09 schreef linebear het volgende:
Heb helaas geen fotoboek
Niemand houdt je tegen om er eentje te maken hoor.
pi_44242990
Mmmm, zal er eens een nachtje over slapen
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:26:59 #100
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_44243296
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef linebear het volgende:
Mmmm, zal er eens een nachtje over slapen
Hup, naar bed jij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties