goed, kzal het even beter filteren:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
Weet je niet wat die dingen zijn?. Eet jij elke avond aardappeltjes met jus en een gehaktbal?
ik zal even uitleggen wat ik wel weet:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
goed, kzal het even beter filteren:
Nicola-aardappelen met caesat dressing
coulis
Carpaccio
truffelolie & ruccola
(waar smaakt dit naar > )Gebakken parelhoen
truffeltapenade
huisgenmaakt rosti's
(waar smaakt dit naar > )Gebakken doradefilet
kalsbouillon
champagne mousseline
bovenstaande dingen eet ik inderdaad niet elke dag, sue me
Je moet ook niet te veel werken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef nicomart het volgende:
sjezus.. heb ff meeting en pauze en mis meteen een hele lading berichten!!
Klinkt niet relax!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef T1andonly het volgende:
Met een beetje pech houdt het onderdeel van het bedrijf waarin ik nu werkzaam ben na m'n stage op met bestaan. Er is een grote multinational die daarover het oordeel kan vellen.
ik kijk hele tijd sinterklaas, nu zijn groep 6 & 7 aan de beurtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef blue-102 het volgende:
Volgens mij zijn mensen stiekem aan het werken.. wat zijn we toch geniepig
lekker danquote:
let er niemand op je tonks?quote:
en maar pepernoten eten ondertussenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik kijk hele tijd sinterklaas, nu zijn groep 6 & 7 aan de beurt![]()
![]()
![]()
Tot nu toe deed ik alles in het CGI-script, nu heb ik gedeeltes gedelegeerd naar perl-scriptsquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:47 schreef SvenM het volgende:
en die is?
Over topdagen gesproken... Gister vertelde ik toch dat ik 80 dingen moest vervangen in een schema... die zelfde kon ik vandaag weeer vervangen. Dat is denk ik de 4e keer... er moest toch weer iets andersquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef blue-102 het volgende:
Nog maar 66 min go go go![]()
ff lekker frustreren en dan suprise gaan maken.. wat is dit toch een top dag![]()
10 = 5 ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef Stranger het volgende:
Nog een uurtje![]()
10 minuten naar huis fietsen..
WoW opstarten..
ok, 5 minuten sigaret roken, 5 minuten fietsen danquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef blue-102 het volgende:
[..]
10 = 5?
nog een uurtje dan dik uur reizen dan wow(koken en suprise proberen te doen tegelijkertijd
)
Ik moet gewoon tot 18:00 blijvenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Goover het volgende:
Nog 4 min en ik ben weg
ijsmeis zal wel wat verkeerds hebben gegeten bij de lunch. Of ze mocht asociaal vroeg naar huis
.
Tot morgen allemaal
Wel lief dat je me mist hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:51 schreef Goover het volgende:
Waar hangt ijsmeis de hele middag uit eigenlijk? Als 'grondlegster' van dit topic moet ze natuurlijk niet gaan verzuimen!
Ik ben er nog een minuutje of 10.. Aangezien de secretaresse de zaak moet afsluiten, en die altijd rond 5-en weggaat.quote:
Niets.. Misschien dat ik met kerst meer geluk heb.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:45 schreef SvenM het volgende:
Wat hebben jullie allemaal van de sint gekregen?
Wij hadden lootjes getrokken... Ik heb 2 dvd's gekregen (Deuce bigalow ofzo, boutfilm
, en enemy at the gates). Verder nog een kraslot (met 7 euro
).. dus ik ben weer HELEMAAL gelukkig
Waarom is iemand die WoW speelt meteen een nerd? Zelf speel ik het niet, maar ken wel paar goede gozers (geen nerds..) die het ook spelen.quote:
Wat Thrilled zegt ^^quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb niks gekregen van de sintwel lekker geWoWed gisteravond
Happie happiequote:Op woensdag 6 december 2006 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom is iemand die WoW speelt meteen een nerd? Zelf speel ik het niet, maar ken wel paar goede gozers (geen nerds..) die het ook spelen.
Een nerd is iemand die alleen een virtueel sociaal leven heeft, vind ik. (Plus nog wat andere kenmerken, uiterlijk, kleding etc)
Een leuk spel spelen maakt iemand toch geen nerd?
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:09 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer jammergenoeg tyfus stage vooral die begeleider moeten ze stenigen
-Voorbladquote:Op woensdag 6 december 2006 09:13 schreef T1andonly het volgende:
Aangezien ik zo goed als klaar lijk te zijn met de meesta activiteiten hier, kan ik me gaan richten op de verslaglegging van mijn stage.
Ik moet maar eens kijken wat allemaal in het verslag te vinden moet zijn. Hoe bouwen jullie je stageverslag ongeveer op?
ik wil ook even happenquote:
inderdaad, geassocieerd worden met het type "bril, puisten, wit, bretels, overhemd van 20 jaar terug, die alleen maar over pc's en alles wat eromheen zit praat" is inderdaad iets heel positiefs... het is inmiddels het standaard beeld wat mensen van een nerd hebben... zo niet, kom even langs op mijn schoolquote:Op woensdag 6 december 2006 09:26 schreef Stranger het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds mensen rondlopen die de term 'nerd' als iets negatiefs opvatten.
Ik zat wel op FOK! maar niet hierquote:Op woensdag 6 december 2006 08:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar zat je dan? Heb je gewerkt ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |