Happie happiequote:Op woensdag 6 december 2006 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom is iemand die WoW speelt meteen een nerd? Zelf speel ik het niet, maar ken wel paar goede gozers (geen nerds..) die het ook spelen.
Een nerd is iemand die alleen een virtueel sociaal leven heeft, vind ik. (Plus nog wat andere kenmerken, uiterlijk, kleding etc)
Een leuk spel spelen maakt iemand toch geen nerd?
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:09 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer jammergenoeg tyfus stage vooral die begeleider moeten ze stenigen
-Voorbladquote:Op woensdag 6 december 2006 09:13 schreef T1andonly het volgende:
Aangezien ik zo goed als klaar lijk te zijn met de meesta activiteiten hier, kan ik me gaan richten op de verslaglegging van mijn stage.
Ik moet maar eens kijken wat allemaal in het verslag te vinden moet zijn. Hoe bouwen jullie je stageverslag ongeveer op?
ik wil ook even happenquote:
inderdaad, geassocieerd worden met het type "bril, puisten, wit, bretels, overhemd van 20 jaar terug, die alleen maar over pc's en alles wat eromheen zit praat" is inderdaad iets heel positiefs... het is inmiddels het standaard beeld wat mensen van een nerd hebben... zo niet, kom even langs op mijn schoolquote:Op woensdag 6 december 2006 09:26 schreef Stranger het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds mensen rondlopen die de term 'nerd' als iets negatiefs opvatten.
Ik zat wel op FOK! maar niet hierquote:Op woensdag 6 december 2006 08:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar zat je dan? Heb je gewerkt ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |