quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in de blokker of marskramerkrant gister zo'n bakdinges met verwisselbare platen.
ik denk dat ik die ga halen.
(ik had een multisnack reverso met alle bijbehorende platen, maar die is bij ex gebleven. dat is echt een geweldig ding, alleen een beetje prijzig bij de aanschaf)
Mja, Sint qltel zit in het diepe zuiden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat had ik m fijn zelf laten doen.
sint qltel maakt zich er wel makkelijk vanaf zo
ik dacht dat jij het al gevierd had ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik moet zo alles nog inpakken![]()
iemand tips voor loopneusjes![]()
daar was ik nog naar op zoek dankquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef Vicky het volgende:
Dit is trouwens een heel goed recept voor slagroomsoesjes.... En ze smaken nog lekkerder als bij de bakker
heb er zelfs 1 met picto's....quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
Een bakje er onderhangen. Daar valt gewoon niet tegenop te snuitenquote:
http://www.smulweb.nl/smu(...)rame?p_hp_id=1211473quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
we eten vanavond patat. dat vind luca feestelijk sinterklaaseten.
verder heb ik een hoop eetwerk in huis gehaald van chocoladelollies tot kruidnootjes met yoghurt/wittechocoladedip en alles daartussen en ook nog een tiramisuvlaai
ja en vandaag nog eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het al gevierd had ?
zorgen dat het niet schraal wordt, want dan gaat het ook nog eens zeer doen en dat vind ik zooooo zielig.
http://speciaalonderwijs.kennisnet.nl/archief_2005/pepernoten.. hier te downloaden..quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, ze zal niet weten waarmee ze moet spelen
Mss een rare vraag, maar waarom doe je dat dan ook met de Sint?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
![]()
![]()
Grrrrrr!
Juist vandaag komt de vuilniswagen vroeger dan 12 uur. Want vandaag was mama doodmoe van een nachtje drama met Kendahl, hij wilde niet slapen. Misschien regeldagen. Maar dat terzijde... nu zit ik met een volle bak en twee weken in 't vooruitzicht.Mensen, ik trek het niet meer. Ik ben moe, niet lekker en ik zie een zware avond tegemoet. Want Kendahl gaat heus niet de hele avond stil zijn met de Sint. En ik ben de enige bij wie hij stil wordt.
En wat moet ik nou met die @$$#!!^**^%$ vuilnisbak?!![]()
Hopelijk poging tot moord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Easy.. ik hoor net op de radio, dat die voetballer/verdachte is opgepakt en zit nu vast. Ben benieuwd welke straf hij gaat krijgen of hoe het verder gaat. Het is te zot voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |