abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:57:47 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156037
En ik dacht dat ik de 299e post zou hebben! Maar Diaan was me nét voor.
pi_44156065
dank je wel lady-wrb, zal deze zo ook es doorlezen en es kijken.

Hier heb ik wel braaf een wafelijzer maar het is gewoon al zo lang geleden dat ik ze gemaakt heb, en wil omdat het toch pakjesavond is eens iets anders op tafel zetten...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:59:46 #3
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156067
Nog even de link van lady-wrb die me deed watertanden
pi_44156074
Ik wil ook een wafelijzer....

Zaterdag hadden ze bij de V&D verse wafels.. en dan ruikt het zooooooooooooooo lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:12 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44156084
Sorry Spuuglokje

Grrr bel ik de homeopaat om een afspraak te maken, moet ik morgen tijdens spreekuur terugbellen.
Vreemd vind ik dat.....
Make love, not war ☮
pi_44156091
als je zoiezo online kijkt vind je ontzettend veel recepten , alleen welke is nu de lekkerste he

ik meen mij ook te herrinneren dat mijn nicht ze maakt met een flesje bier erdoor, maar die kan ik vandaag niet bereiken ivm een begrafenis volgens mij
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:47 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156098
ik zag in de blokker of marskramerkrant gister zo'n bakdinges met verwisselbare platen.
ik denk dat ik die ga halen.
(ik had een multisnack reverso met alle bijbehorende platen, maar die is bij ex gebleven. dat is echt een geweldig ding, alleen een beetje prijzig bij de aanschaf)
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:02:42 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156113
Die maffe muffins zijn ook niet verkeerd! Oeh, ik ben dol op frambozen en op muffins, dus die moét ik een keer gaan maken.
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:02:51 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156114
het recept dat ik plaatste heb ik vaak gebruikt. dus ik weet dat het goed is en lekker smaakt.
die ananasbende liet ik altijd voor wat het was overigens. ik beperkte me altijd tot de wafels.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:04:35 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156139
Lady, ik heb je net even ge-pm-t
pi_44156180
Dit is trouwens een heel goed recept voor slagroomsoesjes.... En ze smaken nog lekkerder als bij de bakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44156217
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in de blokker of marskramerkrant gister zo'n bakdinges met verwisselbare platen.
ik denk dat ik die ga halen.
(ik had een multisnack reverso met alle bijbehorende platen, maar die is bij ex gebleven. dat is echt een geweldig ding, alleen een beetje prijzig bij de aanschaf)

ideale dingen.
Heb nog nooit zo vaak wafels, lekkere hamburgers en poffertjes op.
Terwijl ik het ding eigenlijk gewoon kocht omdat ik gek ben op tosti's!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:09:18 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156218
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady, ik heb je net even ge-pm-t
ik jou ook
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:09:55 #14
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:11:28 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_44156254
Hmm, ik mocht nog een kadootje voor mezelf kopen voor sinterklaas. Een wafelijzer is misschien niet eens zo'n slecht idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:16:08 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156328
Ik heb gisteravond alle cadeautjes nog gekocht. Ik had een uur de tijd voor Intertoys en Mediamarkt. En toen ik thuis kwam heb ik tot elf uur zitten inpakken en vanmorgen toen ze naar school waren moest ik nog een paar cadeautjes doen. Maar ik ben nu klaar! Succes met inpakken, lady-wrb!
pi_44156578
Ik bak mijn wafels bij gebrek aan wafelijzer altijd gewoon inhet tostiapparaat. Sponsbobwafels

Hier loopt de hele dag in de soep vandaag Ik zou vanmorgen met 2 pietjes naar school gaan voor de sintmusical maar jongste is weer benauwd en had behoorlijk koorts dus ik ben maar even langs het inloopspreekuur geweest. Vriendlief heeft oudste naar school gebracht en ik heb nu geen mogelijkheid nog even de laatste dingen te halen Nou ja, hij houdt ze wel van me tegoed, de kinders krijgen hun deel en daar gaat het om
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 10:52:00 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44156927
Wafels, lekker Ik heb thuis een recept op een plakkertje aan de keukenmuur hangen

Ik heb gisteren de hele avond in zitten pakken en gedichten zitten schrijven. Toen ik dacht dat ik zo'n beetje klaar was trok ik een plastic zak uit de kast... Oeps, ja dat had ik ook nog (o.a. dingen van Sint qltel voor Christan). Dus nog maar een paar gedichten erbij en inpakken maar weer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:58:52 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157054
dat had ik m fijn zelf laten doen.
sint qltel maakt zich er wel makkelijk vanaf zo

en ik ben er weer
klaar met inpakken
wat een ***werk is dat altijd weer. ik pak het zo mooi mogelij in en het wordt er in minder dan geen tijd vanaf gescheurd
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:01:19 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44157104
Ik moet zo alles nog inpakken

iemand tips voor loopneusjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:01:28 #21
13151 crew  Rewimo
pi_44157109
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat had ik m fijn zelf laten doen.
sint qltel maakt zich er wel makkelijk vanaf zo
Mja, Sint qltel zit in het diepe zuiden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:03:52 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157164
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
we eten vanavond patat. dat vind luca feestelijk sinterklaaseten.
verder heb ik een hoop eetwerk in huis gehaald van chocoladelollies tot kruidnootjes met yoghurt/wittechocoladedip en alles daartussen en ook nog een tiramisuvlaai

o had ik nog gemeld dat bol.com uiteindelijk mijn order geannuleerd heeft? die ene dvd heb ik ontvangen, maar die sinterklaascd dus niet meer.
en dan krijg ik doodleuk van het weekend nog mail: bestel nu je laatste sinterklaasaankopen bij bol.com. dat is dan zeker voor volgend jaar ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:05:12 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157187
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik moet zo alles nog inpakken

ik dacht dat jij het al gevierd had ?

zorgen dat het niet schraal wordt, want dan gaat het ook nog eens zeer doen en dat vind ik zooooo zielig.
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:05:20 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_44157194
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef Vicky het volgende:
Dit is trouwens een heel goed recept voor slagroomsoesjes.... En ze smaken nog lekkerder als bij de bakker
daar was ik nog naar op zoek dank
stormy waters...
sailin'
pi_44157298
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
heb er zelfs 1 met picto's....
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:13:44 #26
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44157400
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Een bakje er onderhangen. Daar valt gewoon niet tegenop te snuiten

Wij hebben vanmorgen al Sinterklaas met Kai gedaan. Vannacht is de Sint langsgeweest en die heeft de huiskamer anders ingedeeld zodat hij nu zijn eigen tafeltje en stoeltje heeft. Hij was echt superblij en heeft tot hij naar de opvang moest heel lief aan zijn tafeltje met de blokken zitten spelen. Bij de opvang stond vanmorgen om kwart voor 8 de pietendisco al te knallen

Verder niet zoveel Sinterklaas hier. Vanaf volgend jaar gaan we het 'echt' vieren.

Ik kreeg net te horen dat we pas op z'n vroegst vanaf de 10e weer thuis internet hebben. Goed balen hoor want ik wilde net mijn opdrachten voor school door gaan mailen. En gisteren waren ze bij Radar ook al niet zo enthousiast over internet plus bellen van de KPN. Het zal mij benieuwen....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:10 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157502
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef loezzie het volgende:

[..]

heb er zelfs 1 met picto's....
kom maar op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:31 #28
13151 crew  Rewimo
pi_44157509
Purol smeren onder de loopneus, dat verzacht lekker. Verder kun je hem alleen maar laten lopen Vastbinden helpt niet
pi_44157550
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
we eten vanavond patat. dat vind luca feestelijk sinterklaaseten.
verder heb ik een hoop eetwerk in huis gehaald van chocoladelollies tot kruidnootjes met yoghurt/wittechocoladedip en alles daartussen en ook nog een tiramisuvlaai
http://www.smulweb.nl/smu(...)rame?p_hp_id=1211473

inlognaam: kook_piet
wachtwoord : kookpiet

is mijn pietenpagina op smulweb, kijk maar of je er iets mee kunt lady-Wrb of iemand anders die er nog iets van kan gebruiken
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:19:58 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44157557
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik dacht dat jij het al gevierd had ?

zorgen dat het niet schraal wordt, want dan gaat het ook nog eens zeer doen en dat vind ik zooooo zielig.
ja en vandaag nog eens

zaterdag was bij mijn ouders en kadootjes van opa oma en tantes ( mijn kant)
en vanavond hier krijgt ze nog van ons en van opa en oma man zijn kant
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:22:31 #31
13151 crew  Rewimo
pi_44157620
Jeetje, ze zal niet weten waarmee ze moet spelen
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:22:48 #32
81992 Githa
pi_44157626
Op die leeftijd vinden de opa's en oma's het leuker als het kind zelf
Hier werdt niet eens iets gevraagd, ze had gewoon een hoop gekocht en belde wanneer we sinterklaas kwamen vieren, nou uuuuh.....
Express vorige weekend gedaan en dan willen ze vanavond alsnog komen onder het mom van 'kijken wat Jordy heeft gehad'.
pi_44157853
Wat een heerlijk bankje met wafels . Mijn moeder maakt(e) die dingen altijd met oud en nieuw. En vooral als ze begint kan je maar beter uit de keuken blijven, want de eerste paar mislukken standaard en dat gaat samen met nogal wat gemopper . Maar het uiteindelijke resultaat is altijd wel lekker.

Succes met sinterklazen allemaal!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:38:21 #34
43556 miss_dynastie
pi_44157981
Grappig, ik was ook van plan om vanmiddag wafels te bakken
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:38:41 #35
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_44157995
Hier is alles klaar om de Sint te ontvangen. Alle cadeautjes zijn ingepakt, en staan klaar om ondekt te worden, het avondeten is bijna klaar [preischotel], dus dat is vanavond alleen nog maar eventjes de oven aanzetten.

De pepernoten, schuimpjes, taaitaai en wat lekkers voor bij de koffie zijn ingeslagen en als alle Oma's dan rond een uur of 7 hier zijn kan het gaan gebeuren.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_44158011
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom maar op
http://speciaalonderwijs.kennisnet.nl/archief_2005/pepernoten.. hier te downloaden..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:44:35 #37
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44158120
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, ze zal niet weten waarmee ze moet spelen
en over 25 dagen weer
pi_44158663
Grrrrrr!
Juist vandaag komt de vuilniswagen vroeger dan 12 uur. Want vandaag was mama doodmoe van een nachtje drama met Kendahl, hij wilde niet slapen. Misschien regeldagen. Maar dat terzijde... nu zit ik met een volle bak en twee weken in 't vooruitzicht. Mensen, ik trek het niet meer. Ik ben moe, niet lekker en ik zie een zware avond tegemoet. Want Kendahl gaat heus niet de hele avond stil zijn met de Sint. En ik ben de enige bij wie hij stil wordt.
En wat moet ik nou met die @$$#!!^**^%$ vuilnisbak?!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44158827
kun je ze niet bellen dat ze nog een keer terug komen? is hier namelijk wel altijd nog de mogelijkheid, betaal je overgens wel iets meer voor en soms met een paar flesjes bier vergeten ze dat ook al vrij snel hoor
pi_44159498
Raar gevoel hier... mijn kleine neefje (jaja, hij is al 19 en hij is bijna 2 meter lang, maar het blijft het kleine zoontje van mijn zus) zit vandaag in het vliegtuig op weg naar Afghanistan.
Sja, het is zijn keuze. Het is zijn beroep, het is zijn ding, hier is hij voor opgeleid en hij wilde het echt heel erg graag. Maar damn wat vinden wij (zijn familie) het vreselijk eng. Hele sinterklaas en kerstgevoel gaat zo weg als je straks met een incompleet gezin aan tafel zit...
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:58:17 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44159934
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Grrrrrr!
Juist vandaag komt de vuilniswagen vroeger dan 12 uur. Want vandaag was mama doodmoe van een nachtje drama met Kendahl, hij wilde niet slapen. Misschien regeldagen. Maar dat terzijde... nu zit ik met een volle bak en twee weken in 't vooruitzicht. Mensen, ik trek het niet meer. Ik ben moe, niet lekker en ik zie een zware avond tegemoet. Want Kendahl gaat heus niet de hele avond stil zijn met de Sint. En ik ben de enige bij wie hij stil wordt.
En wat moet ik nou met die @$$#!!^**^%$ vuilnisbak?!
Mss een rare vraag, maar waarom doe je dat dan ook met de Sint?
Hji is 4 maanden oud, snapt er nog niks van, had je dan niet beter kunnen kiezen om een jaartje over te slaan?
pi_44160805
Kleintje dat kan ik me helemaal voorstellen hoe vervelend dat moet voelen

Ik heb gisteren voor de familie die komt vanavond lekker gedichten gemaakt. Ik lag gisteren echt in een deuk om mezelf, hopelijk doen hun dat vanavond ook
Eigenlijk vieren we het alleen voor Bo en Jans, maar omdat iedereen dan van alles voor hun koopt koop ik weer wat kleinigheidjes voor hun, en dit jaar dus met gedichtjes.
Ik heb er al helemaal zin in
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 13:30:35 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44160840
heb je niet van die containers in de buurt? (bij flats enzo ) of containers bij een supermarkt?

misschien volgende keer de bak de avond van tevoren neerzetten (als dat in jouw gemeente mag)
maar daar heb je nu even niks aan.

maar t is en blijft waardeloos om met een volle kliko te zitten.
pi_44161099
Dat geeft idd een naar gevoel zo tijdens die feeestdagen Kleintje.

Wij hebben afgelopen zondag Sinterklaas gevierd bij mijn moeder. Was toch best nog veel voor een 2-jarige. Rode wangen en huilen omdat een neefje iets kreeg dat Morris toch wel het allerallerallermooiste vond

Vanmorgen nog kadootjes uitgepakt die mijn schoonouders hebben achtergelaten. En net ben ik met de kinderen naar de creche geweest omdat Sinterklaas op de dreumesgroep kwam. Het was wel heel schattig. Morris verlegen met een zelfgemaakte pietenmuts. Maar toch was hij niet bang voor Sint en de pieten en kreeg een Bob de Bouwerriem Precies het goede kado. En hij heeft nog even lekker staan dansen met Sint en Piet. Vanavond doen wij lekker helemaal niks meer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:49:43 #45
114177 Diaan73
pi_44161401
Ik heb mezelf net getrakteerd op een cadeautje:
Wilde ik al twee jaar hebben, maar is er nooit van gekomen... Ik ben beetje Disneyfreak

Twan had op school een vrachtwagen gekregen, een slag kleiner dan hij met Sint hier heeft gekregen... en hij is nu met beiden aan het spelen... zo aandoenlijk.

Ow misschien nog te/al vroeg, maar bij de Kruidvat zijn alle kerstdecoratie en kaarten 2 halen, 1 betalen.... dit jaar voor het eerst hier een grotere boom, dus even flink oranje ballen ingekocht scheelt teveel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Diaan73 op 05-12-2006 13:58:56 ]
Make love, not war ☮
pi_44161600
@ BE: we doen gewoon cadeautjes met elkaar en geen verkleedpartijtjes ofzo Tis gewoon zo dat dat niet al te lang moet duren. Hij werd trouwens wel gefascineerd door de piet in de stad, die liep heel idioot te doen

@ Lady-wrb: ik heb mijn schoonmoeder opgebeld om te vragen wat ik moet doen. Mijn schoonvader heeft zo'n kangobusje en komt hem, als het goed is, straks ophalen. Pfewwww!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:01:52 #47
114177 Diaan73
pi_44161708
Ow Easy.. ik hoor net op de radio, dat die voetballer/verdachte is opgepakt en zit nu vast . Ben benieuwd welke straf hij gaat krijgen of hoe het verder gaat. Het is te zot voor woorden.
Make love, not war ☮
pi_44161751
Zojuist bijna omver gereden door een zwarte piet op de fiets die blijkbaar haast had... heb wel een handje tum tummetjes gekregen van hem

Hier de ingredienten gehaald voor de wafels, kan ik straks lekker aan de slag
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:04:43 #49
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44161784
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Easy.. ik hoor net op de radio, dat die voetballer/verdachte is opgepakt en zit nu vast . Ben benieuwd welke straf hij gaat krijgen of hoe het verder gaat. Het is te zot voor woorden.
Hopelijk poging tot moord.
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:08:47 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44161875
Ooh bar kom je ff brengen
kadootjes ingepakt, schoonmoeders belde dat ze nog wat gekocht had
gestoft en zo stofzuigen en dweilen
ze hadden hier alleen purol die volgens de apotheek alleen voor volwassenen geschikt was.
Poets neusje/gezicht nu af met natusan sensitive doekjes, zal ook wel goed zijn toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')