abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:57:47 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156037
En ik dacht dat ik de 299e post zou hebben! Maar Diaan was me nét voor.
pi_44156065
dank je wel lady-wrb, zal deze zo ook es doorlezen en es kijken.

Hier heb ik wel braaf een wafelijzer maar het is gewoon al zo lang geleden dat ik ze gemaakt heb, en wil omdat het toch pakjesavond is eens iets anders op tafel zetten...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:59:46 #3
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156067
Nog even de link van lady-wrb die me deed watertanden
pi_44156074
Ik wil ook een wafelijzer....

Zaterdag hadden ze bij de V&D verse wafels.. en dan ruikt het zooooooooooooooo lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:12 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44156084
Sorry Spuuglokje

Grrr bel ik de homeopaat om een afspraak te maken, moet ik morgen tijdens spreekuur terugbellen.
Vreemd vind ik dat.....
Make love, not war ☮
pi_44156091
als je zoiezo online kijkt vind je ontzettend veel recepten , alleen welke is nu de lekkerste he

ik meen mij ook te herrinneren dat mijn nicht ze maakt met een flesje bier erdoor, maar die kan ik vandaag niet bereiken ivm een begrafenis volgens mij
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:47 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156098
ik zag in de blokker of marskramerkrant gister zo'n bakdinges met verwisselbare platen.
ik denk dat ik die ga halen.
(ik had een multisnack reverso met alle bijbehorende platen, maar die is bij ex gebleven. dat is echt een geweldig ding, alleen een beetje prijzig bij de aanschaf)
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:02:42 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156113
Die maffe muffins zijn ook niet verkeerd! Oeh, ik ben dol op frambozen en op muffins, dus die moét ik een keer gaan maken.
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:02:51 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156114
het recept dat ik plaatste heb ik vaak gebruikt. dus ik weet dat het goed is en lekker smaakt.
die ananasbende liet ik altijd voor wat het was overigens. ik beperkte me altijd tot de wafels.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:04:35 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156139
Lady, ik heb je net even ge-pm-t
pi_44156180
Dit is trouwens een heel goed recept voor slagroomsoesjes.... En ze smaken nog lekkerder als bij de bakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44156217
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in de blokker of marskramerkrant gister zo'n bakdinges met verwisselbare platen.
ik denk dat ik die ga halen.
(ik had een multisnack reverso met alle bijbehorende platen, maar die is bij ex gebleven. dat is echt een geweldig ding, alleen een beetje prijzig bij de aanschaf)

ideale dingen.
Heb nog nooit zo vaak wafels, lekkere hamburgers en poffertjes op.
Terwijl ik het ding eigenlijk gewoon kocht omdat ik gek ben op tosti's!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:09:18 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44156218
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady, ik heb je net even ge-pm-t
ik jou ook
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:09:55 #14
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:11:28 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_44156254
Hmm, ik mocht nog een kadootje voor mezelf kopen voor sinterklaas. Een wafelijzer is misschien niet eens zo'n slecht idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:16:08 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156328
Ik heb gisteravond alle cadeautjes nog gekocht. Ik had een uur de tijd voor Intertoys en Mediamarkt. En toen ik thuis kwam heb ik tot elf uur zitten inpakken en vanmorgen toen ze naar school waren moest ik nog een paar cadeautjes doen. Maar ik ben nu klaar! Succes met inpakken, lady-wrb!
pi_44156578
Ik bak mijn wafels bij gebrek aan wafelijzer altijd gewoon inhet tostiapparaat. Sponsbobwafels

Hier loopt de hele dag in de soep vandaag Ik zou vanmorgen met 2 pietjes naar school gaan voor de sintmusical maar jongste is weer benauwd en had behoorlijk koorts dus ik ben maar even langs het inloopspreekuur geweest. Vriendlief heeft oudste naar school gebracht en ik heb nu geen mogelijkheid nog even de laatste dingen te halen Nou ja, hij houdt ze wel van me tegoed, de kinders krijgen hun deel en daar gaat het om
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 10:52:00 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44156927
Wafels, lekker Ik heb thuis een recept op een plakkertje aan de keukenmuur hangen

Ik heb gisteren de hele avond in zitten pakken en gedichten zitten schrijven. Toen ik dacht dat ik zo'n beetje klaar was trok ik een plastic zak uit de kast... Oeps, ja dat had ik ook nog (o.a. dingen van Sint qltel voor Christan). Dus nog maar een paar gedichten erbij en inpakken maar weer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 10:58:52 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157054
dat had ik m fijn zelf laten doen.
sint qltel maakt zich er wel makkelijk vanaf zo

en ik ben er weer
klaar met inpakken
wat een ***werk is dat altijd weer. ik pak het zo mooi mogelij in en het wordt er in minder dan geen tijd vanaf gescheurd
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:01:19 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44157104
Ik moet zo alles nog inpakken

iemand tips voor loopneusjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:01:28 #21
13151 crew  Rewimo
pi_44157109
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat had ik m fijn zelf laten doen.
sint qltel maakt zich er wel makkelijk vanaf zo
Mja, Sint qltel zit in het diepe zuiden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:03:52 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157164
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
we eten vanavond patat. dat vind luca feestelijk sinterklaaseten.
verder heb ik een hoop eetwerk in huis gehaald van chocoladelollies tot kruidnootjes met yoghurt/wittechocoladedip en alles daartussen en ook nog een tiramisuvlaai

o had ik nog gemeld dat bol.com uiteindelijk mijn order geannuleerd heeft? die ene dvd heb ik ontvangen, maar die sinterklaascd dus niet meer.
en dan krijg ik doodleuk van het weekend nog mail: bestel nu je laatste sinterklaasaankopen bij bol.com. dat is dan zeker voor volgend jaar ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:05:12 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157187
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik moet zo alles nog inpakken

ik dacht dat jij het al gevierd had ?

zorgen dat het niet schraal wordt, want dan gaat het ook nog eens zeer doen en dat vind ik zooooo zielig.
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:05:20 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_44157194
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef Vicky het volgende:
Dit is trouwens een heel goed recept voor slagroomsoesjes.... En ze smaken nog lekkerder als bij de bakker
daar was ik nog naar op zoek dank
stormy waters...
sailin'
pi_44157298
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand toevallig en passant een recept voor pepernootjes (=kruidnootjes) paraat?
luca en ik gaan vanmiddag aan het bakken om de tijd te doden tot de uitpakkerij.
heb er zelfs 1 met picto's....
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:13:44 #26
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44157400
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Een bakje er onderhangen. Daar valt gewoon niet tegenop te snuiten

Wij hebben vanmorgen al Sinterklaas met Kai gedaan. Vannacht is de Sint langsgeweest en die heeft de huiskamer anders ingedeeld zodat hij nu zijn eigen tafeltje en stoeltje heeft. Hij was echt superblij en heeft tot hij naar de opvang moest heel lief aan zijn tafeltje met de blokken zitten spelen. Bij de opvang stond vanmorgen om kwart voor 8 de pietendisco al te knallen

Verder niet zoveel Sinterklaas hier. Vanaf volgend jaar gaan we het 'echt' vieren.

Ik kreeg net te horen dat we pas op z'n vroegst vanaf de 10e weer thuis internet hebben. Goed balen hoor want ik wilde net mijn opdrachten voor school door gaan mailen. En gisteren waren ze bij Radar ook al niet zo enthousiast over internet plus bellen van de KPN. Het zal mij benieuwen....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:10 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157502
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef loezzie het volgende:

[..]

heb er zelfs 1 met picto's....
kom maar op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:31 #28
13151 crew  Rewimo
pi_44157509
Purol smeren onder de loopneus, dat verzacht lekker. Verder kun je hem alleen maar laten lopen Vastbinden helpt niet
pi_44157550
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
we eten vanavond patat. dat vind luca feestelijk sinterklaaseten.
verder heb ik een hoop eetwerk in huis gehaald van chocoladelollies tot kruidnootjes met yoghurt/wittechocoladedip en alles daartussen en ook nog een tiramisuvlaai
http://www.smulweb.nl/smu(...)rame?p_hp_id=1211473

inlognaam: kook_piet
wachtwoord : kookpiet

is mijn pietenpagina op smulweb, kijk maar of je er iets mee kunt lady-Wrb of iemand anders die er nog iets van kan gebruiken
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:19:58 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44157557
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik dacht dat jij het al gevierd had ?

zorgen dat het niet schraal wordt, want dan gaat het ook nog eens zeer doen en dat vind ik zooooo zielig.
ja en vandaag nog eens

zaterdag was bij mijn ouders en kadootjes van opa oma en tantes ( mijn kant)
en vanavond hier krijgt ze nog van ons en van opa en oma man zijn kant
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 11:22:31 #31
13151 crew  Rewimo
pi_44157620
Jeetje, ze zal niet weten waarmee ze moet spelen
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:22:48 #32
81992 Githa
pi_44157626
Op die leeftijd vinden de opa's en oma's het leuker als het kind zelf
Hier werdt niet eens iets gevraagd, ze had gewoon een hoop gekocht en belde wanneer we sinterklaas kwamen vieren, nou uuuuh.....
Express vorige weekend gedaan en dan willen ze vanavond alsnog komen onder het mom van 'kijken wat Jordy heeft gehad'.
pi_44157853
Wat een heerlijk bankje met wafels . Mijn moeder maakt(e) die dingen altijd met oud en nieuw. En vooral als ze begint kan je maar beter uit de keuken blijven, want de eerste paar mislukken standaard en dat gaat samen met nogal wat gemopper . Maar het uiteindelijke resultaat is altijd wel lekker.

Succes met sinterklazen allemaal!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 11:38:21 #34
43556 miss_dynastie
pi_44157981
Grappig, ik was ook van plan om vanmiddag wafels te bakken
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:38:41 #35
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_44157995
Hier is alles klaar om de Sint te ontvangen. Alle cadeautjes zijn ingepakt, en staan klaar om ondekt te worden, het avondeten is bijna klaar [preischotel], dus dat is vanavond alleen nog maar eventjes de oven aanzetten.

De pepernoten, schuimpjes, taaitaai en wat lekkers voor bij de koffie zijn ingeslagen en als alle Oma's dan rond een uur of 7 hier zijn kan het gaan gebeuren.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_44158011
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom maar op
http://speciaalonderwijs.kennisnet.nl/archief_2005/pepernoten.. hier te downloaden..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:44:35 #37
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44158120
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, ze zal niet weten waarmee ze moet spelen
en over 25 dagen weer
pi_44158663
Grrrrrr!
Juist vandaag komt de vuilniswagen vroeger dan 12 uur. Want vandaag was mama doodmoe van een nachtje drama met Kendahl, hij wilde niet slapen. Misschien regeldagen. Maar dat terzijde... nu zit ik met een volle bak en twee weken in 't vooruitzicht. Mensen, ik trek het niet meer. Ik ben moe, niet lekker en ik zie een zware avond tegemoet. Want Kendahl gaat heus niet de hele avond stil zijn met de Sint. En ik ben de enige bij wie hij stil wordt.
En wat moet ik nou met die @$$#!!^**^%$ vuilnisbak?!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44158827
kun je ze niet bellen dat ze nog een keer terug komen? is hier namelijk wel altijd nog de mogelijkheid, betaal je overgens wel iets meer voor en soms met een paar flesjes bier vergeten ze dat ook al vrij snel hoor
pi_44159498
Raar gevoel hier... mijn kleine neefje (jaja, hij is al 19 en hij is bijna 2 meter lang, maar het blijft het kleine zoontje van mijn zus) zit vandaag in het vliegtuig op weg naar Afghanistan.
Sja, het is zijn keuze. Het is zijn beroep, het is zijn ding, hier is hij voor opgeleid en hij wilde het echt heel erg graag. Maar damn wat vinden wij (zijn familie) het vreselijk eng. Hele sinterklaas en kerstgevoel gaat zo weg als je straks met een incompleet gezin aan tafel zit...
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:58:17 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44159934
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Grrrrrr!
Juist vandaag komt de vuilniswagen vroeger dan 12 uur. Want vandaag was mama doodmoe van een nachtje drama met Kendahl, hij wilde niet slapen. Misschien regeldagen. Maar dat terzijde... nu zit ik met een volle bak en twee weken in 't vooruitzicht. Mensen, ik trek het niet meer. Ik ben moe, niet lekker en ik zie een zware avond tegemoet. Want Kendahl gaat heus niet de hele avond stil zijn met de Sint. En ik ben de enige bij wie hij stil wordt.
En wat moet ik nou met die @$$#!!^**^%$ vuilnisbak?!
Mss een rare vraag, maar waarom doe je dat dan ook met de Sint?
Hji is 4 maanden oud, snapt er nog niks van, had je dan niet beter kunnen kiezen om een jaartje over te slaan?
pi_44160805
Kleintje dat kan ik me helemaal voorstellen hoe vervelend dat moet voelen

Ik heb gisteren voor de familie die komt vanavond lekker gedichten gemaakt. Ik lag gisteren echt in een deuk om mezelf, hopelijk doen hun dat vanavond ook
Eigenlijk vieren we het alleen voor Bo en Jans, maar omdat iedereen dan van alles voor hun koopt koop ik weer wat kleinigheidjes voor hun, en dit jaar dus met gedichtjes.
Ik heb er al helemaal zin in
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 13:30:35 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44160840
heb je niet van die containers in de buurt? (bij flats enzo ) of containers bij een supermarkt?

misschien volgende keer de bak de avond van tevoren neerzetten (als dat in jouw gemeente mag)
maar daar heb je nu even niks aan.

maar t is en blijft waardeloos om met een volle kliko te zitten.
pi_44161099
Dat geeft idd een naar gevoel zo tijdens die feeestdagen Kleintje.

Wij hebben afgelopen zondag Sinterklaas gevierd bij mijn moeder. Was toch best nog veel voor een 2-jarige. Rode wangen en huilen omdat een neefje iets kreeg dat Morris toch wel het allerallerallermooiste vond

Vanmorgen nog kadootjes uitgepakt die mijn schoonouders hebben achtergelaten. En net ben ik met de kinderen naar de creche geweest omdat Sinterklaas op de dreumesgroep kwam. Het was wel heel schattig. Morris verlegen met een zelfgemaakte pietenmuts. Maar toch was hij niet bang voor Sint en de pieten en kreeg een Bob de Bouwerriem Precies het goede kado. En hij heeft nog even lekker staan dansen met Sint en Piet. Vanavond doen wij lekker helemaal niks meer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:49:43 #45
114177 Diaan73
pi_44161401
Ik heb mezelf net getrakteerd op een cadeautje:
Wilde ik al twee jaar hebben, maar is er nooit van gekomen... Ik ben beetje Disneyfreak

Twan had op school een vrachtwagen gekregen, een slag kleiner dan hij met Sint hier heeft gekregen... en hij is nu met beiden aan het spelen... zo aandoenlijk.

Ow misschien nog te/al vroeg, maar bij de Kruidvat zijn alle kerstdecoratie en kaarten 2 halen, 1 betalen.... dit jaar voor het eerst hier een grotere boom, dus even flink oranje ballen ingekocht scheelt teveel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Diaan73 op 05-12-2006 13:58:56 ]
Make love, not war ☮
pi_44161600
@ BE: we doen gewoon cadeautjes met elkaar en geen verkleedpartijtjes ofzo Tis gewoon zo dat dat niet al te lang moet duren. Hij werd trouwens wel gefascineerd door de piet in de stad, die liep heel idioot te doen

@ Lady-wrb: ik heb mijn schoonmoeder opgebeld om te vragen wat ik moet doen. Mijn schoonvader heeft zo'n kangobusje en komt hem, als het goed is, straks ophalen. Pfewwww!
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:01:52 #47
114177 Diaan73
pi_44161708
Ow Easy.. ik hoor net op de radio, dat die voetballer/verdachte is opgepakt en zit nu vast . Ben benieuwd welke straf hij gaat krijgen of hoe het verder gaat. Het is te zot voor woorden.
Make love, not war ☮
pi_44161751
Zojuist bijna omver gereden door een zwarte piet op de fiets die blijkbaar haast had... heb wel een handje tum tummetjes gekregen van hem

Hier de ingredienten gehaald voor de wafels, kan ik straks lekker aan de slag
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:04:43 #49
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44161784
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Easy.. ik hoor net op de radio, dat die voetballer/verdachte is opgepakt en zit nu vast . Ben benieuwd welke straf hij gaat krijgen of hoe het verder gaat. Het is te zot voor woorden.
Hopelijk poging tot moord.
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:08:47 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44161875
Ooh bar kom je ff brengen
kadootjes ingepakt, schoonmoeders belde dat ze nog wat gekocht had
gestoft en zo stofzuigen en dweilen
ze hadden hier alleen purol die volgens de apotheek alleen voor volwassenen geschikt was.
Poets neusje/gezicht nu af met natusan sensitive doekjes, zal ook wel goed zijn toch ?
pi_44161947
evenstar,vaseline onder de neus smeren ipv purol werkt ook prima
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 14:11:42 #52
81992 Githa
pi_44161948
Vasaline doet het ook Evenstar, als het maar vet is waardoor de huid niet nat wordt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:13:45 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44162001
ah vaseline heb k wel al gesmeerd smeer haar huidje met de wind sowieso wat vettig in ( papa heeft extreem gevoelige huid )
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 14:15:23 #54
81992 Githa
pi_44162048
Ik zou ook zo min mogelijk poetsen, dep het af en toe wat af als het heel erg is en smeer gelijk een nieuwe laag vasaline en verder afblijven, dan wordt de huid ook het minst geirriteerd.
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:16:30 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44162077
ik veeg ook alleen de dikke nies slierten de rest lebbert ze op
pi_44162097
ff op en neer naar jullie..... ik sla keertje over als je het niet erg vind _evenstar_
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:18:10 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44162126
het viel te proberen
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:19:07 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44162147
Heb je geen sudocreme of zo iets? Dat heel dun opsmeren en even afleiden dat het een beetje in kan trekken, doet hier wonderen, ook preventief.

Bix WB!
Van alle wafelpraat krijg ik trek hier! Klinkt goed meiden.

edit beetje late reactie, vaseline werkt natuurlijk ook prima.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44162168
ik moet nog teveel doen hier in huis, er is hier letterlijk oorlog uitgebroken en een complete chaos veroorzaakt... maar kan de motivatie gewoon niet vinden
pi_44162179
ik kan er volgens het recept 30 stuks maken Saffier Heb het beetje aagepast
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:20:22 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44162182
sudocreme krijgt ze uitslag van ben hier grootverbruiker van vaseline
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:22:00 #62
114177 Diaan73
pi_44162231
Ik gebruik(te) altijd gewone uierzalf voor huiduitslag, en dan die witte pot met rode deksel. Nog steeds als de huid schraal is, ook voor onszelf.
Make love, not war ☮
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:23:00 #63
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44162253
Was net mijn reactie aan het aanpassen!

Lekker Bar, 30 stuks! En die motivatie kan ik soms ook wel gebruiken Bar, vooral als er een bom is ontploft (of oorlog is uitgebroken idd) dan is het zo moeilijk een begin te maken
Ylana
pi_44162333
Niet alleen het begin maken hoor, was gister ook begonnen met langzaam aan de winterversiersels aan te brengen, en dat wekt een hoop pijn en verdriet op.
En tja die oorlog hier is ook zeker geen pretje om je nog echt gezellig op te stellen en maar gewoon je gewone dingen doen.

ga mezelf zo maar een schop onder mijn billen geven zodat ik eindelijk es iets ga doen
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:28:46 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44162398
Gaan we samen aan de slag
Ylana
pi_44162452
gezellig Saffier, zet ook gelijk lekkere muziek op wilt misschien ook wel helpen
pi_44162789
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ze hadden het zaterdag over "zware mishandeling" of over "poging tot doodslag"

Maar ja, de lafaard is in ieder geval opgepakt.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_44162836
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:42 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ze hadden het zaterdag over "zware mishandeling" of over "poging tot doodslag"

Maar ja, de lafaard is in ieder geval opgepakt.
ik ben zo bang dat ze hem ontoerekeningsvatbaar verklaren met daardoor een minder zware straf
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 14:48:33 #69
13151 crew  Rewimo
pi_44162961
Hij was kennelijk op de vlucht omdat hij nog een voorwaardelijke celstraf had staan. Die kan hij er dus mooi bij uitzitten nu
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 14:53:36 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44163099
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef Rottdog het volgende:

[..]

dat wordt hooguit tot zware mishandeling.
leer mij de politie kennen

niet doorgelezen. ik zag dat easy het ook al zei
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 14:55:40 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44163152
ik heb uitzicht op een jongetje in camouflagekleding met zwarte pet op, dat druk bezig is pepernoten te bakken
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:00:08 #72
108648 cattie
lieve moeder
pi_44163276
Ik heb vanochtend besloten dat we toch aan Sinterklaas gaan doen! Ive's eerste Sinterklaas. Ik heb nog snel wat kleine cadeau's gekocht en een zak van Sinterklaas. Mijn man weet ook nog van niets. (We vieren het dus met zijn 3-en.)
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 15:07:53 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44163501
gelijk heb je, je bent nooit te jong om sinterklaas te vieren
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:18:06 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44163829
Kun je niet een beetje vaseline onder haar neusje smeren?
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:19:59 #75
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44163886
Of je leest de volgende pagina even, Spuuglokje
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:24:19 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_44164019
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef lady-wrb het volgende:
gelijk heb je, je bent nooit te jong om sinterklaas te vieren
Inderdaad! En ik vind het ook leuk voor in het foto album, Ive met of in de zak van sinterklaas.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:30:31 #77
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44164195
Ik was ook lekker handig bezig vanmorgen. Wouter is bovenbouw, die blijft vandaag over met de hele klas om pannenkoeken te eten en 's middags pakjesmiddag te vieren (3x raden wie uiteindelijk de surprise en het gedicht heeft gemaakt ). Sterre en Tristan zijn 's middags vrij, dus ik ga ze om kwart voor twaalf halen. Kwart voor twaalf bij school, geen ouder bij het hek te bekennen?! Navragen en toen bleek dat ik Tristan om kwart over twaalf kon halen. Prima, om kwart over twaalf Tristan gehaald, maar Sterre was nergens te bekennen. Lokaal leeg. Navragen en toen bleek dat ik haar om twaalf uur had moeten afhalen in het centrum bij het theater. De groepen 3 hadden daar een Pietenfeest! Met Tristan ben ik terug naar huis gelopen en heb een briefje geschreven en op de deur geplakt voor het geval ik haar mis zou lopen en daarna heb ik de fiets plus fietskar gepakt en ben richting centrum gefietst. En gelukkig, onderweg kom ik de juffen van de groepen 3 tegen met Sterre en nog 2 kindjes, die weer naar school liepen. Blijkbaar was ik dus nog net niet de enige die zo achterlijk was om de nieuwsbrief niet te lezen.
pi_44164539
Gelukkig toch nog goedgekomen Spuug!

Ik loop net naar buiten voor de post, zie ik dat mijn fiets helemaal niet op slot staat
Vanaf vrijdag zit het sleuteltje er al in! En niet eens gejat. Valt weer mee hè, zo in Amsterdam?
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:48:27 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44164763
Pfieuw, wat een meevaller, Snoopy!
pi_44164832
Voor degenen die pakjesmiddag/avond houden: allemaal veel plezier!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:55:27 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_44164965
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik was ook lekker handig bezig vanmorgen. Wouter is bovenbouw, die blijft vandaag over met de hele klas om pannenkoeken te eten en 's middags pakjesmiddag te vieren (3x raden wie uiteindelijk de surprise en het gedicht heeft gemaakt ). Sterre en Tristan zijn 's middags vrij, dus ik ga ze om kwart voor twaalf halen. Kwart voor twaalf bij school, geen ouder bij het hek te bekennen?! Navragen en toen bleek dat ik Tristan om kwart over twaalf kon halen. Prima, om kwart over twaalf Tristan gehaald, maar Sterre was nergens te bekennen. Lokaal leeg. Navragen en toen bleek dat ik haar om twaalf uur had moeten afhalen in het centrum bij het theater. De groepen 3 hadden daar een Pietenfeest! Met Tristan ben ik terug naar huis gelopen en heb een briefje geschreven en op de deur geplakt voor het geval ik haar mis zou lopen en daarna heb ik de fiets plus fietskar gepakt en ben richting centrum gefietst. En gelukkig, onderweg kom ik de juffen van de groepen 3 tegen met Sterre en nog 2 kindjes, die weer naar school liepen. Blijkbaar was ik dus nog net niet de enige die zo achterlijk was om de nieuwsbrief niet te lezen.
daar gaat je reputatie van supermom
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:03:55 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44165228
spuuglokje een beetje last van pepernotenstress?

Snoopy! Das een meevaller! (jouw fiets was toch al een keer gejat?)
Grote steden zijn niet altijd zo crimineel als beweerd wordt.. Het is hier dan niet het centrum, maar wel regelmatig is hier de hele nacht de deur los, of staan er fietsen (niet op slot) buiten.. auto niet op slot.. En dan woon je in Rotterdam (ok, 100 meter over de grens).

Veel plezier allemaal met de pakjes
wij doen niks meer vandaag, zondag met nichtje een heleboel kadootjes gekregen.. vanmorgen sinterklaas op het kdv geweest. Saskia is al zo vreselijk onder de indruk van alles.. We hebben zoiets van "laat 'r maar even" Stukje bij beetje vertelt ze d'r verhaal en af en toe pakt ze eens een kadootje wat al sinds zondagavond in de hoek met nieuwe spulletjes staat.
Tis echt meer dan genoeg geweest de afgelopen dagen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44165398
ik heb hier katten zitten die telkens besluiten om de sterrenslinger naar beneden te slaan ...
pi_44165687
Dan zijn jouw katten tenminste actief
Die van mij zijn bezig met een winterslaap ofzo.. is al dagen zo.
Slapen, eten of elkaar de hersens inslaan.

Yeah, wij gaan vanavond Happy Feet kijken. Open haard aan, stukje kwarktaart erbij en dan lekker filmpje kijken. Nu maar hopen dat vriendje een beetje op tijd thuis is, staat nu in 18 km. file
pi_44165884
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef E.T. het volgende:
Snoopy! Das een meevaller! (jouw fiets was toch al een keer gejat?)
ja, door dezelfde stomme fout
Dus het valt me nu 100% mee dat ie er nog staat.
pi_44166112
hier belde mar net op dat hij juist vandaag over moet werken ik heb al een rotgevoel een hele dag,
Kom ik er ook nog eens achter dat ik de melk vergeten ben, dus wafels worden opgeschoven naar donderdag...
heb namelijk geen zin om door dit rotweer te fietsen
pi_44166258
Zo..er staan kruidkoekmuffins in de oven, met extra amandelspijs
Straks een pan soep opzetten en we zijn er klaar voor
Saartje
pi_44166264
wat is dat dan voor bedrijf... overwerken met sinterklaas... dat hoort niet!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 16:39:23 #89
43556 miss_dynastie
pi_44166359
He, wat naar bar, kan dat echt niet anders?
pi_44166405
ja ik zou op de fiets kunnen springen en alsnog melk halen... nu is het nog redelijk licht en even droog, en dan eten we nogal laat.

en we zouden even naar Thijs gaan, maar in het donker ga ik niet graag meer naar het kerkhof...

hmmmm misschien er toch maar omgaan, maar goed humeur is nu ook al verpest
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 16:43:26 #91
43556 miss_dynastie
pi_44166466
Nee, ik bedoelde dat overwerk... melk halen zou ik ook niet zo'n zin in hebben (wij moeten nog even de auto gaan halen, maar hier is het nu echt ff noodweer...)
pi_44166504
nope de rest heeft allemaal kinderen en gaan sinterklaas vieren.... en sommige moeten morgen vroeg al beginnen... en een paar ziek......
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:50:34 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_44166693
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope de rest heeft allemaal kinderen en gaan sinterklaas vieren.... en sommige moeten morgen vroeg al beginnen... en een paar ziek......
en jullie hebben ook een kindje!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44166751
Ben het volledig met Troel eens.
Het werk kan nooit zo belangrijk zijn.
Mar hoort nu lekker bij jou te zijn.
pi_44167096
ik ben in elk geval de melk gaan halen, precies tussen de buien door, ga straks wel gewoon wafels bakken, en zie ik wel, Thijs word nu ook pas donderdag, ivm morgen tattoo laten zetten

ga nu het beslag klaarmaken zodat het kan rusten

[ Bericht 15% gewijzigd door Bar_en_Mar op 05-12-2006 17:08:51 ]
pi_44167446
Ik heb gewoon avonddienst vanavond. Ik had gister nog een mailtje gestuurd naar m'n baas-collega, maar hij trapte er niet in We vieren thuis geen Sinterklaas meer, we doen Kerst, maar toch.

En the BIG NEWS: mijn vader heeft alle tests gehad en ze kunnen niks meer vinden Bloed goed, ECG goed, Duplex goed (bloeddoorstroming) en niks te zien van schade/bloeding op de CT-scan. Hij mocht meteen weer autorijden Alleen volgende week nog naar de internist om te kijken of hij andere cholesterol-verlagers moet en hij moet bloedverdunners blijven slikken. Bij de internist hoort ie dan ook de uitslag of hij positief is voor Factor V Leiden (stollingsstoornis).

Arm, been en praten/slikken ging al een paar dagen weer prima. Dus we zijn door het oog van de naald. En hopelijk blijft het hier bij.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44167537
Goed nieuws Syrena

Heeft iemand hier de Telegraaf van vandaag? Er staat iets in over het bestrijden van berg bij babietjes met olijfolie. Zag alleen de kop op internet maar niet de inhoud en ik ben nieuwsgierig.
pi_44167960
fijn nieuws Syrene

Hier is Marco onderweg, waar hij op moest wachten was ook eerder dus hij is zo Thuis
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 17:31:52 #99
81992 Githa
pi_44168003
Fijn bar dan ben je iig niet alleen vanavond

Syrena, dat is goed nieuws!
pi_44168425
Syrena... goed nieuws.
Bar... ook goed nieuws!

Over je nek gaan in een supermarkt is ehm, best genant.
Sja... dan moeten ze daar maar niet warme balletjes gehakt laten rondgaan en laten proeven. Dat meurt...
Maar goed, heb de boodschappen binnen en ging met schaamrood op mijn kaken de deur uit daar...
pi_44168522
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Kleintje het volgende:

Over je nek gaan in een supermarkt is ehm, best genant.
Sja... dan moeten ze daar maar niet warme balletjes gehakt laten rondgaan en laten proeven. Dat meurt...
Maar goed, heb de boodschappen binnen en ging met schaamrood op mijn kaken de deur uit daar...
Op den duur vind je hele makkelijke plekjes om over je nek te gaan. Dan merkt niemand het meer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_44168613
hahaha... nou ik mag toch hopen dat ik er binnenkort vanaf ben
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:38:38 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_44169967
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef snoopy het volgende:
Goed nieuws Syrena

Heeft iemand hier de Telegraaf van vandaag? Er staat iets in over het bestrijden van berg bij babietjes met olijfolie. Zag alleen de kop op internet maar niet de inhoud en ik ben nieuwsgierig.
Ik ga hem even voor je pakken ok?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:45:07 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_44170161
quote:
In deze interactieve rubriek kunt u tips tegen allerhande gezondheidskwaaltjes vinden waarvoor u niet naar de huisarts wilt of waar de dokter geen oplossing voor weet. Als u ziek bent, is d ehuisarts natuurlijk de aangewezen persoon waar u naartoe moet
quote:
Berg bij baby te lijf met olijfolie

Wat roos voor volwassenen is, is berg voor baby's. Het is een lichte vorm van seborrhoisch eczeem: een dikke vettige en gelige uitslag met roodheid en schilfering van huid met veel talgklieren. Het komt voor op het hoofd, wenkbrauwen, de plooi tussen reus en wangen, achter de oren en op de borst. Berg komt bij baby's vaak voor vanaf de 6e tot 8e week tot de 3e of 4e maand na de geboorte en verdwijnt dan meestal vanzelf. Maar omdat het oog ook wat wil, doen de meeste ouders hun best om dit probleem toch aan te pakken. Lezers hebben verschillende tips ingestuurd. Zo schrijft Julia van der Vorm dat zij op aanraden van haar moeder de schilferige huid iedere dag even afdekte met een gaasje gedrenkt in de olijfolie.
"Mijn zoon had het als baby ook. Van de huidspecialist moest ik hem wassen met een oplossing van water en Balneum Hermal. Dit heeft heel goed geholpen. Te koop bij de apotheek. Een paar keer herhalen en ht is weg", weet W. Kientz zich nog te herinneren.
Volgens Constance Kort uit Warmenhuizen is de oplossing tegen berg de hoofdhuid ruim insmeren met babyolie even in laten trekken en vervolgens met een briefkaart de berg van het hoofd scheppen. "Dit een paar dagen herhalen en de berg is verdwenen".
quote:
Peter te Velde heeft een vraag over nicotinevingers. "Dagelijks rook in zo'n 15 sigaretten. Hierdoor zijn mijn vingers nogal geel. Is daar iets tegen te doen? Ik weet dat ik me eigenlijk zou moeten schamen voor mijn vraag. Stoppen met roken is natuurlijk de beste oplossing"
Hebt u tips tegen nicotinevinges of weet u aander gezondsheidsadvies, mail dat dan naar mbrinks(at)telegraaf.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44170493
Bedankt Troel!
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:57:27 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_44170540
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef snoopy het volgende:
Bedankt Troel!
graag gedaan, ik heb er weer wat bijgeleerd nu
Nooit geweten dat dat berg heet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44170703
Tja, rare benaming eigenlijk. Ziet er ook raar uit
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:04:19 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_44170721
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef snoopy het volgende:
Tja, rare benaming eigenlijk. Ziet er ook raar uit
Vind je het dan heel erg als ik niet om een foto vraag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 19:14:52 #109
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44171103
Hier was Sint snel klaar. Zoals ik gisteren in CUL voorspeld had kregen wij een wafelijzer, wat heet... een complete Tefal Snack 'n Clean. Nu dus aan de wafels volgens dit geweldige recept van Leonieke!
Straks tosti's, als we die nog op kunnen tenminste
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44171349
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Vind je het dan heel erg als ik niet om een foto vraag
Oh maar je ziet er bijna niks van hoor. Ik was al bezig met olie. Ik vroeg me alleen af wat er nog meer aan te doen was
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:42:50 #111
114177 Diaan73
pi_44172029
Zow hier is de rust weer teruggekeerd, Twan is weer naar zn vader. Hij was vanmiddag erg zenuwachtig/spanning over wat hij zou krijgen vanavond van Sinterklaas bij zn papa.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 21:01:31 #112
13151 crew  Rewimo
pi_44174767
Wij zijn ook weer thuis. Een vreselijk verwend mannetje ligt in bed hier Hij heeft al even op zijn skeelers gestaan (wankel bibber kantel) maar hij vindt het geweldig Nu eerst beschermers scoren (kon OmaSint niet meer krijgen) want die heeft ie natuurlijk wel nodig. Absolute hit waren het bingospel (met zo'n molentje) en de B-Daman met licht en geluid ("Jeetje mama, daar heeft Sint wel 21 euro voor betaald!" - leve de rommelmarkt ).
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:35:38 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44176131
hier geen b-daman meer
meneer heeft er een met loader gekregen en kijkt er (zoals ik eigenlijk al verwachtte) niet naar om.
meneertje kreeg een x-trek II en is daar ernstig mee in zijn nopjes.
gelukkig waren we vanmiddag al begonnen met uitpakken. we zijn vanaf 7 uur bezig geweest het ding in elkaar te zetten. t is erger dan knex (er zit een beschrijving bij waar je hogere bouwkunde voor gestudeerd moet hebben )
maar goed, zoals gezegd, we zijn tweeënhalf uur verder en in grote lijnen staat de boel en zit een legioen batterijen op de juiste plek.
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:40:22 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44176320
Hier ook alles achter de rug, ze was alleen zo snotterig dat het haar minder deed als zaterdag arm schaapje. hoop boekjes een looprekje en boxrekje met draai/druk dingen een vormenstoofje sambaballen en minikeyboardje en een lief poppenbedje met toebehoren rijker ( een hoop ruimte minder ) maar het mooiste kadoo vond mevrouw de universele afstandbediening
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:42:00 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44176392
heej arwen ook al? luca had ook een universele afstandsbediening in zijn stapel pakjes.
een spongebobuitvoering natuurlijk
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:44:32 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44176493
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:45:45 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44176529
luca heeft vanmiddag pepernoten gebakken. en die zijn me toch een partij lekker
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:50:27 #118
81992 Githa
pi_44176714
Opa en oma kwamen nog even op visite, sinterklaas hebben we al gehad bij hun, maar ze hadden toch nog wat voor hem meegenomen, de oude gsm van opa nou kan Jordy opa bellen want tja, dat doe je met opa's telefoon.....
En natuurlijk heeft Jordy een uitgebreide maaltijd verzorgt voor opa en oma in zijn nieuwe keuken, eerlijk waar hij kan er geen genoeg van krijgen.
Ze werden bij binnenkomst ook direct meegesleurd om te kijken 'oma, oma...kom kom, kookuh, eetuh, keukuh....zittuh! ' helemaal hyper.
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:52:34 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44176792
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:40:34 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44178742
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:55 schreef Belana het volgende:

[..]

daar gaat je reputatie van supermom
Had ik die dan?

Pffff de pakjesavond is gelukkig weer achter de rug. Wat een hysterische toestand zeg. M'n kinderen waren er echt raar van aan het doen. Raarder dan normaal bedoel ik. En dat al vanaf het moment dat opa en oma binnenstapten. Zo onrustig en idioot en druk. Hm, volgens mij was het niet alleen van sinterklaasstress maar ook van het vele pepernoten en chocolade vreten. Maar ze lagen om een uurtje of acht op bed en ik ben nu eindelijk een beetje bijgekomen van het gedoe. Heerlijk die rust!
pi_44178982
Nou, ik heb helemaal geen rare avond gehad, maar ik word wel een beetje raar van die nieuwe puzzel van Sinterkloon
pi_44179189
Hier is Pakjesavond ook echt afgelopen, Myrthe ligt er al een tijdje in ook maar wij eten nog banketletter. Moet alleen nog even een brief van Sinterklaas in elkaar flansen waarin-ie uitlegt dat hij weer terug naar Spanje is, hopelijk maakt dat 't voor haar wat begrijpelijker allemaal morgen als ze die in haar schoen vindt. Geweldig om te zien hoe ze enthousiast op alle cadeautjes reageert en Sinterklaas een 'echt aardige man' vindt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:02:48 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44179591
Hier was pakjesavond ook erg leuk en fijn. Luuke is lekker verwend door ons en vrienden van ons die ook pakjes voor haar hadden. Met vooral veel makkelijke dingen; Stiften, speelgoedzak, ballonnen. Ze was het weekend al zo verwend bij oma dat we het niet nodig vonden hier ook nog zo uit te pakken. En ik heb een horloge gekregen van lief. We gaan 'm zaterdag wel ruilen want ik vond 'm niet zo mooi Maar verder heerlijk, lieve vrienden, leuke kadootjes, heerlijk enthousiast kind.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44179671
Hier ook alles rustig. Djen zit nog ff met haar magnetics te spelen, Djulian ligt stapelverliefd in bed met 1 van de nieuwe auto's en Rick heeft net het oude speelgoed uitgezocht en het nieuwe speelgoed neer gezet.
Toen Djulian kleding kreeg gooide hij dat aan de kant en ging op zoek naar een ander kadootje

Nu lekker met de pootjes omhoog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 07:12:59 #125
13151 crew  Rewimo
pi_44184027
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
hier geen b-daman meer
meneer heeft er een met loader gekregen en kijkt er (zoals ik eigenlijk al verwachtte) niet naar om.
meneertje kreeg een x-trek II en is daar ernstig mee in zijn nopjes.
gelukkig waren we vanmiddag al begonnen met uitpakken. we zijn vanaf 7 uur bezig geweest het ding in elkaar te zetten. t is erger dan knex (er zit een beschrijving bij waar je hogere bouwkunde voor gestudeerd moet hebben )
maar goed, zoals gezegd, we zijn tweeënhalf uur verder en in grote lijnen staat de boel en zit een legioen batterijen op de juiste plek.
Wat is dat voor iets?

Enne, neem ff contact op over vanmiddag
  woensdag 6 december 2006 @ 09:58:18 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44185725
Jeetje, ik heb er echt al een Heel Karwei opzitten. Een uur geleden al trouwens.

Nu Sebas niks meer kan, moet ik de kindjes naar het kdv brengen en dat is Ver Weg. Ik rij Geen Auto.
Nu bracht de Goede Sint een fietskar voor ons mee, halsoverkop aangeschaft vanwege dat Gebroken Pootje van mijn man. Heel fijn natuurlijk, anders moest ik namelijk bijna een uur lopen (Enkele Reis).
Maar wat een BeginnersGedoe, zeg, zo'n kar. Uitklappen in de woonkamer, via openslaande tuindeuren naar buiten, aan fiets koppelen, babyschelpje erin (huh, kunnen die riempjes niet langer?!), Storm erin (waarom huil je toch zo?), Maria ernaast ("Oh schatje, kijk je uit met je elleboogjes bij zijn gezichtje?"), lampje bevestigen, dingen dichtklikken en duwen, fiets aan de kant, deuren achter me dichtmaken, opstappen, afstappen, lopen door smal gangetje, opstappen, kletsen met Maria (gaat alles nog goed???), stoppen om een foto te maken, Storm rechtop sjorren, doorfietsen....

Maar: ik was eerder weer thuis dan lopend.
Een minuut of 10 denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:00:00 #127
13151 crew  Rewimo
pi_44185755
Kijk dat scheelt weer die 10 minuten

Een fietskar is op zich wel heel erg leuk natuurlijk
pi_44185877
lekker Sugar en idd je bent er maar druk mee.

Hier terug van de Fysio, hij doodleuk je moet echt meer proberen stress situaties te vermijden want zo gaat het natuurlijk nooit over...

vanavond Tattoo zetten ik heb er zin in
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:20:28 #129
81992 Githa
pi_44186172
Slimme opmerking van de Fysiotherapeut Bar succes vanavond bij het zetten van de tattoo, gaat vast heel mooi worden!
pi_44186287
Githa wanneer heb jij keertje tijd en zin om af te spreken? zodat ik kan inplannen
je mag ook pmen hoor
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:27:51 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186332
hoe is het eigenlijk met de wafels bar? kunnen we al komen schransen?
pi_44186352
er ligt nog een hele stapel hoor, kom maar langs ik ben nog thuis
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:30:18 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186411
zal ze per post versturen doe ik er wel roggebrood bij dan drogen ze niet zoveel uit

waarom woon ik zo in een giga uithoek
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:32:08 #135
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:33:14 #136
13151 crew  Rewimo
pi_44186450

Ik krijg honger
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:34:28 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186513
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
omdat je het daar leuk vind?
FOUT zodra ik daar terug woonde had ik het er na 2 dagen weer helemaal gehad....
je hebt hier niets
ov is hier ronduit matig (slecht wil ik nog niet zeggen)
je hebt hier geen leuke winkels, geen leuke uitgaangelegenheden

nee als het even kon woonde ik al lang terug meer in het midden des lands
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:36:06 #139
13151 crew  Rewimo
pi_44186523
Jammer genoeg niet. Ik zal straks eens kijken naar dat recept dat bij mij in de keuken hangt. Supersimpel en erg lekker. Hm, ik kan wel wafels gaan bakken vanmiddag met Christan
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:41:01 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186648
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets?

Enne, neem ff contact op over vanmiddag
zo ziet het er op het ogenblik uit (als je door de speelgoedexplosie heen kijkt )

dat is dus x-trek
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:41:27 #141
13151 crew  Rewimo
pi_44186663
Ow, die zal ik maar niet aan Christan laten zien
pi_44187163
O je verhaal met die fietskar komt me bekend voor. Toen Jans klein was hebben we hem ook een tijd gehad (vader en moeder van Joep hadden hem toen al, maar Joepw was nog niet geboren en dus konden we hem lenen) Best makkelijk, maar het gedoe voordat ik er op weg was

Rewimo wat doe je nou met al die lekkere plaatjes

O het was gisteren zo gezellig. De meiden en ik en nou ja iedereen wel hebben genoten. Bo is nu naar school met 1 speelding. Helemaal trots mocht ze er in de klas mee spelen.
En Jans is lekker thuisgebleven vandaag.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:14:38 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44187414
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

FOUT zodra ik daar terug woonde had ik het er na 2 dagen weer helemaal gehad....
je hebt hier niets
ov is hier ronduit matig (slecht wil ik nog niet zeggen)
je hebt hier geen leuke winkels, geen leuke uitgaangelegenheden

nee als het even kon woonde ik al lang terug meer in het midden des lands
huis kopen ?
pi_44187460
ohjee sugar, je zou ze er bijna om thuis houden... maar het zal vast steeds makkelijker gaan. ik vind de kinderen op de fiets (voor & achterzitje) meenemen ook altijd wel een heel gedoe hoor.
pi_44187525
Ik vind de auto in en uit met 2 kidneren een kleine auto met maar 2 deuren al een heel gedoe. Wandelen vind ik dan weer lekkerder, of fietsen. Maar Bo fiets alz efl dat scheelt wel natuurlijk.

Lady wrb heerlijk he dat lekkere spelen. Hier is Jans ook helemaal druk in de weer met alles.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 11:23:36 #146
13151 crew  Rewimo
pi_44187663
Christan vertrok vanmorgen met twee glazen potjes naar school, daar gaan ze kennelijk alweer mee aan de kerstknutsel Hij zal vanmiddag ook wel lekker gaan spelen met al zijn Sintspeelgoed.

Een van de grootste hits was de bingomolen, gisteravond natuurlijk nog een spelletje mee gespeeld, 't is zo'n ding wat je moet draaien en waar dan steeds een balletje uitrolt. Een poosje geleden waren we ergens waar zo'n ding stond en hij was er alsmaar mee in de weer. En toen liep Sint toevallig tegen zo'n ding aan bij Blokker voor 5 euro
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:24:24 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44187682
luca is naar school, maar die heeft vanaf kwart over 12 weekend dus die kan zijn gang gaan inderdaad. scheelt ook dat hij niet naar zijn pa hoeft, dus dat wordt 4 dagen puur speelplezier.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:26:24 #148
3142 m@x
pi_44187745
Rewimo, ik zit hier gewoon te kwijlen van die plaatjes van je

Bar, in de stad wonen is ook niet alles hoor. Zeker niet in zo'n buitenwijk als waar ik woon. Er is niks te beleven en als je geen rijbewijs hebt kan je bij slecht weer geen kant op.

Syrena, goed nieuws van je vader zeg

Weet iemand waar ik online een Kitsch Kitchen agenda kan bestellen (zo'n succesagenda, maat junior maar dan niet de goudkleurige uitvoering)?
pi_44187775
via bruna misschien of sla ik de plank nu finnaal mis?
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:29:37 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44187841
max, bol.com heeft volgens mij wat je bedoelt.

o ik zie net dattie niet leverbaar is
pi_44187891
ik had doorn nooit uit moeten gaan, daar woonde ik prima alleen daar werd het ietwat duur met een kleine op komst
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:31:31 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44187901
ik vind net dit: www.thomopdelaanwebwinkel.nl.
hij adverteert dat hij m wel heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 11:32:09 #153
13151 crew  Rewimo
pi_44187920
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 11:32:33 #154
13151 crew  Rewimo
pi_44187934
O, da's dezelfde lady-wrb
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:32:37 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44187936
hahahahaha rewimo je hebt dezelfde
pi_44187946
m@x, kan dat niet bij kitschkitchen zelf?
  woensdag 6 december 2006 @ 11:32:55 #157
3142 m@x
pi_44187948
Die had ik gezien maar dat is een gewone agenda die je elk jaar moet vervangen. Ik ben op zoek naar zo'n agenda waar je elk jaar een navulling voor kan kopen. Bruna heeft ze ook al niet.

Hoi Bix, veilig geland zie ik. Kitsch Kitchen verkoopt zelf niks online.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 11:32:59 #158
13151 crew  Rewimo
pi_44187952
GMTA
  woensdag 6 december 2006 @ 11:33:21 #159
3011 E.T.
pi_44187960
Gister stond ie nog op bol.com, m@x Wilde nu de link meteen geven, maar blijkbaar uitverkocht ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44187986
M@x Inhoud en hoesje zijn ook afzonderlijk te koop staat meer naar onderen aan de link van bix
pi_44188024
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef m@x het volgende:
Hoi Bix, veilig geland zie ik. Kitsch Kitchen verkoopt zelf niks online.
ah, dat zag ik net ook ja. sorry!
en ja, gelukkig wel. terugreis ging zeer voorspoedig, lekker veel geslapen.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:41:31 #162
3011 E.T.
pi_44188207
http://www.bloms.nl/winkel/main.php?n0=9&n1=41

hier zie ik nog staan, verder kom ik nergens junior-formaat tegen (alleen mini en senior)
  woensdag 6 december 2006 @ 11:46:28 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_44188358
Bah, nieuwe panty aan, na drie en een half uur zit er dus een gigantische ladder in. Waarom gaan goedkope panty's van de Wibra langer mee dan de dure van de HEMA?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44188377
@ Bar

Ik heb hele leuke huizen te koop voor je hoor in Doorn of omgeving.!

Leuk appartement ook
BlaBlaBla
  woensdag 6 december 2006 @ 11:50:00 #165
3142 m@x
pi_44188457
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:41 schreef E.T. het volgende:
http://www.bloms.nl/winkel/main.php?n0=9&n1=41

hier zie ik nog staan, verder kom ik nergens junior-formaat tegen (alleen mini en senior)
Dank je wel voor het zoeken! Ik vind hem zo leuk
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:51:39 #166
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 11:54:22 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44188684
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:47 schreef MarjoleinA het volgende:
@ Bar

Ik heb hele leuke huizen te koop voor je hoor in Doorn of omgeving.!

Leuk appartement ook
ik heb geen koopcentjes helaas benk bang
pi_44188739
Jammer
Mooie leuke omgeving is het.
En alles is lekker dichtbij
BlaBlaBla
pi_44188764
ik kreeg net het volgende linkje doorgemaild met de tekst: het kan nog erger dan om een deur die niet goed dicht zit.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 12:03:36 #171
81992 Githa
pi_44188828
Ohw wat erg Bix
Ook wel weer erg dat ze niet meer mee mocht vliegen, ik neem aan dat ze in haar ogen een onschuldig iets deed en kan me ook wel voorstellen dat ze het niet gelijk van de daken schreeuwt maar goed, zo'n grapje zal ook wel flinke kosten met zich meebrengen.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 12:03:37 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44188829
misschien zat juist daarom die deur niet goed dicht
pi_44190158
Ben gewoon lekker druk aan het solliciteren, zelfs naar een nieuwe opleiding incl baan....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 13:45:05 #174
13151 crew  Rewimo
pi_44191615
We maken er een taartenbankje van

http://specials.skyradio.nl/specials/acties/2006_wineentaart/

Gratis taart als je snel bent. Helaas niet overal verkrijgbaar maar toch
  woensdag 6 december 2006 @ 13:48:57 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44191733
wij pissenw eer langs de pot
  woensdag 6 december 2006 @ 13:50:14 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_44191768
Lol, ik krijg wel melding dat ik een waardebon krijg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44191809
woei dinsdag 12 december sol geprek roc terneuzen
  woensdag 6 december 2006 @ 13:51:47 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44191824
bar
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 13:53:46 #179
13151 crew  Rewimo
pi_44191891
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
wij pissenw eer langs de pot
Geen bakker in de buurt die meedoet?
pi_44191909
Evenstar kleine troost ook hier geen bakker die eraan mee doet in de buurt
  woensdag 6 december 2006 @ 13:55:10 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_44191929
Maar ik heb nog geen waardebon binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44192000
Ik vind het wel makkelijk om in de stad te wonen M@x. Misschien loop ik morgen wel langs Kitsch Kitchen Ik heb ook een nieuwe vulling nodig!

[ Bericht 22% gewijzigd door snoopy op 06-12-2006 14:06:14 ]
  woensdag 6 december 2006 @ 13:59:11 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44192019
m@x, die zijn echt leuk!

Ik wilde er net ook eentje gaan bestellen, zo van 'als ik een baan vind, dan is een goeie agenda noodzakelijk'. Wat uiteraard ook wel zo is, maar ik geloof niet dat zo'n blije cover dan echt gepast is.

Maar hij is echt wel superleuk! Beter dan de standaard saaie succes-agenda's.
  woensdag 6 december 2006 @ 13:59:40 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44192043
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
woei dinsdag 12 december sol geprek roc terneuzen
Hey! Super!
  woensdag 6 december 2006 @ 14:01:42 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_44192099
Nu wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44192377
Smulse Troel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 14:10:45 #187
13151 crew  Rewimo
pi_44192381
Ik krijg mijn bon ook net binnen

Je kunt hem tussen 6 en 19 december afhalen

Stik, is een bon voor Hattem Beetje onduidelijk die adressen op de site. Gelukkig nog een andere kunnen aanvragen.

Iemand hier die naar Hattem wil voor een taart?
pi_44192526
waar ligt hattem?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 14:16:56 #189
13151 crew  Rewimo
pi_44192565
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waar ligt hattem?
In elk geval niet hier in de buurt
pi_44192568
het klinkt Fries
  woensdag 6 december 2006 @ 14:17:15 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_44192572
Onder Zwolle
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 6 december 2006 @ 14:17:43 #192
61800 Rottdog
pi_44192587
Heeft ook een taart mjammie

Rewimo die lekkere wafeltjes die je had gepost, wat ligt er op het eerste wafeltje??? Het lijkt wel een wafeltje speciaal mayo, ui en curry
pi_44192600
quote:
waar ligt hattem?
http://www.hattem.nl/websites/hattem/digitalestad.ns5/webframe?openframeset&site=Info
  woensdag 6 december 2006 @ 14:18:17 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_44192602
Appel met chocolade en kokos gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 14:19:09 #195
13151 crew  Rewimo
pi_44192634
Ergens bij Zwolle is het
pi_44192636
proest een wafeltje speciaal....

Men ik ben maar een slechte huisvrouw geworden, komt echt niets meer uit mijn handen, heb nergens zin in, en luister alleen maar wolter kroesjes met ik mis je...

gelukkig hoor ik morgen of ik snel weer bij de psy terrecht kan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 14:19:37 #197
13151 crew  Rewimo
pi_44192648
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:17 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook een taart mjammie

Rewimo die lekkere wafeltjes die je had gepost, wat ligt er op het eerste wafeltje??? Het lijkt wel een wafeltje speciaal mayo, ui en curry
Geen idee maar ik vond het er heerlijk uitzien
  woensdag 6 december 2006 @ 14:23:22 #198
61800 Rottdog
pi_44192753
En nu heeft Mams ook een taartje
pi_44192767
Wat goed Bar!!

* Vicky heeft ook een bonnetje voor een taart
Maggem ophalen in Delluf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44192816
hmm wilde voor mams ook een taartje doen, maar Delft is uithet lijstje verdwenen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 14:28:57 #201
13151 crew  Rewimo
pi_44192915
Heemstede is nu ook foetsie. Ik denk dat er per bakker een beperkt aantal taarten beschikbaar is. Krijg mijn bon gelukkig net binnen
  woensdag 6 december 2006 @ 14:30:37 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44192965
Hier ook een bon!
Komt mooi uit, stinkie is morgen jarig!
pi_44193020
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Heemstede is nu ook foetsie. Ik denk dat er per bakker een beperkt aantal taarten beschikbaar is. Krijg mijn bon gelukkig net binnen
denk ik ook idd... was gelukkig op tijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44193199
Taartje gedaan voor vriendje en schoonfam, die wonen in Venlo en dat stond wel in de lijst

Nu zorgen dat ik in Venlo ben tussen 6-19 dec
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 6 december 2006 @ 14:46:12 #205
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44193389
Delft al weg en Den Haag staat er niet tussen Geen taart dus voor mij.

Ach nou ja, ik ga dit weekend chocoladetaart bakken en volgende week weer (iemand die een stukje wil? moet proefbakken voor ons 'kerst'diner volgende week )
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 14:49:31 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_44193494
Oh leuk een taart wij mogen er ook 1 ophalen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 december 2006 @ 14:51:14 #207
3142 m@x
pi_44193535
Ik zit nog steeds op mijn bon te wachten
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 14:52:44 #208
81992 Githa
pi_44193577
Ik gelukkig niet
ben net 4,5 kg kwijt, dat zou zonde zijn he
pi_44193581
Hier ook een taart, in ijmuiden, laat ik door manlief ophalen voor de afdeling
nouja,tenminste, ik kreeg demededeling dat de bon onderweg is...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:10:09 #210
3142 m@x
pi_44194041
Ik heb hem nu ook binnen Nu alleen nog die agenda bestellen en dan is mijn dag helemaal goed. Ik heb trouwens al een Kitsch Kitchen agenda, maar formaatje mini en die vind ik echt onhandig klein. Bedankt voor alle linkjes trouwens
pi_44194147
quote:
waar ligt hattem?
* Nijna zwaait vanuit Hattem gaat zo de tandarts verblijden met een bezoekje

Hattem ligt overigens onder Zwolle (aan de andere kant van de IJssel, t.o.v Zwolle).
  woensdag 6 december 2006 @ 15:15:45 #212
3142 m@x
pi_44194211
Is er iemand hier handig genoeg om mijn icoontje aan te passen? Ik zou graag het volgende plaatje erin hebben ivm mijn stilstaande hertje (met dank aan Melonovy )

woensdag 6 december 2006 @ 15:17:09 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44194253
Oh, willen jullie even gruwelen?

Gisteren zaten we te eten en ineens zie ik het gezicht van mijn man vertrekken. Ik meteen in de stress ("hij moet een week naar het buitenland, heeft een ander, breekt zijn andere been"), maar hij zegt stoïcijns en bleekjes: "Er zitten wéér wormen in de broccoli."

Gatverdamme!!!!

Er lag echt een Grote Rups op zijn bord. Met Zichtbare Pootjes enzo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:19:11 #214
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44194323

Gatverdamme!!! Waar haal jij die broccoli???
  woensdag 6 december 2006 @ 15:19:51 #215
105888 renzell
pi_44194346
En.... had ie een stukje op of was ie net op tijd?
  woensdag 6 december 2006 @ 15:21:33 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44194387
Bij Lidl, renzell, dus kijk maar uit.
Laatste keer dus. Getver. Gatver.

Nee, hij lag nog helemaal intact op zijn bord. Rilll.
En bij mij lag er niks. Dus óf ik had er geen, óf....
  woensdag 6 december 2006 @ 15:23:03 #217
3142 m@x
pi_44194437
Gatverdamme. Ik zou dan echt nooit meer broccoli kunnen eten. Blegh
  woensdag 6 december 2006 @ 15:23:29 #218
105888 renzell
pi_44194452
Oh nee, ik zit hier gewoon te rillen achter de computer! Bah bah!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:24:31 #219
13151 crew  Rewimo
pi_44194492
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:13 schreef Nijna het volgende:

[..]

* Nijna zwaait vanuit Hattem gaat zo de tandarts verblijden met een bezoekje

Hattem ligt overigens onder Zwolle (aan de andere kant van de IJssel, t.o.v Zwolle).
Wil jij dan die bon voor de taart? Dan mail ik 'm naar je
  woensdag 6 december 2006 @ 15:24:54 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44194501
Ja, het was ook echt heel erg goor. Héél erg.
Ik was ook nog zo stom om er vlak voor we gingen slapen opnieuw over te beginnen. Sebas werd echt gek. Hij was het net een beetje vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:25:15 #221
13151 crew  Rewimo
pi_44194508
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef m@x het volgende:
Is er iemand hier handig genoeg om mijn icoontje aan te passen? Ik zou graag het volgende plaatje erin hebben ivm mijn stilstaande hertje (met dank aan Melonovy )

[afbeelding]
Ik ga voor je kijken, m@x
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:33:58 #222
13151 crew  Rewimo
pi_44194781
Hier is ie Moet je hem wel zelf even ergens anders neerzetten want ik weet niet hoe lang hij "goed" blijft bij photobucket.

pi_44194859
Ieks wat vies een rups in je eten.

Je moet 't ook wel even wassen en snijden he voor je 't in de pan gooit
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44194883
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ie Moet je hem wel zelf even ergens anders neerzetten want ik weet niet hoe lang hij "goed" blijft bij photobucket.

[afbeelding]
Wat goed!!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:36:53 #225
13151 crew  Rewimo
pi_44194894
Sugar, brrrrrrrr... was wel echte biologische broccoli kennelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:37:29 #226
13151 crew  Rewimo
pi_44194912
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:36 schreef melonovy het volgende:
Wat goed!!!!
Is niet zo heel moeilijk hoor, met Animationshop
  woensdag 6 december 2006 @ 15:37:30 #227
3142 m@x
pi_44194914
Ik kan hem hier niet opslaan (krijg ik alleen het eerste beeldje) en zelf op photobucket zetten en thuis ligt internet plat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:39:00 #228
13151 crew  Rewimo
pi_44194960
Heb je daar mail? Dan mail ik 'm naar je Stuur maar PM of zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:46:52 #229
13151 crew  Rewimo
pi_44195202
Hij is onderweg, m@x
  woensdag 6 december 2006 @ 15:48:08 #230
3142 m@x
pi_44195242
Hihi, en ondertussen misbruik ik jouw linkje even tot ik thuis zelf weer wat kan.
pi_44195315
Oh bah ik heb ook al 2 keer rupsen in de broccoli gehad en torren in de spinazie, zo`n halve dat je heel erg gaat twijfelen waar die andere halft dan gebleven is..en erger nog...de binnekant van die tor
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:51:27 #232
13151 crew  Rewimo
pi_44195347
Okee, doe mij maar diepvriesvoer
pi_44195368
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wil jij dan die bon voor de taart? Dan mail ik 'm naar je
Als je em kwijt moet... dan zeg ik geen nee. Ik zal je even mn mailadres PM-en

stond binnen 5 minuten weer buiten bij de tandarts

Sugar, rupsen in brocoli... ieuw
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:52:58 #234
13151 crew  Rewimo
pi_44195392
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:52 schreef Nijna het volgende:
Als je em kwijt moet... dan zeg ik geen nee. Ik zal je even mn mailadres PM-en

stond binnen 5 minuten weer buiten bij de tandarts
Dan kun je die taart met een gerust hart naar binnen schuiven dus
  woensdag 6 december 2006 @ 15:53:16 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44195406
Raad je Plaatje voor Diaan #628
Dit werd net gepost door Scrutinizer op verzoek van Peaceman.
Arme Diaan..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 15:55:06 #236
13151 crew  Rewimo
pi_44195457
Jeetje wat naar Beterschap Diaan!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:55:16 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_44195464
He bah, sterkte Diaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44195477
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan kun je die taart met een gerust hart naar binnen schuiven dus
Hahaha, als het goed is wel . En als mn gebit dan toch uit elkaar valt ben ik nu nog in de buurt van de tandarts
pi_44195532
He getsie Diaan, lijkt me behoorlijk schrikken, sterkte!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:03:19 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44195702
Namens diaan bedankt!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:06:24 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44195798
Jeutje! Dat is schrikken!
pi_44195820
ook namens mij heel veel sterkte voor Diaan.

----
gratis taart...
alhoewel, het geeft wel een lekkerder smaakje voor ik het eruit kots...
Maakt toch niet uit wat ik eet, laat ik dan maar zorgen dat het lekker is!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:08:20 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44195854
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Geen bakker in de buurt die meedoet?
dichtsbijzijnde is roermond, voor het geld wat je aan bezine kwijt bent heb je ook een taart
  woensdag 6 december 2006 @ 16:08:32 #244
3142 m@x
pi_44195868
Sterkte Diaan!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:14:46 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44196104
Diaantje en peaceman knuf
pi_44196250
Sterkte Diaan! Bah wat een schrik zeg.

Kreeg vanmorgen op de cursus te horen dat een deelnemer afgelopen weekend een hersenbloeding (kje) heeft gehad. Hij is net 30! Hij was wel alweer thuis en had zelf de cursusleider gebeld, maar toch.

Ik ga volgende week een afspraak maken bij de HA, controleren van bloeddruk, cholesterol en aanvragen van controle op Factor V.
pi_44196331
Hier krijg ik ook extra controles ivm de hersenbloeding van mijn moeder 6 jr geleden
pi_44196335
wat griezelig diaan & peaceman. sterkte ermee, hopelijk valt het mee!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:27:32 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44196482
Dat hopen wij ook Bixister. Dank voor alle steunbetuigingen!
  woensdag 6 december 2006 @ 16:28:17 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44196502
Oh, Diaan en peaceman, sterkte en ik hoop op dat migraine-verhaal!!!
pi_44196702
Diaan en peacman sterkte beiden
  woensdag 6 december 2006 @ 16:41:02 #252
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44196927
Diaan, heel veel sterkte meis! Ook voor Peaceman natuurlijk...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_44197142
Diaan en peaceman sterkte
pi_44197285
Diaan & Peaceman, sterkte. Hopelijk valt het allemaal mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 17:34:27 #255
13151 crew  Rewimo
pi_44198708
AU! Help! Ik heb een plak van mijn duim afgesneden. Kipshoarma extra vanavond Maar hoe stop ik het bloeden in hemelsnaam? Ik bloed nu al dwars door een dubbele pleister heen
pi_44198852
koffie er op doen Rewimo! Die gemalen koffiebonen dus, niet de vloeistof
Saartje
pi_44198893
ijsklontje erop... door de kou trekken de bloedvaten samen (niet letten op het bloedfestijn want door het smeltwater lijkt het erger)

daarna iets van duoderm of iets anders huidvervangends erop als dat toevallig in je ehbo koffer zit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 17:40:14 #258
13151 crew  Rewimo
pi_44198905
Koffie? Hopelijk heb ik dat in huis. Erop strooien?
pi_44198937
strooien ja zo doen wij dat thuis al jaren en het werkt nog steeds
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 17:41:22 #260
13151 crew  Rewimo
pi_44198947
even kijken, dat heb ik denk ik wel
pi_44199431
Rewimo? En?
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 18:05:23 #262
13151 crew  Rewimo
pi_44199747
Ehm nou ik denk dat ik wel erg enthousiast heb gesneden want het ging er gewoon doorheen
  woensdag 6 december 2006 @ 18:11:30 #263
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44199933
Volgens mijn vriend niks erop doen!!!!
Stevig dichtbinden en als het dan niet ophoudt, naar de dokter.
  woensdag 6 december 2006 @ 18:30:31 #264
114177 Diaan73
pi_44200548
hallo het was inderdaad schrikken vanmorgen was eng en dat vond huisarts ook. hij vond het voor een symptoom bij migraine te lang duren. de neuroloog ook. het is nu wat onderzoeken doen en even afwachten. hele middag geslapen, nog stteds last van mijn arm.moet het rustig aandoen.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 december 2006 @ 19:04:00 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44201734
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
hallo het was inderdaad schrikken vanmorgen was eng en dat vond huisarts ook. hij vond het voor een symptoom bij migraine te lang duren. de neuroloog ook. het is nu wat onderzoeken doen en even afwachten. hele middag geslapen, nog stteds last van mijn arm.moet het rustig aandoen.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 19:23:02 #266
81992 Githa
pi_44202379
Jeetje Diaan, wat een schrik! Doe idd maar rustig aan tot ze weten wat er aan de hand is, dus hup! je bedje in en sterkte!
pi_44202380
Hopelijk is het inmiddels gestopt met bloeden rewimo... kusje erop, misschien helpt het...
pi_44202518
Jeetje Rewimo, je had jezelf flink te pakken dan
Diaan en peaceman sterkte
Saartje
  woensdag 6 december 2006 @ 19:35:08 #269
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44202796
Diaan,veel sterkte en beterschap..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 19:53:39 #270
13151 crew  Rewimo
pi_44203458
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef Nijna het volgende:
Hopelijk is het inmiddels gestopt met bloeden rewimo... kusje erop, misschien helpt het...
Eh nee, het bloedt nog. Gelukkig heb ik een hoop pleisters in huis. Het typt wel beroerd trouwens.
  woensdag 6 december 2006 @ 19:55:59 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44203544
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eh nee, het bloedt nog. Gelukkig heb ik een hoop pleisters in huis. Het typt wel beroerd trouwens.
vort naar een hap a;s het nu nog blijft bloeden is neit goed
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 19:59:26 #272
81992 Githa
pi_44203669
Nou Rewimo, dan heb je je eigen flink te pakken gehad! Misschien toch een goed idee om even de HP te bellen, al is het alleen om te overleggen of het een goed idee is om te komen.
Zover ik weet is het altijd slim om even na te laten kijken wanneer een wond niet stopt met bloeden.
pi_44204150
Ik zou ook de HAP maar even raadplegen Rewimo. ALs het zo lang blijft bloeden is niet helemaal de bedoeling denk ik
Saartje
pi_44204323
Diaan en peaceman wat eng zeg. Sterkte en hopelijk is de uitslag goed

Rewimo wat doe jij er rustig onder. Ik zou t maar niks vinden als ik zo lang bloed

Dat brengt me op morgen dan moeten mijn hechtingen eruit en ik vind het doodeng. Volgens mij zitten ze wat vast en nou ja ik zie weer horrorsenarios enzo. En ik ben ook nieuwsgierig hoe de operatie gegaan was enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 6 december 2006 @ 20:18:00 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44204379
Diaan wat zul je geschrokken zijn. Rustig aan doen hoor en beterschap!

Jessie heel veel succes morgen! Komt goed hoor die hechtingen, vergeleken bij narcose is dat een eitje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44204578
Lois bij de narcose was ik bang dat ik niet meer wakker werd, en nu ben ik bang dat ik onderuit zal gaan
Nee hoor ben nu niet zo bang als toen, maar toch. Ik ben gewoon een scheiterd echt voor alles waar iemand maar bang voor kan zijn ben ik gewoon bang.

De meiden hebben trouwens de hele middag gespeeld en zijn vanaf het avondeten helemaal op. Bo werd zowaar weer gezelliger (was een week voor sinterklaas op alles en iedereen boos door de spanning)
Nu nog dr verjaardag vieren, een paar dagen ervoor haar kinderfeestje, een paar dagen erna trakteren op school (ze is in het weekend jarig) het kerstdiner ook spannend want dan gaat ze s'avonds naar school en dan...........rust Kan ze eindelijk ontspannen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 20:27:02 #277
13151 crew  Rewimo
pi_44204714
Ik heb inmiddels de Spoedpost aan de lijn gehad en als het met een half uurtje nog niet over is moet ik echt langskomen. Met oma geregeld dat ik Christan daar dan kan droppen voor de rest van de nacht, je weet niet hoe zoiets weer uitloopt natuurlijk. Voorlopig even een drukverbandje eromheen en nog even afwachten dus.
  Jubileum moderator woensdag 6 december 2006 @ 20:29:09 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44204805
Getverdemme Rewimo omhoog met die duim en dan duimen wij wel voor je dat het bloeden stopt.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 20:29:21 #279
13151 crew  Rewimo
pi_44204813
Graag
pi_44204853
He Rewimo getsie sterkte!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:32:50 #281
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44204962
Diaan, een hele dikke knuffel. Wat schrikken zeg, ik hoop voor je dat het heel erg mevalt. Sterkte ook aan je lief.
Jessie, jij ook succes morgen. Het valt vast een heleboel mee. Je hebt een hele operatie overleefd! Dit zijn maar touwtjes.

Bar, ik ben heel benieuwd naar je tattoo.
En Nijna, jij woont ook dichtbij! Toch niet zo'n uithoek hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 20:34:01 #282
13151 crew  Rewimo
pi_44205010
Jessie, die hechtingen, dat kan een beetje prikken maar verder valt het best mee hoor
pi_44205297
Dat prikken had je nou net niet moeten zeggen

Bloed t nog?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:43:47 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44205337
Oh ja, die tattoo ging je vandaag laten zetten toch Bar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 20:45:10 #285
13151 crew  Rewimo
pi_44205382
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
Dat prikken had je nou net niet moeten zeggen

Bloed t nog?
Ja, ik ga naar de HP nu.
pi_44205445
Sterkte Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:47:33 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44205453
Jee, succes ook, Rewimo!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:48:25 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44205485
Succes Rewimo!
  Jubileum moderator woensdag 6 december 2006 @ 20:48:44 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44205499
Tattoo? *teruglezen gaat*

Sterkte Rewimo!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 december 2006 @ 20:48:58 #290
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44205505
Sterkte Rewimo!
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 20:59:41 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44205909
dat is schrikken zeg diaan. beterschap hoor!

† In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 21:02:03 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44206003
rewimo, je kan toch ook gewoon wat meer vlees kopen?

zijn jullie na de sinterklaas dat snoepen ook zo beu?
ik heb hier nog kruidnootjes in witte yoghurtchocolade, een hele zak taaipopjes en vier van die grote speculaaspoppen.
o en niet te vergeten: een halve tiramisuvlaai.

t komt me mijn strot uit. waarom koop ik die zooi, ik hou dr niet eens van
  woensdag 6 december 2006 @ 21:03:29 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44206067
Heb ik alleen maar gedacht dat ik sterkte wenste aan Diaan en Peaceman en het niet ingetypt? Sterkte hoor!
pi_44206171
Ehhhh ik zit net weer een zak pepernoten leeg te (vr)eten dus nee ik ben snoepen nooit beu
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 21:06:15 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44206179
hahaha heb jij dat ook? dat gebeurt mij ook regelmatig.
zoek ik mijn post terug die dan gewoon niet te vinden is.

heb jij trouwens figuurzaagvoorbeelden van puzzels?
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 21:07:41 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44206239
ow pepernoten lust ik dus helemaal niet.
alleen kruidnootjes (en dan ook alleen versgebakken, zoals die van luca gisteren)

alleen een chocoladeletter vind ik lekker (nou ja, chocolade in elke vorm vind ik lekker)
  woensdag 6 december 2006 @ 21:27:19 #297
61800 Rottdog
pi_44206975
Diaan en Peaceman sterkte

Jessie het kriebelt hooguit

Nu is het wachten op rewimo
  woensdag 6 december 2006 @ 21:29:26 #298
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44207046
Chocoladeletters mogen van mij blijven tot pasen. Sjokola is echt mijn allerlievelingste snoep iets. Voor de rest vind ik niks zo erg lekker.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:30:51 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44207089
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef lady-wrb het volgende:

heb jij trouwens figuurzaagvoorbeelden van puzzels?
Hier staan foto's van puzzels, die je zou kunnen natekenen als je daar een beetje handig in bent. Dit is ook een heel handige site met nog een paar links erin. En dit is ook een leuke site, ook al staan er geen puzzels op. Heb je daar iets aan?
pi_44207215
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:29 schreef Lishe het volgende:
Chocoladeletters mogen van mij blijven tot pasen. Sjokola is echt mijn allerlievelingste snoep iets. Voor de rest vind ik niks zo erg lekker.
En paaseitjes weer tot sinterklaas?
  woensdag 6 december 2006 @ 21:35:35 #301
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44207243
Juist Snoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')