thnx
wie helpt!!!
quote:Bedoel je toevallig 'Would I lie to you' van Charles and Eddie?
Op maandag 14 januari 2002 00:38 schreef l-m0 het volgende:
het is een nummer dat ik al heel lang in me hjoofd heb.....gaat zo " Would i cry for u babay, would i cry for u.." is van de jaren 80 of zeventig.....maar weet nog steeds niet van wie, en kan hem oook niet downloaden dus!!!wie helpt!!!
quote:Of Eurythmics
Op maandag 14 januari 2002 00:41 schreef ranja het volgende:[..]
Bedoel je toevallig 'Would I lie to you' van Charles and Eddie?
quote:da's jaren 90
Op maandag 14 januari 2002 00:41 schreef ranja het volgende:[..]
Bedoel je toevallig 'Would I lie to you' van Charles and Eddie?
hopen dat deze het is dank allen alvast
[edit] 2:32 HET IS HEM!!! w0w000..na jaren in me hoofd te hebben gehad eindelijk heb ik hem [/edit]
dank u
ps dit nummer staat/stond niet in de top 100 ofzo
Hoe heet dit nummer:
http://www.xs4all.nl/~glorix/lekkernummer.mp3
Het is niet Green Velvet met Lalaland want die wordt er gewoon ingemixt.
quote:'Thuis ben' van Hans de Booij.
Op maandag 14 januari 2002 10:15 schreef bencramerben11 het volgende:
En ik ben opzoek naar een nummer waar de songtekst: "ik hou van jou en jij houd me vast" of "Jij houd van mij en ik houd je vast" inzit. Wie o Wie?
En ik ben opzoek naar een nummer dat waarschijnlijk de titel draagt: " i was still an old boiler". Het is een plaat met een serie-tune-achtig ritme, en er komen trompetten/saxofonen in voor. Het verhaal dat niet wordt gezongen, maar dat wordt verteld. Gaat over een vrouw (de vrouw verteld over haarzelf), die na een avondje stappen wordt meegenomen naar het huis van haar first-date en daar door hem wordt aangerand. Erg sterk gemaakt nummer en zeer indrukwekkend, dramatisch gesproken/gebracht door de mevrouw in kwestie. Wie heeft enig idee? Ik heb het uit een uitzending van Forza-Radio, van de Avro, van een paar jaar geleden. (maar helaas de voormalige DJ "paul van der Vlist, beantwoord mn emails niet.
Is er misschien een site waar dit soort dingen bijgehouden word naast dit forum dan?
quote:De betreffende uitzending is trouwens hier te bekijken: http://www.omroep.nl/vara/ontdekking/
Op maandag 14 januari 2002 12:03 schreef aarDsEngel het volgende:
Met moeite,
Al een aantal keer heb ik naar televisie programma's geemaild voor zover dat kon over gebruikte muziek. Tot nu toe geen succes. Een beetje laat, maar het volgende: Een aflevering van 'De ontdekking' bij de VARA over helicopters. Welke muziek werd daarbij gebruikt? De aflevering is al enige tijd geleden uitgezonden. Iemand?Is er misschien een site waar dit soort dingen bijgehouden word naast dit forum dan?
Edit: Dat zijn nogal wat muziekjes, welke bedoel je?
quote:Klopt alleen heb ik ze al eens om de muziek gevraagd en geen antwoord ontvangen helaas.
Op maandag 14 januari 2002 12:14 schreef Meril het volgende:[..]
De betreffende uitzending is trouwens hier te bekijken: http://www.omroep.nl/vara/ontdekking/
quote:Thanx, ik zalt even opzoeken. Die site overigens is met mijn modemverbinding lastig te bekijken. De video dingetjes dan.
Op maandag 14 januari 2002 12:26 schreef Meril het volgende:
Het klinkt als Squarepusher btw.
quote:Weet je het zeker dat het trance is? Ik hoor 't namelijk ook gewoon in normale disco's waar ze techno draaien.
Op maandag 14 januari 2002 11:22 schreef Jozi het volgende:
ik zoek een dikke trance remix die in de trancezalen van discotheken wordt gedraait, ik ben er a; n tijd naar opzoek. ik heb al vele remix versies gehad met de titel billy jean, maar ze zijn t allemaal niet... dus hij heet waarschijnlijk anders.
dus wie weet titel en uitvoerende van de trance remix van t nr Billy Jean - Michael Jackson
quote:Was tussen de middag op de radio, ben al flink aan het googlen geslagen maar ik kan het niet vinden
Each night when i go to bed i pray..
take me with you tonight..
quote:assut op de radio was kun je ook gewoon in de radiogids kijken. Daar staan meestal ook nog de songs in vermeld die gedraaid worden. vooral van radio 3
Op maandag 14 januari 2002 15:36 schreef RJ.81 het volgende:
Herkent iemand dit:
[..]Was tussen de middag op de radio, ben al flink aan het googlen geslagen maar ik kan het niet vinden
quote:Ehm, Jayhawks???
Op maandag 14 januari 2002 15:36 schreef RJ.81 het volgende:
Herkent iemand dit:
[..]Was tussen de middag op de radio, ben al flink aan het googlen geslagen maar ik kan het niet vinden
(Louris, Olson) Pedal Blue Music/Warner-Tamerlane Publishing Corp. BMI
Day is done, night is returning.
Icy black, the muddy waters.
I've got to know, won't you please tell me.
Sinking like a stone, the icy water
Chorus:
Each night when I go to bed I pray, Take me with you when you go
Each night when I go to bed I pray.
Past the house, where first they brought you.
Carried you to sleep, protected from harm.
And when they're gone, soon be returning.
The ones you lived by, they found a foothold.
(Chorus)
Like the sweet, sweet breeze that brought you.
Left by chance, broke down by your words.
What did I know, to ask you to leave me.
Evening will die upon my doorstep.
quote:ik wist niet op welke zender het was
Op maandag 14 januari 2002 15:46 schreef Mukie het volgende:[..]
assut op de radio was kun je ook gewoon in de radiogids kijken. Daar staan meestal ook nog de songs in vermeld die gedraaid worden. vooral van radio 3
quote:Dat is um!
Op maandag 14 januari 2002 15:49 schreef aarDsEngel het volgende:
Take Me With You (When You Go)
(Louris, Olson) Pedal Blue Music/Warner-Tamerlane Publishing Corp. BMIDay is done, night is returning.
Icy black, the muddy waters.
I've got to know, won't you please tell me.
Sinking like a stone, the icy waterChorus:
Each night when I go to bed I pray.Past the house, where first they brought you.
Carried you to sleep, protected from harm.
And when they're gone, soon be returning.
The ones you lived by, they found a foothold.(Chorus)
Like the sweet, sweet breeze that brought you.
Left by chance, broke down by your words.
What did I know, to ask you to leave me.
Evening will die upon my doorstep.Each night when I go to bed I pray, Take me with you when you go
quote:dat ist m juist.. je hoort dus wel de stem.. en er wordt dan ook alleen maar "billy jean" gezongen en msschien nog 1 regeltje, maar meer niet
Op maandag 14 januari 2002 12:52 schreef r0b1n het volgende:
Weet je het zeker dat het trance is? Ik hoor 't namelijk ook gewoon in normale disco's waar ze techno draaien.
Alleen het enige wat je niet hoort in het nummer is de vocal van Michael (toch?). Het stond eerst in een dancechart als Michael Jackson - Billy Jean's.
quote:Ik dacht aan Raggae night van Jimmy Cliff, zo'n zonnige dansplaat uit 1983
Op maandag 14 januari 2002 15:38 schreef MeneerTim het volgende:
Fridaynight, we come together and we feel allright..Ofzoiets.
Ik zoek de titel.
quote:Overwachte succes? Dat was een succestopic met voorbedachte rade! Kijk maar eens goed naar de topicopener. Alles wat die gast aanraakt, veranderd in goud!
Op maandag 14 januari 2002 00:13 schreef Meril het volgende:
Na het onverwachte succes van Het Grote "Ik zoek een nummer"-topic is er nu deel 5. Plaats en gij zult vinden!
quote:Lunatic Calm - Leave you far behind
Op maandag 14 januari 2002 19:48 schreef twi het volgende:
Ik zoek dit nummer!Vechtscene tussen Neo en Morpheus in The Matrix
quote:Ah, dank je.
Op maandag 14 januari 2002 18:01 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Ik dacht aan Raggae night van Jimmy Cliff, zo'n zonnige dansplaat uit 1983
Ben.
quote:Neeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee dat issum NIET!
Op maandag 14 januari 2002 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Lunatic Calm - Leave you far behind
En waarom het 'm niet is? Omdat ik Lunatic Calm - Leave you far behind zelf ook een topsong vind Maar jij moet 'm zelf nogmaar es beluisteren
quote:Waar heb je het nummer eigenlijk vandaan? zelf uit de film geript? het staat namelijk niet op de soundtrack, en misschien op de score, maar als dat is waar je hem vandaan hebt (de music score) dan is het heel makkelijk natuurlijk. Of het is een vage remix van Lunatic Calm of zo, want in de film worden er wel meer nummers aan elkaar gemixt (scene in de disco) of lichtelijk aangepast
Op maandag 14 januari 2002 21:36 schreef twi het volgende:
Neeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee dat issum NIET!En dat heb ik je ook al verteld
Maar toch vriendelijk bedankt
En waarom het 'm niet is? Omdat ik Lunatic Calm - Leave you far behind zelf ook een topsong vind
Maar jij moet 'm zelf nogmaar es beluisteren
sommige muziek komt zelfs helemaal niet op de score of soundtrack voor, want als neo voor zijn computer ligt te slapen luistert hij Dissolved Girl van Massive Attack, dat staat op geen van beide CD's
quote:euh, ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker...
Op maandag 14 januari 2002 10:16 schreef Mukie het volgende:
Ik zoek een nummer wat al redelijk lang gedraaid wordt in R&B-tenten. Het is een Franse song en je hoort de hele tijd een eenvoudig deuntje van een piano erdoorheen.
Aangezien mijn frans miserabel is kan ik je niet zeggen hoe de tekst gaat. Iemand dacht dat de band Bouga heet, maar is niet zeker.
Iemand anders die het weet ?ps dit nummer staat/stond niet in de top 100 ofzo
maar ga eens zoeken op "Matt (of Matt Houson) - RnB De Rue"
misschien is dat m wel... en anders is het gewoon toch een lekker nummer dat je moet hebben
quote:Heb nog ff verder gezocht en het lijkt erop dat het een mix is van Leave You Far Behind en The Sound. Beide staan op het album Lunatic Calm - Metropol. Misschien is het speciaal voor de film gemaakt.
Op maandag 14 januari 2002 19:48 schreef twi het volgende:
Ik zoek dit nummer!Vechtscene tussen Neo en Morpheus in The Matrix
Daar gaat-ie! In de herkansing!
Nummer van 3FM-reclame.
Het is in ieder geval een bioscoopreclame, maar ms ook wel op tv.
Je ziet een file/ opstopping en je hoort een irritant, continu getoeter (geclaxondinges). Dan zie je een meisje met kort blond haar in een auto die deze herrie veroorzaakt. Vervolgens hoor je een leuk muziekje. Blijkt dat ze gezellig meetoetert op de maat vd muziek.
Maar welke muziek?? Help mij toch!!
quote:Die's nie zo moeilijk toch? One More Time van Daft Punk.
Op dinsdag 15 januari 2002 13:07 schreef Wieteke het volgende:
Nog geen antwoord, daarom maar ff gecopypaste vanuit deel 4:Daar gaat-ie! In de herkansing!
Nummer van 3FM-reclame.
Het is in ieder geval een bioscoopreclame, maar ms ook wel op tv.Je ziet een file/ opstopping en je hoort een irritant, continu getoeter (geclaxondinges). Dan zie je een meisje met kort blond haar in een auto die deze herrie veroorzaakt. Vervolgens hoor je een leuk muziekje. Blijkt dat ze gezellig meetoetert op de maat vd muziek.
Maar welke muziek?? Help mij toch!!
"No milk today, (my .... has gone away??????)"
Het is hartstikke bekend, maar wie is de artiest en hoe heet dat nummer nou???
quote:No milk today - Herman's Hermits
Op dinsdag 15 januari 2002 16:21 schreef cptmarco het volgende:
ik heb de hele dag een (kort) zinnetje van een nummer uit (ik denk) de jaren 60 in m'n kop zitten:"No milk today, (my .... has gone away??????)"
Het is hartstikke bekend, maar wie is de artiest en hoe heet dat nummer nou???
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 15-01-2002 16:34]
het refrein gaat zo:
You don't even know me, you say that i'm not everybody.
You don't even know me, so why do you judge my life.
Wie o Wie?
quote:Das volgens mij You Don't Know Me van Armand van Helden en Duane Harden.. Althans.. die tekst.. maar Armand van Helden is absoluut geen Nederlandse trance dj!
Op dinsdag 15 januari 2002 18:26 schreef Murphy23x het volgende:
Ik zoek een heel erg bekend nummer dat ook nog niet zo oud is, het is dance/trance van een nederlandse DJ en het nummer heeft ook in de Top 40 gestaan. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik het niet weet!het refrein gaat zo:
You don't even know me, you say that i'm not everybody.
You don't even know me, so why do you judge my life.Wie o Wie?
weet iemand waar deze beat van is??
http://www.tv-planet.com/start/C-Rayz%20Walz%20Sample.mp3 (120 kb ofzo)
quote:Niemand die t weet???
Op dinsdag 15 januari 2002 21:27 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje:weet iemand waar deze beat van is??
http://www.tv-planet.com/start/C-Rayz%20Walz%20Sample.mp3 (120 kb ofzo)
Voordat ze de auto's gaan stelen luisteren ze met z'n alle naar een nummer uit de stereo daar... maar hoe heet dit nummer?
01-The_Cult-Painted_On_My_Heart
02-Gomez-Machismo
03-Moby-Flower
04-Groove_Armada_(Vocals_by_MAD)-Rap
05-The_Chemical_Brothers-Leave_Home
06-Method_ManRedman-Da_Rockwilder
07-Ice_Cube-Roll_All_Day
08-Caviar-Sugarless
09-BT_Feat_M._Doughty-Never_Gonna_Come_Back_Down
10-A3-Too_Sick_To_Pray
11-DMX-Party_Up
12-Apollo_Four_Forty-Stop_The_Rock
13-Citizen_King-Better_Days_(And_The_Bottom_Drops_Out)
14-Trevor_Rabin-Boost_Me
[Dit bericht is gewijzigd door McBernie op 16-01-2002 18:31]
quote:Ja dat is dus de soundtrack en staat die mooi niet op!
Op woensdag 16 januari 2002 17:14 schreef Mookai het volgende:
1 van deze 1401-The_Cult-Painted_On_My_Heart
02-Gomez-Machismo
03-Moby-Flower
04-Groove_Armada_(Vocals_by_MAD)-Rap
05-The_Chemical_Brothers-Leave_Home
06-Method_ManRedman-Da_Rockwilder
07-Ice_Cube-Roll_All_Day
08-Caviar-Sugarless
09-BT_Feat_M._Doughty-Never_Gonna_Come_Back_Down
10-A3-Too_Sick_To_Pray
11-DMX-Party_Up
12-Apollo_Four_Forty-Stop_The_Rock
13-Citizen_King-Better_Days_(And_The_Bottom_Drops_Out)
14-Trevor_Rabin-Boost_Me
quote:War - Low rider
Op woensdag 16 januari 2002 17:02 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Ik zoek de naam van 't nummer en artiest van het nummer dat je in de film Gone In 60 Seconds hoort.Voordat ze de auto's gaan stelen luisteren ze met z'n alle naar een nummer uit de stereo daar... maar hoe heet dit nummer?
quote:Ik weet het niet maar misschien is dat Live Element met Be Free
Op woensdag 16 januari 2002 17:16 schreef McBernie het volgende:
hoe heet dat nummer waar de hele tijd word gezongen: life your live be pretty, beetje rustig dance nummertje
tenk you alvast
Als iemand het weet: alvast bedankt!
(Even klikken op "1st song", dan krijg je het nummer dat ik bedoel)
quote:Aargh verdomme ik luisteren en nou moet ik het ook weten!!!
Op woensdag 16 januari 2002 19:05 schreef nostra het volgende:
'k Zat eergister te kijken op www.praaghaarlem.nl en vraag me nu al twee dagen af wat de titel van het tweede achtergrondmuziekje ook alweer is...St. Germain ofzo?
![]()
(Even klikken op "1st song", dan krijg je het nummer dat ik bedoel)
Geen St. Germain volgens mij
weet niet of het liedje ook zo heet maar volgens mij heet het life is a flower van.........? Ligt echt op het puntje va mijn tong....
quote:jahaaaaaaaa tenk you tenk you tenk you
Op woensdag 16 januari 2002 18:59 schreef Slam het volgende:[..]
Ik weet het niet maar misschien is dat Live Element met Be Free
quote:Life is a flower van Ace of Base?
Op donderdag 17 januari 2002 13:19 schreef pookiebear het volgende:
kan niet op de makers komen.......weet niet of het liedje ook zo heet maar volgens mij heet het life is a flower van.........? Ligt echt op het puntje va mijn tong....
Verder zoek ik een remix van L'amour Toujours. Deze begint langzaam, met alleen zang, en uiteindelijk wordt het zoals l'amour toujours in de top 40 staat. (iemand suggereerde dat het de Tanzen Vision remix was, maar dat is m dus niet, helaas).
Iemand???
Zoiets van:
I wanna see.. bla bla bla.
Maar ik vergeet steeds de tekst, dit komt wat vaag over en dat is het ook!
quote:Ik heb wel een remix met Sandstorm er doorheen, die is ook wel grappig.
Op donderdag 17 januari 2002 18:13 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een trance/housenummer. Het is een vrij monotoon liedje, weinig melodie met de hele tijd zo'n zware James Brown achtige stem er door. Het word redelijk vaak gedraaid als ik ga stappen, dus volgens mij is ie best bekend. Ik kan m echter nergens vindenVerder zoek ik een remix van L'amour Toujours. Deze begint langzaam, met alleen zang, en uiteindelijk wordt het zoals l'amour toujours in de top 40 staat. (iemand suggereerde dat het de Tanzen Vision remix was, maar dat is m dus niet, helaas).
Iemand???
quote:Die is idd leuk... Net even geluisterd, de titel is I'll fly with Sandstorm
Op donderdag 17 januari 2002 18:36 schreef Imi het volgende:[..]
Ik heb wel een remix met Sandstorm er doorheen, die is ook wel grappig.
quote:Die zoek ik ook
Ik ben al een tijdje op zoek naar een trance/housenummer. Het is een vrij monotoon liedje, weinig melodie met de hele tijd zo'n zware James Brown achtige stem er door. Het word redelijk vaak gedraaid als ik ga stappen, dus volgens mij is ie best bekend. Ik kan m echter nergens vindenVerder zoek ik een remix van L'amour Toujours. Deze begint langzaam, met alleen zang, en uiteindelijk wordt het zoals l'amour toujours in de top 40 staat. (iemand suggereerde dat het de Tanzen Vision remix was, maar dat is m dus niet, helaas).
Iemand???
quote:Charles & Eddie - Would I lie to you.mp3
het is een nummer dat ik al heel lang in me hjoofd heb.....gaat zo " Would i cry for u babay, would i cry for u.." is van de jaren 80 of zeventig.....maar weet nog steeds niet van wie, en kan hem oook niet downloaden dus!!!wie helpt!!!
ik kan hem wel ff mailen..............!
quote:James Brown een zware stem??? bedoel je niet die remake van DHS - The House of God, met het zingen van dezelfde gast die de stem van 'Chef' uit South Park doet? ik kan zo ff 123 niet op de titel komen
Ik ben al een tijdje op zoek naar een trance/housenummer. Het is een vrij monotoon liedje, weinig melodie met de hele tijd zo'n zware James Brown achtige stem er door. Het word redelijk vaak gedraaid als ik ga stappen, dus volgens mij is ie best bekend. Ik kan m echter nergens vinden
quote:Die stem van 'Chef' was van Isaac Hayes. De oorspronkelijke versie van het nummer wat jij bedoeld was met een sample van Barry White. Dit heeft die gozer toen het een hit werd in moeten laten zingen door een ander met een soortgelijke stem, omdat hij die Barry White sample niet gecleared kreeg.
Op zaterdag 19 januari 2002 10:46 schreef Ener-G het volgende:[..]
James Brown een zware stem??? bedoel je niet die remake van DHS - The House of God, met het zingen van dezelfde gast die de stem van 'Chef' uit South Park doet? ik kan zo ff 123 niet op de titel komen
[edit]
Black Legend - You See The Trouble With Me
Weet iemand wat voor nummer dit is? het lijkt me een beetje klubbheads-achtig...
quote:The last resort-Deadly Force. Te vinden op C-dance Phture Classics Quinquies.
Op zaterdag 19 januari 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
http://www.thedutchmarines.f2s.com/Intro/intro.htm
Weet iemand wat voor nummer dit is? het lijkt me een beetje klubbheads-achtig...
quote:lijkt wel n beetje Marcel Woods achtig
http://www.thedutchmarines.f2s.com/Intro/intro.htmWeet iemand wat voor nummer dat is die je te horen krijgt in het intro? het lijkt me een beetje clubbheads-achtig ofzo...
quote:thanx!
Op zaterdag 19 januari 2002 14:05 schreef postinggirl het volgende:[..]
The last resort-Deadly Force. Te vinden op C-dance Phture Classics Quinquies.
I didn't know I was looking for love until I found you
Wie kent deze zangeres?
quote:Karen Ramirez
Op zaterdag 19 januari 2002 14:24 schreef Myster_E het volgende:
Ongeveer 2,5 jaar geleden was er zo'n clip op tv waarin een vrouw door het museum liep en telkens hetzelfde meemaakt + een nieuwe gebeurtenis. Er zat een stukje tekst in dat ongeveer zo ging:I didn't know I was looking for love until I found you
Wie kent deze zangeres?
quote:De stemmen komen uit de film "Rules of Engagement"
Op zaterdag 19 januari 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
http://www.thedutchmarines.f2s.com/Intro/intro.htm
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 14:28 schreefpostinggirl
het volgende:
[..]
Karen Ramirez
quote:Dat is 'm!!
Op zaterdag 19 januari 2002 10:56 schreef AcidFog het volgende:[..]
Die stem van 'Chef' was van Isaac Hayes. De oorspronkelijke versie van het nummer wat jij bedoeld was met een sample van Barry White. Dit heeft die gozer toen het een hit werd in moeten laten zingen door een ander met een soortgelijke stem, omdat hij die Barry White sample niet gecleared kreeg.
Maar hoe heet die track nou ook alweer? Ik kan er ook al niet opkomen[edit]
Black Legend - You See The Trouble With Me
quote:Ballyhoo feat Xandra - Feelin' Good
Op zaterdag 19 januari 2002 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zoek de versie van Feelin Good die een paar jaar geleden in de hitlijsten stond. Het was niet de versie van Nina Simone of muse, maar deze versie werd destijds gebruikt in een reclamespotje van Dommelsch. Volgens mij is het ook nog een megahit geweest op radio 3. Wie o wie is de uitvoerende artiest?
What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!
En dan weer dat piano deuntje, voor mensen de wel es in de E-dry in Geldern (BRD) kwamen, daar werd hij vaak gedraaid
En btw het is niet Powerhouse met Duane Harden
Alvast Bedankt!!
Op zaterdag 19 januari 2002 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zoek de versie van Feelin Good die een paar jaar geleden in de hitlijsten stond. Het was niet de versie van Nina Simone of muse, maar deze versie werd destijds gebruikt in een reclamespotje van Dommelsch. Volgens mij is het ook nog een megahit geweest op radio 3. Wie o wie is de uitvoerende artiest?
Ballyhoo feat Xandra - Feelin' Good
ik den k dat je: Frank Cunimondo Trio & Lynn Marino - Feelin' Good.mp3 bedoeld
en nee, het is niet "Scream For Love"
wie heeft er ooit van dit Kinder liedje gehoord en loopt er ook al een heeeeeeele lang tijd mee rond?
Theo Theo, Wat raar !
Je haalt de letters, de letters door elkaar!
Zeg een woord, met de A
Tralala Tralala Tralala
Waar heb je dat gehoord,
Wie heeft het
en waar heb je het gevonden??
Ik ken het van mijn vakantie
quote:Kijk hier maar eens :
Op zondag 20 januari 2002 16:23 schreef Cybart het volgende:
Okaywie heeft er ooit van dit Kinder liedje gehoord en loopt er ook al een heeeeeeele lang tijd mee rond?
Theo Theo, Wat raar !
Je haalt de letters, de letters door elkaar!
Zeg een woord, met de A
Tralala Tralala TralalaWaar heb je dat gehoord,
Wie heeft het
en waar heb je het gevonden??
Ik ken het van mijn vakantie
je bent geweldig daar staat ie op, ik herken de CD meteen
nu is ik weer heeeeeeeelemaaal vrolijk
thx thx thx
Wie weet er toevallig hoe dat heet? (Apestaartje zet haar Audiogalaxy-sateliet alvast aan)
Enigste van FunDaMental die ik ken is Dancin on a higher ground. Misschien is daar een accapella van?
quote:Nee, dat is een andere groep met dezelfde naam (vond je ook al niet dat 'dancin on a higher grond' zo on-afrikaans klinkt? Ik ken hem wel, zo'n commercieel houseplaatje.).
Op zondag 20 januari 2002 20:19 schreef bencramerben11 het volgende:
[quote]Op zondag 20 januari 2002 20:09 schreef apestaartje het volgende:
Ik zoek een nummer van die ene afrikaanse (of in ieder geval exotisch klinkende) groep Fun Da Mental. Ik weet de titel niet, maar het is in ieder geval een helemaal of bijna helemaal acapella nummer, met groot koor (+ zanger op de voorgrond), dat eind 1993/begin 1994 weleens op radio 3 gedraaid werd.Enigste van FunDaMental die ik ken is Dancin on a higher ground. Misschien is daar een accapella van?
quote:Oeps, ja das ook zo die houseplaatjegasten zijn britten lees ik nu. Dan weet ik it niet. Misschien weet Utop it?
Op zondag 20 januari 2002 20:21 schreef apestaartje het volgende:[..]
Nee, dat is een andere groep met dezelfde naam (vond je ook al niet dat 'dancin on a higher grond' zo on-afrikaans klinkt? Ik ken hem wel, zo'n commercieel houseplaatje.).
quote:Er gaat weer een (nacht)lampje bij me branden. Die is het volgens mij. Meteen downloaden. Bedankt!
Op zaterdag 19 januari 2002 20:03 schreef bencramerben11 het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 januari 2002 15:14 schreef r0b1n het volgende:Op zaterdag 19 januari 2002 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zoek de versie van Feelin Good die een paar jaar geleden in de hitlijsten stond. Het was niet de versie van Nina Simone of muse, maar deze versie werd destijds gebruikt in een reclamespotje van Dommelsch. Volgens mij is het ook nog een megahit geweest op radio 3. Wie o wie is de uitvoerende artiest?Ballyhoo feat Xandra - Feelin' Good
ik den k dat je: Frank Cunimondo Trio & Lynn Marino - Feelin' Good.mp3 bedoeld
Steek hem op, steek hem in,
je mond en begin, te roken smoken .... enzovoorts
bvd
(Is bij de weg een cover van 'Jump around' van House of Pain)
quote:Hoogstwaarschijnlijk het nummer Gold Burger. Daar zitten samples in van een ANC-koor. Ken het nummer zelf niet trouwens.
Op zondag 20 januari 2002 20:09 schreef apestaartje het volgende:
Ik zoek een nummer van die ene afrikaanse (of in ieder geval exotisch klinkende) groep Fun Da Mental. Ik weet de titel niet, maar het is in ieder geval een helemaal of bijna helemaal acapella nummer, met groot koor (+ zanger op de voorgrond), dat eind 1993/begin 1994 weleens op radio 3 gedraaid werd.Wie weet er toevallig hoe dat heet? (Apestaartje zet haar Audiogalaxy-sateliet alvast aan)
quote:
Op zondag 20 januari 2002 05:50 schreef ichigo het volgende:
Ik zoek een titel van een nummer van Katana.
Het is niet fancy fair. het stond in dance trends rond dezelfde tijd als erick e - amsterjam, dj jean - love come home, en chakra - loce shines throughen nee, het is niet "Scream For Love"
Ik zoek een nummer van pedro en benno
(ichigo was in een nogal wazige bui toen ik dit postte, niet meer zo lang achter de pc zitten)
quote:Hé, bedankt! Het bleek exact 'white gold burger' te zijn. Helaas biedt Audiogalaxy hem alleen in een hiphopversie, maar ik herkende dat koorgezang gelijk.
Op maandag 21 januari 2002 00:13 schreef Meril het volgende:[..]
Hoogstwaarschijnlijk het nummer Gold Burger. Daar zitten samples in van een ANC-koor. Ken het nummer zelf niet trouwens.
Alleen 20 sec het melodietje:
Sample -- 611KB
Echt onwijs als iemand dat zal weten!!
quote:free florida-banji boys
Op maandag 21 januari 2002 09:50 schreef tomic het volgende:
Ik kreeg van een sportschool een cd'tje met wat dance nummers voor taibo lessen erop. Weet iemand hoe onderstaand nummer heet?Alleen 20 sec het melodietje:
Sample -- 611KBEcht onwijs als iemand dat zal weten!!
(maar kun je dat niet gewoon zelf opzoeken?)
quote:Heb ik ook gedaan, maar krijg er zoveel dat ik niet wist uit welke tijd ze vandaag kwamen.
Op maandag 21 januari 2002 14:49 schreef Meril het volgende:
Pony, When Doves Cry, Tell Me Do U Wanna, Holler, What's So Different, There It Is...(maar kun je dat niet gewoon zelf opzoeken?)
*keel schraap geluid*
O ira toes
O paradies et mwa
bon swa de nie
bon swa on ira
Maar dan op z'n Frans dus
quote:Same ol'g is van lente '99. Misschien bedoel je die? Gaat het om een zwoel r&b-nummer met subtiel gitaartje en lente-achtig sfeertje? Zònder boergeluiden (dat was namelijk 'pony')? Dan is dat het.
Op maandag 21 januari 2002 14:36 schreef O.D.Smolik het volgende:
Uhmm... een vet nummer van Ginuwine jaartje 1 of 2 geleden.
Heeft nog in de top40 gestaan. Misschien kunnen jullie een paar hits noemen?
Het staat op thunderdome HRTW (24?) nr 20 op 1 van de cd's
heeft iemand een linkje ofzo?
quote:charles and eddy met 'would i lie to you baby'
quote:www.audiogalaxy.com , staat ie wel.
Op dinsdag 22 januari 2002 15:11 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik zoek een nummer dat heet D-boy Bad boys - Bad kickHet staat op thunderdome HRTW (24?) nr 20 op 1 van de cd's
heeft iemand een linkje ofzo?
quote:jep maar ik zit hier op me werk, en dan kan ik hem niet downen want ik mag hier geen sateliet opzetten....
Op dinsdag 22 januari 2002 15:40 schreef Meril het volgende:[..]
www.audiogalaxy.com , staat ie wel.
En een 2e verzoek: een nieuw trance nummer met de tekst of misschien wel titel "You're unbelieveble.
Je hoord op een gegeven moment een mannenstem in het liedje: wohohoho, wohohohoho.
Weet iemand welke ik bedoel?
quote:Ik heb wel een idee, weet je zeker dat t nummer zo heet, of komt t alleen voor in de tekst?
Op dinsdag 22 januari 2002 19:59 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een nummer van de jaren 70 of 80, getiteld "Creatures of the night(night kan ook life zijn)Je hoord op een gegeven moment een mannenstem in het liedje: wohohoho, wohohohoho.
quote:Da's jaren 90
Op dinsdag 22 januari 2002 15:20 schreef HeatoN het volgende:[..]
charles and eddy met 'would i lie to you baby'
quote:Nee, alleen in de tekst.
Op dinsdag 22 januari 2002 20:15 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ik heb wel een idee, weet je zeker dat t nummer zo heet, of komt t alleen voor in de tekst?
quote:Kung Fu Fighting - Carl Douglas (qua wohohoho, wohohohoho)
Ik zoek een nummer van de jaren 70 of 80, getiteld "Creatures of the night(night kan ook life zijn)Je hoord op een gegeven moment een mannenstem in het liedje: wohohoho, wohohohoho.
Of anders misschien Baretta's Theme - Sammy Davis Jr.
Of geen van die twee, kan ook.
quote:Kiss heeft ooit eens een nummer uitgebracht met de titel "creatures of the night" en dat is dus wel uit de jaren 70/80... bedoel je die soms???
quote:Nee, dat is meer rock.
Op dinsdag 22 januari 2002 20:39 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Kiss heeft ooit eens een nummer uitgebracht met de titel "creatures of the night" en dat is dus wel uit de jaren 70/80... bedoel je die soms???
Er zt zo'n lekkere sound in!
Who knows
Ik ben op zoek naar het origineel van de sound die in het nummer van "Buzzy Buzz - you don't stop" zit.
De melodie is zo bekend alleen ik kan er niet opkomen ..het is ook erg aanstekelijk . wie kan me een handje op weg helpen
thx
LD.
quote:Sandra - Maria Magdalena
Op dinsdag 22 januari 2002 20:58 schreef brotherlouie98 het volgende:[..]
Nee, dat is meer rock.
het was een rustig nummer, Pop achtig.
Een vrouw zing iets van creatures(teachers?) in my life (of night?)
En dan hoor je ertussendoor af en toe wohohhhoooohoo van een mannenstem.Er zt zo'n lekkere sound in!
Who knows
quote:We know. Wel het juiste antwoord, overigens al gegeven in het begin van deel 5.
Op dinsdag 22 januari 2002 20:16 schreef D.Rose het volgende:[..]
Da's jaren 90
quote:I won't let the sun go down on me-Nik Kershaw, als ik eht goed heb. Het kan ook een andere zijn van hem.
Op dinsdag 22 januari 2002 21:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
haai allen..Ik ben op zoek naar het origineel van de sound die in het nummer van "Buzzy Buzz - you don't stop" zit.
De melodie is zo bekend alleen ik kan er niet opkomen ..het is ook erg aanstekelijk . wie kan me een handje op weg helpen
thx
LD.
quote:Nee dat klinkt totaal anders, ook de andere nummers van nik zijn anders .. toch bedankt
Op dinsdag 22 januari 2002 21:26 schreef apestaartje het volgende:[..]
I won't let the sun go down on me-Nik Kershaw, als ik eht goed heb. Het kan ook een andere zijn van hem.
Iemand nog meer ideeen ????
quote:Die dacht ik dus ook al
Op dinsdag 22 januari 2002 21:22 schreef defender het volgende:[..]
Sandra - Maria Magdalena
quote:Bedoel je niet Self Control van Laura Branigan?
SELF CONTROL
OH THE NIGHT, IS MY WORLD, CITY LIFE, PAINTED GIRL
IN A DAY, NOTHING MATTERS, IT'S THE NIGHT, TIME THAT FLATTERS
IN THE NIGHT, NO CONTROL, THROUGH THE WORLD, SOMETHIN' BREAKING
WEARING WHITE, AS YOU'RE WALKING, DOWN THE STREET, OF MY SOUL
YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROLYOU GOT ME LIVING ONLY FOR THE NIGHT
BEFORE THE MORNING COMES THE STORY'S TOLD
YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROLANOTHER NIGHT, ANOTHER DAY GOES BY
I NEVER STOP MYSELF TO WONDER WHYYOU'RE MAKING ME FORGET TO PLAY MY ROLE
YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROL
I, I LIVE AMONG THE CREATURES OF THE NIGHT
I HAVEN'T GOT THE WILL TO TRY AND FIGHTI GUESS I LIVE TOMORROW
SO I GUESS I JUST BELIEVE IT THAT TOMORROW NEVER COMES AGAIN
NIGHT, I'M LIVIN' IN A MOMENT OF A DREAMI KNOW THE NIGHT IS NOT AS IT WOULD SEEM
I MUST BELIEVE IN SOMETHING
SO I MAKE MYSELF BELIEVIN' THAT THIS NIGHT WILL EVER GO
OH OH OH, OH OH OH, OH OH OH, OH OH OH
OH THE NIGHT, IS MY WORLD, CITY LIFE, PAINTED GIRLS
IN A DAY, NOTHIN' MATTERS, IT'S THE NIGHT, TIME THAT FLATTERS
OH THE NIGHT, YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROL
YOU GOT THE LIVING ONLY FOR THE NIGHTBEFORE THE MORNING COMES THE STORY'S TOLD
quote:Silicon Soul ft. Louise Claire Marshall - Right on, Right on! (Radio Edit)
Op woensdag 16 januari 2002 19:41 schreef MadScientist het volgende:[..]
Aargh verdomme ik luisteren en nou moet ik het ook weten!!!
Geen St. Germain volgens mij
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Dat is m!!!!!!!!!
Op dinsdag 22 januari 2002 22:29 schreef Sadie het volgende:[..]
Bedoel je niet Self Control van Laura Branigan?
SELF CONTROL
OH THE NIGHT, IS MY WORLD, CITY LIFE, PAINTED GIRL
IN A DAY, NOTHING MATTERS, IT'S THE NIGHT, TIME THAT FLATTERS
IN THE NIGHT, NO CONTROL, THROUGH THE WORLD, SOMETHIN' BREAKING
WEARING WHITE, AS YOU'RE WALKING, DOWN THE STREET, OF MY SOUL
YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROLYOU GOT ME LIVING ONLY FOR THE NIGHT
BEFORE THE MORNING COMES THE STORY'S TOLD
YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROLANOTHER NIGHT, ANOTHER DAY GOES BY
I NEVER STOP MYSELF TO WONDER WHYYOU'RE MAKING ME FORGET TO PLAY MY ROLE
NIGHT, I'M LIVIN' IN A MOMENT OF A DREAMI KNOW THE NIGHT IS NOT AS IT WOULD SEEM
I MUST BELIEVE IN SOMETHING
SO I MAKE MYSELF BELIEVIN' THAT THIS NIGHT WILL EVER GO
OH OH OH, OH OH OH, OH OH OH, OH OH OH
OH THE NIGHT, IS MY WORLD, CITY LIFE, PAINTED GIRLS
IN A DAY, NOTHIN' MATTERS, IT'S THE NIGHT, TIME THAT FLATTERS
OH THE NIGHT, YOU TAKE MY SELF, YOU TAKE MY SELF CONTROL
YOU GOT THE LIVING ONLY FOR THE NIGHTBEFORE THE MORNING COMES THE STORY'S TOLD
10000 x maal dank!!
Sandra is trouwens ook een goeie, weer 1tje voor mijn verzameling!
quote:Ik zoek hem nog steeds!!!!!!!!
Op zaterdag 19 januari 2002 16:29 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek nog steeds een dance/trance plaatje van 3-4 jaar geleden.
Het heeft een doorlopend pianodeuntje en een computerachtig stemmetje dat steeds deze woorden herhaald.What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!
What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!En dan weer dat piano deuntje, voor mensen de wel es in de E-dry in Geldern (BRD) kwamen, daar werd hij vaak gedraaid
quote:Nik Kershaw - the riddle (zeker)
Op dinsdag 22 januari 2002 21:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
haai allen..Ik ben op zoek naar het origineel van de sound die in het nummer van "Buzzy Buzz - you don't stop" zit.
thx
LD.
quote:mijn dank is groot
Op dinsdag 22 januari 2002 22:42 schreef nostra het volgende:[..]
Silicon Soul ft. Louise Claire Marshall - Right on, Right on! (Radio Edit)
[edit]Hm ik heb een versie van morpheus gedownload die klinkt toch anders dan dat nummer van die site ik zag een stuk of 5 versies, maar geen radio edit
[edit2]yes! ik heb de goeie versie te pakken thanx again!
[Dit bericht is gewijzigd door MadScientist op 22-01-2002 23:55]
quote:zal vanavond ff downen
Op dinsdag 22 januari 2002 23:16 schreef D.Rose het volgende:[..]
Nik Kershaw - the riddle (zeker)
/edit: tis toch niet Nik Kershaw??
quote:Volgens mij toch wel...
Op woensdag 23 januari 2002 16:01 schreef WheeleE het volgende:
Van wie is toch het origineel van Gigi D'agostino - Riddle? Ik kan er maar niet op komen. Was t niet Men at work ofzo? Help!/edit: tis toch niet Nik Kershaw??
quote:Ja inderdaad..je hebt gelijk
Op woensdag 23 januari 2002 16:12 schreef PokerFace het volgende:[..]
Volgens mij toch wel...
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:49 schreef postinggirl het volgende:[..]
Same ol'g is van lente '99. Misschien bedoel je die? Gaat het om een zwoel r&b-nummer met subtiel gitaartje en lente-achtig sfeertje? Zònder boergeluiden (dat was namelijk 'pony')? Dan is dat het.
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:49 schreef postinggirl het volgende:[..]
Same ol'g is van lente '99. Misschien bedoel je die? Gaat het om een zwoel r&b-nummer met subtiel gitaartje en lente-achtig sfeertje? Zònder boergeluiden (dat was namelijk 'pony')? Dan is dat het.
weet iemand hoe dat nummer heet? (filmpje ff af laten spelen)
vast heel bekend, maar k ken de top40 niet meer echt zo de laatste tijd
thnx alvast
quote:Kate Winslet - What if
Op donderdag 24 januari 2002 17:54 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hm ik zoek een nummertjuh...
vrij hoog gezongen in principe, en t gaat de hele tijd zo van what if i had never let you govast heel bekend, maar k ken de top40 niet meer echt zo de laatste tijd
thnx alvast
quote:DUHHHH
Op donderdag 24 januari 2002 17:55 schreef ranja het volgende:[..]
Kate Winslet - What if
quote:Still Searching
Op zaterdag 19 januari 2002 16:29 schreef Jerommeke het volgende:Ik zoek nog steeds een dance/trance plaatje van 3-4 jaar geleden.
Het heeft een doorlopend pianodeuntje en een computerachtig stemmetje dat steeds deze woorden herhaald.
What i've got is what you need....... l.o.v.e. love!En dan weer dat piano deuntje, voor mensen de wel es in de E-dry in Geldern (BRD) kwamen, daar werd hij vaak gedraaid
Op dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek hem nog steeds!!!!!!!!
Heeeeeeeelp!![]()
Misschien is dit plaatje al eerder gevraagd, maar met vijf delen is het geen doen meer om alle topics door te spitten.
Hoe heet het nummertje bij de reclame van Zonnet? (Net nog op Discovery). Wat ik me nog kan herinneren van de tekst is .....Galaxy......
Bedankt!
Eigenlijk... geen...
Volgens mij was de cd zelf oranje ofzo. Er stond op
Dance 100 ofzo... iemand enig id
tnx, slip
quote:Simone Angel - Contact
Op zaterdag 26 januari 2002 20:50 schreef Wieteke het volgende:
Hallo,Misschien is dit plaatje al eerder gevraagd, maar met vijf delen is het geen doen meer om alle topics door te spitten.
Hoe heet het nummertje bij de reclame van Zonnet? (Net nog op Discovery). Wat ik me nog kan herinneren van de tekst is .....Galaxy......
Bedankt!
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 22:37 schreef Tobbe in een ander forum het volgende:
Ik grijp er elke keer naast... Op de radio (in dit geval YorinFM) komt elke keer dat gave nummer maar ik hoor de artiest/titel niet en kan het (nog) niet herkennen in de hitlijsten.Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het is zonder spraak, een soortvan trance-achtig, maar wel met een indringend <ping>-<ping><ping><ping>-geluid, dat vooral via de radio erg indringend is (als je je koptelefoon bijvoorbeeld op hebt onderweg
) maar dat heeft weer met de compressor/limiter te maken bij de zender (als er even geen basdreun is en je hoort dat <ping>-melodietje, dan hoor je het haast echo'en in je ogen
).
Heerlijk nummer en ben zeer benieuwd naar het album.
Ik ben al online hitlijsten langsgeweest en heb her en der wat geluidsfragmenten kunnen horen, maar gevonden heb ik het nog niet.Heeft hier misschien iemand een ideetje wat het is?
quote:Aarg da's al zooo vaak behandeld... goed
Op zaterdag 26 januari 2002 23:01 schreef Budah het volgende:
Iedereen kent nu zo'n beetje dat nummer van alcazar wel met cryin at the discoteque, daarin zit een melodie van een ander number een of ander club nummer, en dat nummer zoek ik dus.
Het origineel is: Sheila And Black Devotion - Spacer
De versie waarin deze zelfde sample is verwerkt die velen zich nog wel zullen herinneren is een nr. van een paar jaar terug: Frank O'Moriaghi - Show Me (Spacer)
Er zijn nog twee of drie andere numemrs geloof ik met deze sample erin verwerkt, maar die zijn wat minder bekend.
Hij heeft het in een club in Duitsland gehoord en het is een techno nummer
een zelfgemaakt (heel erg, eigenlijk te kort) clipje staat hier
Ik hoop dat iemand het weet
[Dit bericht is gewijzigd door woutf op 26-01-2002 23:19]
quote:Heel moeilijk uit te leggen.
Op zaterdag 26 januari 2002 23:01 schreef Chickendorp het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat Tobbe met dat ping ping ping bedoelt?!?
Nu nog de titel/artiest vinden...
quote:Dat is ook een heel gaaf nummer, maar helaas, dioe bedoelde ik niet. Het nummer wat ik bedoel is ook nog niet zo oud. Maar bedankt voor de reply!
Op zaterdag 26 januari 2002 23:18 schreef FredvZ het volgende:
Tobbe, ik zou haast denken dat je Brooklyn Bounce - Club Bizarre bedoeld, kan er natuurlijk naast zitten, maar hier heb je een "<ping><ping><ping><ping>" in
quote:Ik laat even Morpheus erop los.
Op zaterdag 26 januari 2002 23:23 schreef -ScuL- het volgende:
PPK-Resurection?
<wacht>
YES!!!!!!!!!
Dankjedankjedankje!
Ik ben op zoek naar een 'gangsta' nummer. Tijdsvak 87 oid. 2 zangers. Groepsnaam is hun beide namen. Nummer heet, voorzover ik me kan herinneren 'The Bullet', en gaat over het 'leven' van een kogel die op een jeugdige gangster is afgevuurd. Stijl is old-skool rap, zeg maar. Wie o wie kan me helpen aan de naam van de groep?
Zoeken op morpheus/winmx op 'the bullet' levert niet op wat ik zoek
sinds het 3x op Trance Energy in Heerenveen (20 oktober) is gedraaid sloeg het aan bij 't TMF-publiek en stond het binnen 3 weken in de hitlijsten..
Tegenwoordig hoor je 'm zo veel dat ie steeds minder leuk wordt.. Desondanks heb ik 'm nog steeds als ringtone
quote:Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat het iets Russisch is. Sinds Tetris heb ik altijd wel een beetje goede verwachtingen van Rusland, maar dat terzijde.
Op zaterdag 26 januari 2002 23:53 schreef -ScuL- het volgende:
Hehe snap niet hoe je die over het hoofd hebt kunnen zien
Het nummer zelf is al meer dan een jaar oud.. en komt van een Russische producer..sinds het 3x op Trance Energy in Heerenveen (20 oktober) is gedraaid sloeg het aan bij 't TMF-publiek en stond het binnen 3 weken in de hitlijsten..
Tegenwoordig hoor je 'm zo veel dat ie steeds minder leuk wordt..
Desondanks heb ik 'm nog steeds als ringtone
Ik kon het nummer nog niet. Maar ik loop helaas wel met meer dingetjes achter, maar eventjes hier rondneuzen doet mij weer veel verse cultuur snuiven.
Meer tips?
Overigens luister ik voor hele goede trance heel vaak naar de internetradio van Tag's Trance Trip (Tag's Trance Trip). Gewoon met Winamp luisteren; reclameloos en vrijwel commentaarloos. Af en toe zoek zoek ik wel eens wat titels op die in de meegestuurde info staat, maar het is vaak zo "special" dat je het bijna nergens vindt. PPK heb ik ze overigens nog niet horen uitzenden, maar het is dan ook een Amerikaanse site en je ziet er weinig Russisch daar.
[edit URL foutje /edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tobbe op 27-01-2002 00:08]
quote:Hoe gaat de engelse tekst? Thnx vork
Op zaterdag 26 januari 2002 23:44 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, ben bang dat niemand me kan helpen, wegens oud, en weinig omschrijving.. Maargoed:Ik ben op zoek naar een 'gangsta' nummer. Tijdsvak 87 oid. 2 zangers. Groepsnaam is hun beide namen. Nummer heet, voorzover ik me kan herinneren 'The Bullet', en gaat over het 'leven' van een kogel die op een jeugdige gangster is afgevuurd. Stijl is old-skool rap, zeg maar. Wie o wie kan me helpen aan de naam van de groep?
Zoeken op morpheus/winmx op 'the bullet' levert niet op wat ik zoek
quote:Nou, jullie zullen het niet willen geloven, maar net nu ik het weet, valt me de aankondiging van het nummer op de radio op... Arg!
Op zaterdag 26 januari 2002 22:37 schreef Tobbe in een ander forum het volgende:
Ik grijp er elke keer naast... Op de radio (in dit geval YorinFM) komt elke keer dat gave nummer maar ik hoor de artiest/titel niet en kan het (nog) niet herkennen in de hitlijsten.
[...]
Ik ga flippen...
<flip> <flip>
Ik flip.
quote:Wish I knew. Dat is mijn probleem dus een beetje. Het is al te lang terug
Op zondag 27 januari 2002 00:08 schreef Budah het volgende:[..]
Hoe gaat de engelse tekst? Thnx vork
Ohja, qua tijdsperiode: Rond Ice-T's 'Power' ongeveer.
quote:Chil
Op zondag 27 januari 2002 00:37 schreef Tobbe het volgende:[..]
Nou, jullie zullen het niet willen geloven, maar net nu ik het weet, valt me de aankondiging van het nummer op de radio op... Arg!
![]()
Ik ga flippen...
<flip> <flip>
Ik flip.
quote:Ik ga effe denken
Op zondag 27 januari 2002 00:46 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Wish I knew. Dat is mijn probleem dus een beetje. Het is al te lang terug
Het is iig een nummer met weinig 'instrumenten' erin, een beetje verhalend verteld. Refrein is een aantal keer 'the bullet, the bullet', voor zover ik me herinner.
Ohja, qua tijdsperiode: Rond Ice-T's 'Power' ongeveer.
quote:Spacer, van Sheila & the Black Devotion.
Op zaterdag 26 januari 2002 23:01 schreef Budah het volgende:
Iedereen kent nu zo'n beetje dat nummer van alcazar wel met cryin at the discoteque, daarin zit een melodie van een ander number een of ander club nummer, en dat nummer zoek ik dus.
Je kent toch wel die reclame op mtv over beltonen. Met die twee gozers in hun onderbroek. Dan gaat opeens die telefoon van die ene en dan begint hij leip te dansen en dan komen er opeens van die t&a girls weet ik veel vandaan en die beginnen mee te dansen. Wat is dat nummer, als het nummer echt bestaat.
quote:Hm, moet misschien wat meer info bij...
Op maandag 21 januari 2002 06:52 schreef ichigo het volgende:[..]
Ok dat moet natuurlijk zijn:Ik zoek een nummer van pedro en benno
![]()
(ichigo was in een nogal wazige bui toen ik dit postte, niet meer zo lang achter de pc zitten)
BDW weet iemand wat de top 3 van Ferry Corsten was van 2000?????
ik kan namelijk niet verstaan wat die zegt
1, sister sister van sister bliss
2, een nummertje van agnelli & nelson (titel graag)
3, tenshi van Gouryella
so much tnx
[Dit bericht is gewijzigd door ichigo op 28-01-2002 04:44]
quote:Hey thanks!
Op zondag 27 januari 2002 01:12 schreef -ScuL- het volgende:[..] <flip> <flip>
Chil
btw Digitally Imported heeft goeie 128k MP3 streams
het wordt vaak gedraaid bij uitgaan (trance) alleen weet ik er nog maar 1 zinnetje van (sja, bier he )
"everybodys happy, and when the <iets iets iets> the sun comes down"
[edit]she makes me singing eyom bayamba eyom bayee, she makes the <iets> en zo verder [/edit]
zo ongeveer dan he, ik weet het echt nu al niet meer
het is wel soort tropisch liedje om het zo maar te noemen
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 27-01-2002 14:00]
quote:Sunqueen from hula bay-Hula Girl misschien? (Ik twijfel alleen een beetje omdat dat geen trance is, maar misschien draaien ze in die discotheek een andere versie dan die ik zelf ken.)
Op zondag 27 januari 2002 13:53 schreef Realzm het volgende:
yeeeh ik zoek ook een nummertjehet wordt vaak gedraaid bij uitgaan (trance) alleen weet ik er nog maar 1 zinnetje van (sja, bier he
)
"everybodys happy, and when the <iets iets iets> the sun comes down"
[edit]she makes me singing eyom bayamba eyom bayee, she makes the <iets> en zo verder [/edit]
zo ongeveer dan he, ik weet het echt nu al niet meerhet is wel soort tropisch liedje om het zo maar te noemen
quote:Speechless?
Op zondag 27 januari 2002 12:26 schreef ichigo het volgende:[..]
Hm, moet misschien wat meer info bij...
nummer is van Pedro & Benno (dacht ik)
het stond in DanceTrends eind 1999(toen werd het nog uitgezonden op de radio, dus toen kon ik het nummer tapen)
oja was voor de laatste aflevering van het jaar, met de top 20 van het jaar zeg maar.BDW weet iemand wat de top 3 van Ferry Corsten was van 2001?????
ik kan namelijk niet verstaan wat die zegt
quote:
Op zondag 27 januari 2002 14:18 schreef postinggirl het volgende:[..]
Sunqueen from hula bay-Hula Girl misschien? (Ik twijfel alleen een beetje omdat dat geen trance is, maar misschien draaien ze in die discotheek een andere versie dan die ik zelf ken.)
kzocht eigenlijk de tranceversie dat wel
quote:
Op maandag 21 januari 2002 19:49 schreef thefreezeman het volgende:
Ik zoek een heel oud franstalig plaatje, wat flower power achtig met een jeugd koortje erbij
Ik versta geen woord frans maar ze draaiden het afgelopen zomer bijna iedere avond op de camping.
Het refrein gaat ongeveer als*keel schraap geluid*
O ira toes
O paradies et mwa
bon swa de nie
bon swa on iraMaar dan op z'n Frans dus
quote:Zijn dat niet de Poppy's?
Op zondag 27 januari 2002 16:59 schreef thefreezeman het volgende:
Ik zie tussen al dit trance en ander geweld nog steeds niet mijn vraag beantwoord dus nog maar eens proberen
pleace help deze arme sloeber
[..]
download:
(van server afgehaald wegens oplossing)
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-01-2002 12:06]
Thanx!
quote:Die wil ik ook wel hebben!
Op zondag 27 januari 2002 23:13 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Ik was gisteravond in de Zino, en daar werd een hardhouse versie gedraaid van Madonna - Like a prayer. Volgens mij is het al een vrij oude mix, haar stem is een stuk hoger dan in het origineel, en er zat net zo'n soort beat doorheen als in The House Of God. Kan iemand mij vertellen welke mix dit is, van wie die is of waar ik 'm kan kopen? Want op Kazaa zal ie vast niet te vinden zijn.Thanx!
quote:Origineel is Cold Turkey van John Lennon. Kweenie van wie deze cover is. Moeten de geleerden hier maar uitzoeken
Op zondag 27 januari 2002 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een nummer van KaZaA gedownload en de titel gaf aan dat het van Patti Smith was (het nummer Cold Turkey). Toen ik het nummer echter afspeelde, wad het niet dit nummer (volgens mij). Wat het wel is, weet ik niet. Ik vind t verder wel OK klinken,v andaar dat ik benieuwd was.
Kunnen jullie me helpen? Vage rock-liefhebbers?download:
http://www.pornosterretje.nl/Mariska/coldturkey.mp3
ik zoek 2 techno nummers (of hardcore house of gabber of whatever)
nummer 1 (303 achtig deuntje, misschien van Mike Dred, maar welke...)
nummer 2 (het polaroid-foto-toestel nummer)
weet iemand titel en/of artiest van 1 of allebei?
het gaat zo van "She's gona dub, she's is gona dub.."
dit is de enigste text die erin voorkomt en de rest is instrumentaal.
quote:Dat nummer hoorde ik laatst op de radio, kan gelijk mee in de poll voor slechtste plaat van 2002.
Op zondag 27 januari 2002 14:18 schreef postinggirl het volgende:[..]
Sunqueen from hula bay-Hula Girl misschien? (Ik twijfel alleen een beetje omdat dat geen trance is, maar misschien draaien ze in die discotheek een andere versie dan die ik zelf ken.)
quote:geen kazaa of morpheus om het te testen, maar denk wel dat dat um is.
Op zondag 27 januari 2002 14:20 schreef postinggirl het volgende:[..]
Speechless?
THANK U!!!!
quote:discographynet
Op maandag 28 januari 2002 05:15 schreef Aneurism het volgende:
ik zoek alle nummers van alle cd's behalve fragile van nine inch nails op volgorde...
Iemand?
Hier staan alle albums op volgorde, en per album de nummers.
quote:Tut tut tut! Bietje vriendelijker mag ook wel
Op maandag 28 januari 2002 03:50 schreef SEMTEX het volgende:
*omhoog schopt*
die mp3 kost me toevallig wel 3mb van mn ladot-ruimte hoor, dus help ff
Het is van 'Cheap Trick'
I love working for uncle Sam
Let's me know just who i am.
Verder weet ik het helaas niet, sowwy
Alvast bedankt voor jullie hulp.
quote:Abigail Mead - Full Metal Jacket (I Wanna Be Your Drill Instructor)
Op maandag 28 januari 2002 11:52 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wie zong het liedje uit Full Metal Jacket, en wat was de titel?
quote:Google: 45 seconden
Op maandag 28 januari 2002 11:52 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wie zong het liedje uit Full Metal Jacket, en wat was de titel?
Het begint zo:I love working for uncle Sam
Let's me know just who i am.
Abigail Mead & Nigel Goulding, "Full Metall Jacket
Left right left right left right left
I love working for uncle Sam - I love working for uncle Sam
Let's me know iust who I am - let's me know just who I am
1 2 3 4 United States Marine Corps -
1 2 3 4 United States Marine Corps
1 2 3 4 I love the Marine Corps -
1 2 3 4 I love the Marine Corps
My Corps - my Corps - your Corps - your Corps
Our Corps - our Corps - Marine Corps - Marine Corps
Mmm good - mmm good - mmm good mmm good
Pick up the step a little bit
we're going a little bit too slow
Left right left right left right left -
left right left right left right left
I don't want no teenage queen - I don't want no teenage queen
I just want my M 14 - I just want my M 14
If I die in the combat zone - if I die in the combat zone
Box me up and ship me home - box me up and ship me home
Pin my medals upon my chest - pin my medals upon my chest
Tell my Mom I done my best - tell my Mom I done my best
Bury my body to six foot down - bury my body to six foot down
'Til you hear it hit the ground
'til you hear it hit the ground
When it hits the bottom you'll hear me say -
When it hits the bottom you'll hear me say.
I wanna be your drill instructor -
I wanna be your drill instructor
I wanna cut off all of my hair -
I wanna cut off all of my hair
I wonna be your drill instructor -
I wanna wear my smokey bear
I wanna wear my smokey bear
Oh yeah - oh yeah - ah ha - ah ha - oh yeah - oh yeah
Clap on your right foot - clap on your right foot
Every other left foot - every othe; left foot
A gimme some - a gimme some - a gimme some - a gimme some -
P.T. - P.T. - P T - P.T.
A good for you - a good for you - a good for me - a good for me
Mmm good - mmm good - oh yeah - oh yeah
Ah - ah ha - ah - ah ha - ha - ha - ah - ah ha -
Ha - ah - ah - ha - ha - ha - ha
Alright
listen close as you can to the commands now
It's real hard for you people to hear back there I know
'Cause I'm up here talking that way
so listen closely:
Deda deda gotta lotta dedication -
deda deda gotta lotta dedication
Mora mota gotta lotta motivation -
mota mota gotta lotta motivation
Dedicate - dedicate - motivate - motivate -
Thx
quote:JAA???????? Geweldig!!!!!!! Je bent mijn Held(iN)! Het nummer kom ik ws zelf wel achter
Op maandag 28 januari 2002 06:08 schreef Bridell het volgende:[..]
Tut tut tut! Bietje vriendelijker mag ook wel
Het is van 'Cheap Trick'
quote:Thanks John ??? voor de mail.
Op zondag 27 januari 2002 16:59 schreef thefreezeman het volgende:pleace help deze arme sloeber
[..]
-edit-
bij de weg het was Michel polnaref - on ira tous au paradis
[Dit bericht is gewijzigd door thefreezeman op 28-01-2002 13:53]
quote:Hmm...is het Bertus Staigerpaip met (Ik wil op) de veurplaot van d'n Donald Duck?
Op maandag 28 januari 2002 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Wie zong: ik wil mijn donald duckie?
Het is namelijk een leuk liedje! Iemand?
quote:Fatboy Slim - Star 69
Op dinsdag 29 januari 2002 13:25 schreef Reintje het volgende:
Hoe heet het nummer (beetje club/hardhouse) waarin wordt gezongen door een techno mannenstem:
"You know what is what, but you don't know what is what, they just struck, what tha fuck"
als volgt:
.......jospeh........the grand dowater ofzo en daarna een lekker deuntje.
het stukje wordt gezongen door een nogal zware mannenstem
BVD
De titel weet ik nog, dat was "Generation X"
quote:Rage against the Machine?
Op dinsdag 29 januari 2002 19:39 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest van een lied dat gisteren te horen was in Wet & Wild op TMF.De titel weet ik nog, dat was "Generation X"
quote:Sorry, dat is 'em niet. Het is een (vrij) onbekende band.
Op dinsdag 29 januari 2002 23:16 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Rage against the Machine?
quote:Carole King - Where You Lead
Op dinsdag 29 januari 2002 18:46 schreef gaufrettes het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat de titelsong van de serie "The Gilmore Girls" is?Het is namelijk een leuk liedje! Iemand?
Tip: google.com
Het gaat me vooral om 1 nummer gezongen door een vrouw, en ging over feesten in t weekend ! Tonight is the night, i am going to party.....blablabla........my weekend....
zoiets ligt me bij.
Wie weet welk deeltje t was, en welke nummers er allemaal op die cd stonden ?!
quote:Ik bezit de collectie vanaf deel 15, en zodoende heb ik ook een cd-boekje kunnen bekijken waar playlisten van de oudere tutb-albums in staan.
Op woensdag 30 januari 2002 05:29 schreef defender het volgende:
Vroeger had ik een cd uit de Turn up the bass collectie die begon met het nummer "Jack to the sound of the underground". Ik ben al een tijdje op zoek naar welke nummers er nog meer op die cd stonden. Op een cd coversite heb ik wel de hele reeks gevonden, maar de links naar de hoesjes doen t helaas niet meer.Het gaat me vooral om 1 nummer gezongen door een vrouw, en ging over feesten in t weekend !
Tonight is the night, i am going to party.....blablabla........my weekend....
zoiets ligt me bij.Wie weet welk deeltje t was, en welke nummers er allemaal op die cd stonden ?!
Het kant tutb deel 1 zijn, want daar staat 'Jack to the sound of the undergrond-Hithouse' up. Maar dat is niet de eerste track.
De rest van de nummers:
-That's the way love is-Ten city
-Turn up the bass-Tyree
-Ibiza-Amnesia
-A split second-Flesh
-Mac sample-House Inspector
-Love house-Samantha Fox
-We call it acieed-D-Mob
-Rock to the beat-Reese & Santionio
-TBM mix-Sample syndicate
-The residents-Kaw Liga
-Promised land-Joe Smooth
-Baby wants to ride-Jamie Principle
-Sharp as a knife-Brandon Cook
Het lijkt aan de titels te zien alsof jouw gezochte nummer er niet bij staat, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Probeer ze allemaal maar eens te downloaden. Misschien zit 'ie er wel bij. Ik ken bijna niets van de cd in kwestie, dus ik kan je verder niet helpen.
Of is het misschien 'weekend' van Todd Terry Project, op tutb 2? Zou me niks verbazen, ik ken dat liedje namelijk vaag. Volgens mij komt die tekst wel wat overeen met dat stukje tekst wat jij neerzette.
En die cd begint namelijk met een nummer van Hithouse dat bijna als twee druppels water lijkt op dat 'Jack to the sound of the underground', eveneens dus van Hithouse, waarvan jij dacht dat het de eerste track van de cd was.
Ik weet bijna zeker dat het dat is: Weekend-Todd Terry Project.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-01-2002 10:51]
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 30-01-2002 10:47]
quote:Is idd TTP - Weekend.
Op woensdag 30 januari 2002 07:33 schreef postinggirl het volgende:Ik weet bijna zeker dat het dat is: Weekend-Todd Terry Project.
quote:je bent een schat
Op woensdag 30 januari 2002 00:46 schreef Cootz het volgende:[..]
Carole King - Where You Lead
Tip: google.com
quote:Je hebt helemaal gelijk ! Heel erg bedankt ! Ik zocht dit nummer al heel lang !
Op woensdag 30 januari 2002 07:33 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik weet bijna zeker dat het dat is: Weekend-Todd Terry Project.
De titels die je nog meer noemde ben ik ook blij mee. Stukje sentiment om die ook weer eens te horen.
En deze probeer ik ook nog maar een keer: Sampletje ui C-Rayz Walz - Great Copies (en dan gaat het om die beat die dr in zit)
Zijn alletwee korte, kleine sampletjes van nog geen 150 kb!
Thanks alvast!
quote:Junior - Mama Used To Say
Op woensdag 30 januari 2002 21:30 schreef Kid_RisK het volgende:
Weet iemand waar deze sample uit Lesson 2 van Double Dee en Steinski van is?
tekst:
"whenever I'm down, I call on you my friend, to lend a helping hand, In my time of need"
tekst:
"whenever I'm down, I call on you my friend, to lend a helping hand, In my time of need"
[/quote
Air - all i need
--
hmm en deze.. ? is nu best wel vaak op TMF te zien....
vader betrapt z'n dochter terwijl ze bezig waren in bed en dan gaan ze z'n verhaaltje zingen
[Dit bericht is gewijzigd door mjah op 31-01-2002 15:26]
Geen Air dus.
quote:Danku!
Op donderdag 31 januari 2002 15:11 schreef Meril het volgende:[..]
Junior - Mama Used To Say
quote:Groove Armada - My Friend
Op donderdag 31 januari 2002 15:20 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zoek titel+uitvoerende van een nummer dat redelijk vaak op tmf te zien is... vrouwtje denkt tijdens haar kantoorbaan terug aan haar zomervakantie
tekst:"whenever I'm down, I call on you my friend, to lend a helping hand, In my time of need"
quote:wou al zeggen, Brandy is het niet, thanks
Op donderdag 31 januari 2002 15:41 schreef Slam het volgende:[..]
Groove Armada - My Friend
Weet iemand meer?
edit: vraagteken weggehaald
quote:Adios Nonino (tango tijdens kerkdienst..)
Op zaterdag 02 februari 2002 18:58 schreef Arjeninho het volgende:
Ik zoek dat stuk met die "trekzak" wat die kerel speelde op dé bruiloft (Lex en Max). Iemand?
----
Weet iemand hoe het originele nummer heet waar die heel vaak voor gescratch gebruikte sample "Aaaahhh... This Scratch is reaaally fresshh!" vandaan komt?
quote:Iemand
Op zaterdag 02 februari 2002 18:20 schreef madcap het volgende:
hoe heet dat nummer van U2 ook al weer uit die Amnesty reclame?????
quote:Kan je er geen stukje tekst uit citeren? (Ik zou het antwoord graag geven, maar ken de reclame niet. Misschien is het een redelijk bekend nummer.)
Op zondag 03 februari 2002 17:31 schreef madcap het volgende:[..]
Iemand
.
quote:de tekst die ze zingen gaat ....How long....we sing this song...
Op zondag 03 februari 2002 18:13 schreef postinggirl het volgende:[..]
Kan je er geen stukje tekst uit citeren? (Ik zou het antwoord graag geven, maar ken de reclame niet. Misschien is het een redelijk bekend nummer.)
quote:Sunday bloody sunday. (Rustig nummer? Valt toch wel mee? Gewoon mid-tempo.)
Op zondag 03 februari 2002 19:29 schreef madcap het volgende:[..]
de tekst die ze zingen gaat ....How long....we sing this song...
ik dacht eerst dat het nummer gewoon How Long hete...
maar ik heb gezocht op die naam en daar kwam niks uit
verder is het volgens mij een vrij rustig nummer
quote:dat is hem dus niet ...
Op zondag 03 februari 2002 19:32 schreef postinggirl het volgende:[..]
Sunday bloody sunday. (Rustig nummer? Valt toch wel mee? Gewoon mid-tempo.)
volgens mij is het nog een bekend nummer ook....
* madcap word helemaal kriegel van het denken
quote:Zoek ergens de songtekst op, ik weet 100 % zeker dat dat hem is. En dat heb ik met een zoekmachine nog gecontroleerd ook, door op bepaalde woorden uit jouw tekstcitaat te zoeken. Toen kreeg ik de songtekst van Sunday Bloody Sunday. En dat was hem inderdaad.
Op zondag 03 februari 2002 19:45 schreef madcap het volgende:[..]
dat is hem dus niet ...
het gaat veel langzamer...
zo iets van...Hoooooooooow looooong....we sing this soooooongvolgens mij is het nog een bekend nummer ook....
* madcap word helemaal kriegel van het denken
http://ts.spack.net/cgi-bin/show?show_type=poem&primary_value=1
Daar staat 'ie.
quote:ik heb net de gewone versie en een live versie geluisterd van sunday bloody sunday en er kwam wel "how long....we sing this song" in voor maar het was niet het zelfde nummer als in die reclame ...
Op zondag 03 februari 2002 19:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
Zoek ergens de songtekst op, ik weet 100 % zeker dat dat hem is. En dat heb ik met een zoekmachine nog gecontroleerd ook, door op bepaalde woorden uit jouw tekstcitaat te zoeken. Toen kreeg ik de songtekst van Sunday Bloody Sunday. En dat was hem inderdaad.
in die reclame zingen ze een paar keer alleen "How Long....we sing this song" ...maar kan natuurlijk best een stukje van een live opname zijn.
quote:Van Tosca! Solo project van Dorfmeister (van Kruder & Dorfmeister).. Lekker nummer en die clip is ook cool
Op zondag 03 februari 2002 19:55 schreef Hiroller het volgende:
Ik zag op Mtv new een nummer voorbij komen met de titel "Honey". In de clip dansen een stuk of vijf vrouwen en tegen het einde van de clip beginnen ze elkaar met honing in te smeren. Iemand enig idee van wie dit nummer is? Het had Aphex Twin kunnen zijn, maar net zo goed ook een of ander progressive producer.
quote:Oh ja... Tosca... heb daar het vorige album van liggen... en inderdaad daar staat ie gewoon op, schande over mij en mn nageslacht dat ik die zo weinig gedraaid heb de afgelopen tijd...
Op zondag 03 februari 2002 19:57 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Van Tosca! Solo project van Dorfmeister (van Kruder & Dorfmeister).. Lekker nummer en die clip is ook cool
Maar was dat dan geen remix op Mtv, want terwijl ik nu luister, klinkt ie van het album veel vrolijker en loungy-er.
Op Mtv was het een veel donkerder mix, haast progressive klinkend?
Tosca . Different Tastes of Honey
G-Stone 12 022 . 01/24/2002 (G-Stone)
4 12-inches met daarop allemaal redo's...
Thanx 4 shouting out the artist!
quote:Cool! Heb je toevallig ook een tracklist daar van kunnen vinden? En heeft hij zelf die nummers geremixed of is dat door anderen gedaan?
Op zondag 03 februari 2002 20:10 schreef Hiroller het volgende:
vandaar...Tosca . Different Tastes of Honey
G-Stone 12 022 . 01/24/2002 (G-Stone)4 12-inches met daarop allemaal redo's...
Thanx 4 shouting out the artist!
quote:ga naar de site van kruder & dorfmeister, daar staat alles over die release, is trouwens ook op cd te krijgen. Tevens wordt er vermeld wie de remixes allemaal gedaan hebben, waren er een stuk of tien... genoeg keuze dus!
Op zondag 03 februari 2002 20:16 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Cool! Heb je toevallig ook een tracklist daar van kunnen vinden? En heeft hij zelf die nummers geremixed of is dat door anderen gedaan?
Van wie is die?!?!??!
quote:Access-DJ José & G-Spott
Op maandag 04 februari 2002 12:03 schreef Passione het volgende:
een nieuw dance/trance nummer waarbij een vrouw vaak zingt "this is your conscious speaking" (...) "acces to yourself..." gevolgd door "connection" ofzo.Van wie is die?!?!??!
[edit] en volgende keer doe ik niet lui e check ik eerst google, oftewel ik heb hem dus al[\edit]
quote:cool... hebben die weer een nummer gemaakt of is hij al vet oud? Ik hoorde hem namelijk een keer om 3 uur 's nachts.
Op maandag 04 februari 2002 12:06 schreef postinggirl het volgende:[..]
Access-DJ José & G-Spott
quote:Het is een aantal weken geleden uitgekomen. In ieder geval hun meest recente single.
Op maandag 04 februari 2002 12:20 schreef Passione het volgende:[..]
cool... hebben die weer een nummer gemaakt of is hij al vet oud? Ik hoorde hem namelijk een keer om 3 uur 's nachts.
quote:ik heb hem namelijk niet gehoord in de discotheken (misschien niet zo raar, het nummer klinkt nogal commerciel), maar hoorde hem dus 1x laat in de auto.
Op maandag 04 februari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:[..]
Het is een aantal weken geleden uitgekomen. In ieder geval hun meest recente single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |