nou dat laggen hebben we ook weer gehadquote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb die laatste reactie en de reactie van amaranta daarop weg gehaald. Telt hij gelijk ook niet meer mee voor zijn postcount.
En verder moeten we denk ik maar gewoon proberen de oudsten en de wijsten te zijn en dat soort dingen lekker negeren. Net als de post hierboven.
Ik snap gewoon niet waarom mensen andere mensen uit laggen vanwege de wijze van afvallen terwijl ze zelf ook aan het af vallen zijn. Net als stoppen met roken 'gebruik jij het boek van allen carr? Tsss, je moet pleisters' etc. etc.
Laat elkaar nou gewoon lekker!
Dus ja... ik geloof dat ik als LIF mod verder geneuzel mss maar gewoon ga verwijderen, hoewel ik dat ook weer heel flauw vind.
Ik kan boek 2 aanraden, het is een vervolg op het eerste, nieuwe dagen, nieuwe recepten en vooral idd ietsje meer.
Hoewel ik ook wel dacht aan wat jij zegt Linda, dat het dan mss minder hard gaat.![]()
Maar goed, eerst maar weer eens in het ritme zien te komen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef amaranta het volgende:
laat me raden..de rouwkost en de saus?
Het voedingscentrum heeft er ook eenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde even gaan kijken hoeveel het nu is als je een gemiddelde dag invoert in zo'n kcal teller/wijzer/dinges maar degene die ik altijd gebruikte werkte niet meer. Is er iemand die zo'n site weet?
Zo simpel is het niet, het is niet voor niks dat ze die dieten volgen, want dat houdt in dat ze soms toch mogen snoepen enzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan heb jij hele rare mensen in je omgeving want ik snap iig wel dat ik niet kan blijven eten zoals ik at voordat ik ging lijnen.
Het gekke is dat lijners daar meestal commentaar op krijgen, dat ze minder gaan eten.
Jij had alweer gereageerd nog voordat ik mijn antwoord neerzettequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet, het is niet voor niks dat ze die dieten volgen, want dat houdt in dat ze soms toch mogen snoepen enzo.
Dat je van gewoon minder eten en meer bewegen afvalt kan natuurlijk elke idioot wel verzinnen.
Het gaat ook vooral om de variatie. Als je iedere avond dezelfde gekookte aardappels, groente en hetzelfde vlees eet, is dat helemaal niet zo gezond.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:10 schreef Posdnous het volgende:
Zo simpel is het niet, het is niet voor niks dat ze die dieten volgen, want dat houdt in dat ze soms toch mogen snoepen enzo.
Dat je van gewoon minder eten en meer bewegen afvalt kan natuurlijk elke idioot wel verzinnen.
Nou ja, dat bedoel ik dus eveneens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Greys het volgende:
Want 'minder' eten gaat in mijn geval totaal niet op!!! Ik moet 'gezonder' eten, maar niet minder
Dan moet je dat ook niet doen he, er is toch wel meer gezond eten dan datquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral om de variatie. Als je iedere avond dezelfde gekookte aardappels, groente en hetzelfde vlees eet, is dat helemaal niet zo gezond.
Ik dus niet. Ik ben zo'n trut die gerust de hele weekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus eveneens.
Van gezonder eten val je wel af lijkt me. En ik neem aan dat de meeste mensen toch wel weten wat zo'n beetje gezond eten is.
En als ze op zoek zijn naar gezond eten dat toch lekker is kun je beter kookboeken lezen dan dieetboeken.
maar goed, ik heb er verder geen verstand van dus succes ermee.
Ik heb even gespamd in de eerste 3 topics.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe zou het met die SB-ers zijn die zo gigantisch afvielen toen het boekje net uit was?
Ik weet hun namen niet meer, jij BE?
Ook zo'n man die heel fanatiek was... zal straks de oude topics eens doorspitten.
Die gingen toen heel goed. Ben benieuwd of ze nog op gewicht zijn.
Het is best wel eens lekker als het een beetje voorgekauwd (ieuwwwww!!! ik bedoel niet het eten zelf, maar wát je zou moeten etenquote:
Het is voor veel mensen wel makkelijk om vaak hetzelfde te eten denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Dan moet je dat ook niet doen he, er is toch wel meer gezond eten dan dat.
Dank je wiefkequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb even gespamd in de eerste 3 topics.
Dan zien ze het topic hopelijk weer in hun AT verschijnen.
Ik vind dat toch wel schokkend hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is voor veel mensen wel makkelijk om vaak hetzelfde te eten denk ik.
Ik had de laatste tijd ook echt geen tijd en zin om steeds maar weer andere dingen te bedenken om te kunnen eten. Nu bedenkt Sonja dat voor me, dus hoef ik alleen de boodschappen nog maar te doen. Scheelt veel voor mij!
Bovendien wist ik niet dat ik beter niet iedere ochtend kan ontbijten met brood. Want brood is toch gezond?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even gespamd in de eerste 3 topics.
Dan zien ze het topic hopelijk weer in hun AT verschijnen.
Op zich is er niets mis met iedere ochtend een boterham eten, maar variatie is beter. Dus afwisselen met yoghurt/kwark, crackers, fruit(ontbijt), rijstwafels. Ik merk daar nu echt wel verschil in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind dat toch wel schokkend hoor.
Wie gaat er nu dagen achter elkaar hetzelfde eten? dat wil toch niemand? Eeven buiten of het ongezond is of niet, lijkt het me ook gewoon niet lekker en saai.
En elke ochtend een boterham eten lijkt me vrij normaal eigenlijk, is daar iets mis mee?
Of slankie 20+ smeerkaas mediterannee!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het ook heel erg met broodbeleg.
Wilde mager en dus bijna altijd kipfilet op brood, tot het je op het laatst bijna tegen gaat staan van saaiheid. Nu weet ik dat af en toe vruchtenhagel, of jam, of weetikveel ook mag.
BE, ik heb ook net een profiel aangemaakt, en het viel me op dat bijna alles in 100 gram wordt gerekend. Heb je de grammen wel telkens aangepast? Ik had bijvoorbeeld rosbief op, maar natuurlijk geen 100 gram. Hoeveel dan wel, dat weet ik ook niet precies, ik gok 5-10 gram ofzo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Daar had ik idd ook nog een accountje. Die maar even gereactiveerd.
Ik heb de dag van gisteren daar in zitten vullen en kom op 1500 Kcal. Wat ik eigenlijk stiekem best een beetje veel vind.
Vraag me af of dat ontbijt van een boterham en de fruitontbijt niet stiekem een 'of' zou moeten zijn.
Andijvie & 75 gram kipfilet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Sassefras het volgende:
Hoi allemaal,
ben met het eerste boek 15 kilo afgevallen, en heb nu het 2e boek gekocht om op gewicht te blijven, en weer eens wat anders te eten enzo.
kan iemand mij misschien vertellen wat ik (uit het nieuwe boek) mag eten in de tweede week op dinsdag avond?
Ik ben vergeten vlees uit de vriezer te halen, en als ik vlees mag eten, moet ik het even bij de supermarkt halen, omdat het anders nooit optijd ontdooit is. duurt nog ff voor ik van mijn werk naar huis mag nml!
alvast bedankt!
dankjewel!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef Cutie het volgende:
[..]
Andijvie & 75 gram kipfilet.
Later vanavond nog yoghurt of chocomelk light.
Hoi Linda. Ik neem even de vrijheid om ook hierop te reageren, omdat ik daar ook op die site zitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
BE, ik heb ook net een profiel aangemaakt, en het viel me op dat bijna alles in 100 gram wordt gerekend. Heb je de grammen wel telkens aangepast? Ik had bijvoorbeeld rosbief op, maar natuurlijk geen 100 gram. Hoeveel dan wel, dat weet ik ook niet precies, ik gok 5-10 gram ofzo...
Ja, heb ik wel gedaan idd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
BE, ik heb ook net een profiel aangemaakt, en het viel me op dat bijna alles in 100 gram wordt gerekend. Heb je de grammen wel telkens aangepast? Ik had bijvoorbeeld rosbief op, maar natuurlijk geen 100 gram. Hoeveel dan wel, dat weet ik ook niet precies, ik gok 5-10 gram ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |