Ik gebruik gewoon boter hoorquote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeten jullie dan niet ook de boter wel netjes te gebruiken de hele week!
Als het in het weekend met vetter eten wel gaat dan kan het daar mss ook wel eens aan liggen.
Hier ook....ben benieuwd hoe het me vergaat...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes flugel!
Ik begin lekker afgezaagd morgen weer. Maar het is nodig, de decemberdagen hebben aanzienlijke schade aangericht
.
Ik moet m'n tussendoortje eten, maar heb er gewoon geen tijd voor op 't werk!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier ook....ben benieuwd hoe het me vergaat...
Niet fokken, maar eten!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet m'n tussendoortje eten, maar heb er gewoon geen tijd voor op 't werk!
Ja, heb het tussendoor genomenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niet fokken, maar eten!![]()
ik ben ook weer begonnen, terug bij af bijna geloof ik.oliebollen
en pepernoten
![]()
Valt tegen na al dat lekkers he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, heb het tussendoor genomen.
Wel lekker met mn crackertjes gelunched.
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk!
Kreeg best last van m'n huid na al die vette troep...
hier ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het probleem van het nog in huis hebben van lekkere dingen herken ik... Er liggen nog speculaasjes, een banketstaaf, chips, lekkere kaas, lekkere drankjes...
*zucht*
Dat wordt nog lastig hoor!
Je mag veel meer! En er staat duidelijke uitleg over hoevel gram je nou mag. 150 gr. spaghetti is dus gekookt en niet ongekookt enz. Maar vooral dat je meer mag op een dag, maar de tussendoortjes zijn vaker fruit ipv Evergreen of ontbijtkoek, die zie ik niet meer zoveel voorbij komen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:29 schreef Koningin het volgende:
Wat zijn de ervaringen met boek 2?
recepten staan gewoon in het boekquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef snowqueen911 het volgende:
wie heeft de recepten voor me van:
-koolsalade
-versierde eierkoek
-stevige spinazieomelet
anyone?
mja ik heb het boek nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
recepten staan gewoon in het boek![]()
Dan koop je hetquote:
tsja mn moeder vroeg ff om die 3 recepten op te zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan koop je hetzoals BE ook al zei.
je kunt ook stoomgroente nemen uit de diepviresquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Greys, ik doe vaak ook wel gewoon een potje groente hoor.Als slechte huisvrouw zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |