Waar zit die? De toevoeging Van der Heijden zegt me niks.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:21 schreef Eightball het volgende:
Voor AH van der Heijden rij ik om by the way.
Mevrouw en meneer Van der Heijden runnen die tent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Waar zit die? De toevoeging Van der Heijden zegt me niks.
Je moet er even voor omrijden maar dan heb je ook wat. Ik rij ervoor om.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Nee, daar kom ik nooit.
Dan kan je zo'n beetje alle AH's in Den Haag en Amsterdam op 2 zetten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:16 schreef Eightball het volgende:
Op 1, wat mij betreft al jaren op de 1e plek: AH Van der Heijden in Groningen. Die is zo goed dat ze je met paraplu naar je auto brengen als het regent! (verder pakken ze ook je boodchappen voor je in en de service is mega.)
Op nummer 2: AH Zijlweg in Haarlem, dagelijks open van 8 uur 's-ochtends tot tien uur 's-avonds. Tjakka.Alleen daarom al op 2.
Wat is jullie favo AH?
AH van der heijden? Waar?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:16 schreef Eightball het volgende:
Op 1, wat mij betreft al jaren op de 1e plek: AH Van der Heijden in Groningen. Die is zo goed dat ze je met paraplu naar je auto brengen als het regent! (verder pakken ze ook je boodchappen voor je in en de service is mega.)
Op nummer 2: AH Zijlweg in Haarlem, dagelijks open van 8 uur 's-ochtends tot tien uur 's-avonds. Tjakka.Alleen daarom al op 2.
Wat is jullie favo AH?
Die aan de daalseweg! En de St. Jacobslaan is niet eerlijk, dat is een XL.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef poepeneesje het volgende:
Die in Nijmegen aan de Groenestraat omdat daar lekker chicks werken, oja en die aan de Sint Jacobslaan ook
. De rest van de AH's sucks
.
AH is AH, XL of nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die aan de daalseweg! En de St. Jacobslaan is niet eerlijk, dat is een XL.
Nee, is geen XL en ik werk er ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
AH is AH, XL of niet. En trouwens, is die aan de Daalseweg niet ook zo'n XL AH en werk je daar?
*Volgens mij "ken" ik jou*.
Als je naar Delfzijl rijdt, over de brug aan je linkerhand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef Renesite het volgende:
AH van der heijden? Waar?
Korreweg?
Rijksweg?
Floresplein?
Hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, is geen XL en ik werk er ook niet![]()
. Ik kom er wel vaak, omdat die het dichtste bij is.
Daalseweg is géén XL.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:51 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hehe. Iemand die ik ken werkt daar als kwaliteitsmedewerkster
en beweerd dat het een XL terwijl de rest van de wereld beweerd van niet.
Nein, ik kom er vaak en graag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:55 schreef SCH het volgende:
Ben je vakkenvuller Eightball?
Wat heerlijk voor je!quote:Bij die aan de Nachtegaalstraat in Utrecht zit een hele lieve Indonesische homo achter de kassa
Pas nou effe de tt aan wil je?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ga je elke AH langs ofzo?![]()
en de Zijlweg!![]()
En zij maar volhouden tegen mij, ik zal haar eens dit topic toe mailenquote:
Weet ik, dat had ik ook al gedaan. Maar ach je weet hoe sommige (vrouwen) zijn heaquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is trouwens gewoon op de website na te kijken.
1531? daar werkt m'n vriendinquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:21 schreef BobRooney het volgende:
De AH in Heerhugowaard...
omdat het in de buurt is![]()
Die is ook goed ja!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef schatje het volgende:
AH aan de Nieuwezijds Voorburgwal te A'dam. Ook iedere zondag open.
Sluit ik me helemaal bij aan, ook omdat ik daar werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef SnowDoggg het volgende:
AH in winkelcentrum overvecht te Utrecht!
Groot, tot 22.00 uur open en praktisch naast de deur!
Welnee. Ik ga er wel het vaakst heen, maar er staan veel te vaak rijen. Die aan de Stadhouderskade vind ik dan prettiger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef schatje het volgende:
AH aan de Nieuwezijds Voorburgwal te A'dam. Ook iedere zondag open.
Naar delfzijl vóór de sluisen is de Rijksweg. Bij de praxis?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als je naar Delfzijl rijdt, over de brug aan je linkerhand.
Tikkie verder. Als je je de brug over bent effe links.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Renesite het volgende:
Naar delfzijl vóór de sluisen is de Rijksweg. Bij de praxis?
Rijkswegquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tikkie verder. Als je je de brug over bent effe links.
Dat zullen we zien op 16 december. Snowboots al klaarliggen?quote:
Hee, welk filliaal?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat zullen we zien op 16 december. Snowboots al klaarliggen?
5814, Nijmegen.quote:
En omdat daar zo veel aan assortiment ontbreekt dat je vanzelf gaat bezuinigen al zijn de bonusartikelen al halverwege de week op en de groenten soms zo verrot zijn dat je die ook maar laat liggen... Goedkoop uit daar en dichtbij maar daar is inderdaad alles meegezegd. Hoewel, de kassieres soms wel lief zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Panick het volgende:
AH Nassaustraat
Nassaustraat omdat het om de hoek is.
Die is ook mooi van binnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mevrouw en meneer Van der Heijden runnen die tent.
Damsterdiep richting noord.
Dan zie ik je wel op het feest gok ik. Weet jij trouwens wat we gaan doen, ze houden het bij ons geheim... en ik las dat je iets met snowboots zei, dus vertellen!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
5814, Nijmegen.
En wat betreft bovenstaande posts: de winkelwedstrijd waaraan de winkels van Tellorian en hooibaal meedoen is alleen voor de stations-To Go's, de winkels van Stationsfoodstore (Servex) met filiaalnummers 5801 t/m 5831. Ik vermoed dat er voor de City-To Go's een aparte winkelwedstrijd is.
Ja, een dergelijke stunt wilden ze bij ons ook uithalen. Bij ons gaat ook iedereen mee namelijk, behalve twee of drie mensen die gewoon écht niet kunnen. Wij zijn normaal tot 12 uur open, dus er zijn toch al niet zoveel buurfilialen waarvan de mensen nog thuis komen na die tijd, en een bijkomende bonus is dat zowel Arnhem als Deventer ook gaan (de wijzen komen uit het Oosten kennelijk). We hebben dus al naar Rotterdam en Den Haag en Amersfoort moeten bellen enzo, maar het is maar de vraag hoeveel mensen daarvan kunnen want ik heb normaal gesproken een stuk of 15 diensten op een zaterdag.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Dan zie ik je wel op het feest gok ik. Weet jij trouwens wat we gaan doen, ze houden het bij ons geheim... en ik las dat je iets met snowboots zei, dus vertellen!
Trouwens, blijft jullie filiaal open?
Bij ons wel, en eerst moesten d'r dan gewoon mensen uit ons filiaal werken die niet mee gaan. Probleem was dat iedereen mee gaat, dus nu komen d'r mensen uit Amsterdam (amstel, meende ik) bij ons werken.![]()
Naja, het lijkt mij iig wel gezellig zo'n feestje. Vorig jaar waren we eerste, ik vraag me af of we dat dit jaar ook weer worden. Maakt mij opzich niet uit, ik vind dat onze winkel er sowieso altijd wel goed bij staat. We hebben ook net een nieuwe winkelmanager, onze oude is naar Amsterdam Oosttunnel gegaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, een dergelijke stunt wilden ze bij ons ook uithalen. Bij ons gaat ook iedereen mee namelijk, behalve twee of drie mensen die gewoon écht niet kunnen. Wij zijn normaal tot 12 uur open, dus er zijn toch al niet zoveel buurfilialen waarvan de mensen nog thuis komen na die tijd, en een bijkomende bonus is dat zowel Arnhem als Deventer ook gaan (de wijzen komen uit het Oosten kennelijk). We hebben dus al naar Rotterdam en Den Haag en Amersfoort moeten bellen enzo, maar het is maar de vraag hoeveel mensen daarvan kunnen want ik heb normaal gesproken een stuk of 15 diensten op een zaterdag.
Achja, we zien het wel.
De officiële uitnodiging is inmiddels binnen. Inderdaad in de sneeuw dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Naja, het lijkt mij iig wel gezellig zo'n feestje. Vorig jaar waren we eerste, ik vraag me af of we dat dit jaar ook weer worden. Maakt mij opzich niet uit, ik vind dat onze winkel er sowieso altijd wel goed bij staat. We hebben ook net een nieuwe winkelmanager, onze oude is naar Amsterdam Oosttunnel gegaan.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De officiële uitnodiging is inmiddels binnen. Inderdaad in de sneeuw dus.
Dat is dus zo'n beetje iedere XL.quote:Op maandag 11 december 2006 12:51 schreef Blik het volgende:
AH XL Overvecht, Grill & Steak afdeling is geweldig, open van 8:00 tot 22:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |