Op zich best vreemd dat Wennemars zich niet hoeft te kwalificeren voor het WK Sprint, maar dat was toch wel gelukt. Ook als hij gevallen was, zou hij wel aangewezen worden.quote:Op zondag 24 december 2006 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
Wust en Wennemars aangewezen voor WK Sprint
snel Wennemars aanwijzen omdat ze anders nog stiekem vrezen dat ie het EK wil gaan rijden?![]()
btw IR Baboon, wat is ook alweer je PR op de 500m? Het Keniaanse record is sinds kort 64.5 lees ik net.
Maar het zijn wel atleten met een conditie die 95% of meer van de nederlanders niet heeft.quote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah, talent... het is meer dat zij iets minder slecht waren dan de rest. Plus dat Kenianen niet gemaakt zijn om te schaatsen en jij (de Nederlander) wel. Ik zou maar wat beter m'n best doen
![]()
![]()
Hohoho, ik vind 1.04 een uitstekende tijd, zeker als ik zie hoe veel ik nu al sneller ben dan vorig jaar. Maar ondanks het feit dat ik niet extreem getalenteerd ben denk ik dat ik met doortrainen nog wel onder de minuut kan uitkomen dit jaar.quote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah, talent... het is meer dat zij iets minder slecht waren dan de rest. Plus dat Kenianen niet gemaakt zijn om te schaatsen en jij (de Nederlander) wel. Ik zou maar wat beter m'n best doen
![]()
![]()
Dat is natuurlijk waarquote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar het zijn wel atleten met een conditie die 95% of meer van de nederlanders niet heeft.
Daar heb je natuurlijk ook wel een behoorlijk voordeel aan.
Ja, jammer dat 't niet andersom is. Had-ie 't EK na 't WK kunnen schaatsen.quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich best vreemd dat Wennemars zich niet hoeft te kwalificeren voor het WK Sprint, maar dat was toch wel gelukt. Ook als hij gevallen was, zou hij wel aangewezen worden.
Ben bang dat hij niet genoeg kan herstellen binnen 1 week van een eventueel EK Allround, dus daar zzal hij waarschijnlijk toch voor passen.
Dat was weer wel mogelijk geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, jammer dat 't niet andersom is. Had-ie 't EK na 't WK kunnen schaatsen.
1.04 vind ik niet echt snel..hieronder is de uitslag van dat trainingsweekend..en daar reden de pupillen (meisjes) van rond de 10 jaar jaar al sneller dan de minuut, sorryquote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hohoho, ik vind 1.04 een uitstekende tijd, zeker als ik zie hoe veel ik nu al sneller ben dan vorig jaar. Maar ondanks het feit dat ik niet extreem getalenteerd ben denk ik dat ik met doortrainen nog wel onder de minuut kan uitkomen dit jaar.
Ach, toen ik 9 was kon ik ook beter hardlopen dan nu. Daarnaast vergelijk ik mezelf niet met meisjes van 10, maar gewoon met wat ik in m'n hoofd had, en dan doe ik het gewoon bijzonder goed.quote:Op maandag 25 december 2006 16:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
1.04 vind ik niet echt snel..hieronder is de uitslag van dat trainingsweekend..en daar reden de pupillen (meisjes) van rond de 10 jaar jaar al sneller dan de minuut, sorry![]()
Uitslagen Thialf: YVZ, DKIJV,Lekstreek, TVM en Team Romme
Mensen die hun eigen prestaties goed vinden, zullen nooit meer bereiken dan dat.quote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, toen ik 9 was kon ik ook beter hardlopen dan nu. Daarnaast vergelijk ik mezelf niet met meisjes van 10, maar gewoon met wat ik in m'n hoofd had, en dan doe ik het gewoon bijzonder goed..
Ik zal inderdaad nooit een prestatie bereiken die niet van mezelf is.quote:Op maandag 25 december 2006 22:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen prestaties goed vinden, zullen nooit meer bereiken dan dat.
Tot zover het filosofisch kwartiertje voor vandaag.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad nooit een prestatie bereiken die niet van mezelf is.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef IJsVogel het volgende:
Cindy Klassen staat weer op het ijs met een 2e plaats op de 500m bij de afstandskampioenschappen in Calgary
Gewoon ff zoeken...quote:
Denny Morrison heeft door zijn PR op de 500m Erben Wennemars weer uit de top 10 van de Adelskalendern gestoten: http://web.telia.com/~u46130641/adelm.htmquote:Shannon Rempel and Denny Morrison first victors at speed skating nationals
Calgary, AB -- Shannon Rempel finished ahead of five-time Olympic medallist Cindy Klassen for gold in the women's 500 on Thursday while Denny Morrison took the men's 500 to open the Canadian single distance championships in long track speed skating.
In the women's 500, Rempel clocked 38.78 seconds in both 500 races for a combined time of 77.560 seconds. Klassen, racing for the first time this season, followed at 77.940 while Kristina Groves of Ottawa was third in 78.290. Both Rempel and Klassen are from Winnipeg and train in Calgary.
"I had two solid races so it was O.K.," said Rempel, coming off a gold and bronze medal performance at the last World Cup stop before the Christmas break earlier this month. "It sets me up good for the 1,000 tomorrow(Friday). Hopefully I can carry that speed for another lap. It's been a busy season for me with competitions and school. I'm just trying to stay relaxed when I race."
Klassen has been in the news this month racking up numerous athlete of the year awards after a sensational season in 2005-06 which included a record five medals at the Olympics. She did not compete at the fall World Cup races, taking some extra time to train in Canmore, Alta.
In the men's 500, Morrison took the title clocking 70.750 seconds over two races including a personal best 35.23 in the first race. Brock Miron of Calgary was second at 70.820 and Francois-Olivier Roberge of St-Nicolas, Que., third at 71.290.
One of Morrison's goals is to qualify later this season for his first career world sprint championships this January. He was on Canada's team at the world all around championships last year placing fifth overall.
"I'm a little surprised with my results today," said Morrison, from Fort St, John, B.C. "I had a great opener in my first race but what I'm most pleased with is my top end speed. I always like to set some goals at the start of the season and going to the world sprints is definitely one of them. I'm feeling very good for tomorrow's 1,000."
http://www.speedskating.ca/eng/story_detail.cfm?id=1292
ik had toch wel verwacht dat speedskating.ca jouw startpagina zou zijnquote:
moeten wij nou steeds het nieuws over Cindy voor jou verzorgen?quote:
Na 37.51 verbaast me niet veel meer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had toch wel verwacht dat speedskating.ca jouw startpagina zou zijn![]()
wel typisch bij die Canadezen, dat de eigenlijke sprintsters Weger, Myers, Schussler achter Klassen, Groves en Nesbitt eindigen.
En Rempel, zij heeft gewonnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had toch wel verwacht dat speedskating.ca jouw startpagina zou zijn![]()
wel typisch bij die Canadezen, dat de eigenlijke sprintsters Weger, Myers, Schussler achter Klassen, Groves en Nesbitt eindigen.
Ik ook niet, maar Cindy rijdt gelukkig wel iets harder..hopelijk kan ze pieken met de WK'squote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef Remzz het volgende:
Van de tijden ben ik niet echt onder de indruk
quote:Op zondag 31 december 2006 09:43 schreef sturky100 het volgende:
Wust wordt waarschijnlijk Europees kampioen , geen friesinger namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |