goed geplandquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:03 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Net voor de grote file binnen merk ik
hopelijk is de file op de A2 over een uurtje wegquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Againzender het volgende:
het verkeer op de snelwegen is een ramp,
gelukkig dat ik daar met mijn fiets niet mee kamp.
heb ijij even mazzelquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:03 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Net voor de grote file binnen merk ik
gelukkig is er sport 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef RayMania het volgende:
Barca - Bremen is helaas niet op TV.
Misschien is het livestreams topic een idee?
Daar wordt vanavond vast een link gepost.
En dan is het hele probleem opgelost.
waar op de A2, ding is nogal langquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk is de file op de A2 over een uurtje weg
Appelsientje heeft veel gelukquote:
alleen als je inspiratie hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet ik hier in dichtvorm gaan posten vandaag? dan ben ik snel weer weg
rond Den Bosch! dus eentje bij Empel van 2 km, dus het is te overzienquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar op de A2, ding is nogal lang
gelukkiog want 1 heb ik niet en 2 ben ik niet (en zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen als je inspiratie hebt
of dronken bent
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkiog want 1 heb ik niet en 2 ben ik niet (en zelfs nog nooit geweestshocking he
)
oh, die moet wel weg zijn tegen die tijd lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rond Den Bosch! dus eentje bij Empel van 2 km, dus het is te overzien
hm, moet er iemand dronken gevoerd worden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkiog want 1 heb ik niet en 2 ben ik niet (en zelfs nog nooit geweestshocking he
)
ookal woont Againzender naast een metrostation,quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Over een klein uur gaat Rubbereend naar PSV
Hopelijk met goals van Arouna Koné
Bos zal er natuurlijk ook zijn
nee, hij gaat niet met de trein.
Met de fiets zal hij naar Eindhoven gaan
Om 90 minuten lang achter zijn clubbie te staan.
Voor de competitie reis ik met andere mensen meequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ookal woont Againzender naast een metrostation,
hij gaat toch het liefst met de fiets naar het stadion!
Sientje gaat op zeker naar de achtste finales toequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef appelsientje het volgende:
Oja vanavond PSV op tv![]()
tussen de cadeaus door ff proberen te kijken dat valt niet mee
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje gaat op zeker naar de achtste finales toe
Anders krijgt hij van Zwarte Piet de roe
In Amsterdam doet men aan diefstal,quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de competitie reis ik met andere mensen mee
De Champions League volgen ze echter op de TV
De trein heb ik wel eens gedaan
Maar voor 50 cent bewaakte stalling, laat ik de fiets niet staan.
ja dat krijg je van al dat bier op de tietenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen als je inspiratie hebt
of dronken bent
Dan is het in Roosendaal zelfs nóg meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam doet men aan diefstal,
want daar zet men voor 1 euro je fiets in de fietsenstal!
Meer dan euro voor een wedstrijd in de Jupiler Leaguequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het in Roosendaal zelfs nóg meer
Met 1.10 kun je in Eindhoven al meer dan twee keer
is dat een soort omgekeerde borstvoeding ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat krijg je van al dat bier op de tieten
Gelukkig rijdt Conexxion welquote:Medewerkers van het Utrechtse openbaar vervoer (GVU) leggen donderdag vanaf 12.00 uur tot het einde van de dienstregeling het werk neer. Ze protesteren daarmee tegen de voorgenomen verkoop van het vervoerbedrijf aan Connexxion. Dat meldde Abvakabo FNV dinsdag.
''Er zijn onvoldoende garanties voor het personeel, onvoldoende garanties voor de continuïteit van het bedrijf en onvoldoende garanties voor de kwaliteit van dienstverlening'', aldus Michel Jansma, bestuurder van de bond.
De staking, die met name de stad Utrecht en Maarssen treft, begint om 12.00 uur omdat de gemeenteraad van Utrecht die middag vergadert over het besluit om de aandelen van GVU te verkopen aan Connexxion. Utrecht is de enige aandeelhouder van GVU.
Volgens Jansma 'zit het er heel erg in' dat alle circa negenhonderd GVU-werknemers aan de actie meedoen. Maandag had een deel al zijn ongenoegen geuit tijdens een bijeenkomst van de ondernemingsraad.
GVU heeft tegelijkertijd ongeveer tweehonderd bussen op de weg. De staking kan nog vermeden worden als de GVU voor woensdagavond reageert op het ultimatum van de bonden, maar die kans is volgens Jansma klein. De bonden dringen er bij de gemeente op aan niet over te gaan tot verkoop, maar nog eens goed te kijken naar alternatieven.
* SCH krijgt het van de gedachte al warmquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:51 schreef clauwheee het volgende:
Een kleine pauze zit er nu eventjes in
dus stoor me niet, nu ik net aan m'n banketstaafbegin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |