De rest van de tekst kan niet meer, in dit tijdsgewricht.quote:Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan
Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan
M'n bed is leeg en daar vind ik niks aan
Is dat niet een fragment uit een opmerkelijk nummer van Bots?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:42 schreef sigme het volgende:
[..]
De rest van de tekst kan niet meer, in dit tijdsgewricht.
Bots heeft toch ook "zeven dagen lang" gezongen/gemaakt/gecoverd?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat niet een fragment uit een opmerkelijk nummer van Bots?
Ja. Ken jij hetquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat niet een fragment uit een opmerkelijk nummer van Bots?
Uhuh, alhoewel het alweer jaren geleden moet zijn geweest dat ik het laatst het ergens heb gehoord.quote:
Jee - jij moet uit Echt Foute kringen stammen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Uhuh, alhoewel het alweer jaren geleden moet zijn geweest dat ik het laatst het ergens heb gehoord.
quote:Op maandag 4 december 2006 08:56 schreef sigme het volgende:
maandagochtend is de ochtend van de maandag
als ik opsta is mijn dag al naar de maan
maandag is een rotdag
maandag is geen dag
maandag is niet doordeweeks
maandag is de misser uit de reeks
Je wil het niet wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Jee - jij moet uit Echt Foute kringen stammen!![]()
![]()
Mjah, staat me nog wel iets van bij, maar al van lang geledenquote:Ken je deze dan ook?
[..]
De vervorming is ook niet zo groot hoor.......Valt best mee..quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:10 schreef sigme het volgende:
Ah. Ja, dat het wat vervormt had ik wel gezien, nadat iemand het volledige plaatje ergens aanhaalde. Maar ik vond het zelf eigenlijk niet uitmaken.
Oeps. Dan zou ik wel een heel raar scherm hebben.....Maak je geen zorgen hoor...quote:Ik vroeg me af of het misschien in op jouw scherm een gedrongen porpje was geworden.
Oh jawel! Iemand die dat soort obscure nummers kentquote:
Wat kan ik zeggen, ik heb die LP (uit '82) op cassette, ik kan alles meezingen en ik heb het laatst (auto met cassettespeler) weer eens gedraaid. Jammer dat veel oude (Nederlandstalige) nummers die ik op cassette heb echt nergens als teksten op het internet staan.quote:[..]
Mjah, staat me nog wel iets van bij, maar al van lang geleden![]()
De missende SP'er was zelfs tot het buitenland doorgedrongen. Wist je trouwens dat ik allang antwoord gegeven had op je vragen. Zie vorige Pol cafe (en check je mail eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:47 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Dat weet ik wel zeker - die ontbrekende 150ste was een nog niet beëdigd SP-lid, dus Verdonk heeft gestemd.
Braaf.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Alweer anderhalfuur studeren achter de rug![]()
Net wakker!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Alweer anderhalfuur studeren achter de rug![]()
Materieel strafrecht en bijbehorende jurisprudentie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Braaf.
Wat studeer jij momenteel.
Ik wissel af tussen het samenvatten van wereldreligies en het lezen van één wereld; Ethiek in een tijd van globalisering - Peter Singer en De verenigde naties; ideaal en werkelijkheid - Baerh en Gordenker
Ik volg veel meer interessante vakken en toch studeer ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Materieel strafrecht en bijbehorende jurisprudentie.
Ja, mijn dank daarvoor. Dat ene topic over die strafmaat moet ik nog lezen, ik zag een discussie tussen mensen wiens standpunten me boeien, maar niet geschikt om vanaf kantoor tot me te laten doordringen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef multatuli het volgende:
[..]
De missende SP'er was zelfs tot het buitenland doorgedrongen. Wist je trouwens dat ik allang antwoord gegeven had op je vragen. Zie vorige Pol cafe
Doe het zelf! (Ik heb gisterochtend geantwoord. Niet gehad?)quote:(en check je mail eens)
Okay, mijn stof is boeiender.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Materieel strafrecht en bijbehorende jurisprudentie.
Gevonden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef Reya het volgende:
Volgensmij heb ik De Lange Weg nog ergens op mijn oude computer staan![]()
Ik moet die complete LP Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan eens digitaliseren. Of minstens transcripties maken. Bijvoorbeeld van:quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef Reya het volgende:
Volgensmij heb ik De Lange Weg nog ergens op mijn oude computer staan![]()
Zolang het maar meezingen met Frans Bauer isquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/Moet je eens voorstellen, een zingende marokkaan achter het stuur.
Laat je 'm even staan? Dan pik ik 'm thuis een keertje op. Hier kan ik toch geen muziekjes afspelen.quote:
Oeps! Pop instellingen fout gezet. Beginnende dementie vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, mijn dank daarvoor. Dat ene topic over die strafmaat moet ik nog lezen, ik zag een discussie tussen mensen wiens standpunten me boeien, maar niet geschikt om vanaf kantoor tot me te laten doordringen.
[..]
Doe het zelf! (Ik heb gisterochtend geantwoord. Niet gehad?)
Lijkt me meer een geval van onbewust onderbewust integreren met de mañana, mañana mentaliteit. (Waarvan ik maar hoop dat men dat ongeveer zo spelt).quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef multatuli het volgende:
[..]
Oeps! Pop instellingen fout gezet. Beginnende dementie vermoed ik.
marijnissen was pas norsquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:32 schreef Monidique het volgende:
Ik heb op tv gezien hoe Verdonk tegen stemde. Tamelijk zuur overigens.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef zakjapannertje het volgende:
President Bush stopped in Estonia to thank them for their help in Iraq. Remember the old days when our allies were countries like Italy, Spain, Germany. Now we're down to like Estonia, Latvia. Yes, the United States and Lichtenstein stand together! — Jay Leno
Amid this environment of treachery, the president visited one of his last bastions of support, the Baltic states, whose love for America clearly indicates we're better than Stalinist Russia. — Jon Stewart
Wat heeft dat met Sidekick te maken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:
We kunnen vanmiddag de weblog weer aanvullen: http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
Geen wonder dat ze een robuuste kaasstolp over die stad gezet hebben. Het waait er ja altijd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Godslasteraar het volgende:
lekkere bries!
Ik snap niet hoe je, na keer op keer gewezen te zijn op je (logische) fouten, nog steeds kunt komen met dat het een groot links complot is en dat de wetenschap in dienst staat van de milieumaffia.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ja de zon kan je niet belasten, betuttelen en reguleren.
Interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |