vieren ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:38 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo vraagt zich af is er wat te vieren?
Er wordt beweert dat ik een hele strenge, consequente moeder benquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef Mirage het volgende:
ik word een succubus en lilith is mijn moeder.
Een goede demon is niet ergquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef Mirage het volgende:
een succubus is een demon...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Succubus
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Er wordt beweert dat ik een hele strenge, consequente moeder ben![]()
Denk dus twee keer na he voor je mij als moeder wenst![]()
Jij probeert dan ook niet te verbloemen dat je gewoon een duivelsgebroed bentquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef Ashavan het volgende:
Ik ben mezelf dat is al uitdaging genoeg in dit leven
Yep, je kan chatten met beeld................verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef Mirage het volgende:
even een msn n00bvraag (ik heb me eigenlijk nooit met msn beziggehouden)
Kan je daar ook chatten met beeld ?
Dus met je cam ?
Wat is anders een makkelijk programmaatje waarmee dat kan ?
Iets redelijk universeels zodat mensen met een gare pc er ook wat aan hebben.
Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat er beeld vanaf beide kanten gezonden/ontvangen wordt.
(familie etc woont nogal ver weg ik wil de kinderen weer eens voor e cam kunnen zetten als ze met opa of oma babbelen)
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, je kan chatten met beeld................verder weet ik het ook niet![]()
Ik heb ook een cam maar gebruik hem zelden, zeker s'morgens niet, de mensen schrikken zich dan waarschijnlijk een hartverlamming en dat wil ik niet op mijn geweten hebben![]()
ah !!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef Normalneo het volgende:
stappenplan voor Mirage in beeld
1. cam kopen
2. nieuwe msn downen (gebruik google)
3. op het videogesprek klikken na instalatie, bovenaan 3 of vierde knopje
that's it. maar dat wist je echt niet..dat meen je niet?
otherwise..nog makkelijker camfrog
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Normalneo het volgende:
maar wacht Mirage..voordat je dat doet ..
zet de stroom aub uit!heb ik een akkefietje met iemand mee gehad
en dat houdt in?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
X9 factor xplosie bij een nieuwe zonnevlek.![]()
Niks voor ons volgens Xerson.nl want de deze explosie was niet in onze richting.quote:
grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
X9 factor xplosie bij een nieuwe zonnevlek.![]()
Het posten van niet actueel materiaal vind ik ook vervelend, maarja houd er wel rekening mee dat de discussie over het onderwerp Chemtrails tegengewerkt wordt door onze eigen overheid. De strijd is nog lang niet over.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef Normalneo het volgende:
talon werkt dat uhm hoe heet dat ding..er gingen er twee van niribu uit..burgerinitiatief over de chemtrails en nog wat op die niribu site? las ik vandaag in spiegelbeeld van een jaar geleden. lekker actueel..bij de dokter..voor mijn zweetvoeten..
Buiten zinnen in deze zin?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
grappig
hier zijn er wat helemaal buiten zinnen.
Ik geloof dat de cadeautjes goed vallen
quote:
ik heb het werkendquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Normalneo het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Normalneo het volgende:
Ja hoi Sint, met B.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:
marietje
Ashavan.. snelheidsduivel![]()
de kindjes zitten voor een sinterklaas dvd
er is een probleem... de testpiet is verliefd op de klimpiet (geloof ik) en nu testen ze niet en nu vergeet de klimpiet te klimmen... er komen dan vanavond geen pakjes...
Sinterklaas kan ze namelijk helemaal niet meer vinden.
![]()
Ik geloof dat ze aan het eind Sinterklaas kunnen helpen dor hem op te bellen en te vertellen waar de pieten zijn.
Als ze dat goed doen staat er vanavond misschien toch een zak pakjes voor de deur
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoi Sint, met B.
Testpiet en die andere zitten samen te viezelefozelen in de schoorsteen en ze zijn vast komen te zitten.
Mijn ma wilde 112 wel bellen maar Pa keek in de schoorsteen en vond het uitzicht wel leuk.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef Ashavan het volgende:
Succubus is iemand die heel sexueel actief is. Zo erg zelfs dat het een nymfomane is die door blijft gaan tot er van de ander niets anders over blijft dan zijn botten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |