Over die vogel die niet zingt en het de nek omdraaien van eminem dus.
Het kind moet vrolijk worden, de vogel moet zingen, de vogel zingt niet dus de nek wordt omgedraaid?
Waarom gaat hij niet op een andere manier proberen om die vogel te laten zingen.
Is agressie nodig tegen vogels ?
Kan hij niet beter agressie botvieren op het juiste?
Als een vogel niet zingt dan zingt een vogel niet. Vogels hebben rust nodig en de ene vogel is de andere niet. Je hebt vogels die stil zijn en ook vrolijk zijn.
Dan ga ik richting intelligente muziek.
Als ik muziek luister dan wil ik ook een boodschap krijgen gezonden.
Ik hoef geen wartaal te horen of taal die gewoon nergens op slaat.
White America heb je nog van Eminem. En dan ga ik denken of hij uberhaupt beseft waar de problemen tussen zwart en wit vandaan komen. Dan gaat hij samen opscheppen met 50 cent dat ze vrienden zijn tussen blank en zwart en dan slaat het gewoon nergens op.
Wil je racisme kunnen uitleggen dan moet je beter nadenken.
En schreeuwen dus ook. Schreeuwen als een puber om aandacht. En dan wordt er ook nog naar die aandachtskreet geluisterd en gaan pubers vooral massaal kopen.
Onterecht geld verdienen.
Je kunt rijk worden op een terechte manier en je verdiend je geld goed, of je wordt rijk op een onterechte manier en je verdiend je geld niet goed.
Rijk worden met een wanproduct omdat mensen geen smaak hebben of rijk worden omdat mensen wel bewust kiezen en toch smaak hebben.
Sterren die in de hemel geprezen worden terwijl ze niet stralen, en andersom ook.
Talent dat niet naar voren komt omdat het niet herkend wordt door de massa.
Dan beweren ze dat je over smaak niet kan twisten in het leven. Volgens mij kun je zeker over smaak twisten. Wat twisten is? Twisten is een dans van vroeger
![]()
Chubbie checker en de dance twist. Heb dat nummer op de harde schijf staan en heb dat kleine LP'tje nog gekregen toen ik heel jong was. Mijn oma heeft die kleine originele single LP's liggen nog. Met hoes en al
![]()
Zulke dingen zijn niet weggegooid geworden. En ik wil dus ook al die kleine dingen even terug zien die ik koos toen ik kind was. Eerste muziek keuze toen.
Volgens mij wordt in pulp fiction ook de twist gedanst. Als Vincent Vega en Mia Wallace op de heroine aan het dansen zijn op blote voeten.
Dat heb ik dus deze zomer om 0400 in de morgen buiten op het gras gedaan met de mp3 speler op.
Dansen zoals in pulp fiction met blote voeten op het gras
![]()
Zonder heroine maar wel van de wereld
![]()
Door een milde kater.
Maar discussie voeren over smaak dus.
Smaak politie spelen
![]()
Ik heb dus ook vaak een mind twist. Er is een twist in mijn hoofd gaande altijd.
Mijn moeder danstte vroeger de twist graag. De twist is een aparte dans.
De dans van de twist zoals in pulp fiction vind ik okey. Maar je kunt ook gabberen, technisch twisten en schakelen.
Wazig twisten of alert twisten.
In je hoofd in chaos wazig twisten of in structuur twisten.
De twist
En dan weet ik nog steeds niet wat twist betekend precies.
Zoek dat straks of morgen wel op
![]()
Dansen
![]()
Ik dans graag
![]()
Ik dans dus ik besta heet een nummer. Je kunt gaan headbangen en ook dat is dansen op een aparet manier. Headbangen doe ik ook vaker.
Tango dansen lijkt me ook wel wat
![]()
Met een vrouw de tango dansen zoals Schwarzenegger deed in die ene film waarvan ik de naam niet meer weet omdat mijn geheugen weg is even.
Tango wordt ook gedanst in scent of a woman
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 22:07:52 ]