abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 21:33:27 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44146465
50 cent heb je dus. Die gaat in zijn muziek zijn vijanden uitdagen. Gaat hij zeggen dat hij 10 keer is neergeschoten en dat ze het werk niet hebben afgerond. Of hij ze uitnodigd om nog een keer langs te komen weet ik niet. Zou hij dat doen dan is hij een slechte speler in het spel. The game heb je nog, ook een slechte speler. Eminem is een slechte speler. Eminem zegt wel dat hij bezig is met schaken en de rest met dammen, maar volgens mij kan eminem beter eerst eens tot 10 leren tellen. Sowieso om zijn geduld en kalmte te bewaren. Een vogel de nek omdraaien omdat de vogel niet zingt wilt zeggen dat je teveel stress met je meedraagt. Constant in je ballen knijpen wilt zeggen dat je jezelf voor lul zet.

Wel lef natuurlijk. Maar of je zulke risico's moet nemen in het leven? Ik bedoel dus bij 50 cent. Is het lef of domheid?

Heeft het nut om zulke muziek te maken? Voegt die muziek wat toe? En waarom kopen mensen die muziek? Waarom hebben zulke artiesten veel geld? Waarom worden ze rijk met een wanproduct? Omdat de jongeren niet beseffen welke rotzooi ze luisteren? Ze weten niet eens waar ze naar luisteren.

Je vijanden uit de tent lokken is leuk, maar doe het dan wel tactisch. Een vijand uit de tent lokken kan leuk zijn om hem vervolgens even een tik te geven. Alsof je tikkertje aan het spelen bent.

Kun je beter vier op een rij gaan doen inplaats van vietnam in het echt.

Uitgekiend te werk gaan als je vijanden hebt.

Ook vijanden in de sport. Bij voetbal heb je een verdediger als je aanvaller bent. En ben je verdediger dan ben je aanvaller. Dan moet je precies weten in te schatten hoe je moet aanvallen of verdedigen.

Schop die bal naar voren werkt niet altijd. Je gaat langzaam naar voren zoals Nederland dat doet of Brazilie. En dan vind ik Brazilie het beter doen altijd. Daarom winnen ze vaker.

Nederland weet nog niet goed genoeg hoe ze moeten voetballen. Van Basten weet nog niet hoe voetbal gespeeld moet worden en geen enkele coach heeft het ooit geweten tot nu toe.

Voetballen en winnen heeft te maken met inzicht in het spel.

Muziek van eminem, 50 cent en the game en consorten heeft wel waarde. Entertainment is het. Het is leuk om ze uit te lachen en af te kraken.

Je kunt ze zien als joker.

Het zijn jokers die je kunt inzetten.

Zij zetten zichzelf in door die muziek te maken en vervolgens kun je die hele muziek die zij maken tot de grond af kraken.

En dat kan veel voldoening geven.

Een wanproduct zover afkraken totdat het totaal geen waarde meer heeft. Dan is het waardeloos en dan kun je het weggooien.

Ik zal pas eminem formateren zodra het waardeloos is. Als ik niet meer kan lachen om die muziek, als ik niet meer kan uitlachen.

Let's get back to business, en dan nog meer.

Je hebt ook Dr Dre erbij zitten. Ook hetzelfde geval misschien.

Wel een beat in elkaar kunnen zetten maar teksten produceren die kant nog wal slaan. En dan is het de vraag in hoeverre de beat okey is.

Wie weet is de beat die ze maken ook waardeloos. Dat de beat okey lijkt als je voor het eerst luisterd. Dat de beat gaat sucken als je de beat echt beluisterd.

Dat het kleuter muziek is.

Dat al die rappers nog kleuters zijn die nooit volwassen zijn geworden. Dat ze nog in de luieres zitten als het ware.

Dat ze een gebrek aan ontwikkeling hebben in de muziek.

En dan beweren ze dat die muziek-stroming altijd blijft bestaan. Zeggen ze ook van R&B.

R&B sucked ook.

Ik weet niet of er goede R&B is. Maar ik vind R&B vaak waardeloos.

Je hebt Reggea en dat is een ander verhaal. Bob Marley heb ik nu totaal geen commentaar op. En ik denk ook niet dat ik daar snel commentaar op zal hebben.

Maak het of kraak het.

En bij muziek keuze is dat wel handig. Weten wat je luisterd.

Weet wat je luisterd want muziek kan je geest besmetten.

Muziek kan een bepaald virus in zich hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 21:43:44 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 4 december 2006 @ 21:58:57 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44147391
Over die vogel die niet zingt en het de nek omdraaien van eminem dus.

Het kind moet vrolijk worden, de vogel moet zingen, de vogel zingt niet dus de nek wordt omgedraaid?

Waarom gaat hij niet op een andere manier proberen om die vogel te laten zingen.

Is agressie nodig tegen vogels ?

Kan hij niet beter agressie botvieren op het juiste?

Als een vogel niet zingt dan zingt een vogel niet. Vogels hebben rust nodig en de ene vogel is de andere niet. Je hebt vogels die stil zijn en ook vrolijk zijn.

Dan ga ik richting intelligente muziek.

Als ik muziek luister dan wil ik ook een boodschap krijgen gezonden.

Ik hoef geen wartaal te horen of taal die gewoon nergens op slaat.

White America heb je nog van Eminem. En dan ga ik denken of hij uberhaupt beseft waar de problemen tussen zwart en wit vandaan komen. Dan gaat hij samen opscheppen met 50 cent dat ze vrienden zijn tussen blank en zwart en dan slaat het gewoon nergens op.

Wil je racisme kunnen uitleggen dan moet je beter nadenken.

En schreeuwen dus ook. Schreeuwen als een puber om aandacht. En dan wordt er ook nog naar die aandachtskreet geluisterd en gaan pubers vooral massaal kopen.

Onterecht geld verdienen.

Je kunt rijk worden op een terechte manier en je verdiend je geld goed, of je wordt rijk op een onterechte manier en je verdiend je geld niet goed.

Rijk worden met een wanproduct omdat mensen geen smaak hebben of rijk worden omdat mensen wel bewust kiezen en toch smaak hebben.

Sterren die in de hemel geprezen worden terwijl ze niet stralen, en andersom ook.

Talent dat niet naar voren komt omdat het niet herkend wordt door de massa.

Dan beweren ze dat je over smaak niet kan twisten in het leven. Volgens mij kun je zeker over smaak twisten. Wat twisten is? Twisten is een dans van vroeger Chubbie checker en de dance twist. Heb dat nummer op de harde schijf staan en heb dat kleine LP'tje nog gekregen toen ik heel jong was. Mijn oma heeft die kleine originele single LP's liggen nog. Met hoes en al Zulke dingen zijn niet weggegooid geworden. En ik wil dus ook al die kleine dingen even terug zien die ik koos toen ik kind was. Eerste muziek keuze toen.

Volgens mij wordt in pulp fiction ook de twist gedanst. Als Vincent Vega en Mia Wallace op de heroine aan het dansen zijn op blote voeten.

Dat heb ik dus deze zomer om 0400 in de morgen buiten op het gras gedaan met de mp3 speler op.

Dansen zoals in pulp fiction met blote voeten op het gras

Zonder heroine maar wel van de wereld

Door een milde kater.

Maar discussie voeren over smaak dus.

Smaak politie spelen

Ik heb dus ook vaak een mind twist. Er is een twist in mijn hoofd gaande altijd.

Mijn moeder danstte vroeger de twist graag. De twist is een aparte dans.

De dans van de twist zoals in pulp fiction vind ik okey. Maar je kunt ook gabberen, technisch twisten en schakelen.

Wazig twisten of alert twisten.

In je hoofd in chaos wazig twisten of in structuur twisten.

De twist

En dan weet ik nog steeds niet wat twist betekend precies.

Zoek dat straks of morgen wel op

Dansen

Ik dans graag Ik dans dus ik besta heet een nummer. Je kunt gaan headbangen en ook dat is dansen op een aparet manier. Headbangen doe ik ook vaker.

Tango dansen lijkt me ook wel wat

Met een vrouw de tango dansen zoals Schwarzenegger deed in die ene film waarvan ik de naam niet meer weet omdat mijn geheugen weg is even.

Tango wordt ook gedanst in scent of a woman

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 22:07:52 ]
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 22:05:28 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44147533
Oh wat leuk dromenvanger, heeft ze ook nog een platenspeler?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 4 december 2006 @ 22:13:27 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44147706
Platenspeler staat in de kelder

Dus ik zou die kunnen naar boven halen in haar appartement. Ze woont nog op zichzelf. Ze weigerd naar een bejaardentehuis te gaan en daar geef ik haar groot gelijk in.

Bejaardentehuis kun je maar beter uitstellen tot je je 300ste levensjaar.

Ik stel dat liever uit tot in de eeuwigheid.

Bejaardentehuis is een hel. Je kunt beter opgenomen zijn in een psychiatrische inrichting dan in een verpleegtehuis.

One flew over a chuckoo's nest wil ik nog eens gaan kijken, die film gaat ook over opname in een een psychiatrische instelling wat mij 2 keer gebeurt is.

En ook ik was daar bezig om de boel gekker te maken dan het al was.

Tegen de regels ingaan. De gekken gekker maken dan ze zijn.

Ik was daar dus manisch bezig. En de andere gekken waren niet manisch. Door mijn manische aanwezigheid werden de gekken of gekker van mij of ze werden ook manisch.

Ik ben toen een manische meid tegen gekomen daar Vol op de coke of wat anders, ik weet niet wat het was.

Ik in een separeer cel en zij naast mij ook in een separeer cel.

2 separeer cellen naast elkaar.

8 dagen daarin gezeten. Eerst liggen zingen. Toen ben ik rondjes gaan lopen uit verveling. Toen ging ik opdrukken om krachttraining te doen. Tijd nuttig besteden dus ook.

En toen zag ik een zwarte vierkant op de muur en dacht ik dat ze daarachter aan het kijken waren wat ik allemaal deed.

Begon ik tegen ze te ouwehoeren dat ze Nazi's waren. Heb ze voor alles uitgescholden. Concentratie kamp en dat ik ze ging aanklagen allemaal.

Dat ik schade claims ging indienen, dat ik een de maffia op ze af zou sturen en nog meer.

Omdat ik zoals Jack Nicolsan was, maar misschien nog een graad erger.

Elecro shocks niet gekregen. Hoewel me dat ook een leuke ervaring lijkt

Als ik banden had met de maffia dan zou ik dus ook de maffia op ze afsturen. Persoonlijk bezit kapot laten maken ofzo.

Niet moorden maar wat anders.

Alle doeken van mondriaan laten stelen lijkt me een goed plan. Wraak nemen op de mondriaan zorg die in hokjes denkt. Ik ben niet snel iemand die wraak neemt, maar wraak kan goed doen. Christus heeft ook wraak genomen.

Ik zou graag wraak nemen dus.

Zomaar ff wraak.

Revenge. Die hard with revenge.

No mercy even.

Wraak op de mondriaan zorg doe ik misschien nog wel. Een proces aanspannen dus. Dat ze mij hebben vergiftigd. Dan ga ik zelf voor advocaat spelen. Van mijn part ga ik rechten studeren en klaag ik ze aan wegens vergiftiging.

Ga ik een schade claim ineisen van een paar miljoen. Hebben ze het geld niet dan mogen ze de deuren sluiten.

Klaag ik aan wegens de jaren dat ze mijn ontwikkeling hebben tegengehouden.

Klaag ik aan dat ze mij in een hokje hebben geplaatst.

Klaag ik aan dat ze mijn eigenwaarde hebben gestolen.

Ik kan ze misschien wel op 100 manieren aanklagen als ik een manier vind om ze te kunnen aanklagen.

En dan klaag ik ze een voor een aan.

Iedereen die aan te klagen valt die wordt aangeklaagd.

En dan klaag ik ook het liefste de katholieke kerk aan. Van mijn part klaag ik Christus aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 22:18:34 ]
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 22:17:37 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44147797
Ik ben benieuwd wat mondriaan van die associatie zou vinden
  maandag 4 december 2006 @ 22:21:12 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44147860
Ik denk dat ze het gek vinden

Als ik ga bedreigen met aanklagen dan vinden ze mij gek

Ze begrijpen het niet. Ze zullen niet snel geloven dat ik het meen en dat ik in staat ben daartoe.

Als ik echt wil dan zoek ik een weg tot een proces. En dan begin ik zo'n proces.

Als ik echt behoefte heb om een proces te beginnen tegen de mondriaan zorg dan doe ik dat.

Ik zal de hele mondriaan aanklagen. Ik zal me niet richten op mijn hulpverlener of dokter. Ik neem meteen de hele instelling bij de hoorn.

Ik ga stieren vechten.

Zoals ze ook met mij hebben gedaan.

Alleen zal ik niet meer het stier zijn

Ik ben degeen die met het rode doek daar staat.

En dan ben ik degeen die gaat bepalen hoe het verhaal ten einde komt.

Dan sluit ik het hoofdstuk af.

En dan laat ik meteen alle olifanten uit de dierentuinen vrij.

En die blazen met plezier het verhaal uit

Ik zie dat niet eens als grootheids waanzin. Een proces aanspannen is mogelijk in het leven. Het is een kwestie van goed nadenken hoe je het beste een proces kunt aanspannen.

Ik heb vaker gedacht om de mondriaan zorg voor de rechtbank te krijgen, ik wil dat dus ook.

Ik wil gerechtigheid.

Zoals metallica zegt.

Justice for all.

Ik wil dat het recht zege viert.

En dan zie ik graag dat het recht verteld van....

Dat komt later.

Ik wil zien dat de mondriaan zorg verboden wordt.

Geld hoef ik niet van ze. Ik wil de mondriaan zorg niet meer zien in het bestaan. Ik wil dat alles verdwijnd van die zorg. Dan bouwen ze maar kroegen daar.

Het liefst speel ik advocaat van de duivel. En het liefst ben ik de duivel.

Dat ik zelf advocaat ben en dan ook nog eens de duivel ben.

Ben je zowel de duivel, de advocaat van de duivel en misschien ook wel de rechter van de duivel

De duivel die de nieuwe wet gaat bepalen.

En dan zijn het goede wetten. En weinig regels.
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 22:27:43 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44147974
Ik snap je wel, de verhalen die ik hier en daar van je gelezen heb vind ik schokkend.
Maar dat geld denk ik voor een hoop vormen van zorg in nederland, de jeugdzorg en de bejaardezorg vind ik vaak net zo bedroevend en schokkend.
Jezelf een ontwikkeld land noemen en dan zo met mensen omgaan
  maandag 4 december 2006 @ 22:35:48 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44148206
Ctrl F5 is handig

Alleen werkt het niet altijd even goed.

Eerste psychose dus bij mij. Christus en Satan die ruzie maken. Ik dacht Christus te zijn en ik dacht de duivel te zijn.

En nog steeds denk ik wel eens de duivel te zijn.

En ook Christus te zijn.

Hoewel ik tegen de kerk ben.

Zo zit het in elkaar. Ik vroeg niet erom dat ik het besef kreeg om Christus of de duivel te zijn. Het gebeurde me zomaar.

De duivel was in me geslopen en zit nog steeds in me.

Ik heb de duivel nog in me zitten en Christus ook.

Lucifer misschien wel. Ik weet het niet. The rolling stones beweren dat je het ook lucifer kunt noemen. Sympathy for the devil en je mag me ook lucifer noemen. Christus wordt niets over gezegd.

Christus heb ik dus niets mee, ze hebben me alleen wijs gemaakt dat Christus goed is, en als ze je altijd wijs maken dat Christus goed is dan ga je geloven dat Christus goed is terwijl Christus niet goed was.

De bijbel erbij genomen is christus niet goed.

En in passion of the christ gaat de duivel kapot omdat christus in de duivel gaat zitten. De duivel is sterk en houdt jezus in de gaten. Jezus is arrogant en neemt de pijn, jezus die geniet van de pijn. Jezus die zo een krasser zou kunnen zijn.

Ik zie Jezus dus als krasser. Zou Jezus leven dan zou hij met een mes in zijn armen krassen bij pijn.

Net zoals je ook nu mensen hebt die zichzelf bekrassen.

Satan keek naar Jezus hoe Jezus de pijn opving. Jezus kreeg klappen met de zweep. Er werden pinnen toegevoegd om diep in de huid te komen en Jezus bleef om meer vragen en meer vragen.

Is dat niet typisch het gedrag van een krasser?

En toen ging Jezus dood en toen ging de duivel kapot in passion of the christ.

De film is afgelopen en jezus de krasser staat op met 2 grote gaten in de handen van de de spijker door zijn hand.

De moraal van het verhaal is?

De duivel gaat dood, Jezus komt tot leven en krassen zal altijd bestaan?

Mensen blijven eeuwig in de kerk huilen en biechten en ook schuld betuigen?

De kerk ????

Weg met de kerk!!!!!!

De duivel is een persoon en mens. Ik ben een mens van vlees en bloed dus. Ik ben geen god, gelukkig niet. Ik ben een eenvoudig mens

Een mens die gewoon wilt dat het goed is en die wilt dat het in orde is.

Zo ziet mijn levensverhaal eruit nu.

Gezien de gebeurtenissen van 2000.

De duivel is in 2000 in me gekomen. Ik was me nooit bewust van de duivel en dacht nooit na over de duivel.

En toen vloog de duivel in me zomaar.

Ik begon na 40 bier en 1 joint ineens in Eindhoven te schreeuwen over dat belachelijke gebouw dat een kerk was.

Kijk die kerk, dat is toch niet normaal. Wat doet dat gebouw in deze tijd.

Ik stond gewoon te schreeuwen omdat ik dat gebouw niet kon plaatsen.

Daarna is het verder gegaan.
  maandag 4 december 2006 @ 22:51:18 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44148777
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef senesta het volgende:
Ik snap je wel, de verhalen die ik hier en daar van je gelezen heb vind ik schokkend.
Maar dat geld denk ik voor een hoop vormen van zorg in nederland, de jeugdzorg en de bejaardezorg vind ik vaak net zo bedroevend en schokkend.
Jezelf een ontwikkeld land noemen en dan zo met mensen omgaan
Klopt. Ze durven zich verzorgings-staat te noemen terwijl ze dat helemaal niet zijn.

Je gaat toch niet zomaar zeggen dat je een verzorgings-staat bent???

Jiskefet kijken is okey

Laatste serie ging ook over een verzorgingshuis. Jiskefet

En je lacht je kapot

Nederland is geen verzorginsstaat. Nooit geweest.

De politici die dat beweren die weten niet wat verzorging inhoudt. Ze roepen maar wat.

Geestelijke verzorgen en lichamelijke verzorging dus.

Het beste is dat je zelf jezelf kunt verzorgen als mens. Maar lukt dat even niet dan is het wel zo prettig dat anderen op een juiste manier jou helpen daarmee.

Mijn geestelijke verzorging toen ik even onderhoud moest krijgen alsof ik een auto was met pech was waardeloos.

Ze hebben me zieker gemaakt dan ik was.

Ze hebben 7 jaar liggen kloten en ik kwam niet vooruit.

Als ik niet van me doe afbijten dan loop ik daar tot mijn 90ste rond.

En dan is het nodig dat je van je doet afbijten.

Maar dat zou niet nodig moeten zijn dus. Zij zouden moeten zorgen dat je zo snel mogelijk jezelf weer kunt verzorgen.

Ik ga vaker poolen met een jongen waarvan ze zeggen dat hij schizofrenie heeft en zelf beweert hij dat hij geen schizofreen is. Hij heeft problemen dus. Hij heeft problemen en zit vast ergens.

Maar moet je dan een zware ziekte gaan noemen?

Die jongen kan zichzelf genezen als hij wilt. Hij hoeft alleen maar te weten hoe het in elkaar zit. Heeft hij niet eens medicatie nodig.

Hij kan van gebroken naar heel gaan in 1 dag. Maar dan verteld hij dus dat ze daar hem willen plaatsen in een werkomgeving waar je tussen mongolen zit en dan wordt je zelf mongool.

Niet om mongolen met de zweep te geven maar de manier van behandelen even.

Als ik aangeef dat ik naar een universiteit wil gaan en ik heb een propedeuse van het hbo, wat maakt hun dan zo goed om te zeggen dat ik in de tuintjes moet werken?

Ze hebbben me vaker geprobeerd om me die kant op te voeren dus. In een bedrijf zetten waar je niet inpast.

Een bedrijf dat niet eens mooi eruit ziet als gebouw. De gevel is kapot en van binnen is het niet mooi.

En dan denk ik de enige ben die zo behandeld wordt en dan hoor ik het van anderen dus ook.

Ze gaan je werk aansmeren van mongolen omdat ze denken dat je niets kan. Hebben ze posters ophangen dat manisch depressief zo slecht niet is en dat plato en hippocrates het ook hadden en vervolgens laten ze je in de tuintjes onkruid uittrekken?

Waar zijn ze mee bezig

Ik heb zin in een joint nu.

Ik zou nu zo een joint kunnen roken. Even naar een coffee shop en lekker een dikke joint roken. De beste wiet die bestaat erin doen.

En dan neem ik een joint mee naar de mondriaan zorg en dan steek ik die op tijdens het volgende gesprek.

Die posters dat wiet gevaarlijk is omdat het een psychose kan opwekken mogen ze ook in de reet steken. Kunnen ze de kont afvegen met die poster.

Die ene joint op koninginnenacht 2000 was mijn redding. En die 40 bier ook.

Daar ben ik mee ontsnapt.

Wat nou wiet is slecht?

Ik zie mijn ziekte niet eens als ziekte nu.

Ik zie het als mogelijkheid.

Ik denk dus zeker dat ik nog eens ga roken van wiet. Omdat het een prettig effect heeft als je ertegen kan.

Beter wiet dan alcohol.
  maandag 4 december 2006 @ 22:52:04 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44148802
Ik weet dat dus niet zeker.

Maar wie weet wat ik doe.

Ik volg mijn pad. Als ik ooit zin heb in een joint dan rook ik een joint. In Nederland mag je wiet roken dus het is legaal.

Net zo legaal als je tanden poetsen.

Als je erg ziek bent krijg je zelfs wiet van de apotheek.
  maandag 4 december 2006 @ 23:06:48 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44149351
Rust na een shaggie. Het roken van shag biedt ook rust. Meer rust dan vaste sigaretten maar ik wil cannabis erin hebben, wiet. Nederwiet skunk of top 44. Een goede joint draaien en lekker roken. Stoned worden. Ik ben al stoned van nature maar ik wil stoned van de wiet worden een keer. Om te ervaren hoe het is. En doordraaien zal niet gebeuren. Omdat ik nu sterker ben dan toen ik vroeger rookte. Vroeger werd ik te stoned voor woorden, vroeger was het te stoned zijn, nu zal ik lekker stoned worden

Nog ff doorgaan en slapen

Nog 10 minuten en dan is het over. Game over en dan ga ik richting bed en neem ik me nog 2 red-bull mee naar bed en dan ga ik eens kijken hoe het is in het donker.

Of er nog een verschijning vanuit een andere dimensie naar voren gaat komen.

Tis altijd een afwachten wat gebeuren gaat. Alles kan gebeuren. Niets is te gek om te gebeuren.

En dan is het even kijken en waarnemen wat ik zie, en daarna actie ondernemen.

Kijken of het gevaar is of niet. Bij gevaar niets doen en bij geen gevaar contact zoeken en verder fokken op een andere manier. Maar dan niet met mensen maar met wezens die anders zijn en een andere naam met zich meedragen. Ze noemen het aliens maar wie zegt dat ze aliens heten? Wij noemen ze aliens maar wie zegt dat zij zichzelf aliens noemen?

Of is er ooit een contact geweest waarbij 100 procent naar voren kwam dat ze aliens heten? Is de naam alien 100 procent zeker of is het marsman of marsvrouw of plutoman of plutovrouw.

Aardman en aardvrouw

En nu word ik eindelijk moe van mezelf.

Slapen en dan wakker worden en doorgaan.

Morgen keyboard naar beneden halen en proberen een deuntje te maken zoals close encounters.

Tudu Tudu du. Tudu. Tudu Du. En dan sneller en sneller. En dan de computer via een programma dat deuntje mega snel te maken totdat het een analoge toon gaat worden

Zoals de games vrouwen op de cassettes van de commodore 64. Alleen ga ik die tapes anders gebruiken

Ik ga actief contact leggen.

Als mensen bewijzen zoeken voor buitenaards bestaan dan kunnen ze die bewijzen krijgen. Ik roep alle schepen hierheen. Het moederschip en de rest. Van mijn part komt van iedere windhoek een ruimteschip naar deze kant toe.

Kunnen ze landingsplaatsen gaan bouwen. Nieuwe vliegvelden en terminals. Nieuwe luchthavens
  maandag 4 december 2006 @ 23:10:43 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44149496
En nu weg

Ik heb genoeg gedaan. Teveel is niet goed.

The beat is flown en dat is even genoeg.

Overdosis.

Een overdosis zonder drugs.

Dromenvanger gaat exit doen

Exit nu.

Niet enter maar escape.

Entering en escaping.

Nu is het escape

Tot morgen
pi_44154540
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:14:24 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44155293
haai
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44155584
mogge menskens.
Tis sinterklaas en ik heb de kerstboom al staan
Was een sinterklaascadeautje. (ik was het zelf niet eens van plan)

Omdat we op mijn werk aan het eind van het jaar allemaal twee weken weg zijn besloot ik er dan daar ook maar een te zetten. Een roze, met ook nog es roze ballen
(de jongens een beetje plagen)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44155620
en Purrrdy en kerstballen zijn een erg slechte combinatie. Tenminste.... dat vind ik. Zij vindt het een prima combi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44155898
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:32 schreef nokwanda het volgende:
en Purrrdy en kerstballen zijn een erg slechte combinatie. Tenminste.... dat vind ik. Zij vindt het een prima combi.

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44156029
Ze heeft er een gekregen. Een onbreekbare die glittert en stuitert
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44156273
Mogge.

*knor* *knor* *knor* *heeft honger maar geen eten bij vandaag*
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44156337
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:57 schreef nokwanda het volgende:
In de hoop dat ze de rest nu met rust laat ?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:11:21 #71
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44157341
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:29 schreef nokwanda het volgende:
mogge menskens.
Tis sinterklaas en ik heb de kerstboom al staan
Was een sinterklaascadeautje. (ik was het zelf niet eens van plan)

Omdat we op mijn werk aan het eind van het jaar allemaal twee weken weg zijn besloot ik er dan daar ook maar een te zetten. Een roze, met ook nog es roze ballen
(de jongens een beetje plagen)
Nu al een kerstboom

Vanavond sinterklaas vieren
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:16:05 #72
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44157459
Vier beide feesten niet dat is extra makkelijk

Metro zag je ook op de FP in het bericht over zorgverzekeraars. Zit meteen te kijken voor een nieuwe die goedkoper is.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44157803
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nu al een kerstboom
Zoals ik al zei: ik was het niet van plan maar ik kreeg het ding als sintcadeautje waar ik dus zelf verder echt niks aan doe.
[quote]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:37:08 #74
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44157955
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:16 schreef Ashavan het volgende:
Vier beide feesten niet dat is extra makkelijk

Metro zag je ook op de FP in het bericht over zorgverzekeraars. Zit meteen te kijken voor een nieuwe die goedkoper is.
Je zag wat de verschillen waren, 3 euro verschil maximaal per maand.
Alleen aanvullend zal wellicht iets schelen.
en tip: neem een eigen risico, niet te groot natuurlijk, iets van 2-300 euro. Scheelt je zo weer 15 euro per maand. (tenzij je regelmatig naar de dokter gaat natuurlijk)
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:58:13 #75
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44158458
Ik heb een vergelijking gedaan en zag toch wel een groter verschil dan 3 euro. Op moment heb ik OZ en betaal bijna 118 in de maand. Bij Ohra heb ik een offerte voor 94 euro. Beiden zonder eigen risico, maar Ohra heeft meer physio dat ze vergoeden e.d. Zat inderdaad ook te denken om een eigen risico van 100-200 te nemen bij OZ, maar nu ik die Ohra zie zit ik te denken over te stappen.

Daarnaast krijg ik een zorgtoeslag van de belasting. Nooit om gevraagd, maar krijg wel 33 euro per maand voor de zorg. Net even op belasting website gekeken en zou eigenlijk maar 10 euro moeten krijgen. Dat wordt weer flink terug betalen aan het eind van het jaar. Kan tevens wel 14 euro p/m krijgen voor volgend jaar wat de kosten voor de zorgverzekering ook wat draaglijker maakt.

Denk dat ik een groot deel van me eindejaars bonus kwijt ben aan terug gaves en andere vage rekeningen :S

Zou willen dat je een eigen polis kan samenstellen zoals vroegah. Nu krijg je nutteloze zaken zoals kraamzorg. Waarom moet ik voor iemand anders betalen? Dat gezin wilt kinderen, dan betaald dat gezin maar lekker een aanvullende verzekering. En zo zitten er veel meer nutteloze dingen in de basis paketten. Gelukkig kun je bij Ohra nog redelijk wat kiezen wat er wel of niet in moet. En kraamzorg komt er bij mij niet in

Een eigen risico voor 100-200 euro is op zich niet eens zo gek. Als je alleen controle voor tandarts hoeft te betalen dan betaal je op jaarbasis 200+ euro aan de verzekering. Als je die rekeningen zelf betaald ben je 40-50 euro kwijt per controle. De meeste gaan maar 1x en sommige 2x dat scheelt een hoop. Dan heeft een eigen risico wel zin. En ik zit niet in de leeftijd dat ik een kunstgebit nodig heb dus dat risico laat ik er nog lekker buiten zitten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ashavan op 05-12-2006 12:04:31 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:41:25 #76
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44159495
Goeiemiddag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:43:37 #77
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44159548
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Heej Nokje
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:46:22 #78
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44159620

'Arrestatieteam schakelt man uit Madrid met verdachte pakketjes uit'
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:47:42 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44159655
ashavan, zo redeneer ik ook. Een klein risico kun je best lopen als het geld bespaard.
Altijd dat eeuwige indekken overal maar voor. En idd waarom zitten er van die nutteloze dingen in je basispolis
Maar gezien je politieke opvattingen verbaasd me deze reactie niks

@ marietje_34 heej
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:48:05 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44159666
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[afbeelding]
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:49:11 #81
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44159703
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
ashavan, zo redeneer ik ook. Een klein risico kun je best lopen als het geld bespaard.
Altijd dat eeuwige indekken overal maar voor. En idd waarom zitten er van die nutteloze dingen in je basispolis
Maar gezien je politieke opvattingen verbaasd me deze reactie niks

@ marietje_34 heej
Ha die Metro, alles goed met jou?
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:50:20 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44159728
Nog eentje:

pi_44162127
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Marietje_34 het volgende:
Nog eentje:

[afbeelding]
Deeeee....zak van sinterklaas, sinterklaas, sinterklaas... en allemaal meezingen, mensen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44162151
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[afbeelding]

'Arrestatieteam schakelt man uit Madrid met verdachte pakketjes uit'
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:15:35 #85
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44165613

VROOOM!!!!! Nu alleen nog me helm en de helmmuts en ik heb me outfit compleet. Van april tot november zijn er 10 races. Inschrijven is 60 euro per race. VROOM!!!! Wellicht dat ik me inschrijf.

Over 2 weekjes wel even gezellig met Starseed, haar zus en pa in Delft rijden.

Ashavan het rode raceduveltje
pi_44165840
marietje

Ashavan.. snelheidsduivel

de kindjes zitten voor een sinterklaas dvd

er is een probleem... de testpiet is verliefd op de klimpiet (geloof ik) en nu testen ze niet en nu vergeet de klimpiet te klimmen... er komen dan vanavond geen pakjes...
Sinterklaas kan ze namelijk helemaal niet meer vinden.

Ik geloof dat ze aan het eind Sinterklaas kunnen helpen dor hem op te bellen en te vertellen waar de pieten zijn.

Als ze dat goed doen staat er vanavond misschien toch een zak pakjes voor de deur
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:22:56 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44165862
Ik kom even binnen vallen

Heineken gekocht

Ashavan ik vind dat altijd super okey als iemand een hobby heeft en dan alles doet voor een hobby

Hobby is super okey

Je hoeft maar 1 goede hobby te hebben en de tijd vliegt je voorbij.

Je houdt geen tijd meer over op een gegeven moment.

De tijd tikt sneller weg.

Lijkt wel alsof de dag dan op een gegeven moment in 10 seconde voorbij kan zijn. En volgens mij kan een dag ook in 10 seconde voorbij gaan. Je gaat dan op hoog tempo de toekomst in en omdat het oneindig lang duurt maakt het niet uit dat het zo snel gaat. Je gaat sneller dan snel. Totdat je als mens digitaal verkeer gaat zijn. Ik ben volgens mij in staat om digitaal verkeer te worden. Ik kan digitaal worden als ik wil. Mijn vlees kan digitaal worden. Dan haal ik het rottingsproces even weg. Ik maak mijn hele lichaam digitaal straks. Dat is mijn hobby nu. Hoe digitaler ik me voel des te beter ik me voel

Sta je op met het gevoel dat je formule 1 aan het racen bent. Ben je in je leven aan het formule 1 racen dan gaat het snel in het leven.

Dan gaat het rap en dan gaat het met pure speed.

En de need for speed kan blijven groeien.

Honger naar speed hebben.

Mensen die speed gebruiken omdat ze honger voor speed hebben die leggen zich een lijn van een paar miljard km. Dat hebben ze over voor speed.

Mensen hebben speed nodig ook. Heb je geen speed dan kom je niet vooruit in het leven.

Hoe meer speed des te sneller het gaat. En dan wen je aan speed. Heb je een dosis speed achter de kiezen dan ga je meer gebruiken en meer gebruiken.

Totdat je sneller gaat dan wat dan ook. Je gaat dan vliegen als Neo.

Dat is mijn bedoeling nog. Zoveel speed toevoegen dat ik ga vliegen als neo.

En dan wil ik het complete systeem speed gaan geven.

Ieder mens voegt speed toe. Als de speed op een gegeven moment echt gaat toenemen dan krijg je dataverkeer en nog meer.

Het dataverkeer gaat sneller en de banksaldo's gaan omhoog.

De economie krijgt een boost en de ontwikkeling krijgt een dosis speed. De ontwikkeling ligt zich een lijn klaar van 1 miljard KM en gaat nog eens wat sneller draaien. En het mooie is dat mensen die snelle ontwikkeling kunnen bijhouden dan. Omdat mensen sneller gaan en de ontwikkeling gaat sneller lijk je te wennen aan alles.

Je gaat sneller en sneller maar je houdt het gewoon makkelijk bij. Je gaat mega super power snel en je doet het op je sloffen.

Tijd voor heineken.

Een proost brengen op speed.

Ik heb ook zin om te karten nu. Karten is leuk

Snel poolen is leuk en biljarten is leuk. Air hockey is leuk en alles dat leuk is dat is leuk en is het leuk dan is het dus ook leuk ja.

Een leuk bestaan inplaats van een klote bestaan.

Voor mij nu in ieder geval wel

Mijn bestaan begint eindelijk leuk te worden
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:23:59 #88
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44165898
En zo niet ben jij weer goedkoper uit
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:25:41 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44165953
Als het maar goedkoper is

Zo goedkoop mogelijk
pi_44165954
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Ashavan het volgende:
En zo niet ben jij weer goedkoper uit
ga ik de cadeautjes terug brengen naar de winkel
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:28:15 #91
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44166030
Heheh we zaten van de week te brainstormen over een naam voor ons kart team. Dus iemand zegt Kijfhoek Karting. Ik maakte er KKK van en dat we dan zouden rijden met aerodynamische witte mutsen

Nu zijn we ook lekker op dreef met sponsoren en website is ook onder weg nu.

Maar als de sint niet komt kan ik wel iets met de post mee sturen wat ik nog vanaf vorig jaar hier heb liggen. Een 3tal zakjes met grote knikkers
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:28:21 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44166033
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:
marietje

Ashavan.. snelheidsduivel

de kindjes zitten voor een sinterklaas dvd

er is een probleem... de testpiet is verliefd op de klimpiet (geloof ik) en nu testen ze niet en nu vergeet de klimpiet te klimmen... er komen dan vanavond geen pakjes...
Sinterklaas kan ze namelijk helemaal niet meer vinden.

Ik geloof dat ze aan het eind Sinterklaas kunnen helpen dor hem op te bellen en te vertellen waar de pieten zijn.

Als ze dat goed doen staat er vanavond misschien toch een zak pakjes voor de deur
De pieten zijn altijd weg. Waarom zijn de pieten weg?

Omdat het zwarte pieten zijn.

Ik ga straks even zoeken of je ergens het spel zwarte pieten kunt spelen online.

Ik lachte me vroeger een breuk als kind bij dat spel. Ik kwam niet meer bij van dat spel toen.

Kijken of ik dat nog eens kan ervaren

Zwarte pieten was voor mij humor ala humor en nog eens humor.

Waarom weet ik niet meer. Je wist niet wanneer de zwarte piet kon komen. Kwam de zwarte piet dan was je de zak volgens mij.

Je was zwaar de zak bij de zwarte piet maar dat maakte je niet uit in dat spel. Het ging om de lol.

Zwarte pieten is een kaartspel dus.

En dat gaat in een dans. Of hoe ging het ook alweer. Heel snel kaarten doorspelen en dan de zwarte piet krijgen

Ik wil weer weten wat zwarte pieten was.

Kijken of het op wiki pedia staat.

Zoiets hoort op wikipedia te staan.

Het is alternatieve wiskunde Er zit een kans op de zwarte piet krijgen en dan is nog het doorgeven van belang. De snelheid van doorgeven van kaarten.

Weet niet of het met 1 zwarte piet ging of met 3 zwarte pieten.

In ieder geval stond er een super vreemde zwarte piet op
pi_44166101
ik voel me zwartgallig vandaag

helemaal in stijl een avatar/ondertitel change
Sir Winston Churchill
pi_44166159
@ Ashavan

!
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:33:33 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44166164
Philips stapt niet in de wereld van de navigatie systemen hoor ik op rtl-z.

Je hoort daar ook constant nieuws maar ik heb het zo druk soms ik kan niet goed plannen meer.

Ik moet leren plannen. Wie weet kan ik in de les bij Ashavan

Hoor ik de rtl-z nieuwslezers op hoog tempo nieuws lezen en ik hoor het wel allemaal maar ik vang het niet op goed.

Eigenlijk moet ik kunnen fokken op hoog tempo en dan ook het nieuws helemaal opvangen.

2 dingen tegelijk doen.

Het liefst 1001 dingen tegelijk doen. 1001 dingen tegelijk doen en dan ook goed doen.

Gewoon 1001 keer mezelf klonen. Maar dan kloon ik onzichtbare klonen.

Dan kloon ik alleen informatie ontvangers die mij informatie geven.

Vang ik overal informatie op en zit ik hier te fokken over zwarte pieten
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:34:41 #96
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44166193
Zie ik je Avatar nu goed Mirage?

DV ik ben planner van beroep dus dat scheelt. Maar als je iets wilt kun je het altijd vragen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:35:09 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44166212
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:28 schreef Ashavan het volgende:
Heheh we zaten van de week te brainstormen over een naam voor ons kart team. Dus iemand zegt Kijfhoek Karting. Ik maakte er KKK van en dat we dan zouden rijden met aerodynamische witte mutsen

Nu zijn we ook lekker op dreef met sponsoren en website is ook onder weg nu.

[afbeelding]

Maar als de sint niet komt kan ik wel iets met de post mee sturen wat ik nog vanaf vorig jaar hier heb liggen. Een 3tal zakjes met grote knikkers
Als je voor de KKK gaat rijden moet je volgens mij marlboro vragen als sponsor. Of is dat een fabel dat het van de KKK afkomt

Ik hoor die geruchten vaker dat marlboro iets met de KKK te maken heeft.

Een cowboy op een paard in ieder geval.

Maar goed, ik rook zometeen. ELIXYR.

Dat merk spreek je niet zomaar uit maar het heeft een science fiction verpakking.

Het heeft science fiction erin zitten op de verpakking. Het zou zo in star trek te roken zijn als je in star trek meespeelt

Ik voel me soms in star trek zitten.

Ik ga bij univee toe. Ik stap af van CZ naar univee.

Univee reclame hoorde ik. Super reclame.

Als univee geen winstoogmerk heeft en alsnog kan verzekeren dan ga ik daar natuurlijk naar toe.

RTL-Z maakt daar vaak reclame over. Dus dat ga ik doen.

Wat zou een wereld zonder winst-oogmerk zijn vragen ze zich af daar. En vervolgens zeggen ze dat zij het zijn. En dat is okey.

Een wereld zonder winst is okey.

Gratis daar is geen winst.

Ik wil gratis zijn. Ik wil freeware zien ook. Geen shareware en geen betaalde versie.

Ik wil alles gratis. Muziek, films en ook eten en drinken. Ik wil zelfs een huis dat gratis is en een auto die op gratis brandstof rijdt

Zo ziet mijn ideale wereld eruit

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-12-2006 16:40:11 ]
pi_44166221
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef Ashavan het volgende:
Zie ik je Avatar nu goed Mirage?

[afbeelding]

Die is ook leuk.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:36:12 #99
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44166246
Die is afkomstig van een Linux afbeelding BSD
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:38:12 #100
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44166314
* Normalneo vraagt zich af is er wat te vieren?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')