ohhhh er zitten ook briefjes van 500 in het monopoly spel hoor LS dusse kom op met die dansquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Briefjes van 5?????![]()
Edit: is je 0 kapuuuuut op je toetsenbord?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Demins links, LS rechts![]()
Nee turkye heeft niet gewonnen dus dan gebeurt dat niet hierquote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Rijden er bij jullie ook allemaal toeterende auto's met uitgestoken vlaggen door de straten?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
IJSSSSSSSSSSSSSSSs kom op we doen ons dansje
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
Bedankt en slaap wel, Talitha, zonder jou had het er allemaal heel anders uitgezien!quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lithaquote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
![]()
zo IJS nu onze paaldans act.quote:Op maandag 4 december 2006 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
Bedankt en slaap wel, Talitha, zonder jou had het er allemaal heel anders uitgezien!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
zo IJS nu onze paaldans act. [afbeelding]
![]()
![]()
Vind je um leuk, hebben we goed ingestudeerd hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |