ohhhh er zitten ook briefjes van 500 in het monopoly spel hoor LS dusse kom op met die dansquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Briefjes van 5?????![]()
Edit: is je 0 kapuuuuut op je toetsenbord?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Demins links, LS rechts![]()
Nee turkye heeft niet gewonnen dus dan gebeurt dat niet hierquote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Rijden er bij jullie ook allemaal toeterende auto's met uitgestoken vlaggen door de straten?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
IJSSSSSSSSSSSSSSSs kom op we doen ons dansje
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
Bedankt en slaap wel, Talitha, zonder jou had het er allemaal heel anders uitgezien!quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lithaquote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
![]()
zo IJS nu onze paaldans act.quote:Op maandag 4 december 2006 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
Bedankt en slaap wel, Talitha, zonder jou had het er allemaal heel anders uitgezien!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
zo IJS nu onze paaldans act. [afbeelding]
![]()
![]()
Vind je um leuk, hebben we goed ingestudeerd hequote:
doei doei oortje enne sweet dreamsquote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:ik ga nog ff bank hangen, voordat ik me bedje induik ... tot morgen
![]()
Truste!quote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:ik ga nog ff bank hangen, voordat ik me bedje induik ... tot morgen
![]()
Wie wil er nog wat drinken enne ik zal ff wat borrelhapjes op de tafels zetten zodat de mensen gezellig kunnen snacken.quote:
Ik heb trouwens het idee dat ik er alleen voor sta!!!!! pffff ik loop me rotquote:Op maandag 4 december 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie wil er nog wat drinken enne ik zal ff wat borrelhapjes op de tafels zetten zodat de mensen gezellig kunnen snacken.![]()
Ik ben nog even bezig, de gitarist van Gordon J. Feetsbell c.s. is zijn plectrum kwijt!quote:Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het idee dat ik er alleen voor sta!!!!! pffff ik loop me rot
Ik heb zijn plectrum gevonden, hij lag in de wcpotquote:Op maandag 4 december 2006 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig, de gitarist van Gordon J. Feetsbell c.s. is zijn plectrum kwijt!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb zijn plectrum gevonden, hij lag in de wcpot
[afbeelding]
vlgs mij wilde hij gewoon niet optreden
ja graag, want volgens mij loopt iedereen weg nu, de boel valt een beetje dood.quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zal ik ze zo eens het podium opjagen!
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maarre zullen wij saampjes een dansje wagen ???quote:Op maandag 4 december 2006 23:28 schreef demins het volgende:
Dames en Heren: DAAR ZIJN ZE DAN!
En het dansen is VRIJ!![]()
![]()
![]()
mmmmm graag,quote:Op maandag 4 december 2006 23:30 schreef demins het volgende:
Petraa, je zou me een gruwelijk plezier doen als je mij de eerste dans zoude gunnen!![]()
* lichte buiging maakt
keej, maarre ik wil dalijk ook wel een lekker zwijmel nummertje met je dansen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 23:32 schreef demins het volgende:
Schud je haar los, dan gaan we ze eens even wat laten zien!![]()
Ben bang dat het een katzwijmelnummertje is geworden!quote:Op maandag 4 december 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
keej, maarre ik wil dalijk ook wel een lekker zwijmel nummertje met je dansen hoor
![]()
mmm heerlijk die armen van je.quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef demins het volgende:
Je hoeft het reanimatieteam niet te waarschuwen hoor, dit heb ik altijd als ik dans! Veeg het schuim rond mijn mond maar even weg, als je wil. En een stoel graag. Pffffffft!
Ik geloof dat ik een beetje ............. ben op jequote:Op maandag 4 december 2006 23:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ben bang dat het een katzwijmelnummertje is geworden!![]()
Tja we zijn ook het enige paar op de dansvloer he, dus dan is er weinig keusquote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat zijn jullie toch een enig paar op de dansvloer![]()
Ehm mag ik op je schoot komen zitten dan, anders krijg je geen stoel.quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef demins het volgende:
Je hoeft het reanimatieteam niet te waarschuwen hoor, dit heb ik altijd als ik dans! Veeg het schuim rond mijn mond maar even weg, als je wil. En een stoel graag. Pffffffft!
Kom op aan het werk jij, de klanten wachten.quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef ijsbrekertje het volgende:
* ijsbrekertje kijkt van achter de bar goedkeurend en vertederd toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |