wel lekker joh, houd je lekker bezigquote:Op maandag 4 december 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikku jou oooooook ... zo druk hier ineens met 1 kind meer ( oppaskindje )
quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef petraa het volgende:
[..]
manu ook mee geoefend met Demins en LS en PC en Jappie??? ik wil zo wel een wervelende show van jullie![]()
Heb je voor voldoende briefjes van vijf gezorgd?quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef petraa het volgende:
[..]
manu ook mee geoefend met Demins en LS en PC en Jappie??? ik wil zo wel een wervelende show van jullie![]()
Ja ik heb het monopoly spel ff leeg geplunderd.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je voor voldoende briefjes van vijf gezorgd?![]()
ik heb speciaal briefjes van 2 en een halfquote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Jappie zou meerijden met Karn van het Silhouetteschieten, Eend is zich aan het indrinken.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb d'r zin in
![]()
Waar blijven die Jaapie en die eend eigenlijk
Briefjes van 5?????quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik neem Olgaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
Voor mijn lapdance heb ik helemaal op IJsbrekertje gefocust!!! Maar waar is zij?![]()
ohhhh er zitten ook briefjes van 500 in het monopoly spel hoor LS dusse kom op met die dansquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Briefjes van 5?????![]()
Edit: is je 0 kapuuuuut op je toetsenbord?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Demins links, LS rechts![]()
Nee turkye heeft niet gewonnen dus dan gebeurt dat niet hierquote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Rijden er bij jullie ook allemaal toeterende auto's met uitgestoken vlaggen door de straten?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
IJSSSSSSSSSSSSSSSs kom op we doen ons dansje
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Geweldige performance en wat een imponerende X-factors hebben jullie!!!![]()
Bedankt en slaap wel, Talitha, zonder jou had het er allemaal heel anders uitgezien!quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
Het loopt op rolletjes zo te zien! Ik ga verder achter de schermen, heb als PA geen tijd om mee te feesten. Veel plezier iedereen en ik spreek jullie later.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |