quote:Op maandag 4 december 2006 19:24 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, de speech moet nog komen, net als TL trouwens! Leuk dat je er bent!![]()
![]()
![]()
Proost Eendjequote:Op maandag 4 december 2006 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi mij maar gelijk vol met bier
Even moed indrinken..... en dan in een 'rechte' lijn naar FB
Als ik tussen die 2 moet kiezen, doe mij maar een biertje danquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Welkom D.Rose![]()
Koffie of een biertje?
Alstjeblieft, proostquote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik tussen die 2 moet kiezen, doe mij maar een biertje dan
Die gaan natuurlijk helemaal op in het oefenen van het dansje en zijn glad de tijd vergetenquote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef demins het volgende:
Ik begin me zorgen te maken over Talitha en Petraa...![]()
![]()
Ik was al bezig hoor! Maak je geen zorgen. Alles loopt op rolletjes.quote:
Talitha!quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor! Maak je geen zorgen. Alles loopt op rolletjes.
Petraa en ijsbrekertje gaan dansen. Ik loop me de benen uit het lijf achter de schermen!quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk helemaal op in het oefenen van het dansje en zijn glad de tijd vergeten
Dat belooft wat![]()
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pfffffffffff............. iedereen kijkt ER. Ga maar even rustig zitten baas. Straks draait je hoofd nog van je romp.![]()
Kijk naar één van de 24 Super-Giga-Mega-Screen-Schermen: ER !!!quote:Op maandag 4 december 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie is Olga? En welke finale?![]()
WOW Puntoortje, welkom binnen, wat zit je haar leuk!quote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
er stond niemand bij de deur dus ik heb me jas maar in de hoek geflikkerd
hoi allemaal
quote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
WOW Puntoortje, welkom binnen, wat zit je haar leuk!![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef demins het volgende:
0909 0322 voor OLGA!
of sms OLGA naar 1010
ikku jou oooooook ... zo druk hier ineens met 1 kind meer ( oppaskindje )quote:Op maandag 4 december 2006 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
oortjeeeeeeee ik heb je zoooooo gemist
De verkiezingen zijn al langer dan een week geleden!quote:Op maandag 4 december 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
Demins, ga je stemmen?
LS is erquote:Op maandag 4 december 2006 22:23 schreef petraa het volgende:
Hebben de heren al opgetreden ???? enne hoe is het met het koor der gebanden ??? zijn die nog komen opdagen ?. Sorry dat ik zo laat ben, maar FOK liet het afweten kon er niet opkomen.
manu ook mee geoefend met Demins en LS en PC en Jappie??? ik wil zo wel een wervelende show van julliequote:
wel lekker joh, houd je lekker bezigquote:Op maandag 4 december 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikku jou oooooook ... zo druk hier ineens met 1 kind meer ( oppaskindje )
quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef petraa het volgende:
[..]
manu ook mee geoefend met Demins en LS en PC en Jappie??? ik wil zo wel een wervelende show van jullie![]()
Heb je voor voldoende briefjes van vijf gezorgd?quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef petraa het volgende:
[..]
manu ook mee geoefend met Demins en LS en PC en Jappie??? ik wil zo wel een wervelende show van jullie![]()
Ja ik heb het monopoly spel ff leeg geplunderd.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je voor voldoende briefjes van vijf gezorgd?![]()
ik heb speciaal briefjes van 2 en een halfquote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Jappie zou meerijden met Karn van het Silhouetteschieten, Eend is zich aan het indrinken.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb d'r zin in
![]()
Waar blijven die Jaapie en die eend eigenlijk
Briefjes van 5?????quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik neem Olgaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
Voor mijn lapdance heb ik helemaal op IJsbrekertje gefocust!!! Maar waar is zij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |