Dankjewel lieverd!quote:Op maandag 4 december 2006 18:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Demins, neem een kopje koffie, ga zitten en onderhoud je met de eerste gasten.
Ik sta klaar om de gasten te ontvangen en jassen op te hangen.
Lekker Simpel, welkom!, IJsbrekertje komt zo bij je!quote:Op maandag 4 december 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hay caracoles aqui? Porque quiero caracoles!![]()
DGK is toch luxe en weelde? Hebben ze vast wel slakken.
Is de echte PC eend hier wel?, want heb geen zin weer om wildvreemde mensen een hand te geven.![]()
Nee en TL ook nog niet..quote:Op maandag 4 december 2006 18:38 schreef demins het volgende:
IJsbrekertje, heb jij Flugel al gezien?
Doe maar een bakkie koffie zwart met suiker...quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
Heren, hartelijk welkom!
Wat kan ik u inschenken?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe maar een bakkie koffie zwart met suiker...
Zullen ze in DGK ook ingefluisterd zijn, dat er waarschijnlijk, die 41 idioten van BB ook af en toe komen kijken?
Denk jij dat Petraa, Talitha, Flugel en Teamlead ons laten zitten, vooralsnog?quote:Op maandag 4 december 2006 18:54 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
alstjeblieft.
Ik denk dat ze het bij DGK al wel vermoed hadden. Ik heb wel eens begrepen, dat een aantal van hen wel eens bij BB is komen kijken.![]()
Als we de bar vast open gooien, denk ik niet dat er iemand onoverkomelijk bezwaar heeft.quote:Op maandag 4 december 2006 19:00 schreef demins het volgende:
Is het menselijkerwijs gesproken denkbaar dat we de officiele opening nog ietsjes uitstellen?
Het was min of meer een noodmaatregel, maar JA, de bar is OPEN!quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef Mike1964 het volgende:
Is de bar al open?
[kelnermodus] jazeker, wat kan ik je aanbieden? [/kelnermodus]quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef Mike1964 het volgende:
Is de bar al open?
Doe maar een kopjequote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Bong, Flugeltje,
Willen jullie koffie en gebak of gaan jullie eerst aan het bier?
Waar hangt dat lint???? Mijn hoofd loopt om!!quote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
waar ligt die schaar?
Thnxquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef demins het volgende:
[..]
BONG4002, welkom!, IJsbrekertje komt zo bij je!![]()
* ijsbrekertje pakt de schaar van achter de bar vandaan en overhandigt hem aan Flugeltjequote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
waar ligt die schaar?
Stukje taart erbij?quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx
Heb mn "bestelling" al geplaatst![]()
* het aanwezige publiek klapt enthousiast *quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
*gepast tromgeroffel*
KNIP
Ik verklaar hierbij de DGK SC voor geopend
Hoera!quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
*gepast tromgeroffel*
KNIP
Had zelf nog een lint in m'n haar![]()
Bij mijn weten hebben ze alle papieren en wachtwoorden voor hun "nieuwe identiteit" gekregen. Niets staat hun entree nog in weg.quote:Op maandag 4 december 2006 19:20 schreef demins het volgende:
Ik durf er bijna niet over te beginnen, maar heeft er iemand aan gedacht dat het Koor van Gebanden, zeg maar, geband is? Hoe komen ze hier? Ik ga er voorlopig van uit dat Talitha of Petraa dat wel goed geregeld hebben. Een dispensatiepasje of zoiets...
Goed geknipt Flugel! Ik zal het nooit vergeten!quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
*gepast tromgeroffel*
KNIP
Had zelf nog een lint in m'n haar![]()
Ha eendjequote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik kon het niet vinden![]()
Ik heb toch niet die speech gemist he?
Nee hoor, de speech moet nog komen, net als TL trouwens! Leuk dat je er bent!quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
Ik kon het niet vinden![]()
Ik heb toch niet die speech gemist he?
Gooi mij maar gelijk vol met bierquote:Op maandag 4 december 2006 19:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ha eendje![]()
Je hebt de opening helaas gemist. Maar wil je een kopje koffie en taart? Of ga je meteen aan het bier?
De finale van ER kun je ook hier komen kijken, wordt integraal op vier vv twaalf schermen uitgezondenquote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga me maar eens klaarmaken voor de reguliere zit DGK en dan daarna Exp.Robinson Finale, dus tot 22:43 ergens![]()
De finale van Expeditie Robinson is hier ook te zien op 12 mega-giga-screens voor de totale ER ervaring!quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga me maar eens klaarmaken voor de reguliere zit DGK en dan daarna Exp.Robinson Finale, dus tot 22:43 ergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |